Guvernul de dreapta
Geoană la Moscova
Justiţia
Metrorex
Reforma statului
Educaţie
Referendum
Ştiu. Şi-mi pare rău pentru asta. Nu i-am zis vreo două de la obraz despre flotă, nu i-am trîntit-o în faţă p-aia cu ţiganii, drogaţii, alcoolicii şi prostituatele, nu am făcut spume la gură ca să-mi dovedesc independenţa (dacă nu faci spume cînd dai cu ochii de Băsescu e clar că eşti un tinichigiu pupincurist şi vînzător de uşi de garaj extremist), nu m-am înroşit la faţă, nu mi s-a umflat jugulara, nu mi-a plesnit nicio venă, nu am urlat pe la minutul 23:47, Băsesculeee, bă Băsesculeee!, nu am îmbăloşat lavaliera gîlgîind bancuri despre Elena Udrea, nu mi-am exersat ironiile scrîşnite şi nici acreala furios-detaşată şi imparţială ca tot românul, nu l-am şantajat sau ameninţat off the record (Dictatorule, hai în pula mea, frăţie, dacă n-o laşi mai moale, să moară familia mea dă nu te fac, adică ţie nu ţi-e milă dă lacrima lui Ovidiu? Sau a lu’ Felix? Sau a lu’ Dinu? Vrei să rămînă după alegeri un fel dă pielea pulii? Da? Cum da? Băăăă, tu nu eşti pă felia ta?).
În schimb am preferat tot felul de filme franţuzeşti plictisitoare, gen Educaţie, Justiţie sau Agricultură, care rulează de obicei cu sala goală.
Nu, nu am experienţa apariţiilor publice şi cu atît mai puţin a interviurilor şi, sincer să fiu, nici nu-mi place (dar aş fi fost idiot dacă ratam o asemenea ocazie).
Că jurnalismul românesc a ajuns atît de jos încît şi-l permit să-l facă, atunci cînd au timp, pînă şi vînzătorii de uşi de garaj sau tinichigii, asta deja nu mai e vina mea. E vina ălora care confundă jurnalismul cu ratele la bancă şi cu stimulentele de dinainte de alegeri, e vina ălora care, acum un şi jumătate, nu au fost capabili să înţeleagă o lege (mă refer la Legea Electorală – singurul om care a înţeles-o şi a explicat-o e un blogger, asta în timp ce toată floarea jurnalismului românesc se ţinea de ce se ţine de obicei: de anecdotică, şantaj şi isterie), e vina ălora care exersează pe bani lamentaţia isterică şi populismul cel mai sinistru, e vina ălora care fac jurnalism cu suta de euro lipită pe frunte sau îndesată în baierele chiloţilor. E vina ălora care se ţin de pielea pulii în loc să se ţină de jurnalism.
PS. De fiecare dată cînd am preluat o ştire, am dat sursa şi link-ul. O voi face în continuare atunci cînd e vorba de Hotnews şi Mediafax. Nu şi de Realitatea şi Antena 3.
UPDATE. Traian Băsescu, Crin Antonescu şi Sorin Oprescu nu participă la confruntarea în şapte, decisă de PSD şi TVR. Astfel, confruntarea de astă seară, de pe TVR, îi va avea ca protagonişti pe Geoană, Vadim, Becali şi Hunor.
Mulţumesc tuturor celor care mi-au transmis felicitări şi încurajări. Şi le mulţumesc cititorilor pentru întrebări. Nu a fost cnici pe departe cel mai reuşit interviu luat de cineva unui politician însă e primul interviu luat de un blogger unui politician. Şi preşedintele ţării nu e chiar orice politician, oricum l-ar chema.



Nu stiu cita valoare are spusa unui taran cu carte* (de identitate), eu insa te consider un jurnalist mai bun decit 90% din cei care pretind ca ar practica meseria asta. In plus, esti mai talentat si decit 9, 99% din cei care o fac pe bune, in cei 0,01% fiind de fapt TRU si Ducu Hancu:). Stiu ca esti un om lucid, te asigur ca nu te flatez deloc.
*copyright nedormitul
[...] } O găsiţi aici, pe lîngă interviul realizat ieri de [...]
felicitari inca o data
ce au facut aseara niste mancatori de rahat, printre care o nominalizez si pe stimabila de la ora de foc, se numeste fustrare. toata media a preluat ieri evenimentul tau si nimeni nu a precizat sursa; imi pare rau ca in prima faza nici macar hotnews nu a mentionat numele tau sau macar adresa blogului. ieri o industrie intreaga s-a fustrat de un vaznator de usi de garaj. bravo tie
aaaa, si am o intrebare preventiva pentru pesedacii pe care n-o sa-i modereze Bleen aici: cu ce e mai rau sa vinzi usi de garaj decit Ferrari?
dacă, să sperăm, iese Băsescu, o să ia uşi de garaj de la voi să pună la Cotroceni?
n-am garaj da mai ca-mi vine sa cumpar o usa. pam-pam!
bine punctata partea cu legea electorala
ei fac jurnalism de doi lei. informatia reala se muta pe net, nu mai e in ziare sau la tv. cand vor intelege asta va fi prea tarziu pentru ei
bah, cu atitea calitati io nu stiu cum te mai suporti; in loc sa-ti faci autocritica in fata oamenilor muncii mai bine-ti trageai singur vreo citeva suturi in cur, pentru elan. sa-ti fie rusine (ca noua nu ne e cu tine
)
Bllenule, ce mi-ai făcut, scrie-i lui nenea ăla Leka Noci că nu-s portocaliu nici postac!
http://www.facebook.com/ajax/share_dialog.php?s=99&appid=2309869772&p=100000490141548&p=177459549116
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/portocala-mecanica-ruginita-14966.html
no, c’o scris deja turnofftheglory că dai uşi de garaj la Cotroceni.
@Pataphyl
L-am citit şi eu. O să înceapă să bage cîte 12 postări pe zi. L-au băgat ăia de la VoxPublica în priză. Imparţialii scîrbiţi sau doar mîhniţi de acolo nu au energia necesară să scrie atîtea inepţii pe oră, aşa că au găsit un trepăduş s-o facă pentru ei.
Păcat că n-am garaj, da’ parcă o ușă tot mi-aș lua, și așa sînt în postura ăluia care avea stofă dar n-a apucat să-și facă țoale
@Pataphyl: asta a fost rostul voxpublica de la bun inceput. Luam o garnitura de pus in fereastra si aducem o gasca de urlatori in spate. Se confirma asta, daca ti-a scapat: http://aathanor.net/fish-eye/2009/10/vox-populi-diabolicum-perseverare/, cu exceptia update-ului de final care e o spectaculoasa si zgomotoasa eroare. (am sa explic odata cauza erorii, e interesant)
as fi vrut sa comentez ineptiile lui leka noci, dar ala chiar nu merita sa-i faci trafic. e mai batut in cap decit un nit (bleen, tu ma-ntelegi, ca stii ce-i ala), cu cine sa te-mpotrivesti? vai, mama lui.
Draga Bleen,
toata stima pentru ca ai pus intrebari serioase si la obiect, n-ai vrut sa iesi in fata si sa pari destept.Ce sa mai,a fost foarte bine.
Iar de ce zic istericii ultra-anti chiar n-are rost sa-ti bati capul.Profesional sunt nuli, uman sunt mizerabili.
Jurnalistii lu’ peste. Sictir!
bleen, nici pe departe nu sint avocatul rtv si a3, darPS-ul tau mi se pare un pic nedrept: sursa lor de informatie n-a fost bleen.ro, ci basescu-live.ro, deci chiar daca ar fi citat sursa lucrurile nu s-ar fi schimbat prea mult. nu necitarea sursei, ci incercarea de a arunca in derizoriu o premiera absoluta in politica romaneasca sint condamnabile in cazul tau.
Felicitari Bleen.
Flash, l-au porcait ca niste porci. Asta e adevarul. De ce? Ca nu il cheama Ursu sau Dragotescu.
premiera absoluta “a fost simtita” oricum, de tot jurnalistul “pielea p****”. si-a fost un sentiment nasol, parerea mea.
faptul c-a fost preluat interviul sau fragmente din interviu, peste tot ” in online” si chiar si la Antena sau Realitatea, spune tot.
a fost o mostra de cum se poate face “altfel” jurnalism; sau mai exact, nu atat “jurnalism”, CI CUM SE POT PUNE NISTE INTREBARI DE CATRE OAMENI PE CARE CHIAR II INTERESEAZA NISTE CHESTII. fara atacuri cu “blonde”, etc, etc, etc.
Da, si eu consider ca Elena Udrea a fost o greseala, pt care Traian Basescu plateste si acum.
EBA a fost o greseala la fel de mare, daca nu chiar poate mai mare.
si ce-i cu asta? la ce ajuta sa pui intrebari “de ce..Udrea?”etc. nu ajuta cu nimic, din primele 2 motive care imi vin in minte:
1. este O PREMIERA PT UN BLOGGER INDEPENDENT, si nu se facea sa arunci cu cacao numai pt ca asa voiau niste inspumati.
2. asa cum am spus si mai sus, mai importante erau niste chestiuni. faptul ca a fost important este dovedit de “preluarea” din presa. q.e.d.
ps. iar aia cu “khmerul portocaliu” ma distreaza in hohote
anul trecut, pe vremea asta, Bleen “injura” la PDL, spunand ca aia cu profesorii e o prostie, iar unii ca mine spuneau “scrie de bine, ca altfel vine PSD-ul cu Geoana”. da’ ce sa-i ceri unuia ca Leca, de exemplu..
@Bleen, asa cum ai structurat acum interviul, poate devine mai clar pt mai multa lume ce inseamna “ISSUES”.
Da, jos palaria, ma bucur sincer ca tara asta mai are si oameni de factura asta. Felicitari bleen !
Tot respectul pentru interviu! Cat despre Ciutacu, cred ca se poate trage apa in liniste.
Mai tare ca toate tont-showrile de la Realitatea TV, Realitatea TVR, Realitatea 3 şi Realitatea OTV însumate.
Nemo, daca pe mine Ciutacu m-a enervat crunt, ironiile lui Ursu, Dragotescu si Stancu m-au scos din pepeni. A face misto deocupatia unui om, de soliditatea sa morala si argumentele sale atat de gretos e semn de frica. Il auzeam cu Avramescu spunea ca bleen.ro e un loc foarte fain si plin de umor. Numai madam Corina cu al sau usi de garaj imi aducea aminte de prostituate, alcoolici si tigani.
Theophyle vorbeste de agresiunea pe media, eu simt un maxim de scarba si de raspar continuu. Jocul politic nu e pentru fete mari, in schimb s-a ajuns la nivelul de cropofilie cel mai abject.
Lucru bun este ca Mirel e celebru. Va sari sus pe reclama negativa. A creat un precedent foarte bun si am gasit toata ura la cei ce isi vad concurat mediul lor de opinac in orice chestie.
Sa traiesti Mirel.
Sincere felicitari pentru interviul realizat!
intru in spam(?!)
Oamenii care sunt rai, sunt si prosti. Asta e natura umana, trebuie sa vietuim printre ciutaci si dragoteasce. Tot respectul pentru Bleen!
@Turnofftheglory
Pe tine te mai enerveaza Ciutacu? Iti tocesti nervii de pomana, omul e incurabil.
Cu Ursu&Stancu, in schimb, e alta discutie. Astia doi mi se par abjecti. Macar Ciutacu si restul gastii isi asuma orientarea – ma rog, orientarea lui Voiculescu. Dar astia doi, plus R. Dumitrescu, plus majoritatea de pe acolo, sunt cu atat mai abjecti cu cat mimeaza obiectivitatea si impartialitatea. Doua javre.
(1) N-ai intrebat nimic din ce ar fi fost pe intelesul si in practica Orei de foc si (2) pari foarte calm, de parca n-ai sti ca trebuie sa ai trairi isterice, ca tara (ca set de rate & vacante, in cazul Leca – chiar daily bread) este intr-o multipla criza din care numai isteria ne mai poate scoate!
Ii sfidezi, carevasazica! De la tine porneste.
S-a consumat ieri, in protestele isterice ale unei parti ale mass-medie clasice, un eveniment semnificativ:primul interviu de campanie, al unui politician consacrat, pt un blogar-cetatean, la bleen.ro
Semnificatia consta in faptul ca Internetul/ blogosfera are potentialul sa reintroduca (de fapt introduca, pt prima data) cetateanu in ecuatia politica, care pina acum s-a consumat doar cu participarea ocazionala a romanilor, doar prin alegeri.
E un inceput pt noi si un sfirsit pt ei.
La mai multe interviuri si la mai mult Bleen-i!
Multumesc pt satisfactia asta.
atentie @Kolima, au aflat si ei de bleen si il vor citit zilnic. ii poti deranja la pipota.
ce pierdere de timp se petrece acum la tvr !
@Platon
Pot sa pun pariu ca si pana acum il citeau pe Bleen. Bine, ca nu intelegeau despre ce e vorba, asta-i alta mancare de peste.
Daca ciutacii ma citesc, pot sa le fac o dedicatie speciala?
E vreau o dictatura de tip Bleen babalailor.
Va invit sa invatati khmera cu noi.
Bravo, felicitari!
Semnificativ ca exact astazi asistam si la moartea clinica a televiziunilor de stiri! Cartelul TVR-RTV-Antena 3 a pus griul la fiert, pentru ca mascarada care se petrece acum a bagat sub pamint orice credibilitate a papagalilor.
rezpectele mele domnu bleen !
we need a television ceva de genu radiolynx.ro care sa aiba si chat. la b1tv nu imi place ca nu sunt axati si pe online si in plus de asta au muulti invitati care imi displac. daca am avea noi o televiziune online cu dezbateri politice gen casa presei de la realitateafm atunci ar fi ceva
mi a placut interviul. a fost solid. ai fost f ok si am aflat multe chestii. spor
Si respectele mele domnule Bleen !
Ai primit destule aprecieri asa ca nu le voi repeta. Le meriti din plin.
Dl. Basescu a spus ca dupa ce a ajuns presedintele Romaniei, nu mai este interesat sa mai ramana activ in politica.
Bleen, dupa ce ai ajuns sa-i iei interviu Presedintelui Romaniei, sper sa continui si sa mai vii si cu alte surprize.
Grabeste-te. Ceva imi spune ca dupa 22 nov. apele se limpezesc.
PS – Cum ai reusit sa te invoiesti de la dl. Nichi?
Felicitari, bleen, imi pare rau ca doar acum am apucat sa iti scriu doua rinduri, as fi vrut s-o fac imediat dupa interviu, dar timpul, bata-l vina.
Ai fost asa cum ma asteptam, a fost o discutie interesanta (monolog, pe alocuri, dar era inevitabil)intre doi oameni vii, intregi, care isi cunosc fiecare foarte bine locul si rostul. Felicitari inca o data si la cit mai multe realizari.
Cit despre laturile de la rtv si antene, chestiile rumegate la ei si de ei ii descalifica total si ca jurnalisti, si ca material uman, asta in conditiile in care a mai ramas ceva de descalificat la toate jegurile alea.
Bravo, da-i in pisici pe toti latraii!
Ciutacii si badinii sunt acum in alerta, mai ceva ca foxterierii. Scormonesc dupa “scheleti”. Fa bine si nu te-mbata urmatoarele saptamani si nici nu te uita dupa muierile altora ca risti sa-ti apara poza pe prima pagina si pe la “breaking-news”!
Baravo. Întorsătura de frază cu jurnalismul care s-a degradat atît de mult încît îl poate face şi un tinichigiu atunci cînd are timp e minunată.
idiotii din tembeliziunile mogulilor nu-si dau seama ca li se strange funia de par. multe lacrimi o sa fie pe acolo, multe rate nu vor fi platite.
si mult ne vom bucura.
Se poate trai catva timp si in mocirla, cu conditia sa
primesti recompensa cuvenita pentru acest efort special
Sincere felicitări pentru interviu!
@Carol,
Da ce ti-au facut fox terrierii? ca-s caini loiali, isteti, frumosi, și mai ales independenti si incapatinati, nu merita o asemenea jignire, precum comparatia cu ciutacii et comp.
bleene, ai tot respectul meu. Jos palaria!
de acord cu Florin , a fost fain , interviul si -a atins scopul si a pus tonomatele sa se crizeze.Punct ochit ,punct lovit,mesajul a ajuns la electorat inclusiv cu contributia tembela a tonomatelor care a starnit curiozitatea in blogosfera.Asteptam un nou interviu.
Respect, Bleen
Respect din cel care se castiga, nu se cerseste.
Felicitari, ai fost foarte bun. Blogger, neBlogger, ai facut treaba buna.
Daca te afecteaza ceea ce spun tonomatele, fa un aikido si trimite-le la cosul de gunoi: le este ciuda ca nu-si pot justifica existenta decat prin dependenta de fundul mogulilor.
Keep walking!
Felicitări Bleen! Cât despre răutăcismul “bleen.ro sleş uşi de garaj” no problem, There Is No Such Thing As Bad Advertising! Sper că domnu Nichi e bucuros şi că menţionarea asta nu va fi urmată şi de o factură din partea Realităţii tv pentru insert publicitar. Nu că n-ar fi in stare…
Ce se întâmplă cu dezbaterile la tembeliziunea naţională puteţi vedea aici:
http://markething.shortlist.ro/psd-a-pus-mina-pe-tvr-si-ce-daca-partea-a-2-a/
Felicitari pentru interviu, dar si pentru precizari!
Si un update:
Kelemen Hunor s-a retras in secuime, iar Geoana a ramas numai cu Becali si cu Vadim! Un diplomat pentru doi europarlamentari. E ceva si asta.
bleen, pune stats-urile pt ieri si azi, pretty pls
Toti ratatii si impotentii din jurnalistica spumega de furie.
Sint destui si pe Voxpublica, si chiar `telectuali.
Dar pizdele moartelor ma-tii de carnat umflat si bubos (ca acum ti-am vazut si muianul de canceros de piele) nu vrei sa la luam in pula?
Lasa, ca-ti pica basexul si-o sa vezi tu ce-o sa va ia gaoaza in puscarie! Si tie, si familiei tale.
parerea mea..
Despre Blenn. Interviu a fost corect, poate prea corect, m-as fi asteptat la mai multa prospetime, la un aer tineresc, la un pic de zimbet sau facut cu ochiu, ma rog la ce cred io ca-l caracterizeaza pe Bleen. Probabil ca emotiile si teama de a nu spune ceva gresit l-a blocat. Ma rog. Io ii spun intotdeauna si lu fi-miu, incearca si fi tu!
Despre Basescu: cred ca-i a doua oara cind il vad pa viu. Nu-mi pot explica cum a putut sa fascineze atitia oameni inteligenti! Probabil ca ailalti sunt si mai slabi! P-aia nu i-am vazut niciodata.
Felicitiari Bleen – oricum fata de cei care am ramas doar alcoolici si /sau tigani si/sau prostituate un vanzator de usi de garaj este mult mai onorabil nu ?
Apropo sunt din Cluj si tocmai mi-au taiat asta de la UPC accesul la B1 TV . Sper ca nu se iau astia dupa Parvulescu si ne blocheaza accesul si pe net.
Uitati-va pe antena 3, la Gadea…. Abia acum mi-a devenit clar de ce l-au tinut pe Geoana departe de dezbateri… E munumental
Sper sa nu existe leac pentru prostia ta si a familiei din care te tragi.Astfel sper ca vei suferii de ajuns!
Nu-l cunosc personal pe Bleen, deci părerea mea poate nu e chiar corectă. Citind comentariile de mai sus, am impresia că cei mai mulţi aşteptau un intreviu incendiar, glumeţ, poate chiar incisiv. Eu cel puţin nu mă aşteptam la un Bleen foarte spontan şi dezinvolt şi asta nu pt că nu avea cu ce(că are
), ci pt că, aşa cum era normal, nu avea exerciţiul şi experienţa unui interviu, mai ales de asemenea anvergură. Mie mi s-a părut chiar simpatică cuminţenia şi corectitudinea interviului; a fost exact atitudinea care trebuia pt că a ştiut să scoată în evidenţă latura serioasă, pragmatică a preşedintelui. Pentru că dincolo de imaginea de populist(în sensul bun, de charismatic, natural), Dictatorul nostru are nişte proiecte şi nişte idei pe care ştie să le susţină şi să le argumenteze clar şi la obiect. Poate că de asta a fascinat atâţia oameni inteligenţi,că tot se întreba cineva mai sus.
Poate că sunt a “n”- a persoană care o spune, dar: felicitări, Bleen, ai făcut o treabă bună!
Bleen, ca slubas cu o vechime de peste 15 ani in televiziune pot sa te asigur ca te-ai descurcat foarte de bine. Sa nu uitam ca erai in fata presedintelui Romaniei si ca e normal ca emotiile evenimentului dar si cele ce provocate de camera de luat vederi sa fie vizibile. Te felicit!
@Nic
188.25.163.7
mda, macar reactionati. asta spune ceva despre teama voastra… se vedea de altfel si pe fata transpirata a celui mai iubit fiu al alcoolului.
@Mihai Viteazu
92.81.64.223
Pe cand (macar) cateva impresii personale despre omul Basescu, asa cum Bleen l-a perceput in timpul interviului dar si in afara acestuia (banuiesc ca au existat si astfel de momente)!?…
Mirel, ai fost reprezentantul romanului cu bun-simt in interviul cu presedintele. pacat ca nu au observat multi asta.
pentru boii ca nic si MV: sunteti niste cacati neplutitori! cu putina imaginatie va dati seama de consistenta.
Felicitari nenea Bleen, data viitoare doar putin mai mult zambet s-ar cere, ca si un pic de machiaj – ca prea nu faci deloc nota discordanta cu imaginea romanului trist, sau pesimist, sau el stie… (imi amintesti putin de seful meu din Miorita, ceea ce venind de la mine e un compliment, sa stii…)
Multumesc ca ai dat ip-urile nemernicilor. Le pun la ban list.
dupa ce ca-s mitocani mai sunt si agramati. cred ca-s din postacii pesedisti
Bleen ne-a reprezentat acolo de fapt pe noi, a fost in primul rand un interviu pentru masa tacuta de oameni “care nu apar la televizor”, care nu-s nici membri PDL, care nu-l sustin pe Basescu pentru vreun interes personal, oameni care-l sustin pur si simplu pentru ca cred in niste valori, au convingeri politice puternice … convingeri care tin de interesele noastre fundamentale, ale tuturor, si deci, nu se pot cumpara si nici nu pot fi manipulate prea usor de televiziuni …. Si asta-i foarte greu de inghitit pentru televiziuni, pentru ca ele s-au chinuit ani in sir sa indeparteze pe absolut orice om decent din Romania de Basescu, sa ne desparta de singurul om politic care ia aceste valori in serios… Si noi, si basescu, aveam nevoie de acest interviu, m-am si mirat ca l-a facut asa tarziu, desi, on second thought, daca ma uit la ce artilerie s-a pus pe bleen si pe usile lui, dac-ar fi facut acest interviu in vremuri de ‘pace” , sa zicem, acum aveam poate printre noi raniti si mutilati de razboi …
Asta – daca ce-am trait noi pana acum s-ar fi numit “pace” …
bleen, multumim ca ne-ai aratat pina unde a ajuns disperarea unora, astia doi mai au putin si dau foc la sanatoriile in care sint cazati. observ ca, mai nou, camasile de forta au minecute ceva mai largi. neinspirata miscare, sa dai voie unor sarmani bolnavi sa se apropie de aparate electronice. se cunosc, doar, efectele negative ale electronilor asupra creierelor incinse, tratamentul nu poate fi decit tengura de iod administrata concomitent cu lopatol.
Un comemment fooarte interesant de pe blogul lui Lovin:
Inregistrarea cu SRS-BC.
Mi-amintesc ca, in 2005, Basescu a afirmat public ca fost AMENINTAT telefonic de un jurnalist. Era vorba despre SRS.
A fost mare tevatura atunci si CRP i-a cerut sa probeze afirmatia, iar Basescu a spus ca nu are cum proba, ca nu a inregistrat convorbirea.
CTP, in calitatea lui de sef la CRP, s-a aratat oripilat de faptul ca Basescu acuza un jurnalist fara probe.
Acum, proba acestui episod vine chiar de la un dusman de-al lui Basescu:de la Bogdan Chirieac, care, ii spune lui Macovei cum l-a sunat SRS pe Basescu si l-a amenintat, cerandu-i sa nu se atinga de Patriciu.
NICIO televiziune nu a spus nimic despre asta.
Eu nu am uitat acel episod! Ar trebui cineva sa spuna acest lucru!
un comment, scuze
Bleene, trebuie sa recunosc ca ai avut o evolutie fulminanta: de la jalnic postac de partid in favoarea matrozului chior ai reusit sa devi institutie de lins tohasul matrozului chior. Nu e cam mult pentru un roman care n-a fost membru de partid, n-a fost securist si n-a fost profitor al regimului d etrista amintire? Nu e cam nemeritat sa ingrosi oastea de lingai titrati ai regimurilor de mana forte, incepand cu activistii UASCR IT Morar si TRU si terminand cu licheaua absoluta a epocii dejiste si staliniste, Vladimir Tismaneanu? Chiar crezi ca ne fraieresti, Bleene?
@max
Colegul tău de la Caţavencu, IT Morar, va fi foarte încîntat să-ţi afle părerea. I-ai spus-o şi în faţă?
IT Morar nu e colegul meu.
Avînd în vedere că aveţi acelaşi loc de muncă, se poate spune că e.
Te inseli, Bleen, ori cat de tare crezi ca te pricepi la computere. Lucram doar in acelasi domeniu. Datele tale de teren te-au indus in eroare. Trebuie sa recunosc ca esti fair-play, lucru de care nu m-am indoit. Mi-ai raspuns prompt. Mersi. N-o sa te uit in imparatia de apoi. O sa te salut respectuos: Salutare, Bleen, ce mai face dictatorul?
bleen, max e un impostor. nici un jurnalist din trustul catavencu nu e atit de agramat incit sa scrie “ori cit” in loc de “oricit”. prin urmare, eu unul inclin ii dau dreptate. nu e max, e mini.
“Lucrăm în acelaşi domeniu.” Domeniul fiind, evident, mail.catavencu.ro. Nu mai vorbesc de bătrînul IP de Caţavencu plus, ca bonus, Mac şi Safari.
@ max,
observ ca dai maximum de jeg din tine indiferent cu cine esti coleg.
Unde dracu vezi tu regim de mina forte la Basescu?
Iti amintesti ce a patit Ciuvica, postind ceva despre Nastase, pe internet? Nu te da dizident, nu vei pati nimic din cauza tiraniei, ci din cauza urii si prostiei.
flash. aici gresesti.
prostia lor e incomensurabila si se manifesta ocazional si prin ineptii gramaticale.
deci max si copii lui poate sa fii si ziaristi la oadica.
la trustul lui vantu merge. daca mananci kkt nu te controleaza la cratima.
au si astia sansa lor pe piata.
Un computer poate sa fie locat si-n Antarctica, la o baza stiintifica, indiferent de IP. Nu te-ai gandit la posibilitatea ca nu toate computerele cu acelasi IP sunt obligate sa lucreze pe aceeasi plantatie?
nu are sens sa discutati cu postacii. sunt imuni la logica si bun simt.
injurati-i sau eliminati-i. prefer varianta a doua.
deja m-am indragostit pina peste urechi de max. el n-a citit mai departe de adresa de ip comuna, deci n-a ginit nici adresa de mail, nici, bonusul MacS, si totusi da replici cutremuratoare. asemenea naivitate nu poate ramine nerasplatita. maxule, esti liber intre 1 si 2?
@victor L., mai lucreaza la potentiometru, mai umbla la nuante, incearca sa fii mai expresiv. Cand spun “tiran”, n-o spun in greaca veche O spun gandindu-ma la EBa, de pilda, la Hayssam, cel premiat de “tiran” (hai sa-l scriu asa, poate agreezei mai mult ghilimelele) in 2005, dupa ce in 2004, Hayssam a finantat campania Aliantei DA in Suceava. Stii care e greseala ta? Ca ai parerile betonate si nu ti le mai poate schmba nimeni. Nu vrei sa fii u pic dilematic? Sa pui la indoiala tot ce auzi? Toate ineptiile cu care ti-au impuiat urechile adevaratii postaci?
max, esti un postac imbecil. majoritatea sunt asa. restul fiind cretini, of course.
@flash, nu, dragutza, ca lucrez pe plantatie.
max, bey voma pesedista, aici nu convingi pe nimeni. decat de faptul ca esti de o prostie incomensurabila. sa stii ca e de ajuns o singura postare, ne prindem extrem de rapid.
@Max
Ia încearcă şi tu să fii un pic mai dilematic. Că văd că eşti plin de certitudini. Şi minciuni. Hayssam a fost premiat de UE, pentru apa Bucovina.
max, deja dai in uluci. eba e una din cele mai grele tinichele pe care dictatoru le are legate de coada, chiar il crezi atit de idiot incit sa nu-si fi dat seama de prejudiciile de imagine pe care i le va aduce candidatura ebei la pe? chiar crezi ca el a convins-o sa candideze? atunci nu esti doar naiv, esti facut gramada. cit despre “premierea” lui hayssam, te rog fa legatura dintre cererea de eliberare a acestui, semnata de nastasiu, si pistolul tinut de basescu in timpla procurorului. bah, voi niste chestii mai beton, asa, nu aveti? ai nimerit pe blogul asta din greseala, aici vrajelile de doi bani nu tin. nu trebuia sa te descalti cind ai intrat aici, puti!
@estu, nu raspund la provocari. Esti gaga.
@Bleen, esti sigur?
felicitări pentru interviu și pentru temele – de interes general – abordate. cred că este o premieră pentru campaniile electorale de la noi ca un candidat/președinte în funcție să fie intervievat de un jurnalist online (prefer termenul acesta celui de blogger, care se poate aplica și celor ce scriu despre aventurilor animalelor lor de companie)
Ah max dragule. Tu nu esti un postac tembel. Esti un “greu”. Din pacate pentru tine Blenn e o nuca tare.
Turnofftheglory.vrei sa spui ca e un idiot de pseudo-ziarist de pe Irealitatea sau Antene?
ar fi misto.vorba lui Columbeanu.
nu de alta dar isi ia niste injuraturi in direct.la TV nu au ocazia asta, sarmanii.
@Turnofftheglory, @estu, ce-mi place la voi este ca sunteti personaj colectiv, contondent, cu reactii rapide. Daca pica unul ca mine si vorbeste cu Bleen, reactionati instantaneu: “ne prindem extrem de rapid”, puneti mana pe retevei, dati drumul la clanta si incepeti macelul. Desteptii matusii, mai rasfirati, ca vi se vad gandurile, mai rasfirati, ca n-au dat tatarii. A venit un fraier si si-a spus si el parerea. Chiar asa de tare doare, ca a trebuit sa va faceti gashka si sa-i sfartecati maul?
Max dragule esti intr-o eroare fantastica. In primul rand un cititorul de Bleen nu e publicul lui Mircea Badea.
Argumentele folosite de tine sunt penibile spre rauvoitoare gratuit.
Apoi mama lui de proxy, “elitismul” tau iti da inpoliticsul pe fata. Eu zic sa tragi aer in piep si sa iti vezi de treaba. Trolli sau coordonatori, nu are a face, tot pe mecanismul contestatar si fara dubiu e ca o linie Maginot virtuala.
Mai bine ai consulta arhiva blogului Bleen de acum un an, sase luni sau o luna in urma.
Ciar daca steluta salivara ciutacu iti spune ca http://www.bleen.ro e portocaliu, vei avea neplacuta surpriza sa afli ca majoritatea cititorilor sai nu sunt fani PDL.
@All, daca vine si posteaza pe aici vreunul Max sa stiti ca este baiat bun, numai ca asa face el cand ii da Vanghelie bani de bautura si de internet-cafe. In rest, va transmit din partea lui Vanghelie multumirile lui sincere ca il sprijiniti in ascensiunea lui spre presedintia PSD. In acest moment, nimic nu il mai poate opri pe eruditul primar spre scaunul moale al sefiei tovarisilor rosii.
Chiar va rog sa faceti un exercitiu de imaginatie si inchipuiti-va cum ar arata PSD cu Vanghelie presedinte. Mai mult, inchipuiti-va ca tura viitoare va dori sa candideze la presedintia Romaniei, care este.
BTW, am primit pe surse informatia ca presedintele ar intentiona sa desecretizeze dosarul Hayssam intre cele doua tururi. Parca il vad pe o scena improvizata in mijlocul unei multimi ” vreti capul lui Motoc?” multimea: “Daaaaaa!!” Basescu:” Nu aud nimic. Inca o data… Vreti capul lui Motoc?” multimea:”Daaaaa! vrem capul lui Motoc” Basescu: “Regret dar nu pot. In schimb, va pot da dosarul lui Hayssam. Il vreti?”
Ma opresc aici ca daca vine max dupa mine e in stare sa imi conteste atat informatia venita pe surse cat si exercitiul de imaginatie
Si va mai mirati de ce isi doreste Basescu sa il aiba pe Crin in turul doi?
@Turnofftheglory, prefer sa raman intr-o eroare fantastica, decat sa traiesc cu eterna convingere ca am dreptate. Stiu ca Bleen nu e portocaliu, insa nu asta e problema. Bleen i-a facut indirect un serviciu urias lui Base, aducandu-i pe tava cateva mii de nehotarati. Io ma distribuiam la trei si faceam acelasi lucru cu Antonescu si Geoana, ca sa fie treaba oabla. Comentariile mele negative la adresa lui Bleen au pus o presiune formidabila asupra unor postaci din aureola lui Bleen, fie terifiati de spaima ca spatiul lor este invadat de un inamic (cum sufletul meu arata inamicul cand ne raportam la opinie??!!!), fie agresati de obsesia ca cineva incearca sa le straute convingerile, sa-i manipuleze si sa le inoculeze o otrava necunoscuta in vene. Omule bun, esti mai nehotarat ca mine, la urne. Eu, cel putin, nu mai votez. Problema e ca serviciul lui Bleen il avantajeaza pe Base si ii deschide lui Base un camp de lupta extraordinar, in blogosfera. Te-ai gandit la asta?
bleen nu a fost dus cu arcanul să îi ia interviu lui băsescu. i-a luat un interviu de pe urma căruia ştia că şi el şi băsescu au avut de profitat. dacă este o crimă să îi aduci la vot 3-4000 de alegători unui candidat pe care, întîmplător, îl susţii, atunci, dragă max, iartă-mă că ţi-o spun, eşti tîmpit. un postac tîmpit, deşi nu îţi vine s-o recunoşti, asta eşti.
de ce nu am voie să îl susţin pe băsescu?
de ce nu am voie să comentez pe blogul ăsta pentru băsescu, cînd sînt unul din comentatorii care intră aproape zilnic aici?
ce crimă fac eu cînd îmi exprim simpatia pentru băsescu?
de ce nu sînt eu un tip ok cu convingerile mele?
am zis eu pentru că mă confund puţin şi mă simt solidar cu ceilalţi postaci, turnofftheglory şi estu.
zexe, dar Vox tv se poate prinde pe upc?
@zexe, pana la ora asta ai baut cred, vreo opt beri, plus patru pahare de votca. Cu bani de la mamitzica, nu ca mine de la Vanghelie.
@dracu pidosnicu, nici nu stii cat te indiviez ca esti asa de destept. Cand te citesc, imi dau seama ca n-as avea ce face cu dramul de desteptaciune cu care m-a inzestrat cerul. Vrei sa-ti dau tie inteligenta mea? Poate o s-o folosesti mai bine ca mine. Poate o sa-l votezi de-a-devaratelea pe Base.
@Turnofftheglory : sper sa fi meritat efortul de a-i explica max-ului (era sa zic “marxistului”) ca, binenteles ca oricine isi poate spune parerile pro sau contra, dar cu bun simt si argumente inteligibile (chiorul, betivul, etc. sunt si fumate de mult si de prost gust), nu de genul zdruncinatului de badea. daca nu, atunci, macar e de admirat totusi intentia ta.
Roşca Stănescu şi Chirieac, decăzuţi din statutul de jurnalişti
“Clubul Român de Presă a stabilit că Sorin Roşca Stănescu şi Bogdan Chirieac au încălcat codul deontologic, iar recomandarea CRP este ca aceştia să nu mai fie prezentaţi ca jurnalişti sau cu orice altă titulatură care face trimitere la această meserie.”
Max cand spun ca esti “greu” eu nu faultez logica. Aia cu nehotaratii convinsi de Bleen care proabil sunt “un mare pericol pentru democratie” ma infioara. I-a facut un servici dictatorului? Ha. Si eu o fac, benevol, volutar si suportant tot felul de ineptii cum a publicat si Bleen doua mostre. Eu nu sunt caldicel, am dubii, am retineri dar nu ma ascund dupa cires. Votez omul ala pentru ca imi inspira incredere si pentru ca ma simt liber si nu beregatit cum si-ar dori un jurnalist “serios”.
Apropo daca tu nu votezi, de ce iti pasa pe cine votam noi sau publicul lui Bleen?
@max, eu nu sunt personaj colectiv si iti amintesc o replica celebra care ti se potriveste manusha : “amice, esti idiot !”
@Max
1. Eu îl votez pe Băsescu, atît în turul 1, cît şi în turul 2.
2. E o opţiune asumată. Simpatia pentru Băsescu există de mult (încă din 2004), chiar dacă, atunci cînd am simţit că o ia pe arătură, am spus-o (vezi promulgarea şi susţinerea măririi salariilor profesorilor cu 50%).
3. Nu ştiu dacă i-am făcut un serviciu sau dacă i-am adus cîteva mii de indecişi însă ştiu că, pentru a alege, trebuie să avem acces la mesajele tuturor candidaţilor. Mi-e silă de ceea ce se întîmplă astăzi în media. Nu cred că Geoană şi Antonescu suferă din lipsă de bleen, atîta timp cît au la dispoziţie: Realitatea TV, Antena 1,2,3, TVR 1,2, etc, Jurnalul Naţional, Caţavencu, Cotidianul, Gîndul, Adevărul, CanCan, Click, Realitatea FM, Radio Guerrilla etc Adică peste 80% din media. Sau poate chiar mai mult.
4. Poţi să fii sau să nu fii de acord cu ceea ce spune Băsescu în acest interviu, poţi să-l crezi sau să te îndoieşti de sinceritatea lui, dar e bine să-l asculţi. Şi dacă se poate, să-ţi înghiţi spumele pentru o oră şi nouă minute.
5. Sînt sătul de javre şi nu mă simt intimidat sau vinovat. Chestia cu “dacă nu eşti isteric anti-Băsescu eşti un fanatic portocaliu” e un atac care a fost eficient cu intelectualii (care, se ştie, sînt mai slabi de înger), dar pe mine nu mă impresionează şi nu mă pune în defensivă.
6. Sper şi cred că Băsescu va cîştiga alegerile prezidenţiale.
7. Ai o listă cu argumente pentru un eventual vot anti-Băsescu?
8. Nu ştiu ce probleme personale aveţi voi, jurnaliştii, cu Băsescu (sau ştiu, fie vorba între noi), dar poate reuşiţi totuşi să le înveliţi într-un ambalaj cît de cît credibil.
@All
Fără înjurături, că şterg comentariile.
a, nu, vai de mine, nu sînt atît de inteligent pe cît eşti tu. însă nici nu am laşitatea de a veni cu un ip de caţavencu şi de a da lecţii altora, în spatele unui nickname de căcat. eu, dacă îmi dau numele, sînt un nimeni. tu eşti cineva (să nu îmi spui că eşti nea vergilică, tanti maria, sau unul din labagiii cu boţ la gură, că nu o să te cred). eşti unul care m-a făcut să rîd, atîta vreme cît am citit caţavencu, unul din cei pe care i-am admirat sincer, unul pentru care am renunţat la iaurt sau la ţigări, unul care m-a pus pe gînduri, unul de care acum îmi este greaţă. eşti un infect, domnule superinteligent max. o javră. o scursură care pînă nu demult era un mare formator de opinii şi conştiinţe. negreala de sub unghiile tale a ieşit la suprafaţă, dar probabil că nu ţi s-a dat şansa pe care a avut-o nistorescu. iar inteligenţa, dragă max, nu are, după cîte se pare, nici o legătură cu haznaua din sufletul tău.
numele meu e bogdan ciuhu.
Instanta a decis: Referendumul este legal
Parvulescu a declarat ca va merge pana la CEDO cu reclamatia! Masluitorul uninominalului de pripas e dus cu pluta rau de tot! Vrea sa-l reclame pe Basescu la CEDO pt ca a initiat referendumul la o data care nu convine deloc intereselor anumitor ONG-uri.
@Bleen, esti ingenuu. Te respect pentru asta. Dar nu baga la gramada Catavencu, Realitatea FM si Radio Guerrilla printre publicatiile si canalele facute pres sub picioarele lui Geoana si Antonescu. Nu cred ca locul lor este langa Jurnalul, Cotidianul sau Antene. Parerea mea. Cum si parerea mea este ca Basescu va castiga alegerile. Am argumentat si m-am exprimat fara echivoc pe tema asta. Nu m-am indoit nicio clipa ca Base nu le va castiga. Am incercat sa ma gandesc la altceva, la regulile turnirului care nu sunt respectate. La faptul ca tu l-ai avantajat din start pe invingator, cu atat mai mult cu cat l-ai identificat ca invingator inca din 2004.
Caţavencu e preş demult.
Ha ! mama ce discurs !
dracu, poate maine te vad presedinte
max, “Poate o sa-l votezi de-a-devaratelea pe Base”. s-i i-ol votez dea-devarate-lea pe base. si i-o vreau respect. n-ai plecat inca? nu ti-a ajuns? si tu consumi autoflagelarea? lena?
@Bleen, sa-i fie tarana usoara. N-o sa ma lupt pentru un mare mort si pentru o ilustra amintire.
@dracu pidosnicu, merita sa pun in rama spusele tale: ” (…) tu eşti cineva (să nu îmi spui că eşti nea vergilică, tanti maria, sau unul din labagiii cu boţ la gură, că nu o să te cred). eşti unul care m-a făcut să rîd, atîta vreme cît am citit caţavencu, unul din cei pe care i-am admirat sincer, unul pentru care am renunţat la iaurt sau la ţigări, unul care m-a pus pe gînduri, unul de care acum îmi este greaţă. eşti un infect, domnule superinteligent max. o javră. o scursură care pînă nu demult era un mare formator de opinii şi conştiinţe. negreala de sub unghiile tale a ieşit la suprafaţă, dar probabil că nu ţi s-a dat şansa pe care a avut-o nistorescu. iar inteligenţa, dragă max, nu are, după cîte se pare, nici o legătură cu haznaua din sufletul tău.
numele meu e bogdan ciuhu.” Sa te treci Bogdane pe la casa sa-ti decontez iaurtul si tigarile pe care ti le-am luat de la gura. Astazi sunt bine dispus si platesc tot, pana la ultima centima.
@flash, nu exagera cu gramatica ca ti se deschide operatia de hernie. Si ce daca mi-a iesit liniuta de despartire aiurea? E caz de parnaie?
esti caz de targa, ‘telectualu lu peste. vorbeai de cratima? tu erai, nistorescule? mai sa nu te recunosc.
intri in casa omului, dai buna ziua, “Bleene, trebuie sa recunosc ca ai avut o evolutie fulminanta: de la jalnic postac de partid in favoarea matrozului chior ai reusit sa devi institutie de lins tohasul matrozului chior.” dupa care il acuzi ca prin interviul pe care i l-a luat a mai produs inca 3-4000 voturi pentru chior, ceea ce ar insemna un atentat odios la pudoarea fecioarei politica. mai nene, screme-te si tu putin, pune-ti ordine in idei, fa un plan de actioune si adu niste argumente coerente, nu juca tontoroiul amestecind subiecte si idei, ca faci scurta la minte. si n-ai de unde sa mai scurtezi, ca si-asa nu pare-a fi destula.
Da domne!
Daca-ti plac iepurasii nu ai voie sa-ti faci un blog personal despre iepurasi. Trebuie sa dai sanse egale si gâstelor si soparlelor si sobolanilor si..cate-o mai fi avut Noe pe pluta lui!
Carol, e catavenc. El se masoara pe o scara utopica cum ca nu ar fi nistoromosan. El e cool. Cred 90% din cititorii lui Bleen au fost fani Catavencu. Funny e ca ii antipatizam mai mult pe ei decat pe ciutaci, pe ei i-am iubit odata…
TOG, si atunci cum se face ca nu are mai multe idei decat c sandu ?
Turnof
Cred ca nici ei nu mai stiu ce sunt. Chiar daca ar vrea n-ar putea, la ora asta, sa fie altceva decat sagetutele celor care-i platesc. N-au alternative. E frumoasa aura aia de libertate in care incearca unii sa se infasoare, e laudabila si intentia unora de a parea mai independenti decat permite insusi ratiunea si bunul simt, dar toate astea nu-ti platesc nici ratele si, mai mult ca sigur, nici locul de munca nu ti-l asigura.
Eu ii inteleg, ca natura umana, insa nici asta nu le tine de cald sau de foame
spre comparatie cu alt “inervant” de pe aici(Lena), “max” e pur si simplu PROST. alt comentariu nu merita.
ce-i roade pe toti coate goale astia care isi fac un titlu de glorie din a fi “ziaristi”, este PREMIERA: un interviu acordat unui blogger independent, care a fost suficient de mediatizat, a.i. sa arate tuturor, ca daca ai un pic de talent, oricine poate sa scrie si sa faca ceva de bun simtz. E guitzatul de Ignat al jurnalistului roman, care vede online-ul cum patrunde (chiar si) in Romania.
“macsii” vor deveni curand inutilizabili.
max, my friend, it’s time for you to get a real job. if you’re nice to Bleen, maybe he’ll give you a recommendation. evident, va trebui s-o iei de la munca de jos, sa bati din usa in usa si sa intrebi: “nu cumparati o usa de garaj??”
@pidosnice, se cunoaste ca ai terminat litere. e scris cu…pathos&style; ce mai, asa figuri de stil, intotdeauna e o placere sa le citesti
“din bube, mucigaiuri si noroi/iscat-am frumuseti si pretzuri noi..”
esti un Arghezi al internetului
(ma gandesc (si)la flatulente, fireste).
dupa limbajul tau, nu vad diferenta intre tine si cel care mi-a reparat mie masina. Daca stau bine sa ma gandesc ala a vorbit chiar mai frumos, a spus “in pula mea” doar o singura data, si-a mai zis “sa-l futi pa ala de-a intrat in tine”.
Si-am stat in atelierul lui 2 zile. Articolul tau l-am citit in 2 minute si este plin de injuraturi.
Eu personal cred ca esti un complexat, care crezand ca daca vorbesti mai mult despre “scula”, ea chiar creste. Te-nseli, amice. Creste doar daca o folosesti mai des si nu pentru pisat. Sau daca o “tunezi” la un cabinet medical.
In rest, e plina lumea de pupincuristi. Unul in plus chiar nu strica.
Poti sa fii echidistant si fara bale, fara scrasnete proletare din dintii, fara spume la gura etc.
Cum poti sa fii echidistant fara a pupa POALA.
Este a doua oara cand intru pe blogul tau si este pentru ultima oara. Mi-e scarba. Nu te obosi sa ma conduci, stiu unde este usa.
de fapt, premiera asta clocita de Lazaroiu(fireste
) a explodat foarte bine, cam asta-i concluzia mea 
“Basescu avant la lettre”
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6526259-gheorghe-flutur-traian-basescu-avea-primul-tur-10-peste-urmatorul-clasat.htm
@Bleen, ai pus-o.
cu mediatizarea asta, toti “inraitii” de pe blogul lui Cristian Preda, si altii, lilick, etc, se vor muta aici.
cu alte cuvinte, iti vor strica blogul. va deveni camp de lupta cu sape si topoare.
se duc draq parafrazele, ironiile rafinate, “injuratura” tip Emil Brumaru; asta apropo de un pamflet cu injuraturi, din care toti tampitii inteleg altceva decat trebuie sa inteleaga.
se duce naibii rafinamentul, coboara IQ-ul acestui blog
curand, am s-o postez pe aia cu “ou sont les neiges d’antan..”
da’ ma rog, poate cere campania sacrificii
poate se cara naibii, dupa ce se termina alegerile
De mult timp s-a trecut pe “prea pe raboj”. Adica trusturile lui Felix si SOV sunt constiente ca lucreaza in pierdere, (de fapt, pe datorie). Dar si dac-o fi sa fie, sa vezi tu dobanzile pe care le vor plati viitorii guvernanti! Vor depasi cu mult pierderile acumulate in aceste “vremuri de bejenie”.
Trebuie sa fii tampit, ca patron, sa-ti pui ziarul numai si numai in slujba unui politician. In ziarele de informatie care lucreaza strict pe profit este o regula foarte simpla si clara. Bagam in ziar si un ciutac si un TRU si un Nistorescu si un SRS si un Tismaneanu. Cu astia, acoperim 99% din piata cititorilor si castigul este asigurat. Asa cum de fapt functiona “cotidianul” pana la “descalecarea” lui Nistorescu. Asa mai functioneaza inca EVZ. Si acolo , inca mai au de toate pt toti.
Dar independent de cine va castiga prezidentialele si cine va forma guvernul, Voiculescu si SOV isi vor scoate inzecit toti banii pe care i-au bagat in 3 ani in cururile lui Tariceanu, Geoana sau Crin! Chiar daca si-i scot din conturile private ale celor numiti dar tot si-i scot.
@max: inteleg ca sunteti un catavenc (ca intre timp n-ati mai negat) suficient de bine platit ca sa deveniti dispus sa decontati corect ceea ce e pe intelesul dvs, adica investitia materiala a fostilor cititori.
Ma intereseaza oferta.
Imi pun costumul de cauciuc si masca de gaze si ma prezint la casierie, in canalizare a doua la stinga.
Va rog sa-mi spuneti de cine sa intreb.
@Yeba, nu lucrez in media de pe lista neagra a lui Bleen. Nu te mai irosi. Esti si tu pe o cale gresita. Senzatia mea e ca am nimerit la o nunta, in care toti sunteti rude intre voi.
a venit si sapunel, ne-a dezvaluit ca din tot ce-a scris bleen a priceput pula, si-a plecat. de ce s-o mai fi obosit? tot la numar de caractere o fi si asta platit?
max, pai da, aveam nevoie de-o mireasa. alo, Posta?
max,marx,nu ai ‘nimerit’ la nunta,ai auzit de ea si te-ai gandit ca daca e veselie n-ar strica s-arunci niste cacat.
daca bleen nu a fost membru de partid si securist merita spumele baloase ale unuia care nu prea poate sustine asta despre el?
max,your insight serves you well, young padawan, exact in toiul unei petreceri intre rude ai nimerit. nu orice fel de rude, ci frati. khmeri portocalii. asta ai gasit aici. cine te-a pus?
@Nemo, incearca la Cotroceni. Tu ti-ati ales mireasa, nu ti-a bagat-o nimeni pe gat.
@flash, era usa deschisa si treceam si io p-aici intamplator. Nu era mai sigur sa puneti lacatul?
@badmf, n-am inteles, citezi din clasici sau ti-ai facut autoportretul si nu m-am prins?
max, ti-am spus vreodata cat te iubesc? pai cum sa fie lacatul pus cind toata lumea dornica de voie-buna e primita cu bratele deschise? lasa fumigenele la poarta, azvirle petardele in santul din fata portii si pofteste de te ospateaza copios. curaj, e loc pentru toti
@flash, si daca imi arde un vatrai peste ceafa dracu pidosnicu? De asta mi-e cel mai tarseala, ca e imprevizibil ca un oshan.
sapunel si franghiel.
ptr geonel.
n-am gasit alta rima.
cine, dracu? e cel mai de gasca, cu exceptia gazdei, doar ca n-ai ajuns sa-l cunosti de-ajuns. sezi blind cu el la un pahar de vorba cu el si daca nu ti-o place…
@ bleen, ultimul sondaj csop-ires a prezentat ca optiuni de vot 37% dictatoru, 27% geoana si 20% antonescu, asa ca flutur stia ce spune. daca o tin tot asa, n-ar fi de mirare sa vedem un tur doi intre dictator si chucky, ceea ce ar fi mult mai excitant decit mazilirea lui pinocchio. bag mina-n foc ca dupa sommet-ul tripartit de miine-seara, geoana o sa iasa sifonat raaau de tot. chiar daca se prezinta, chiar daca nu.
estu
max, pana la urma pe tine ce te supara? spune tot ce ai pe sufletel. pot sa fac pe mama daca nu te-a iubit nimeni pana acum sau pe tata, dupa preferinte. pe bune acum, vrei sa ne arati ca esti o fata care se vrea egala baietilor sau un baiat cu coaie?
daca este vorba de prea mult testosteron, recomand papusile gonflabile, femeile care te recunosc drept alpha male sau daca nu, niste baieti flamboyanti. face bine la nervi, iubita.
Crin si-a mancat malaiu’
Ieri s-a pupat cu Geoana, azi s-a pupat cu Oprescu si..cam atat. Ca turul 2 nu-l pupa decat ca spectator.
sa nu ignoram cele mai importante motive pentru care domnul BASESCU trebuie votat:
http://tismaneanu.wordpress.com/2009/11/19/sa-nu-uitam-adevarul-despre-comunism-ca-miza-a-alegerilor-prezidentiale/
bre nea Max, io nu sunt un obisnuit al acestui blog, da vreau sa-ti spun ceva:
1. Bleen a fost bun da totusi nu asa de bun incit sa spere la o cariera in mass media “mare”, probabil ca va ramine blogist.
2. Nu cred ca “interviu” a adus vrun vot suplimentar lui Basescu.
Concluzie, interventia matale ie nula si neavenita, Bleen si ceilalti au tot dreptu sa simpatizeze pa cine vor iei si chiar sa-ncerce sa cistige noi simpatizanti, simpatie pe care io nu o impartasesc.
Pe de alta parte nici cu “gasca” nu sunt de acord care s-a napustit precum o haita de lupi. Odata ce acest blog ie liber, nemoderat gasesc normal sa apara si voci negative.
@neamtu tiganu, stii care e socoteala? Io m-am saturat de presa “mare” si as vrea sa-mi trag blog. Dar inca mai ezit. Mai arunc o ocheada ici, o privire dincolo, pana ma decid ce si cum. Normal ca interventia mea e nula si neavenita. Fireste ca nu de invidie l-am apostrofat pe Bleen. Aveam o singura nelamurire: de ce l-a preferat Base pe Bleen. Era o curiozitate. Nu l-am intrebat inca pe Bleen. O sa-l intreb cu prima ocazie.
@Merechene, la noapte dorm cu gonflabila. Se poate si mai rau.
Prins în dilema de a alege între astronaut, cosmonaut şi taikonaut, Mircea Geoana îşi asumă până la urmă destinul istoric şi îmbrăţişează cariera de cosmonăuc!
http://www.youtube.com/watch?v=Cai7lCbDbPM
Bey, ultima bombă! M-au sunat ieri de la ambasadă să trimit două poze, să-mi facă identificarea în ţară, ca să pot vota. Nu m-am abţinut, şi am trimis teanc şi cererea de paşaport, împreună cu toate documentele. Plicul a ajuns azi la 15:30 ora locală. La 16:15 am primit şi confirmarea telefonică. Aşadar, două din planurile mele de îmbunătăţire a procedurilor au ieşit.
Ca să vedeţi cum se poate urmări un plic, şi în cît timp parcurge distanţa Hiroşima – Tokio, intraţi aici. E pe engleză.
nea Maxe, misto ieftin nu prea merge cu mine, daca vrei sa ne luam la misto sa stii ca n-ai nici o sansa!
P.S Am impresia ca nu prea ai talent de blogist, nu stiu daca ai pt. presa mare, ca cum zicea savantu bulgar Pavlov ce ai ai ce n-ai n-ai!
PPS Jos Basescu!
Bravo neamtule.
Marius, se pare ca totusi autoritatile romane, dupa presiuni te asculta.
Nu era Pavlov, ci Cancio Canciov. Tot el a pus şi bazele ontologiei moderne, prin magistralul model ontic: ce e, e, ce nu e, nu e.
@neamtule, acum cred ca esti intr-adevar tigan. Iti furi caciula singur intr-o veselie.
PPS: Votati Basescu! (Oricum, se voteaza de la sine)
maxule, repet ce-am zis mai devreme, esti chiar varza, nene, neamtu e anti-base pe bune, diferenta e ca el are simtul-umorului, un sine-qua-non pe bleen.ro, in timp ce tu esti oparit rau. simti deosebirea?
@flashe, las-o-n sange. Nu vorbim de sine-qua-non-uri, ci de derapaje fara semnalizare.
@flash, max
Sopinel vine de la ESOP, filozof grec si nu de la sapun.
Dar cred ca voi va gandeati la faptul ca ve-ti scapa sapunul pe jos si asteptati …
Cat despre plata la numar de caractere, cred ca voi sunteti cei platiti. De obicei, cine zice ala este.
Am dat peste blogu’ lui bleen(oragie) din greseala, dar amarnic m-am inselat.
Pai, Base’ n-are nevoie de hartie igienica. Limba lui Bleen si a celorlalte slugi sunt suficiente.
Referitor la termenul de sluga, cititi va rog comentariile de pe blogu’ lui Cristian Preda.
Omu’ ala este mult mai rezonabil in exprimare decat voi. Se vede ca-i cadru universitar.
Si promit ca nu va mai citesc. Imi stric stilul cu voi. Chiar faceti parte din liga mica, vorba unui pseudo jurnalist ca si voi de altfel.
Unde nema putirinta, ce mai chichirez galceava.
bre nea Maxe, vezi ca nu te pricepi la oameni, io sunt tigan de matase, io port palarie schmechereste pa o parte si pantofi de lac si costum Armani, cum drac sa fur o amarita de caciula la banii mei furati cinstit.
Caciula poa sa poarte Base cind tunde oaia si berbecu cu nea Alecu. Daca toti l-ar vota pa Basescu cum l-as vota io ar avea voturi negative. Da io nu votez ca n-am drept de vot, am cazier.
Premierul belgian Herman Van Rompuy a fost ales, cu puţin timp în urmă, primul preşedinte al Uniunii Europene, iar britanica Catherine Ashton a devenit şeful diplomaţiei europene.
@neamtu tiganu, nici io nu votez ca am greata ontica si mi-a zis fiziologul sa nu ma aplec peste urna ca intru in fibrilatie.
bre nea maxe, acum ca ai greata vezi bre nu cumva iesti gravid? N-ar fi tocma rau ca demografia in Ro oricum ie la pamint.
max, bag seama a cam inceput sa-ti cam placa pe blogul lui bleen. nu e nevoie sa o spui in gura mare…
@neamtu tiganu, si-a pierdut neamul libidoul. Romanul s-a ajuns. Legile lui Malthus zic ca daca nivelul de trai creste cu o catime, scade natalitatea.
sapunel, “Dar cred ca voi va gandeati la faptul ca ve-ti scapa sapunul pe jos si asteptati …”. frate-le meu, cind vrei sa pari ‘telectual, intii pui mina pe grmatica de clasa a II-a, citesti cu atentia incordata la maxim, iei doua aspirine bayer cu vitamina c si pronunti cu voce tare pina ragusesti. “veti nu se desparte in silabe, si nici un pronume nu exista in cuvintuk asta, veci”. dupa care, te stergi frumos pe talpi si iesi din clasa.
nea maxe hai fii sincer nu ca te-ai luat dupa mine? Uite ce-i spuneam lu nea Liviu Antonesei pa blogu mnealui acum citeva zile:
—————-
Vreau numai sa-ti spun ca in Romania de azi lumea nu mai fute, sper sa nu apara vro muiere. Orgasmele sunt ori “intelectuale” ori “de posesie” de la mobil pin-la vila sau masina. Unii ar spune ca asta-i un efect nu o cauza, io spun ca ie cauza. Voi dezvolta mai tirziu, ma duc sa deschid o sticla ca mi s-a uscat tastatura!
neamtu tiganu
2009-11-12 19:41:30
Corolar: omu munceste ca timpitu, sa cistige bani, sa aiba, sa agate gagici misto si cind le are..? Sa stii ca am fost aspru criticat, unii ziceau ca nu mai cunoesc realitatile romanesti, ca sunt tradator de patrie..
@Merechene? Te invit maine la o inghetata unde vrei tu. Nu mai beau ca sunt in refacere. Am 1,83, fata de indo-european, sunt foate bronzat (vin din Sahara unde am petrecut doua saptamani, am o jaca di pele de oaie-capra etiopeana, pulover pepit, un fular grena de matase la gat, blugi si espadrile safari. Te astept la U, langa-unde-era-ceasul la 14,00. Daca vrei. Nu vrei. Asta e. Se poate si mai bine.
@neamtule tigane, nu stiam ce i-ai zis lui Antonesei. L-am invatat pe Malthus la demografie de mi-a iesit un spumant roz cu picatele violet la gura.
sorry hun, I’m real!
papushele dau cadou decat la fetite. si in plus, eu ies cu aia care poarta malagambe cu sandale. daca treci pe acolo totusi maine, adu-ti aminte ca daca nu erai asa de marlan cu neamtu tiganu, puteai sa ai o muiere adevara in pat.
@neamtule tigane, si mai stii de unde e criza asta de copii? Bebelusul ars nu trebuia bagat in incubator. Abia dupa ce l-au prajit la tava au descoperit de ce a scazut natalitatea.
@Merechene, lumineaza-ma sa nu adorm cu bezna-n creier, ce e aia “muiere adevara”? E vara cu tine? E de asta-vara?
maximule, spumant roz, cu violet? alooo, samponu se da pe par, nu pe periuta de dinti! fii vigilent!
nea Maxe poanta cu bebelusu nu mi-a placut, in general chiar si pt. umoru negru cred ca trebe sa existe o limita, io sunt om de stiinta si alcoolic da sunt si bunic.
@neamtule, trebe sa existe o limita de incubatie. Nu bagi la incubator ce nu se baga la incubator, ce naiba?!
@max, tie chiar iti place aici
max
aprinde lampa sa se vada mai bine. o vezi?? nu, nu e nevasta. muierea adevarata e aia pe care ai vrea-o, dar n-o ai.
daca eram in romania, veneam sa vad ce n-am pierdut. macar te convingeam sa votezi Basescu si era un punct pentru mine.
@flash, a mai dat la Irealitatea din Bleen. Nu mult, sa nu se prinda nehotaratii. Cate o picaturica. Cate un flash.
@Sol? Que sorpresa mas agradable. Que tal, guapa?
seguis tuya evolución, las contradicciones y la irresolución
@Merechene, promit ca data viitoare n-o sa te mai pierd. Cand te intorci, sa-mi spui sa te astept langa-unde-era-ceasul.
seguir*
degeaba …vad ca tot Bleen e obsesia ta, asa ca oricum nu am nicio sansa.
bleen a fost dragut, te-a primit pe blog, te-a lasat sa-ti exprimi tonteriile (uite ca si eu stiu ceva), sa te simti bine, si tu nici macar nu ai multumit! (nu mai spun sa iti ceri scuze….).
max, ma bucura publicitatea care i se face lui bleen, bit-by-bit, e binemeritata. sper ca cel putin 3-4000 de vizitatori/posibil-votanti, pe care i-ai pomenit ceva mai devreme, sa fie convertiti catre dark side of the force. long live the empire. adica, tup-tup dictatura
flash, unde mai pui ca i-a luat locul Elodiei la OTV?
Ciutacu e in depresii, daca e in zodia scorpionului avem toate sansele sa se sinucida
))
Buei, voi dormiti? eu ce mai citesc?
Dușmanu’ nu doarme niciodată, Sol
Săr’mîna să-ți fie inima!
Sol
eu ascult.
dusmanu’ de clasa?
de înaltă clasă!
Il vizitai pe Ciutac. Cred ca se da ranit in aripa ca sa-si numere aderentii de pe blog, sa-si afle puterea de negociere cu mogulul si sa stie incotro o apuca dupa 6 decembrie… Uite, zice pe net ca a dat pe la Politehnica o vreme, poate mai e un loc la motostivuitoare. Domnu’ Nichi?
no, ajung si io cand ajung, pe blog.
@max: esti plictisitor. serios. ti-am citit “poantele”. nu (prea)ai umor(si nici balerin nu esti). cam icnit, if you know what I mean…
hai, sa zicem ca poate dadeai din coltz in coltz, intr-o camera rotunda, vorba aia, atacat cu oua de catre nuntasi. da’ alte circumstante atenuante nu mai ai.
ia exemplu de la tzigano-neamtzu, care e un antibasesc cu state vechi, dar omu’ are asa mult umor ca nici macar nu te-ai prins ca el era serios cu “jos Basescu”.
get a real job
Bleen’them all!
Keep’ on Bleen’it!
[...] Referendumul va avea loc. Rezultatul lui va impune clasei politice să ţină seama de părerea cetăţenilor ce vor să fie auziţi. A celorlalţi nu. Privind subiectul, piratul preciza la interviul lui Bleen : [...]
Bleen, cu ceva intarziere tin sa te felicit pentru interviu!
[...] uitat sa remarc interviurile oferite unor bloggeri ( Bleen si Zoso) de catre presedintele in [...]
[...] pe Facebook, pe 16 septembrie, pe contul Redacţiei Caţavencu), moartea lui Internet şi Telefon, interviu cu însuşi Dictatorul, Geoană ţopăind la 21.00, pe 6 decembrie, Madame Blogary…. Ca să nu mai zic că Simona [...]
[...] să-i puneţi întrebări fostului şi actualului Dictator (întrebări la care v-a răspuns în primul interviu dat de un preşedinte român unui blogger), să comentaţi alături de Cristian Preda sau Vladimir Tismăneanu, să admiraţi caricaturile [...]