O confruntare cîştigată de Băsescu şi Antonescu
Desen de Devis Grebu (click pe imagine pentru rezoluţia maximă)
Ambii au cîştigat confruntarea în momentul refuzului lui Geoană de a participa. În rest, în confruntarea propriu-zisă, cred că Băsescu şi-a făcut treaba mai bine decît Crin. Nu că l-ar fi surclasat în dezbatere, dar pentru el nici nu era asta miza. Deşi şi-a intrat mai greu în ritm, deşi a părut obosit la început, a reuşit să-şi transmită mesajele, cuvintele cheie (ţărani, curaj, onoare, responsabilitate, continuare, reforma statului) iar tonalitatea vocii, privirea şi întregul limbaj al trupului au făcut restul (autoritate, autoritate, autoritate). Crin a început decent (deşi lipsit de substanţă, ca de obicei) dar în vreo două momente s-a transformat într-un pipiţ isteric pînă aproape de castrare. Şi despre el se poate spune că a cîştigat, prin raportare la Geoană, prin simpla prezenţă. Deşi nu e clar pe cine vrea să atragă Crin ca să-l depăşească pe Geoană şi să intre în turul 2: antibăsescienii, antipesediştii sau scîrbiţii? A avut ceva mesaje dar destul subţirele, un pic prea ţipate şi introduse forţat în discuţie, ca nişte reclame băgate în timpul filmului. Pînă la urmă pentru Crin o asemenea confruntare are o miză decisivă, spre deosebire de Băsescu, care se află într-o situaţie ceva mai relaxată pînă după primul tur. Aşa că putem spune că această confruntare i-a folosit lui Crin, dar prea puţin. Pentru Băsescu a fost o încălzire bună, în care, repet, şi-a făcut treaba transmiţînd mesajele verbale (şi nu numai) pe care trebuia să le transmită.
Desen de Devis Grebu (click pe imagine pentru rezoluţia maximă)





Noiembrie 14th, 2009 at 16:58
pacat ca n-a avut cui sa le transmita… c
Noiembrie 14th, 2009 at 16:58
da.
Noiembrie 14th, 2009 at 17:42
Antonescu si-a discreditat in mod grav discursul, invocand sotia presedintelui in retorica sa, precum si faptul ca si-a dat de gol misoginismul liberal. N-am crezut ca liberalii pot fi atat de misogini. Ma intreb cum si-a castigat notorietatea actuala sotie a Crinului…prin metodele de promovare invocate de Crin, adica “impinse in mod repetat din spate”?
Desigur ca cel mai mare looser este Geoana, care, inainte de orice confruntare directa, va trebui sa gaseasca ceva credibil de invocat ca scuza pentru vizitele sale secrete la Moscova, si legaturile sale cu fosti ofiteri GRU. Il vad acum pe Geoana la Realitatea, viteazul de dupa razboi, cum incearca sa isi spele ramasitele de barbatie.
Noiembrie 14th, 2009 at 17:45
am vazut si eu dezbaterea..oricum poate sunt subiectiv, fiind liberal cu state vechi dar eu am avut senzatia certa ca domnul Basescu s-a purtat ca de obicei, iritat de unele intrebari si avand, tot ca de obicei, pretentia ca detine adevarul absolut…iar in spatele domniei sale una din marile valori feminine din scura istorie contemporana a PD-L….in rest acelasi staf prezidential…cat despre reclame…daca nu ar fi ele nu am mai avea televiziuni si nici ziare…
Noiembrie 14th, 2009 at 17:50
catre zexe…chiar stii tu sigur ca toti liberalii sunt misogini?eu zic sa apelezi la INSOMAR pt asta
Noiembrie 14th, 2009 at 18:06
Electoratul lui Crin e majoritar feminin si sub treizeci de ani. Femeile sunt cele mai misogine.
Noiembrie 14th, 2009 at 18:06
Incredibil, realitatea se delimiteaza de SRS si BC!!! Nici rahat n-au mancat, nici… Sa nu le dai peste ochi tuturor alora care ii spalau si ii apretau pe aia doi???
Noiembrie 14th, 2009 at 18:08
@Bleen
“pipiţ isteric pînă aproape de castrare”
Mortadel!! Facem un dicţionar de bleenisme?
Noiembrie 14th, 2009 at 18:08
Bleen este un titan al bleenismelor.
Noiembrie 14th, 2009 at 18:21
eu sunt fana lui crin si a lui bleen….si nu sunt o pipita
Noiembrie 14th, 2009 at 18:30
cumnat liberal
nu toţi liberalii sînt misogini. dar este supărător să auzi acest discurs (alături de cel şovin)lansat chiar de către liderii cei mai marcanţi ai partidului, între care unul este candidat la funcţia supremă în stat.
crin antonescu a spus, în cuvinte poleite, că femeile care îl susţin pe băsescu sînt nişte proaste oportuniste. asta e o insultă, eu aşa cred.
Noiembrie 14th, 2009 at 18:36
vad in jurul lui base pe putin 20-30 de oameni, barbati si femei, care le dau clasa lui Geoana sau antonescu si legati la ochi
iar base e mai tare decat toti
viitorul mandat se anunta a fi de neuitat
read this:
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6459721-draga-dan-tapalaga-radu-moraru.htm
Noiembrie 14th, 2009 at 18:55
geonelu dupa primul tur :
http://www.dailymotion.com/relevance/search/cowardly/video/x4rka1_harold-lloyds-grandmas-boy_fun
Noiembrie 14th, 2009 at 18:58
primul tur al confruntarilor, bineinteles.
Noiembrie 14th, 2009 at 19:22
Orban este misogin?
Noiembrie 14th, 2009 at 19:35
@un cumnat liberal, hai frate liberal, spune-mi despre Orban. Este Orban misogin, au ba? … ca daca doresti sa extrapolezi metodele despre care Crin Antonescu este convins ca femeile promoveaza in politica, trebuie sa ne uitam in curtea liberala, acolo unde Antonescu a deprins metoda de ascensiune a femeilor in politica.Corect?
Noiembrie 14th, 2009 at 19:48
femeile care il sustin pe basescu….care sunt?udrea…no comment, elena fiisa o mare valoare, monica ridzi cu dosar penal gros….macovei, cu un mare haos existential in loc de viata personala………mai ai alte modele?
p.s…am uitat de Roberta..fosta Miss Romania cu aptiudini mari sa conduca o camera a parlamentului
Noiembrie 14th, 2009 at 19:51
Bleen, ramane valabila “intalnirea” de maine, da?
Noiembrie 14th, 2009 at 19:58
Da. Rămîne valabilă. Nu s-a infirmat dar mîine se confirmă.
Noiembrie 14th, 2009 at 20:06
@nosferatule, tu cu cine vorbesti? uite un motiv sa fii misogin… Corina Dragotescu
Noiembrie 14th, 2009 at 20:09
mai sunt 4 ore…
Noiembrie 14th, 2009 at 20:12
zexe…oricum as da-o tu ai parerea ta..sa traiti bine cu basescu al vostru
Noiembrie 14th, 2009 at 20:15
@nosferatu: oricat as fi eu de prostituat, alcolist si/sau tigan cred ca pot sa-mi dau seama ca “no comment” nu-i un argument importiva fumeilor din jurul lui basescu… dar mnoh… is din ardeal si poate-s umpic mai incet si nu pricep… sau nu?
Noiembrie 14th, 2009 at 20:19
Base mai are de lucrat. A parat slab unele atacuri si intrebari. Per total “meci”, 0-0.
Noiembrie 14th, 2009 at 20:20
@nosferatu, nu trebuie sa o dai nicicum. Din fericire pentru toata lumea va fi si Basescu al tau, al nostru, al tuturor romanilor. Nu trebuie sa disperi, si iti promit ca daca vei trai pana dupa alegeri il vei iubi sincer si neinteresat.
Noiembrie 14th, 2009 at 20:56
poate al vostru…nu al meu..nu vb in numele meu..iar remarca cu traitul dupa alegeri e cam deplasata….poate ironia ta e buna pt altceva…mai reflecteaza
Noiembrie 14th, 2009 at 21:03
@nosferatu
să nu dea dracu să rămînă băsescu preşedinte iar tu să trăieşti bine. dacă vine cineva în mandatul lui să îţi ofere şansa de a o duce mai bine, ai grijă să refuzi! e periculos. chiar îţi recomand să renunţi la orice urmă de bunăstare din viaţa ta. de fapt, ştii ce? du-te dracului!
Noiembrie 14th, 2009 at 21:03
Intalnirea dintre Crin Antonescu si Traian Basescu ne-a lamurit asupra optiunii de vot. Este clar, Traian Basescu tine cu liberalii! Badarania de cartier dublata de autoritatea de diriginte jucate mai ceva ca orice actor au intrat in antiteza cu echilibrul si spontaneitatea lui Crin Antonescu. Prin antiteza, Traian Basescu a demonstrat ca dl Antonescu nu e doar un repetent bibliotecar care si-a omorit nevasta, ci chiar cineva capabil sa-i dea, spre surprinderea echipajului navei portocalii, un pumn in bot. Si dupa toate regulile oxfordiene ale pugilismului polemic, chiar daca Tovarasia-Sa Marinelu Antimogul a incercat metodele capului in gura si sutului sub centura. Bravo, Crin! Ai demonstrat ca nu esti obligat sa-ti ceri scuze de la cineva care te intreaba de ce n-ai basca! Multumim din suflet presedintelui iubit Basescu ca ne-a luminat!
Noiembrie 14th, 2009 at 21:08
CTP-ul a venit in emisiune la realitatea beat mort. Ma apuca rasul, ca si pe prezentatorul acela stupid, ca nu-i retin numele. CTP-ul va crapa de inima rea intre cele doua tururi
Noiembrie 14th, 2009 at 21:13
aaaa Leno… ai baut ceva sau ai vazut dezbaterea reflectata intr-o oglinda concava?
Noiembrie 14th, 2009 at 21:14
De saptamana viitoare va iesi pe piata un nou post de televiziune. Momentan nu va pot spune decat ca voi unul dintre telespectatori
Noiembrie 14th, 2009 at 21:15
catre dracu lu peste prajit….ai dovedit ca esti praf..asa limbaj asa electorat PD-L..de fapt este exact ca in povestea cu Pasarica sau tiganca imputita…amestec de frustrari alcool si dorinta enorma de revansa….va doresc tot binele din lumea..dar in alta parte ca aici faceti curent
Noiembrie 14th, 2009 at 21:19
Eu l-as intreba pe CTP in mod direct…CTP-ule, tu cu cine votezi, vericule, ca vreau sa stiu cu cine te insotesti, ca sa stiu cine esti. Observati ca nimeni nu-i intreaba cu cine voteaza? Sa va spun eu de ce, pentru ca sunt destul de matoi incat sa faca greseala sa raspunda.
Noiembrie 14th, 2009 at 21:22
Nu stiu, Aurelian, ce intelegi tu prin oglinda concava – ochii divergenti prezidentiali? Noroc de Crin ca i-a realiniat!
Noiembrie 14th, 2009 at 21:23
E mare batalie in iad… Nosferatu vs un drac mai pidosnic…
Noiembrie 14th, 2009 at 21:24
Din istoria recenta, stim asta cu totii, CTP-ul s-a insotit cu Chireac si STS-ul , cei doi santajisti de presa deontologica. Dar acum, cand s-a desolidarizat de cei doi mafioti de presa, e posibil sa se rezeme de alt gard, alt stalp de presa, ca pe picioarele sale nu a stat niciodata.
Noiembrie 14th, 2009 at 21:26
Maria Basescu. Cata umilire sa fie obligata sa stea in aceeasi banca cu Elena Udrea! Care se uita sagalnic la Crin – nu se stie niciodata ce se poate intampla cu Presedintele Meu, iar atunci reorientarea e obligatorie pentru fetitele din categoria ei…
Noiembrie 14th, 2009 at 21:27
nosferatu, ce cauţi tu aici? dar tu, lena? aveţi vreun scop? care este acela? aştept un răspuns sincer.
Noiembrie 14th, 2009 at 21:30
Zexe ???
Noiembrie 14th, 2009 at 21:30
sa te FUCK pe tine..uite asa de-al dracu..te oftici?
Noiembrie 14th, 2009 at 21:31
Nosferatu, inca un biet IP banat. Oare de ce nu se pot controla oamenii astia?
Noiembrie 14th, 2009 at 21:31
şi ăsta s-a enervat…
Noiembrie 14th, 2009 at 21:37
Lena, daca nu stii iti spun eu. In traducere libera, Crin Antonescu l-a citat pe Ludovic Orban si a spus asa: “Femeile care au avut o ascensiune oarecare in politica, ori au supt ideologia din fata partidului , ori au stat capra la lapte gros” Daca as fi fost femeie, eu l-as fi penalizat grav pentru aceste afirmatii, si pe unul si pe celalalt. Daca doresti sa faci politica sub aripa liberala, trag concluzia ca ori place ideologia liberala ori laptele gros. Altfel, daca doreasti ceva punctual, iti pot lasa un numar de telefon.
Noiembrie 14th, 2009 at 21:38
@Lena, o sa ajungi Balena ! tot in contre o tii. n-ai unde sa o faci ? intri in cuibul de viespii si prevad ca o sa iesi mai mare decit esti.
Noiembrie 14th, 2009 at 21:38
pai bai frate cu capu mare intreaba-l pe ala…fratele tau dracu ..care are un limbaj minunat..d egenul..du-te dracului…intreaba-l pe el dc intelege sa comunice asa…raman la parerea ca sunteti perfecti ca si tatucu vostru
Noiembrie 14th, 2009 at 21:39
nosferatu
Fuck me! Fuck me!
Noiembrie 14th, 2009 at 21:40
bai zexe poate vrei sa-ti dau eu lapte gros..iti place sa sugi din ideologie?las-o pe lena si hai la mine acasa..iubitule
Noiembrie 14th, 2009 at 21:44
turnoff……banat sau banal?ca poate sunt din alta zona geografica nu banat…IP-ul tau e super..pupa-te
Noiembrie 14th, 2009 at 21:46
Aahhh… aaaa…. haah… Vorbeste-mi si mie porcos, nosferatule! Spune-mi că mă vrei! Bate-ma! Loveste-ma cu cravasa peste sani! Mai jos! Mai jos! catre sfarcuri! Cauta-mi genunchii Aaahhh… aa… haaahh.. aaa… nosfee…. AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
Noiembrie 14th, 2009 at 21:46
@Lena + @nosferatu = Love … da love de ala de salon de spital !
Noiembrie 14th, 2009 at 21:47
lena…numai noi 2 suntem in aceeasi tabara….se pare ca aici e la mare cautare lozinca comunista…cine nu e cu noi e impotriva noastra
Noiembrie 14th, 2009 at 21:49
Ma simt… iubitule… cum sa-ti spun… Simt ca traiesc!!! Te iubesc… Noi doi împotriva tuturor, noi doi împotriva naturii… Aaahh… Cel ma tare orgasm pe care l-am trait!
Noiembrie 14th, 2009 at 21:51
simt că devin gelos…
Noiembrie 14th, 2009 at 21:54
lena ma flatezi….numai noi 2 infruntam natura bicisnica…cel mai tare orgasm?si nu am facut nimic special…uuuu
Noiembrie 14th, 2009 at 21:58
aia 2 nebuni au plapuma cu crini.
Noiembrie 14th, 2009 at 21:59
în fiecare cuvînt pe care i-l şoptesti este o aromă de crin… onanismul tău îmi dă fiori, mă înalţă spre nori! Te ador, nosferatule, te iubesc. F*te-mă! Aici! Pentru victoria adevarului, pentru pacea in ţară, pentru propăşirea natiunii, nosferatule, FUCK ME! Sînt mai bun ca lena!
Noiembrie 14th, 2009 at 22:01
catre platon…nu cu crini cu lalele si cactusi
Noiembrie 14th, 2009 at 22:03
Leno, eşti o curvă! nosferatu e al meu. Nosferatule, spune-mi că mă iubesti!
Noiembrie 14th, 2009 at 22:05
Vox News, televiziunea care va face diferenta, Vox News, televiziunea care va sparge barierele. Vox News, televiziunea care va va inunda ecranele. Si daca nu ma credeti pe mine, cred ca multi dintre voi il vor crede pe Florin Calinescu… cu manutele alea mici
Noiembrie 14th, 2009 at 22:06
dracule nu ma supara ca vin si ti-l arat pe Onan…si o sa zici ca n-ai avut noroc……….un marinar chior
Noiembrie 14th, 2009 at 22:07
daca ar fi Calinescu m-as bucura..alt liberal..
Noiembrie 14th, 2009 at 22:11
Nosferatule, ce faci? Ma inseli cu bestia asta infernala? Porc de barbat ce esti! Eu sunt singura femeie din viata ta sau macar cea mai impotanta! Spune-mi ca pe mine ma vrei! VOTEZ CRIN ANTONESCU
Noiembrie 14th, 2009 at 22:12
numai pe tine te vreau..in patul nostru matrimonial plin de flori de crin..te iau leno…online..pt binele partidului
Noiembrie 14th, 2009 at 22:13
Parca il vad: Calinescu, sunt Florin Calinescu si va spun pe cuvant ca am o fost de dreapta. Cand mi-am dat seama ca am nimerit in partidul celor de mana dreapta, m-am retras rap[id pentru ca sunt stangaci de mana
Noiembrie 14th, 2009 at 22:14
Vreau aici! Vreau acum. Scuipa-ma si spune-mi ca sunt cea mai buna! Spune-mi ca Crin e cel mai bun! Spune-mi că-l vrei si pe Crin! CRIN PRESEDINTE!
Noiembrie 14th, 2009 at 22:14
Putin OFFTOPIC
Traian Basescu a transferat scandalul politic (gargara)de dupa 2007 (intepaturile pd-pnl plus ceea ce a urmat dupa aceea si vedeam la TV in fiecare zi) din registrul strict politic (ne certam noi politicienii intre noi, aparem la televiziuni, combatem etc., ca de altceva nu suntem buni)intr-un cadru mult mai larg, dezvaluindu-i de fapt esenta: o zazanie permanenta de la tot felul de prostii, nu o cearta “autentica” pe probleme de fond care tin de interesul public. Politicienii se obisnuisera sa strige ca in povestea aia “vine lupu” si lupu nu venea deloc. Pana la urma a venit (prin miscarea de revocare a lui Nica si tot ce a urmat)si deodata (cam in 2 luni) lumea a inteles (inclusiv presa se pare ca incepe sa inteleaga)ce inseamna sa vina lupu cu adevarat. Acea zazanie permanenta dintre politicieni(pe care o vedeam la tv si de care incepuse sa li se aplece multora) s-a transformat acum intr-un razboi de credibilitate pe bune a institutiilor media si a politicienilor in fata audientei, respectiv a electoratului. Presa se uita in oglinda meditativ, politicienii care se tineau de palavre invitati mereu la TV, devin sperietori (televiziunile o sa se fereasca de ei), in sfarsit, opinia publica intelege, prin aceasta ruptura, cine este credibil si cine nu. Si nu doar ca intelege (devenind atenta) dar va taxa (presa si politicienii care vor pierde acest razboi de credibilitate). Acum vad discutii la TV despre greseala presei de a fi adoptat discursul specific politicienilor de love-hate, in loc de a fi mentinut distanta si echilibrul specific discursului jurnalistic.
Noiembrie 14th, 2009 at 22:38
Ce simpatici sunteti!cum de nu v-am descoperit pana acuma?
Zexonel, dracusorul, lenuta si nosferatzelul plus blinisorul!si cati altii ca de exemplu andrutza-draguta ( ce femeie!)
Ce echipa, ce echipa….
Ma primiti? stiu si eu sa strig: traiasca ai nostri, jos ai vostri.
ps Sper sa nu ma ameteasca mirosul de crini ca eu prefer tuberozele.
Va iubesc pe toti.
Al vostru, goguta
Noiembrie 14th, 2009 at 22:39
Il vad acum pe Turcescu, incercand sa spele pe fata pe Dragoteasca, pe Tatulici, pe Cristoiu, ma rog, o intreaga categorie de jurnalisti nevertebrati, pozand in jurnalistul nepatat. Daca aveti vreodata ocazia sa ii puneti fro intrebare, si doriti sa il vedeti rosind in obrajorii sai pamantii, puneti-o pe urmatoarea:” Este adevarat ca ati “colaborat” cu Gigi Becali ca sa filmati un material in Ungaria? ..iar daca recunoasteti acest fapt, ce ati facut cu restul?”
Noiembrie 14th, 2009 at 22:42
vezi la faza asta cu dezbaterea Udrea putea sa faca live blogging…
))
Noiembrie 14th, 2009 at 22:47
Zexe, astia cu bacnota de 500 lipita de frunte si-au corupt perceptia despre realitate. Din partea mea sa crape, sunt tineri mult mai valabili care se zbat pe online.
Noiembrie 14th, 2009 at 23:09
@Zexe, ai idee, ce vor oamenii astia?
Hurezeanu zice, cu aere, ca Base isi cauta adversar si s-a luat de Presa, dar ea e fix ce trebuie, pacat ca Lazaroiu se descalifica zicind “Democratie vs. Presa”… Iar acum totul are aspectul unei scirboase bai colective in care se spala unii pe ceilalti… Ce au, le-au scazut lefurile, tirajele, i-au lasat amantele?
Noiembrie 14th, 2009 at 23:15
@yeba, unul singur a avut dreptate, Chireac adica, cand a recunoscut ca nu a mai ramas decat pielea de ei. Atat si nimic mai mult. Gura pacatosului, deh!
Noiembrie 14th, 2009 at 23:17
Yeba,
La Realitatea TV e priveghiul lui Geoana
Noiembrie 14th, 2009 at 23:32
… hai sa facem un exercitiu de imaginatie. Hai sa ne ichipuim, prin absurd, desigur, ca Basescu a pierdut alegerile si ne gasim in Martie 2010, spre exemplu. Va rog sa faceti un exercitiu de imaginatie si sa va inchipuiti ce texte vor fi avut toti acesti jurnalisti anti-Basescu, si din ce anume isi vor fi castigat ei existenta. Hai, faceti un exercitiu de imaginatie si veti descoperi ca nu Basescu are nevoie de presa ostila ci invers. Daca Basescu ar fi renuntat sa candideze, pe multi dintre acestia nici nu i-ati fi cunoscut, va asigur eu. Ar fi fost o adanca tacere ca pe vremea lui Nastase. Iar daca cineva mai indrazneste sa spuna ca Basescu este dictator, adica frun jurnalist sau om de televiziune, il trimit la Chireac sa-i dea pielea inapoi.
Noiembrie 14th, 2009 at 23:37
zexe
am scris la mine pe blog. nici dacă iese băsescu nu se vor simţi chiar bine. poate nu în martie, dar în iunie cu siguranţă
Noiembrie 14th, 2009 at 23:46
Lena
Care blog ?
Noiembrie 15th, 2009 at 00:22
[...] O confruntare cîştigată de Băsescu şi Antonescu Articol de: BleenO confruntare cîştigată de Băsescu şi Antonescu [...]
Noiembrie 15th, 2009 at 00:53
[...] Bleen Tagged with: alegeri prezidenţiale 2009, Cluj, confruntare, Crin Antonescu, Traian Băsescu [...]
Noiembrie 15th, 2009 at 01:23
N-am vazut la teve, dar am citit cate ceva pe net…
si eu zic ca Geoana e out, iar finala e Base cu Crin…
desi zicea ca si l-ar fi dorit pe Geoana ( din motive evidente) e destul de clar ca azi (ieri) i-a dat ‘un sut in fund’ lu Crin sa-l impinga in turul 2..
ori s-a gandit ca daca o fi sa nu castige, macar sa nu-l lase pe Iliescu la butoane…
ori s-a inteles cu Crin sa mearga amandoi si cine-o iesi, pune premierul cu un guvern PDL PNL..
dar nu cred ca e cazul nici uneia din variantele de mai sus, ci stie clar ca va castiga, caz in care il trage si pe Antonescu dupa el, ca sa legitimizeze alianta cu PNL dupa alegeri…
In parlament pot avea majoritatea, cu o justificare morala in plus ca ‘boborul’ a ales intre 2 candidati de dreapta, trimitandu-i pe Geaona, Iliescu, Vanghelie, Hrebe & co la, dupa caz, scoala de educare a prostanacilor, pensie (fara a fi insa speciala), gradinita (mai nou se invata limbi straine, asa ca poate apuca unii sa invete limba romana si sa recite google), sau la http://www.thracia.ro sa mai invete cum e cu strategiile…
Noiembrie 15th, 2009 at 02:53
OK, e foarte comic! Pot sa mai spun ceva, in contextul in care mi se utilizeaza nick-ul?
Noiembrie 15th, 2009 at 06:12
Lena și cu Nicu? Parcă vă-mpușcase Iliescu!
Noiembrie 15th, 2009 at 08:15
Da! Caca! Bzzzzzzzzzzz…
Noiembrie 15th, 2009 at 10:30
Am o rugăminte: fără clone.
Noiembrie 15th, 2009 at 13:09
Nimic despre mitocania lui base?! S-a legat de sotia moarta a omului! Nu-i nimic nu?!
Sper sa iei destul si sa merite “efortul”!
Noiembrie 15th, 2009 at 14:24
@SkyNet, stai asa! Povesteste cum s-a legat Base de sotia moarta a omului, fii mai explicit. Crin trecea pe drum ingindurat/vesel/plin de bun-simt si Base i-a zis “Ia vezi baaaa, ca ti-a murit nevasta?!”
La emisiunea la care ma uitam eu s-a vazut asa: Crin “explicase” perspectiva sa asupra agriculturii constind in (1) (aprox., dar se poate verifica) Despre agricultura se poate vorbi foarte mult si (2) cugetarea care se lafaie pe net la irealitatea: Pentru agricultura vorbele nu sunt de ajuns.
Apoi a intrat pe un teren mai familiar lui, mistocareala gratuita plus mirlanie, aluzii la amante, cu dna Basescu de fatza si fara sa fie in circiuma. (perspectiva mea: I-a luat Dumnezeu mintile, pentru ca la capitolul asta el insusi would ill bear examination. Dar vanitatea omului caruia i se pare ca sta pe cal nu e mica.)
La emisiunea la care m-am uitat eu, Base i-a sugerat ca asta este un non-subiect, cita vreme Crin era in amantlic in general si nu era acasa in noaptea sinuciderii in particular.
(perspectiva mea: Au crezi ca nu s-a stiut de atunci? Macar ca au venit Politia si Procuratura, s-au luat declaratii si s-au facut rapoarte. Fituicile au publicat atunci foto cu Crin si dansatoarele dintr-un club; nu s-a facut nici un scandal ca pozele sunt trucate.)
La emisunea la care m-am uitat eu, Crin n-a avut replica, n-a strigat nici o forma de “Adica cum?”
Acum te rog sa spui ce-ai vazut la emisiunea la care te-ai uitat tu.
Noiembrie 15th, 2009 at 15:48
Am o rugaminte: fara parafraze!
Noiembrie 15th, 2009 at 16:04
afară plouă…
Noiembrie 15th, 2009 at 16:05
@aurelian: adica cum? cu ce-am gresit?
Noiembrie 15th, 2009 at 17:58
ai gresit prin interpretare tendentioasa; nu stiu daca Basescu l-a atacat [oricum nu-i cumpar motivarea de azi, cum ca nu stia de situatie] dar sunt sigur ca Antonescu nu s-a simtit atacat [altfel ar fi reactionat destul de virulent si nu cred ca i-ar mai fi strans mana la sfarsit; nici el, nici Adina Valean]; restul sunt “analize” de televizor pentru talibani…
Noiembrie 15th, 2009 at 18:15
crin are un avantaj. e greu de atacat. nu prea ai de ce îl prinde. în afară de superficialitate, un trecut politic aproape nul, absenţe nemotivate la parlament, nimic. alt avantaj: nu este atît de inteligent şi de spontan pe cît lasă unii să înţeleagă. el a venit cu poeziile lui de acasă. el nu are discurs, loveşte scurt, rapid, uneori poate surprinde, însă nu este capabil să dezvolte o “fază de joc”. cred că, pur şi simplu, nu a avut timp să aibă o reacţie, pentru că discuţia a mers mai departe. era prea concentrat să lovească în elena udrea.
scandalul a pornit, de fapt, de la corina drăgotescu. şi faţă de ea traian băsescu a avut o replică dură
da, şi pe mine mă surprinde faptul că nu a fost abordat subiectul “klaus johannis”.
Noiembrie 15th, 2009 at 18:29
nu e nevoie sa fie atacat. este suficient sa fie provocat la o discutie serioasa pe orice tema; ah… mi s-a parut de cel mai mare prost gust raspunsul lui la intrebarea lui maruta despre ultima carte citita si ultimul film vazut… s-a vazut ca vrea sa epateze… de fapt, cerd ca a fost sfatuit de echipa sa aiba o atitudine care sa denote superioritate intelectuala… nu i-a iesit decat o pseudo- atitudine pseudo- superioara; fals din cap pana in picioare.
Noiembrie 15th, 2009 at 18:32
să ştii că falsul ăsta prinde foarte bine, chiar la cele mai false persoane, corporatiştii.
Noiembrie 15th, 2009 at 18:42
şi crin nu poate fi provocat la o discuţie serioasă. se vede cum o evită. şi ziariştii au evitat-o, la tv.
Noiembrie 15th, 2009 at 18:44
corporatisti sau nu, lipsa acuta de cultura generala naste monstri(“da-o-n pula mea de istorie, nu invat… la ce-mi trebuie”; “sa ma fut pe ea de gramatica, eu invat la mate ca sa intru la ASE” samd)
Noiembrie 15th, 2009 at 18:46
da… cum era aia? “despre agricultura se pot spune vorbe multe…”
Noiembrie 17th, 2009 at 13:02
“corporatisti sau nu, lipsa acuta de cultura generala naste monstri(”da-o-n pula mea de istorie, nu invat… la ce-mi trebuie”; “sa ma fut pe ea de gramatica, eu invat la mate ca sa intru la ASE” samd)” — Cu alte cuvinte n-ai cultura generala daca nu votezi base
)!!
Bai voi sunteti dusi?!
Noiembrie 17th, 2009 at 13:05
“să ştii că falsul ăsta prinde foarte bine, chiar la cele mai false persoane, corporatiştii.” — persoanele care iau bani din din reclama (banner + gargara) facuta partidelor sunt mai putin false?!
Noiembrie 17th, 2009 at 13:23
ai dreptate. retractez tot ce am spus. cei mai mari oameni de cultură vieţuiesc în birouri notariale, birouri de avocaţi, business center-uri, sînt contabili, economişti, avocaţi, iar scopul lor în viaţă este cu totul altul decît banii. Bibliotecile publice la fel şi cinematografele, sălile de teatru, de concert, galeriile, etc., gem de corporatişti.
casele şi apartamentele corporatiştilor sînt un model de bun gust pentru întreaga societate. corporatiştii, după ce pleacă de la birou, se bulucesc în biblioteci, săli de teatru, de cinematograf, galerii de artă, încît aproape că nu poţi vedea evenimentul din cauza lor.
îi recunoşti foarte uşor: un pic astenici, urîţei, poartă ochelari, sînt îmbrăcaţi modest şi umblă întotdeauna cu cîteva cărţi sub braţ, învelite neglijent în revista dilema veche de săptămîna trecută. detestă teambuildingurile la care, dealtfel, nici nu participă, sînt timizi, modeşti, generoşi, iar trăsătura definitorie a acestora este simţul civic, nemaiîntîlnit la nici o altă categorie socială.
Noiembrie 17th, 2009 at 14:23
Lasa-ma sa ghicesc, tu ~”după ce pleci de la birou, te bulucesti în biblioteci, săli de teatru, de cinematograf, galerii de artă”, pe tine nu te intereseaza banii…!
), lucreza intr-un business center etc nu inseamna nici ca e fals, nici ca e retardat/incult/de prost gust! Inteleg ca cei care merg cu carti + dilema veche sub brat sunt singurii oameni adevarati si culmea… ei voteaza cu basescu?!
Faptul ca un om este avocat, notar(si aia mare a lu’ base e notarita, ai grija
Nu vreau sa te jignesc dar… nu crezi ca pasiunea/obsesia asta a ta pt basescu iti intuneca gandirea?! Nu crezi ca ei totul prea personal?! Vezi politica asemenea unui meci – tu fiind un ultras brainless (sa moara toti… ai mei e buni!!)!
Sunt convins ca ai si tu dreptate iar ceilalti doi sunt egali cu 0, dar nici basescu nu e departe. Pana si clientela e uneori comuna (vezi casuneanu, cocos etc)!
Iti dau un sfat cat se poate de prietenesc, cara-te din Romania cat mai esti tanar(stiu c-o sa-mi sugerezi sa-mi bag sfatul in cur pt ca tu esti grozav si le stii pe toate, dar mai gandeste-te)! N-o sa schimbi nici tu nici alti 1000 ca tine nici mentalitatile bolnave si nici putreziciunea din “structurle” statului roman!
PS Caracteristicile persoanelor pe care le-ai descris (de admirat de altfel) se gasesc si in caracteristicile tale(timizi, modeşti)?
Noiembrie 17th, 2009 at 14:36
se pare că nu îmi mai funcţionează ironiile ca altădată…
deci: marea majoritate a corporatiştilor sînt o clasă de mijloc ajunsă la un anumit standard sărind nişte etape. de aceea este o clasă formată, în mare parte, din oameni înguşti şi ipocriţi. nu vorbesc de x şi y. vorbesc de o categorie socială în ansamblul ei. dacă vrei să îmi întinzi o capcană dînd nume, ei bine, nu voi cădea în ea. prostia aia cu băsescu nu ştiu de unde ai scos-o. eu vorbesc de tîmpiţii de corporatişti pe care 5 ani de zile i-a durut în cur, le-a mers bine, nu i-a interesat ce e în jurul lor, iar acum sînt brusc panicaţi de politică, i-a strîns simţul civic de testicule şi nu se mai pot abţine să nu strige. aceşti oameni sînt, o spun cu toată convingerea, cel puţin la fel de manipulabili ca şi un cioban care primeşte o sacoşă cu ajutoare. din păcate, strigătul lor sună piţigăiat şi fals. românia lor se restrînge, tot din păcate, la bucureşti (birou-mall-casă)-otopeni-poiană, incluzînd aici şi şoseaua aferentă, cu radare cu tot.
Noiembrie 17th, 2009 at 14:55
Eu stransesem toate afirmatiile tale si trasesem o concluzie – aia pica la antonexu ceilalti la basexu… oatevah!
. Sunt curios ce te retine in Romania, patriotismul?
Nu incerc sa-ti intind nici o capcana (nu vad de unde ai tras concluzia)!
Romanii sunt manipulabil in marea majoritate, iar asta se aduna la votul negativ. Pe unii ii manipulezi cu o sacosa de zahar, pe altii cu 10ron la pensie iar pe altii cu o sugestie de la Plesu/Patapievici/Liiceanu etc. In 2004 basescu a stiu doar sa speculeze. Din punctul meu de vedere ar trebui sa se aplice ceea ce a spus Plesu referitor la ~”de ce ar trebui sa fie votul obligatoriu” neaparat cu casuta “altii”!
Repet sfatul
Noiembrie 17th, 2009 at 15:10
da, altă calitate a corporatiştilor. cască urechea la ce le spune pleşu, liiceanu şi patapievici. ei bine, din cei trei, nici unul dintre cei trei nu are capacitatea de comunicare pe care o are o faţă încruntată de ciutac, urletul de stan sau aerul pseudo-doct (nu semidoct) al lui răzvan dumitrescu.
Te-aş întreba: care este mai eficient? editorialul lung şi plicticos sau apariţia şi urletul pe sticlă? un editorial la o săptămînă sau apariţia zilnică, timp de mai multe ore, cu schimbul, a zeci de personaje scîrbite de băsescu? dau nume, poftim: ciuvică, badea, pîrvulescu, bogdanteodorescu, valentin stan, ciutacu, răzvan dumitrescu, păunescu, dinescu, nistorescu, tatulici, buşcu, srsei, chirieaci, iar lista e departe de a fi epuizată, cu feţe fie încruntate, fie hlizite, urlînd, strigînd, vorbind unii peste alţii. cine manipulează, de fapt? ăia cinci-şase intelectuali ai lui băsescu, sau cei 20-30, că nu sînt mai mulţi, dătărori de părere care apar zilnic, ore în şir tv?
ăstea sînt taberele. trebuie să fii tîmpit să spui că pleşu/liiceanu/patapievici manipulează (şi reaua voinţă e tot o formă de tîmpenie)
ce e mai manipulator? să aduci doi invitaţi, unul cu o opinie, unul cu alta, sau să aduci mai mulţi, stabiliţi aritmetic după algoritmul din parlament, în care unul are o opinie şi cinci au alta? hai să vorbim în termenii ăştia de manipulare, dacă ai chef!
Noiembrie 17th, 2009 at 15:38
Pai m-ai inteles gresit! Nu am spus ca Plesu Liiceanu etc incearca sa manipuleze cu rea intentie! Sau ca o fac mai prost sau mai bine decat ciutacu/dinescu/stan etc! Eu ma refeream strict la clasesle sociale (de care vorbisei tu mai inainte) si la modul fiecaruia de a fi manipulat! Spuneam doar ca “Romanii sunt manipulabil in marea majoritate”! Fiecare clasa sociala in felul ei: incultii cu o sacosa de zahar si trei promisiuni(cei mai multi din pacate), intelectualii cu o vorba de la cei amintiti mai sus. Faptul ca intelectualii vor sa stie (vor sa fie “manipulati”) ce parere are Plesu e partea a doua. Dar asta face parte din informatie si schimb de opinii. Repet, nu m-am referit la Plesu &co ca la un manipulator ordinar! Omul isi scrie ideiile, cine este interesat i le citeste, cine nu, nu! Ca o paranteza… nu stiu daca mai este valabila sintagma “intelectualii lui basescu” pt ca o parte s-au cam retras (s-or fi lamurit ca-i aceeasi marie cu alta chelie)!
PS De data asta eu sunt nedormit(ul) si s-ar putea sa fie cam alambicat ceea ce am spus(probabil de asta a si parut ca-i acuz), asa ca scuze dar e 8 dim
Noiembrie 17th, 2009 at 15:43
mie nu mi se pare că sînt retraşi. de fapt, nici n-au fost atît de implicaţi pe cît lasă unii să creadă. pleşu, cînd a fost să plece de la cotroceni, a plecat fără bălăcăreli în presă. spre deosebire de alţii, oemanii ăştia îşi pun întrebări, au dubii. decît unul care scuipă, mai bine unul care are dubii.
şi ideea care e? să fii plută? să nu-i mai urmăreşti? să închizi televizorul? hmmmm…
Noiembrie 17th, 2009 at 16:00
Corect spus! Care este ideea?
Nu stiu, insa cert este ca implicarea profunda nu duce la nimic bun! Ma uit la Plesu, este evident ca il apasa situatia politica din Romania, dar si-a dat seama ca mare lucru nu poate face. A incercat, ceea ce este de admirat, dar nu a reusit … A obosit sa mai spere, a obosit sa-i mai urmareasca pe carnavalagii din politica. Mi-a placut pasajul sau apropos de cativa de prin politica: “Cum să nu devii visător? Să-ţi imaginezi, de pildă, un Geoană care clămpăne neinspirat pe la adunări festive, dar şi un Geoană revenit la micile lui dexterităţi diplomatice, la statutul lui de funcţionar superior, fără ambiţii deşarte, fără neconvingătoare jocuri de bicepşi. Să ne imaginăm un Sorin Oprescu întors la chirurgie, un Ciuvică reconvertit la pediatrie, un Vanghelie dispus să-şi investească toate capacităţile într-o încercare eroică de a învăţa puţină gramatică, un Hrebenciuc care s-ar lăsa la vatră pentru a deschide un club de biliard şi cîte şi mai cîte asemenea fantezii, care, dacă s-ar împlini, ar face aerul mai limpede şi ţara mai puţin zbanghie. ” – probabil ar fi zis si de un basescu capitan pe vas dar si-a dat seama la timp ca nu ar avea pe ce sa fie capitan
Noiembrie 17th, 2009 at 16:02
Am uitat… nu sa inchizi televizorul ci sa te cari din tara
Noiembrie 17th, 2009 at 18:59
Buna ziua, numele meu este mihai.Discursul dintre cei doi a fost unul in care s-au folosit ironii si porcaieli subtile.
Ceea ce mi s-a parut abject a fost ironia domnului presedinte impotriva sotiei domnului crin atonescu, care a ramas vaduv si si-a crescut singur fiica.
Ma asteptam la mai multa diplomatie, mai multe referiri la programe anticriza, la mai multa stima intre cei doi.Speram ca domnul Basescu a invatat ceva in urma celor 5 ani petrecuti la cotroceni.Dupa parerea mea, nu cred ca a invatat.
In urma cu 5 ani eram extaziat de faptul ca domnul Basescu va salva romania de spaga, coruptie, va face strazi, va face curat in sistemul bugetar.Am asistat dea lungul mandatului la foarte multe scandaluri(cu toate partidele politice)si in jur vad aceeasi dezordine in spitale, in administratia publica, in politie si o noua confruntare in care se lanseaza doar acuzatii si nu reforme si strategii.
Domnul Basescu a reusit in cei 5 ani sa ma determine ca in anul 2009 sa nu il mai votez, dar ce inseamna UN VOT….
Noiembrie 18th, 2009 at 00:09
@Mihai: vezi ca exista un curs de drept administrativ scrisa de un domn Antonie Iorgovan…. citeste-o!