Rochiţa Roz din Pădurea SRI-ului, doi zece, doi zece. UPDATE. Scurt comentariu plus răutăcism la cazul “Execuţia Elenei Udrea”
Am reuşit să înduplec un ofiţer SRI (indicativ Rochiţa Roz – sînt daţi dracului, au tot felul de indicative ciudate) şi astăzi nu fac antrenamentele de după amiază! M-a privit leneş şi felin pe sub gene, cu ochii negri (cred că sînt căprui, da’ eu îi văd negri) şi a zis: acu poţi să te duci la o ţigară şi o cafea în Pădurea SRI-ului (la mijloc de codru des, doi-zece, doi-zece). Am salutat regulamentar, muşcînd dintr-un măr, am venit să vă dau vouă raportul şi în maxim trei minute sînt în pădurea unităţii ultrasecrete “Blogaţii carpatini”, cu pachetul de Marlboro într-o mînă, cu cafeaua într-o mînă şi cu Cashtan-ul şi microfonul în cealaltă (Ludovic, dă-mi un la! Adriana, mai sus cu o octavă, te rog… Lakatoş, nu ozosepi nimic, zi-o p-aia cu noi sîntem români).
UPDATE. Am văzut tot felul de comentarii despre cazul “execuţia Elenei Udrea”, care de care mai jemanfişiste, trase de păr şi scoase din burtă. Nu mă refer la cele isterice, mă refer la cele care minimalizează subiectul de pe poziţii condescendent-relaxat-jemanfişiste şi care vin din partea unor superinteligenţe blazate şi imparţiale ca tot românul care sparge seminţe şi face filozofia atotştiutorului saturat de atîta cunoaştere profundă a realităţilor înconjurătoare. Nu mai ridicaţi sprînceana şi nu mai sugeţi scobitoarea şi, mai ales, nu ne jigniţi inteligenţa (mai ales pe-a mea – mi-au zis sereiştii d-aci, din pădure: “Bă, da’ ce, tu eşti fraier? Te laşi să te ia ăştia de prost?”). Hai să nu ne facem că plouă şi nici să facem pe inteligenţii, mai ales cînd nu avem inteligenţa la purtător. Am şi eu un comentariu vis-a-vis de cazul “execuţia Elenei Udrea”:
M-am întors din Pădurea SRI-ului (am fost la o ţigară şi o înregistrare) şi, iată-mă, comentez. Din ce se aude pe înregistrare reiese că Adriana Săftoiu are două probleme: ce mesaj electoral să transmită comisia şi de ce o mîngîie pe creştet “omul ăla” pe “asta” (şi n-o mai mîngîie pe ea). Adică, “ce să scriem noi în concluzii în aşa fel încît acesta să înţeleagă că Băsescu e vinovat?”
O comisie de anchetă este multipartinică şi anchetează, nu transmite mesaje electorale. Menirea unei asemenea comisii (e totuşi comisie, nu moţiune, nu grup parlamentar) este să afle adevărul, să afle dacă există elemente care să ducă la concluzia că cel anchetat a încălcat legea şi, dacă e cazul, să recomande începerea urmăririi penale (urmînd ca Parchetul să decidă dacă acest lucru se impune sau nu). Menirea unei asemenea comisii nu e să facă PR împotriva celui anchetat, nu să transmită mesaje electorale. Ori, din înregistrare, se vede că Adriana Săftoiu şi Orban sînt mai preocupaţi de mesajul pe care-l vor transmite presei (inclusiv prin vînzarea de “ponturi”) şi electoratului decît să afle adevărul despre cîţi bani şi cum i-a cheltuit MT. Repet, e comisie de anchetă, nu de PR, şi este a Parlamentului, nu a PNL sau PSD. În aceste comisii parlamentarii nu sînt puşi să dea bine în interviuri şi să scoată reclame electorale convingătoare, ci să investigheze. E important ca o firmă să vină la audieri şi să te ajute să afli adevărul sau e important să nu vină, ca să dea impresia că ascunde ceva şi să te ajute astfel să transmiţi mesajul electoral care îţi convine? E important să chemi la audieri firmele şi persoanele despre care crezi că te pot ajuta cel mai mult la aflarea adevărului sau cele care te pot ajuta cel mai mult (prin prezenţă sau absenţă) la transmiterea unui mesaj electoral? E important să mergi pe firul afacerii care duce la descoperirea ilegalităţii sau pe firul care duce la mesajul cu cel mai mare impact electoral? Menirea unei astfel de comisii este să decidă dacă se impune recomandarea sau nu a începerii urmăririi penale, nu să sancţioneze politic şi mediatic anchetatul, transmiţînd mesaje electorale negative. Nu ştiu dacă s-a înţeles sau nu, dar vorbim despre o comisie parlamentară de anchetă, nu de o moţiune de cenzură, o moţiune simplă, o declaraţie politică sau un vot de neîncredere. Ilegalitatea nu e relativă la opiniile politice. A spune că e o comisie politică şi rezultatul anchetei este un raport format din mai multe opinii politice referitoare la încălcare legii e cum ai spune că afară ninge doar din punctul de vedere al social-democraţilor, din punctul de vedere al conservatorilor e soare. Ori menirea Comisiei e să dea perdeaua la o parte şi să vadă dacă afară ninge sau e soare.
PS. Nu mai scoateţi pe gură idioţenia cu “e normal”. Nu e absolut deloc normal ca o comisie parlamentară, o comisie formată de reprezentanţi ai alegătorilor, a cărei menire e să afle adevărul, să fie utilizată electoral. Elena Udrea ăşi face reclamă electorală pe banii poporului? Poate. Ludovic Orban, Adriana Săftoiu, Aura Vasile şi ceilalţi îşi fac reclamă electorală pe banii poporului? Sigur.




August 17th, 2009 at 15:43
sa filtrezi zgomotul de pasarele. pasaruici. pasarici.whatever.
August 17th, 2009 at 15:50
Sa filtrezi si zgomotul de viespii. Sa filtrezi tot, da dupa ce mananci marul. Inteles?
August 17th, 2009 at 15:54
Doi-zece. doi-zece… receptie! Benzinu-cervical, aici Rochitza-roz, receptie. Raspunde cand ma auzi, terminat!
August 17th, 2009 at 15:56
Ti se vede Kashtanu! Posibila deconspiratie, unul din comisie blufeaza! Transmite-i lui Zeus ca avem indicativ Brutus de la PSD. Doi, zece, terminat. Imi iau concediu!
August 17th, 2009 at 16:09
in afara subiectului: http://www.cotidianul.ro/autori/ ashtia sunt clonati sau imi scapa mie ceva?
August 17th, 2009 at 16:25
nnl,
Buna asta:
“Home
Izabela Niculescu
Ionut Dulamita
Izabela Niculescu
Mihai Nicut
Laura Cernahoschi
Adriana Dutulescu
Izabela Niculescu
Izabela Niculescu
Izabela Niculescu
Izabela Niculescu
Izabela Niculescu
Regia: Izabela Niculescu
Scenariul: Izabela Niculescu
…”
August 17th, 2009 at 16:39
roger..roger..
roger esti pe aici?
August 17th, 2009 at 16:55
bleen, hai sa te ajut sa gasesti numele celui care a inregistrat. in stenograma inregistrarii data public, precum si in titraj ul inregistrarii este incorect identificat lakatos peter. care face si afirmatiile cele mai grave. era clar ca vocea nu e a lui, ca nu are accent unguresc. unii din presa l au identificat pe dumitru chirita. dar asta a aparut in cateva locuri. in general tot ce circula, circula cu lakatos peter. so, guess who?
August 17th, 2009 at 17:18
M-a electroşocat sereista Rochiţa Roz cu ochii ei negri în aşa hal încît nu pot să gîndesc. Dumitru Chiriţă?
August 17th, 2009 at 17:24
eu nu cred ca e prea solida argumentatia asta cu dumitru chirita…adica ar fi prea evidenta…putea sa se gandeasca la ceva mai ingenios decat sa scrie acolo ca de fapt vorbea un ungur si nu el…sau nu putea?
si nu…nu sunt dumitru chirita undercover
August 17th, 2009 at 17:25
u. u. u smart, baby…
August 17th, 2009 at 17:31
new argument:
voua vi se parea ca inregistrarea se aude prost? mie nu.
atunci de ce a fost nevoie de subtitraj?
nu cumva ca peste tot sa circule Lakatos si nu Chirita
e destept chirita asta, n am ce sa zic
August 17th, 2009 at 17:32
eu am ochi negriii, preteni mei care m-ă cunoaşte poate să zice.
August 17th, 2009 at 17:35
mai vreti?
nu va surprinde ca chirita vorbea cel mai “liber”?
oare de ce?
poate ca voia sa i provoace pe ceilalti.
cred ca pe adriana a si reusit sa o provoace. i a cam dezlegat limba.
pe cand aura care e curva batrana nu a muscat
August 17th, 2009 at 17:38
cred că mai puţin contează cine. contează ce au făcut. şi contează cum tot circul ăsta este reflectat în presă. care circ?
August 17th, 2009 at 17:43
nedo, ihi.iegzact.
August 17th, 2009 at 17:48
as zice mai degraba “care presa?” nu “care circ?”
cred ca pana la alegeri (si probabil si dupa) asta va fi aspectul media…o acutizare a cenzurii si a minciunii platite
adica va dati seama ca cei care voteaza (majoritatea) nu citesc bloguri, nu? si nici bani pe ziare nu dau (si chiar daca ar da ar da degeaba)…oamenii asteapta informatia livrata seara la sinteza zilei si de pe burtiera de la RTV (am zis bine burtiera?..ca nu lucrez in domeniu)…
prin urmare, dpdv al votului aceasta inregistrare are impact minim…desi e o incalcare a atributiilor facuta de o mana de parlamentari
August 17th, 2009 at 17:53
Da, la asta cu provocatul m-am gîndit şi eu (chiar vorbeam adineauri cu un prieten – înregistrarea va apărea peste cîteva zile).
Sau poate că de fapt înregistrarea a făcut-o Lakatoş şi s-a pus pe el în locul lui Chiriţă, ca, într-un final, toată lumea să dea vina pe Chiriţă. acuma depinde de cîţi erau în sală acolo. Bănicioiu sigur nu era (oricum Bănicioiu pînă găsea REC-ul se termina discuţia)
August 17th, 2009 at 17:55
antena 3, realitatea tv şi tvr.
informaţia şi dezbaterile de pe toate trei sînt controlate, sub o formă sau alta. burtiera nu prea contează, nu toată lumea citeşte. mai mult, dintre cei care citesc, nu toţi gîndesc.
August 17th, 2009 at 18:04
lakatos nu era in sala. but who cares? audio circula peste tot cu numele lui
August 17th, 2009 at 18:44
Pe blog la Doamna E Udrea, la ora 6.10 pm, po3tul scrie că Dumitru Chiriţă este unul şi acelaşi cu Lakatos Peter…
Ştiţi ceva, e adevărat
August 17th, 2009 at 18:52
Aşa se zice şi pe aici.
August 17th, 2009 at 18:54
la rtv e nisto…sa faca o analiza obiectiva a situatie…
te ia cu voma
August 17th, 2009 at 18:54
Mă duc să fumez în Pădurea cu Sereişti minioni.
August 17th, 2009 at 18:56
si la telefon, in acelasi scop..e ludovic
August 17th, 2009 at 18:58
Daca Parlamentul Romaniei nu dizolva comisia conspirativa, indiferent daca alege sa infiinteze o alta comisie, sau nu, avem o grava problema nationala. Cea mai importanta institutie in stat devine, in acest mod, obladuitorul violatorilor drepturilor elementare ale cetateanului. Pentru ca, sa nu uitam faptul ca ministrul Romaniei este, inainte de toate, cetatean al Romaniei. Pentru ca orice cetatean al Romaniei are dreptul sa fie judecat pornind de la prezumtia de nevinovatie. Pentru ca orice cetatean al Romaniei are dreptul la o justitie efectuata de institutiile autorizate, dar, mai ales, are dreptul la o imagine demna, pana la o eventuala demonstrare a vinovatiei sale. Pentru ca orice antepronuntare a organelor de ancheta asupra gradului de vinovatie contravine in mod grav principiilor de drept. Si lista poate continua in acest fel daca luam in consideratie ca aceasta comisie isi propunea sa manipuleze depozitiile martorilor prin intimidare, sa se foloseasca de presa prin scurgeri de informatii cu rolul de a manipula opinia publica, sa execute prin mijloace specifice ascultari telefonice, etc.
In fata acestor incalcari garve ale libertatilor elementare ale cetateanului Udrea, Parlamentul nu are decat o optiune. Sa respecte juramantul fata de tara, fata de cetatenii care i-au votat, si fata de propria lor constiinta. Declaratiile de presa ale celor implicati in acest act conspirativ, nu sunt altceva decat frectii justificative ale unei grave incalacari a legilor acestui stat.
August 17th, 2009 at 19:04
[...] Bleen Tagged with: anti-democratic, Comisia Udrea, manipulare, presă leave a comment « Când Dracu’ nu se ascunde în detalii… [...]
August 17th, 2009 at 19:08
Dumnezeule, cate greseli de typo mi-au scapat
August 17th, 2009 at 19:37
Apropo de păsărici. Am stat la ţigară în Pădurea cu Sereişti Minioni şi Rochiţe Roz şi în faţa mea stăteau 6 (şase) păsărici care însumau 587 de ani de viaţă şi 832 de kile. Mi-am clătit ochii. Ba, aş putea spune, mi-am scăldat ochii în lacrimi, punîndu-mi, on and on, celebra a cincea întrebare filozofică a lui Kant: What the fuck is that?
August 17th, 2009 at 19:49
@Bleen, am receptionat mesajul, coordonatele, data si ora la care doresti sa executam operatiunea “pasarica muta-ti cuibul”. Dar, la naiba, Kant nu a vrut sa recunoasca nimic si a cedat presiunilor. What the fuck!
August 17th, 2009 at 19:50
Zexe, at 18:58
Lasă greşelile.
Comentariul este excelent.
August 17th, 2009 at 19:50
Bleen mie mi-au placut frumoasele reactii marca Sutu si Codex Politicus, de altfel mari liberali, “o mizerie”, “irelevant”, “nu ascultati”
August 17th, 2009 at 19:57
Bleen, 19:37
O fi vreun cerb înstelat…
August 17th, 2009 at 20:20
zexe: lasa greselile deoparte. este foarte important ceea ce ai spus tu si poate ca acest aspect surprins in comentariul tau ar trebui de fapt sa fie subiectul articolelor de fond in TOATA presa… numai ca, in loc de asta, ne scrie nistorescu ode romosane
August 17th, 2009 at 20:38
Nistorescu, pe RTV, “a ascultat si el palavragelile alea”.
Se minimizeaza, intentionat de catre cei interesati si din prostie de catre ceilalti. Sunt multi care, din sincera convingere, nu considera negativa o metoda de a-ti faulta adversarul politic in acest fel. Abuzul in serviciu al functionarilor statului mai face inca parte din normalitate.
Sunt unii care mai considera ca a fura de la stat nu este ceva rau.
August 17th, 2009 at 20:42
@gabhry_el, @aurelian, multumesc de aprecieri. Pana luna trecuta am fost producator de televiziune. Cei de la care asteptam aprecieri mi-au aratat cartonasul rosu, pe motive de criza, Din septembrie, insa, cred revin in joc. Asa sper. Pana atunci ma produc in pagina lui Bleen, al carui umor ma binedispune de fiecare data. Cred ca va faceti prea multe sperante cu privire la presa. Ce aveti voi aici este cu mult mai frumos. Ma simt bine cu voi si ma bucur ca sunt printre voi.
August 17th, 2009 at 20:42
Eram siguri că se va merge pe cartea minimalizării, a bagatelizării subiectului. Sîntem într-un moment în care în România nu mai avem presă, în mod oficial şi de necontestat.
Later edit. Cînd am zis “eram siguri” voiam să zic că nici noi nu mai ştim cîţi sîntem.
August 17th, 2009 at 20:44
Ba Bleeen, nu iti ajunge cat ii lingi in fund pe astia portocalii? Ma rog, la Udrea s-ar numi cunilingus…dar totusi, nu te-ai saturat? Cu cat te platesc, zi si mie ca ma bag si eu.
August 17th, 2009 at 20:46
E căderea lui Băsescu o miză care merită? Se pare că da. E vorba despre recîştigarea resurselor şi instituţiilor statului de către cei care le-au deţinut înainte de 1989 şi după 1989, în regimurile Iliescu. Pe Constantinescu l-au mîncat cu fulgi cu tot, cu Băsescu e mult mai greu. Cum au luat-o în barbă în decembrie 2004, în mai 2007 şi în decembrie 2008, o pot lua şi în noiembrie 2009.
August 17th, 2009 at 20:48
pentru a intelege mai bine relatiile jurnalistilor cu politicienii. si pentru a va explica mai bine pozitiile unor jurnalisti poate ar fi bine sa stiti ca cristi sutu si adriana dutulescu sunt platiti de viorel hrebenciuc.
iosif buble a fost si este platit de liberali sa isi scrie blogul.
August 17th, 2009 at 20:49
Netul totusi are un rol mare Bleen, tu ai mai multa audienta decat ziarul ingropat de Nisto. Asa ca nu e nimic ca au anihilat presa, netul nu e al lor.
August 17th, 2009 at 20:49
@Garrido
835 euro per articol.
August 17th, 2009 at 20:50
@ets
Nu mă miră nimic.
August 17th, 2009 at 20:52
Bleen
Căderea lui Băsescu e singura miză (care merită).
El e ciotul de care se împiedică “sistemul ticăloşit”.
Nu PDL-ul şi nici “gherila virtuală”:
Traian Băsescu.
August 17th, 2009 at 20:54
[...] Bleen! Vrei sa castigi timp? Acum, ai cea mai buna solutie de la BCR – 24 Banking BCR (P) [...]
August 17th, 2009 at 20:55
O vor lua ca la Caritas.
August 17th, 2009 at 20:56
Nici in sala de sedinte nu mai stiau cati sunt:
“Era unul in capul mesei, parca n-a vorbit de loc! Adriano tu l-ai vazut? Era de-al nostru, era de-al lor? Si doar v-am zis sa purtam o bentita, ceva, cu AntiBasescu!”
August 17th, 2009 at 21:00
mdah… da-o dracu’ de prezumtie de nevinovatie… Asta se aplica selectiv numai domnului Nastase…
zicea Niculescu Duvaz ca daca s-ar fi intmplat asa ceva in SUA (adica sa iasa in presa discutii din comisii parlamentare) cadea capul sefului FBI… din ce am vazut eu la discovery si prin filme in SUA se intmpla asa:
natura penala a faptelor nu este concluzionata de aceste comisii (deci nu trebuie sa “gasim ceva de natura penala” altfel nu am realizat nimic cu aceasta comisie- ca sa parafrazez din inregistrari).
1) se infiinteaza comisia de ancheta
1′) se ocupa o sala maaaaare
2) se aduc 3- 5 mese
3) pe mese se pun 3-5 microfoane legate la 3-5 boxe
4) se trimit invitatii catre toate partile implicate invitatii in care este descris cu lux de amanunte obiectul si scopul anchetei
5) se invita presa locala si nationala iar accesul in sala este liber in limita locurilor disponibile (sala, de obicei, este destul de incapatoare)
6) toate (dar TOATE) audierile si discutiile au caracter PUBLIC
7) concluziile trebuie sa fie insotite de justificari ale fiecarui paragraf mentionat in documentul final
deci BA, Duvazule, tzarane, nu ar fi cazut niciun cap al sefului FBI pentru ca astfel de discutii precum cele din comisia lu’ nea Orban nu ar fi fost posibil sa aiba loc…
August 17th, 2009 at 21:01
La cat se castiga din bloging, probabil ca va fi mai usor sa cumpere blogurile decat ziarele. Mai usor dpdv financiar dar probabil mai greu dpdv logistic.
August 17th, 2009 at 21:04
permalink
August 17th, 2009 at 21:11
@Bleen, nu cred ca isi doreste careva sa te plateasca ca sa scrii. Dimpotiva, cred ca ar plati un tarif dublu sa taci.
August 17th, 2009 at 21:13
bleen, ai greşit la semnătură. ce ziceai tu de înjurăturile articulate, serioase, etc. etc.? ă? pune mîna şi semnează, dă-i un autograf rochiţei roz
August 17th, 2009 at 21:17
835 ce?
August 17th, 2009 at 21:19
euro? e clar! io sunt de parere ca te plateste FMI cu DST-uri! asta ca parte a planului lor mai vast de pastrare a lui basescu in functia de presedinte ca sa le asigure linistea!!! (wtf… am luat-o razna?!?))
August 17th, 2009 at 21:20
Low battery. Mi-a scos SRI-ul mufa de la laptop cînd m-am aşezat cu cotul pe ea (pe mufă, nu pe Rochiţa Roz).
August 17th, 2009 at 21:21
Bleen, ţine seama de sfatul lui Pătrăşconiu de la 20:54:
[...] Bleen! Vrei sa castigi timp? Acum, ai cea mai buna solutie de la BCR – 24 Banking BCR (P) [...]
August 17th, 2009 at 21:33
parfrazez: sa vina bleen sa ne spuna cand si de ce i-a acordat BCR o esalonare la un credit de jumatate de milion de euro si de ce vrea BCR sa castige Bleen timp!
ha?!?
August 17th, 2009 at 21:38
@garrido, bleen a uitat sa-ti spuna ca aia 835 euro nu-i ia singur. mai trebuie sa dea si la noi, sereistii din linia intai, ca doar gura noastra tre sa manance si ea ceva.
in alta ordine de idei, sa-i spuna cineva lu Duvaz c-a picat chiar un presedinte, de la niste microfoane; problema e ca n-a picat din cauza de ce crede el. era mai sofisticat.
August 17th, 2009 at 21:44
@nemo: tu crezi ca duvaz nu stie? stie… dar a cuvantat catre prostime ca sa dea un aer de veridicitate si o aura importanta tampeniilor scoase mai devreme pe gura (sau cur, tot aia)
August 17th, 2009 at 21:46
macar de ar fi idioti precum vanghelie, dar nu sunt…
August 17th, 2009 at 21:58
m-am intalnit cu Duvaz asta pe Charles de Gaulle, intr-o escala(tocmai luasem aia 835 euro de la PDL si ma dadeam cu avionul): mi-a creat o impresie profunda de figura de porc. Sper sa nu ma intalnesc vreodata cu Hrebe
@aurelian: vanghelie nu e prost. cum ar fi zis profa mea de romana, referitor la vreun personaj: “e viclenie procedurala..”
August 17th, 2009 at 22:00
Te-ai demascat, esti platit sa scrii pentru Basescu. Huo!
August 17th, 2009 at 22:04
io n-am zis ca-i prost… doar idiot
August 17th, 2009 at 22:08
am vrut sa modific, ca am zis ca e nuanta(doar de aia suntem platiti asa bine), adica “idiot generic”, da’ se bagase TOG pe fir, deja
August 17th, 2009 at 22:14
bleen, legat de update, am niste nelamuriri; si tu pari sa iei de bun faptul ca scopul anchetelor de genul asta e sa stabileasca deaca cer sau nu urmarirea penala a cuiva; mie, dupa bunul simt, mi se pare total gresit
o comisie de ancheta parlamentara nu ancheteaza persoane ci functionarea defectuoasa a statului in vederea identificarii de solutii legislative sau de restructurare; ei, in mod normal, dupa ce s-a intimplat ceva nasol (ex raspunsul autoritatilor in cazul katrina) sau cind observa ceva care functioneaza in mod constant prost (ex. sint eliberati pe banda tot felul de tipi periculosi pe caz de boala), analizeaza si fac un raport care propune legislatie sau restructurare astfel incit pe viitor sa nu mai fie posibil asa ceva; evident, daca in cursul anchetei descopera si fapte care par de natura penala, se comporta ca orice alt cetatean, sesizeaza imediat parchetul; insa, ar putea la fel de bine intr-un caz sa fi actionat toti corect, legal si sa iasa prost; iar scopul lor principal este identificarea carentelor legislative sau structurale ale statului, nu?
August 17th, 2009 at 22:19
Murphy nu il considera pe Bleen naiv, nu a fost si nu va fi. El da peste nas la plimbaretii de “jos Basescu” in gura, elegant, corect si cu argumente. Loveste la temelia unui esafodaj construit cu o spoiala de legalitate. Cum dracu sa pui cel mai misogin, alcoolic si sofer izbitor de plozi si fosta consiliera Pufulete, facuta mayo de un bloger acum un an sa o ancheteze pe Udrea pe motiv ca nu le place. La dracu cu vrajeala, sunt niste porci care se comporta ca niste virgine cand orgia s-a terminat.
August 17th, 2009 at 22:22
murphy: tu stii asta, noi stim asta, bleen stie asta! orban, saftoiu, vasile si lakatos (sau cine dracu o fi fost) nu stiu chestiunile astea… ba nu! le stiu si ei foarte bine dar…
August 17th, 2009 at 22:28
nu, era vorba de o chestie de nuanta/de principiu;
spre ex, comisia ridzi se ocupa de cheltuirea legala insa posibil imorala a banului public (“risipirea banului public”); o comisie serioasa ar fi continuat aceeasi investigatie pe alte cazuri, nu era nevoie de comisii separate pt udrea/nemirschi/etc si ar fi gasit ceva solutii legislative pt a impiedica presupusa “risipire”, nu?
si evident daca in cursul investigatiei ar fi observat si chestii care par ilegale la careva din ministri, le-ar fi pus la dispozitia parchetului
adica asa mi se pare ca ar fi trebuit sa functioneze lucrurile dupa bunul simt si, daca am dreptate cumva, cu asa ceva trebuie comparat ce fac ei pt a vedea cit de tare s-au indepartat de ce aveau de facut
August 17th, 2009 at 22:33
@murphy: aia cu “o comisie pt toate cazurile de acelasi fel” pare o idee coerenta
da’ noi stam la o bere aici, sper ca va este clar
August 17th, 2009 at 22:34
Părerile, nu prea sunt împărţite!
August 17th, 2009 at 22:34
@murphy
E clar că o astfel de comisie investighează o anumită stare de lucruri, utilizarea banilor publici, fapte etc, nu persoane. Nici măcar justiţia nu urmăreşte persoane ci adevărul (de aia e oarbă, nu oarbăn). Am spus: rolul comisiei e de a afla adevărul. Dacă adevărul înseamnă şi încălcări ale legii, atunci comisia sesizează justiţia. Ori, în cazul comisiei Udrea, din înregistrări se deduce clar că aceasta urmăreşte o anumită persoană, fără să fie interesată de aflarea adevărului.
August 17th, 2009 at 22:35
perfekt clar; da pe la noi pe terase asta facem de obicei, despicam firu…
August 17th, 2009 at 22:39
nemo: daca accepti ca unii pot sta la un pahar de vin si nu la o bere atunci sunt de acord cu tine!
)
August 17th, 2009 at 22:43
O astfel de comisie verifică legalitatea, nu eficienţa sau moralitatea. Pentru ineficienţă sau moralitate, minsitrul răspunde politic. Îşi poate da demisia sau nu, poate fi demis sau nu, se poate depune moţiune de cenzură sau nu.
O astfel de comisie decide dacă se pune în discuţie răspunderea penală (nu o şi decide), nu cea politică.
August 17th, 2009 at 22:44
Astfel de comisii se formează cînd există suspiciuni întemeiate că într-un anumit domeniu care revine executivului s-au comis acte ilegale.
August 17th, 2009 at 22:48
mai exact, voi stati la bere. eu pe plantatie.
off topic: se pare ca tache isi muta serverul(si nu, nu e cu marmacie).
404: Page Not Found
We are terribly sorry, but the URL you typed no longer exists. It might have been moved or deleted, or perhaps you mistyped it. We suggest searching the site:
August 17th, 2009 at 22:49
pai n-avem parchet pentru asta mai mirele??? nu-s de acord cu tine aici. mai degraba as merge pe mana lui Murphy aici… comisia parlamentara e emanata din legislativ si asta ar trebui sa faca, respectiv sa identifice slabiciunile sistemului de legi astfel incat acesta (sistemul de legi) sa tinda spre perfectiune morala si constitutionala.
daca o comisie parlamentara este menita sa puna in discutie raspunderea penala atunci la ce dracu mai platim politisti si procurori????
August 17th, 2009 at 22:51
apropo, bleen, l-am vazut azi pe nistorescu pe realitatea, cerea comisie de ancheta pt inregistrarea asta; tre sa te grabesti cu educatia fizica, te pomenesti ca te cheama sa dai detalii despre wordpress, iutuburi, etc; tre sa fi in forma ca se da la televizor
o fost haios berceanu; pt orban sau saftoiu n-a avut nici o intrebare, iar dupa, cind i s-a cerut un comentariu, a zis ceva de genul “io n-am de ce sa ma contrazic cu dl orban, daca ei sint mindri de ce au facut, daca partidele lor sint mindre de ce au facut niste membri ai lor in parlament…”
August 17th, 2009 at 22:52
si tu, probabil, iti bazezi afirmatia pe functia de control reciproc al puterilor; dar justitia se presupune a fi parte din sistemul de puteri, nu? iar identificarea, documentarea, instrumentarea si incriminarea faptelor de natura penala este atributul exclusiv al acestei puteri… zic si eu ca inginer ce ma aflu….
August 17th, 2009 at 22:52
aurelian, a dat GBS un raspuns, valabil mai ales pt romani:
George Bernard Shaw: “Democracy is a device that ensures we shall be governed no better than we deserve”.
apropo de asta, era un banc extrem de misogin, care se incheia cu “..pt ca merita!”
August 17th, 2009 at 22:55
Realitatea Tv dezbate legalitatea inregistrarii, si o moderatoare ametita se arata indignata ca aceasta inregistrare a iesit in presa. Saftoiu se arata prea putin deranjata de subiectul discutiei, fapt care arata ca are credinta ca nu i se poate intampla nimc. Ametita de la Realitatea intreaba obsesiv ce asemanare este intre cazurile Ridzi si Udrea
Fara sa vreau am facut o asociere intre cazul Becali si cazul Udrea.
In azul Becali, acesta si-a recuperat masina de la infractori dar a sfarsit in puscarie pentru ca si-a permis sa ii retina, sa le dea sa bea o bere, bani de taxi, si sa le smulga promisiunea ca nu vor mai fura.
In cazul Udrea, inregistrarea discutiilor din comisia de executare a ministrului, discutii care ofera opiniei publice informatia ca acestia doresc sa ii fure dreptul la o ancheta cinstita, Realitatea Tv incearca sa acopere infractorii condamnand faptul ca hotia a fost data publicitatii.
kafka, frate!
August 17th, 2009 at 22:59
@zexe: ce-a facut Becali era ilegal. si imoral. prb ca si ingrasa.
ce-a facut cine-a dat inregistrarea nu este ilegal. de fapt, e de-a dreptul moral..
August 17th, 2009 at 23:02
oare inregistrarea cu caltabosi si palika o fi fost legala? Cum isi permit unuii oameni sa inregistreze infractiuni tainuite si gazduite in Parlamentul Romaniei?
Kafka, frate!
August 17th, 2009 at 23:04
a fost dar a murit in fata completului…
oare palinca aia o fi mers la judecatori? sau poate caltabosul?
August 17th, 2009 at 23:05
E vanghelism curat.
August 17th, 2009 at 23:06
inregistrarea cu caltabosi a fost pingarita de privirile a milioane de
mai bine tac
August 17th, 2009 at 23:13
Intelegeti, acum, cum vine cu imunitatea parlamentara? Infractiunile sunt de doua feluri, ordinare si parlamentare. In timp ce infractiunile ordinare sunt supuse legilor tarii, cele parlamentare nu sunt supuse decat oprobiului public. Pentru ca avem acest drept, iar dreptul nu este infractiune, atat ar mai lipsi.
August 17th, 2009 at 23:15
Bine că n-am TV, aci la sediul SRI.
August 17th, 2009 at 23:19
@Bleen, stai linistit ca iti voi prezenta in curand un raport informativ complet, cu numele, prenumele, si numele de cod al fiecaruia. Am oprit aparatura de urmarire ca se supraincalzise.
August 17th, 2009 at 23:20
Mor de curiozitate. E Laura Chiriac? Ema Zeicescu? Andreea Creţulescu? Mă lăsaţi aşa, în neştiinţă, să fantasmez?
August 17th, 2009 at 23:22
zexe: numai sa ai grija la stocul de lampi si cel de tranzistori
August 17th, 2009 at 23:22
Mi-au atacat site-ul si blogul. Eroare 500 (ca la Termopile). A curs mult sange dar mi-am revenit: sunt din nou in lupta. Schimbu 3.
Nedo, cafeaua mea e la tine? Na, ca ne-am deconspirat, fir-ar! Ca incepatorii.
August 17th, 2009 at 23:23
@bleen: sa-ti povestesc despre cat de carunt e Ionel Stoica sau de istoriile lui Dembrovschi? (la TVR1)
August 17th, 2009 at 23:23
fantazie cu Andreea Creţulescu si cravasa.
August 17th, 2009 at 23:26
Nemo,
Tache nu-si muta site-ul. Suntem atacati. Sarmelessul e cu firele scoase pe afara, curge sange pe servere. Sange rosu dar nu PSD-ist, mai mult portocaliu. Sange de viespie care-ti intra in pantaloni.
Mai rezistam pana la alegeri si vine Zeus si face lumina.
P.S. Acum asult ce a inregistrat Bleen la schimbul 2. Nedo doarme.
August 17th, 2009 at 23:26
Florin Batranu era blond???? eu mi-l amintesc brunet!!!
August 17th, 2009 at 23:31
Dinamovistu?
August 17th, 2009 at 23:32
Şi Orac era înalt, blond şi cu ochii albaştri, ca un zeu scandindav.
August 17th, 2009 at 23:32
Oana Stancu, cred. Am ascultat la radio, in masina, in drum spre casa. Nevasta-mea era sa ma trimita inapoi cand i-am spus sa comute canalul tv, asa ca am ascultat la radio pana la finalul emisunii
cei care sunt casatoriti cred ca ma inteleg perfect
August 17th, 2009 at 23:32
Eu sînt în sediul SRI, mie nu-mi pică blogul. Ştiaţi că Rochiţa Roz are pistol?
August 17th, 2009 at 23:34
@Zexe
Are dreptate. Mai bine te uiţi pe NG, Discovery sau Hallmark.
August 17th, 2009 at 23:34
bai, bine, voi ca voi. da’ cu tache ce-au avut? n-avea basca?
August 17th, 2009 at 23:34
Mi-l mai dă şi mie să mă joc cu el, în bazin. E pistol cu apă.
August 17th, 2009 at 23:35
23:34 por rochitza-roz
August 17th, 2009 at 23:35
De fapt, iniţial nu e cu apă. După ce mă joc eu cu el în bazin e cu apă.
August 17th, 2009 at 23:35
dracu doarme! dracu, şedinţă!
August 17th, 2009 at 23:38
Vă zic un secret: Rochiţa Roz e locotenent SRI. Iar colega ei, (micuţă, blonduţă, ochi albaştri, evident, tunsă băieţeşte, zîmbăreaţă) e maior SRI. Şi să vă mai zic ceva: am centura neagră la gimnastică medicală.
August 17th, 2009 at 23:38
in other news (de la ei):
http://www.examiner.com/examiner/x-1242-Science-News-Examiner~y2009m8d17-Up-to-90-percent-of-US-paper-money-has-traces-of-cocaine
cica in washington e la 95% mai nou
August 17th, 2009 at 23:39
Turcesu nu a avut astazi emisiune la radio, stiti ceva?
August 17th, 2009 at 23:39
Iar şedinţă? Domnu colonel, dumneavoastră sînteţi?
August 17th, 2009 at 23:40
SRI-iştii or avea un mess al lor special, de la STS? Cu emoticoni cu ochelari negri?
August 17th, 2009 at 23:44
[...] scrie bine despre comisia Udrea si despre inregistrarea aferenta. Cu toate acestea, chiar daca sunt de [...]
August 17th, 2009 at 23:45
Imi place sa intru cu el in direct si sa il tachinez
Ultima oara cad am intrat, Turcescu intreba care sunt asemanarile si diferentele intre Basescu si Oprescu. I-am raspuns” Amandoi au candidat la primarie/ Da, spune Turcescu, imi aduc aminte ca Oprescu a pierdut in fata presedintelui/ Da, iar raspuns, dar abia asta este diferenta dintre cei doi.
August 17th, 2009 at 23:45
sînt gol!
August 17th, 2009 at 23:49
@Bleen, dar pe tine cat te mai tin baietii in baza de pregatire-antrenament?
August 17th, 2009 at 23:49
Pune ceva pe tine. Acoperă-ţi inima cu ceva.
August 17th, 2009 at 23:50
mi-aş dori bandă magnetică orwo şi azomureş. fire-ar al rec-ului
August 17th, 2009 at 23:54
orwo? melancolistule. ce SRI, ce glume… securisti de-a-lu Pauker. nkavedisti.
August 17th, 2009 at 23:57
@Zexe
Fetele. Am cerut fete. Mi-au dat de toate culorile. Adică o bruneţică şi o blonduţă. Încă o săptămînă. Încă nu ştiu prea bine jujiţ recuperatoriu.
August 18th, 2009 at 00:03
is batrane? e adevarat ca gaina batrana face zeama buna, asa cum se spune din batrani?
August 18th, 2009 at 00:05
Cînd m-o vedea Nisto pe pagina lui de home îl apucă bîţul.
August 18th, 2009 at 00:05
@Nemo,
Nu
August 18th, 2009 at 00:08
Rochiţa Roz are 30, cealaltă cam tot aşa. Da arată şi se comportă de 16. Amîndouă. Halal sereişti.
August 18th, 2009 at 00:09
@Bleen,
Singura problema cu fetele este ca trece repede. Te inteleg perfect, dar te asigur eu ca trece, nici nu iti dai seama cand
August 18th, 2009 at 00:09
Mai exact, fiecare de 8.
August 18th, 2009 at 00:09
ştiu
August 18th, 2009 at 00:12
Nu mă mai trageţi de limbă, că am semnat fişa contrainformativă.
August 18th, 2009 at 00:13
Eu va salut! ..m-a chemat seful la ordin, si m-a amenintat ca daca nu ii execut ordinul intocmai si la timp, maine mananc racituri si ma sare peste programul sportiv de dimineata.
August 18th, 2009 at 00:16
Bejane, unde-i multiplicatoru’??
jaap! treosc, pleosc!
August 18th, 2009 at 00:54
bai, dac’atz terminat, datzi’mi mayaku’napoi, ca’l am pe iventar…
ca vad ca v’au upgradat…
kukashtan
August 18th, 2009 at 01:42
mey, da’ bag sama ca ai avut rabdare serioasa cu scriitorul nerecunoscut si frustrat.
din cauza ca esti vandut, sunt convins.
August 18th, 2009 at 01:45
m’a nascut mama frustat, foicica matostat, mai,maaai…
August 18th, 2009 at 03:20
era pt bleen.
. Asa, n-am ce-i face; e protejat prin etica
am citit pe la blogul proaspat concediatului si am vazut cat de rabdator a fost bleen cu scriitorul hiperspartz. Daca nu ierea el un fel de dizident comunist ashia, il tavaleam un pic
August 18th, 2009 at 05:31
@bleen
Fiind ocupat cu treburi importante de vacanță, am ajuns foarte tîrziu pe net, dar mă obligi să-ți strig un sincer bravo cu felicitări, într-adevăr Rochița Roz face minuni cu tine de cînd sînteți în cîrdășie
@all
Salutări tutulor (mă rog, aproape…), bravo iar și iar, e un loc unde mă simt al naibii de bine!
August 18th, 2009 at 05:57
salut Pata
gata vacanta, incepe noul sezon ?
precizez ca n-am nik cu scriitorul ala, de fapt am chiar niste simpatie pt el, care oriscat e mai mult ca empatia, dar vorba latinului, ex modus in rebus, chestiile repetate la nesfarsit te scot din sarite.
bleen, daca il bagi in blogroll, nu mai scapi de el
August 18th, 2009 at 06:05
era vorba de bancul ala cu studentul care se duce imbracat in verde, profu’ il intreaba “ce-i tu cu tine asa ma?” al zice “am venit sa-mpusc un 5!”, profu’ gusta gluma, ii da 5-ul, se raspandeste vestea, a doua zi vine altu’ tot in verde, “ce-i cu tine ma?”, “pai am venit sa-mpusc si eu un 5!”
-”neah, ca s-a incheiat sezonu’!”
disclaimer: banc aflat de la un politehnist
August 18th, 2009 at 06:38
Tismaneanu scrie cu nerv
merita mentionat. nu i-am vazut nici un editorial asa bine scris 
propun sa-l mai enerveze nistorectu un pic
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/863874/VLADIMIR-TISMANEANU-Noi-intelectualii/
August 18th, 2009 at 09:15
mi se pare ca articolul lui cu “nerv” e de fapt o incercare de a ii trezi pe cei care stau si asista impasibili nenorocirile din spatiul media. poate ii va reusi si vom mai vedea luari de pozitie, cu nerv, si de la alti intelectuali.
asa cum scrie si patrasconiu, “bleen foarte foarte bun” – dar totusi nu poate suplini o presa intreaga.
August 18th, 2009 at 09:42
Bloguiala poate face mult mai mult decat presa. Mai este necesar sa spun ca este singurul spatiu necenzurat decat de buna credinta a fiecaruia?
Pai sa va spun eu cum se face. Mai intai de toate avem nevoie de vedete. Nu spun ca nu sunt vedete pe bloguri, spun doar ca nu sunt tratate ca atare din motive de orgoliu personal. Daca m-as pricepe, cat de cat, sa fac o pagina de blog as contacta pe toti cei care au cuvintele cu ei si o tinuta morala verticala, si le-as cere permisiunea sa le public articolele, pe toate in aceeasi pagina. Un pas mic pentru oricare bloger, dar un pas mare catre o presa libera, ar fi promovarea acestei pagini in propria pagina de blog a fiecaruia dintre noi. In scurt timp, cei care mai cred intr-o presa libera vor face traficul necesar consacrarii acesteia. O pagina de blog in care poti citi pe toti cei care ii citesti cu placere, iti ofera confortul dat de faptul ca nu mai alergi de la un blog la altul. Singurul obstacol de trecut este orgoliul personal al blogerului si un spirit de solidaritate care sa se manifeste prin promovarea inteligenta si unanima a paginii respective. Poate fi, daca imi este permisa o comparatie, ca o participare voluntara la o manifestatie de protest. O voce sincronizata din mii, din sute de mii de piepturi, poate produce un curent de opinie pe care nicio forta politica nu il poate neglija. Altfel, vom avea acelasi sentiment de solitudine, de tastator de sufragerie… mai scuipam o samanta, mai fumam o tigare, si ne retragem de fiecare data umiliti de neputinta.
August 18th, 2009 at 09:55
@zexe: da si nu
cred ca mi-am mai exprimat opinia asta 1 data, dar revin:
cei care voteaza (ma refer la aia multi care decid in final) nu au acces la bloguri. nici nu stiu ce sunt alea. bineinteles ca spatiile astea de jurnalism liber inseamna foarte mult pentru noi, cei ce accesam aceste texte. dar adevarul este ca nu suntem decidenti (ca si categorie).
multi dintre cei care au acces la internet si stiu sa il foloseasac, in special tineri, nu au nicio treaba cu politica – si nici nu ii intereseaza cine cum ce conduce, intrucat nu vor vota (rata de absenteism mare este data nu de oameni slab pregatiti, ci, paradoxal pentru unii, de cei cu carte). dintre astia care mai intra sa nu uitam ca multi nu stiu sa filtreze informatia. eu sunt ingrijorat de cati fani mircea badea am in jur.
studiu de caz: sondajele online de pe hotnews. pdl-ul se invartea tot timpul undeva la un 80%, in conditiile in care hotnews are trafic nu gluma. in realitate a luat 33%. de ce? pt ca acei 80% au fost cotraponderati in realitate de privitorii de antene (oameni simpli privati de o informatie corecta).
ceea ce se intampla pe bloguri este foarte, foarte bine, dar insuficient parerea mea. blogul nu poate sustine o lupta de gherila cu tv-ul si presa scrisa.
daca cei care au un nume deja in presa nu se trezesc sa faca un contrafort la mizeriile pe care le vedem astazi la cotidianul, rtv, antene samd…atunci textele lui bleen vor fi doar niste calmante pentru ranile celor care au crezut in libertatea de exprimare
August 18th, 2009 at 09:59
@domino
Eu nu doresc sa citesc un blog electoral. Eu doresc sa citesc presa libera. Plus de asta, presa scrisa dar si televiziunile vor fi silite sa trateze cu seriozitate o mare concentratie de inteligenta intr-o singura pagina. Lucrez in televiziune de mai bine de 15 ani si stiu bine ce spun. Nu vocile ne lipsesc, ci sincronizarea lor.
August 18th, 2009 at 10:02
@zexe: Plus de asta, presa scrisa dar si televiziunile vor fi silite sa trateze cu seriozitate o mare concentratie de inteligenta intr-o singura pagina – nu cred asta – eu observ ca ei fac abstractie de cea mai elementara logica. rtv a ajuns sa spuna ca afara ploua, chiar daca afara este soare – conteaza efectul nu adevarul.
Nu vocile ne lipsesc, ci sincronizarea lor. – Perfect de acord.
August 18th, 2009 at 10:05
@Domino,
Spre exemplu, Cartarescu nu a ingenuncheat decat din senzatia ca este singur, ca lupta singur cu o moralitate decazuta. E slab, dar este inteligent. Este vedeta dar este contestat de manelisti.
August 18th, 2009 at 10:14
@Zexe
August 17th, 2009 at 23:39
E plecat puţin. Asta ca să nu te miri că va lipsi toată săptămâna.
August 18th, 2009 at 10:39
Zexe, 9:42
că veni vorba…
http://dilemaveche.ro/index.php?nr=287&cmd=articol&id=11243
August 18th, 2009 at 10:44
Inca un exemplu. M-am interesat, chiar acum, care sunt cele mai bune articole de pe WordPress. Ei bine, acestea sunt in ordinea lor:
* La Credit Europe Bank, criza in forma de V aduce disponibilizari in forma de W
* Stela Enache despre …Florin Bogardo!
* Horoscop Urania 15 – 21 august
* Locuri de futut
Matematica care stabileste topul este una data de artificii si metode de promovare a acestora si nicidecum de valoarea intrinseca a lor. E la indemana noastra sa promovam blogurile care ne reprezinta convingerile intime.
De astazi, voi modifica link-ul atasat nick-ului meu si il voi pune pe al lui Bleen. Asa, ca forma de solidaritate.
August 18th, 2009 at 11:14
POFTIM?!?!?! dan popa scrie cele mai bune articole de pe wp? wtf?!?!?
August 18th, 2009 at 11:19
cînd aud de popa mă apucă zbîţul
zexe, în acel clasament intră doar blogurile de pe domeniul wordpress. deci bleen nu intră. în schimb, intră tismăneanu. cere-i permisiunea şi ai putea comenta cu linkul lui
August 18th, 2009 at 11:20
@gabhry_el,
L-a durut, s-a dus la doctor, iar acum se joaca cu fustitele roz. Nu putem recita la nesfarsit balada mioritei, doine, bocete de ingropaciune, blesteme de vaduva, tipurituri, cimilituri de sezatoare, etc. Fiecare intelectual in parte, dintre cei care semneaza astfel de articole precum cel de la link-ul invocat de tine, ar trebui sa nu se rezume sa constate ca sunt plini de bube si sa isi puna mainile in san asteptand aplauzele cititorului. Compasiunea nu tine loc de adeziune.
Nu este suficient sa recunoastem ca suntem bolnavi. Mai trebuie sa ne si tratam, nu? Uita-te la Bleen
August 18th, 2009 at 11:35
Apropo de audienţă:
http://bleen.ro/statistici-trafic/
August 18th, 2009 at 11:49
Un articol scris, poate, prea patetic …
http://furiouswordpressripper.wordpress.com/2009/08/18/tot-ce-misca-in-tara-asta-raul-ramul-este-oare-de-vanzare/
August 18th, 2009 at 11:57
@zexe: tu chiar zici c’o sa mai lucrezi in tv cu atitudinea asta… cum sa’i zic ?
revolutzionara ?
August 18th, 2009 at 12:11
‘te-n for, ‘te-n for! Se-aude? Forul de decizie ce mai zice?
August 18th, 2009 at 12:15
@niku
Nu, recent am fost pus pe tusa, dar nu din cauza amintita de tine. Atat timp cat am scris, sau cat am lucrat ca producator, am fost liber sa iau orice atitudine am considerat eu ca este corecta. Chiar m-am simtit liber. S-au invocat motive de criza, si tind sa cred ca asa si este.
August 18th, 2009 at 12:16
@Bleen: mai scrie si tu ceva!
August 18th, 2009 at 12:18
vreau cu avatar
August 18th, 2009 at 12:21
Azi lucrăm deformativ. Adă bă, barossu’ ăla, că mi se-ncurcă banda!
August 18th, 2009 at 12:22
bleen: vezi daca nu scrii si tu ceva? vorbeste orban! cica te asteapta o invitatie la Parchet (gresie, faianta, granit, videanu)
August 18th, 2009 at 12:30
Îngrijorat de creşterea traficului şi de influenţă, PSD a horărît reducerea cu 10.000 a postărilor pe bleen.ro.
August 18th, 2009 at 12:38
Pana la urma eu tot nu m-am lamurit: a cheltuit Udrea in mod iresponsabil bani publici intr-o perioada de criza, cand tuturor celorlalti li se cere sa stranga curelele? Sau nu i-a cheltuit?
August 18th, 2009 at 12:59
bleen. sa ti fac o surpriza azi. daca mai aveai nevoie de argumente. e ostire mediafax tocmai aparuta. sa ne uitam cu atentie la ce zice chirita al nostru.
Preşedintele Comisiei Udrea, Ludovic Orban, a renunţat la sesizarea Parchetului ICCJ pe tema interceptării ilegale a unei discuţii a comisiei, comisia stabilind însă să ceară Biroului Permanent o anchetă privind modul în care a fost făcută înregistrarea.
De asemenea, comisia a decis că toate dezbaterile, inclusiv concluziile, vor fi publice. Propunerea în acest sens a aparţinut deputatului PSD Aura Vasile, care a argumentat că astfel nu va mai fi nimeni tentat să facă înregistrări.
Primul deputat care a apreciat că sesizarea Parchetului Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţiei nu se justifică deocamdată a fost deputatul PSD Dumitru Chiriţă, unul dintre cei a căror voce apare în înregistrarea difuzată pe bloguri şi în presă.
“Solicitarea către Parchetul General, în opinia mea, la această etapă, nu se justifică”, a spus Chiriţă arătând că o sezizare ar putea fi făcută doar după ce Biroul Permanent ar anunţa rezultatele după o anchetă internă privind interceptarea ilegală de la comisia de anchetă.
“N-aş vrea să pice în păcat persoane care n-au nicio vină în modul în care au acţionat”, a opinat deputatul PSD.
August 18th, 2009 at 13:03
şi mai ziceţi de competenţele mele. păi unde îmi bag eu coada, îşi bagă şi dumnezeu mila. mie îmi place mila lui dumnezeu, pentru că asta înseamnă neimplicare
August 18th, 2009 at 15:00
De unde si zicala ca ” nu este dracul chiar atat de negru” iar “ingerasul” de pe umarul stang imi sopteste hlizit “Nu, nu e negru, e ungur. Mi-a spus mie un parlamentar european”
August 18th, 2009 at 15:11
ce înseamnă iresponsabil? ce trebuie să facă un minister al turismului? să frece menta aiurea, să consume bani de la buget plimbînd mape dintr-o parte într-alta, sau să facă ceva, să întreprindă acţiuni, să stimuleze turismul?
dacă nu faci, nu e bine pentru că nu faci. dacă faci, imediat îţi sar alţii în cap că de ce faci. ministerul a cheltuit nişte bani. dacă ei au fost cheltuiţi responsabil sau nu, dacă investiţiile respective au avut sau urmează să aibă un rezultat, e cu totul altă discuţie. aici este vorba de legalitate şi de tentativa de a o elimina pe elena udrea din guvern.
August 18th, 2009 at 15:19
îngerii sucks. nişte paraziţi. eu n-aş sta pe umărul nimănui. ptiu, talpo iartă-mă!
August 18th, 2009 at 16:38
@d…u
talpa cui? a ta?
August 18th, 2009 at 16:39
a patriei mele.
August 18th, 2009 at 16:52
aha! talpa țării… tu și Parlalamentu’.
August 18th, 2009 at 19:00
m-a enervat aseara Oana Stancu la Realitatea. Cum poti sa zici, jurnalist cu 10 ani experienta, ca inregistrarea e banala si ea nu i-ar fi acordat atentie deloc!
Dar m-am dumirit http://www.jurnalul.ro/cautare/autor/oana-stancu-38.html
August 18th, 2009 at 19:33
Dupa cum se vede treaba, s-a cam terminat tot ce era de furat prin Romania, iar acum politicienii se bat pe reclama electorala pe banii poporului si pe vanzarea de ponturi de interese politic. Daca ar fi rentabil, mai ca m-as baga si eu. Da, mai bine ii bag pe ei.
August 18th, 2009 at 19:49
E posibil ca Elena Udrea să fi cheltuit prosteşte banii (nu mai prosteşte decît Năstase şi Agathon – deşi în cazul Dracula Park nu de prostie e vorba ci de înşelăciune) însă pentru asta se răspunde politic. Dacă opoziţia consideră că Elena Udrea e ineficientă la MT, depune o moţiune simplă pe turism, nu face o comisie de anchetă (au făcut comisia de anchetă ca să dea un iz penal întregii afaceri).
Octombrie 18th, 2009 at 17:50
[...] campania anti-Băsescu”, “Revolta de pe Coty – Dezvăluiri sub tortură”, “Rochiţa Roz din Pădurea SRI-ului, doi zece, doi zece”, “Regele Mihai: Hey Dude, where is may car?”, “Leapşa lui Tache, Andreea Marin, [...]