Cum se mai numeşte sexul în grup? Johannex.
Noi.25, 2009 în
Politică
Geoană, Voiculescu şi Antonescu fac un Johannex scurt dar vioi şi imaginativ.
Autor: www.inconstantin.ro
Etichete: alegeri prezidentiale, crin antonescu, geoana, inconstantin, johannex, sex in grup, voiculescu




Noiembrie 25th, 2009 at 01:59
http://download367.mediafire.com/pkybtdo1mf4g/zzyznzmhzek/feelinglucky.mp4
se putea face si mai bine dar asta e, se intelege ideea
daca nu merge primul link
http://www.mediafire.com/?zzyznzmhzek
Noiembrie 25th, 2009 at 02:34
Verificaţi şi apoi difuzaţi informaţiile următoare:
1991
După o scurtă perioadă de la alegeri, intrând în conflict cu vechii liberali, Dinu Patriciu, împreună cu Călin Popescu-Tăriceanu, Horia Rusu şi Viorel Cataramă, au provocat o sciziune în partid prin înfiinţarea la 25 iulie 1990 a PNL-Aripa Tânără, formaţiune ce va fi condusă de Patriciu.
În anul 1991, PNL-Aripa Tânără semnează, alături de FSN, Carta pentru Reformă şi Democraţie, intrând în Guvernul Petre Roman (2) remaniat. Ca urmare a acestei alianţe, Dinu Patriciu devine ministrul lucrărilor publice şi amenajării teritoriului.
2005
Călin Popescu Tăriceanu şi Dinu Patriciu îl acuză pe Traian Băsescu că vrea să destructureze PNL-ul şi cer orientarea spre PSD
Noiembrie 25th, 2009 at 03:06
ce ti-e si cu liberalismul asta…
Noiembrie 25th, 2009 at 03:20
da, mai lipseste…o si-laba
Noiembrie 25th, 2009 at 03:24
cred ca ala care filmeaza e nastase
)
Noiembrie 25th, 2009 at 03:58
Voi aţi citit ce am scris eu? E lipsit de importanţă?
Noiembrie 25th, 2009 at 04:05
fem!
am citit, dar am gasit ceva si mai interesant :
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6557165-theodor-melescanu-discutat-domnul-patriciu-despre-strategia-economica.htm
Noiembrie 25th, 2009 at 04:06
neeah, nasty e roz
el e sigur bottom
ala care filmeaza c-o mana e crin, el fiind un baiat fin, o face singur…, e un… delicat
Noiembrie 25th, 2009 at 04:08
neeah, nasty e roz
el e sigur bottom
ala care filmeaza c-o mana e crin; fiind un baiat fin, o face singur…, e un… delicat
Noiembrie 25th, 2009 at 04:15
afro
crinolina e rusinoasa galbena (de-aie e putin oranj)care sta in colt, dar care dupa ce intra in joc, incepe sa-i placa
Noiembrie 25th, 2009 at 04:23
merechene,
mmmm, posibil transexuala…, mai sofisticata, mai leberala..,
zice c-o face cu dreapta, da’ de fapt e posesoare de vulva pe stanga…
voyeurism, voyeurism, …, dar se baga si la un doggy style.
da’ sa stii: ala albastru e Patriciu!
Noiembrie 25th, 2009 at 04:38
afro, eu cred ca pana la urma fac cu randul
. de cate ori dai replay apar in alta formula, dupa preferinte.
.
camera ramane la norica neculai tot timpul
Noiembrie 25th, 2009 at 04:38
si fin’ca l-ai citat pe Patriciu, ca sa citez pe cineva, nu spui cine, persoana importanta
: “acest peste de sticla al capitalismului romanesc” , azi cred ca Patriciu a pus in aplicare nemuritoarele versuri de la Parazitii:
“Vreti sa va ia tata ceva?
Sugeti din tata cu portia!”
http://www.youtube.com/watch?v=RmbA4wo94-k&feature=player_embedded
Noiembrie 25th, 2009 at 04:42
merechene, norica? da’ ce-ti veni sa omori de tot pasiunea? DE CE trebuia sa SPUI Norica?
Noiembrie 25th, 2009 at 04:46
au si eunucii rolul lor
.
P.S. zi-mi si mie cum faci fetele alea.
Noiembrie 25th, 2009 at 04:48
; – ) : | : x : twisted: : smile: : shock: : sad: : roll: : razz: : oops: : o : mrgreen: : lol: : idea: : grin: : evil: : cry: : cool: : arrow:
??: : ?: : !:
asta e cu pauza, ca sa tastezi.
fara “pauze” arata asa:
Noiembrie 25th, 2009 at 04:49
ok. 10x!
Noiembrie 25th, 2009 at 04:57
bun. intre timp, am ajuns la concluzia ca lino lino crinoliana are buzele reci. ne mai auzim. pana pe 6 decembrie, ca dupa aia se inchide si internetul, vin astia dupa noi…, sa ne regu…regule.., regularizeze. na, ptiu sfinte van ghelie!: ca mi-a iesit!
da’ numai daca ne prinde, fireste(“fireste” vine de la Nasty, desi el e mai nefiresc).
Noiembrie 25th, 2009 at 05:16
afro
ok. cam greu sa ne prinda pe toti
.
in urmatorii 5 ani nu vad cum americanii i-ar da viza lui vanghelie
.
Noiembrie 25th, 2009 at 05:22
te pui cu …na, cum le zice, ca trebuie sa fiu politic corect…, tragea Creanga cu pusca.
von ghelie iti bate vikingii, garantat.
Noiembrie 25th, 2009 at 05:31
africane, ma car si eu. pe data viitoare!
uite ca am vorbit in seara asta si despre chestii porcoase: politica si Johannex-sex neprotejat
Noiembrie 25th, 2009 at 05:32
o sa apara Geoana, c-o rhamurhhica (rhau, rhhatusca, rhaamurhhica) in plisc. plus van ghelie c-o sacosa de dvd-uri. n-o sa fie clar daca le-a luat sau le-a dat, dar parca ce mai conteaza…unde merg 20000 de euroi…FMI-u’ e cu noi!
sigur mereche, pa. total neprotejat. poate scapam…si de data asta
Noiembrie 25th, 2009 at 08:39
Ce imperechere bizara: neamtul Johannis, cu rusii lui Geoana! O sa iasa democratia originala, cultivata de Ilici Iliescu inca din ’90.
Noiembrie 25th, 2009 at 09:27
emigrarea se arata a fi o idee tot mai tentantă
Noiembrie 25th, 2009 at 10:24
ce emigrare, dom’ne?!?!
la vot!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noiembrie 25th, 2009 at 11:05
@camil
pe baiatul meu il cheama tot camil si el tot asa spune ca va emigra daca iese prostancul.voi comilii astia nu sunteti deloc patrioti, bag seama.
Noiembrie 25th, 2009 at 11:13
Am intrat degeaba-n UE
Iliescu ne dă ****.
Noiembrie 25th, 2009 at 11:24
@fem!
Si Base unde era? Nu cumva era si el ministru? Dar Dobre (de la Transporturi) nu a fost directorul Regionalei Craiova a CFR? Pai cum au trecut trenurile cu mineri, fara ca Base si Dobre sa stie?
Crezi ca toti au memoria scurta? Nu suntem toti carasii lui CTP.
Noiembrie 25th, 2009 at 11:25
Si pe mina ma bate gandul sa emigrez in Congo. Cica aloca mai multi bani pentru sanatate decat Romania.
Noiembrie 25th, 2009 at 11:26
@ sper ca va intra andra aici sa vada ca ii cer scuze.tot timpul m-a batut la cap ca trebuie sa-si faca si ai nostri televiziune.acum recunosc ca a avut dreptate.Am inchis televizorul ca ma enervez.adevarata manipulare sta in faptul ca presa moguliana face agenda.nu discutam de cine sunt si ce ne propun candidatii la presedintie, discutam despre guvernul johannis care oricum e o poveste de dupa….atata timp cat au refuzat sa ia in discutie guvernul negoita e clar ca pana pe 6 decembrie in acest sens nu se poate face nimic.viitorul presedinte va rezolva intr-un fel problema asta.
Dar a discuta despre guvernul johanis inseamna si a pune sub tacere rezultatul referendumului.
cel mai tare ma enervez cand ii aud cum spun ca e prima oara cand un guvern a fost dat jos prin motiune.pai daca nu era scris in constitutie ca , cu 6 luni inaite de alegerile prezidentila nu se pot face anticipate, vitejia asta nu s-ar fi intamplat nicicand.scaunele parlamentare le pastreaza calde prevederea din constitutie si nu curajul parlamentarilor sau faptul ca guvernul boc a fost mai rau pentru romania ca tariceanu 2. e tocmai invers, tariceanu pe final a facut mult rau …
Noiembrie 25th, 2009 at 11:30
Antonescu, pentru noi, este Tătărăscu 2!
Aşteptăm reforma agrară pe 6 martie 2010. Pică miercuri.
Noiembrie 25th, 2009 at 11:49
@Sopinel
Băsescu nu era ministrul transporturilor la mineriade. Era subsecretar de stat la navigaţie.
Noiembrie 25th, 2009 at 12:02
@ Bleen,
nu-l baga in seama pe @ sopinel; pe blogul lui C. Preda isi varsa si veninul stramosilor.
Noiembrie 25th, 2009 at 12:12
@bleen
Scuze, am incurcat perioadele. Intradevar, in aceea perioada era la navigatie si a vandut flota.
@victor L
Pentru faptul ca te-am pus la punct, nu trebuie sa fii ranchiunos. Vino cu argumente si putem discuta. Doar oamenii care nu au argumente se apuca sa foloseasca invective sau sa faca caracterizari neadevarate.
Intr-adevar in Romania este greu sa porti o discutie eleganta in contradictoriu cu cineva. Doar daca ne porcaim suntem OK.
La buna vedere.
Noiembrie 25th, 2009 at 12:19
http://photo-by-iorga.blogspot.com/2009/11/e-o-floare-e-un-crin-e-parfumul-cel-mai.html
Noiembrie 25th, 2009 at 12:23
Clipul de la InConstantin e super fain si sublimeaza maretul program politic. Nu le frica la Balonase de acul piratului?
Noiembrie 25th, 2009 at 12:30
@ gabriela filip
da, cam așa, mi-a ajuns patriotismul până peste cap. puțin cosmopolitism nu va strica
Noiembrie 25th, 2009 at 12:32
No. Ca chiar Basescu a tradat idealurile.
Cititi urmatorul link:
http://www.realitatea.net/sever-voinescu–din-punctul-de-vedere-al-lui-basescu-solutia-johannis-nu-e-de-respins_689020.html
Ca sa vezi. Solutia “Grifco” la masa cu Baselu.
O spune seful lui de campanie.
Cum este sa te simti tradat?
Am mai spus eu ca dupa 6 decembrie, Baselu va arunca peste bord. A mai facut asta cu taranisti, cu liberali, cu colegii din partid.
Noiembrie 25th, 2009 at 12:47
Filmul e o reclama mai veche la Durex …
Deci nu Constantin e autorul filmului…
Noiembrie 25th, 2009 at 12:54
@gabhry_el, tu ai intrat degeaba in UE, daca gandesti asa. Johannis este singurul demnitar roman care poate decongela relatia cu Germania, pe care n-a izbutit s-o incalzeasca nimeni. Ai auzit de mari investitii germane in Ro? Ai vazut vreo filiala a Deutsche Bank in Ro? (in 1993, DBank avea un capital de 6 miliarde DM la divizia din Ungaria). Imagineaza-ti ca Raluca Turcan ar fi candidat la primaria Sibiu si ar fi castigat alegerile. Poti crede ca Sibiul Ralucai Turcan ar fi ajuns capitala culturala a Europei? Sau al oricarui primar rosul, galben sau oranj? Proiectul Johannis a inceput cu acest mic amanunt.
Noiembrie 25th, 2009 at 13:06
@sopinel,
prin ce m-ai “pus la punct”? mintind despre Basescu?
Vad ca persisti in continuare.
Noiembrie 25th, 2009 at 13:12
@sopinel: nu e o idee rea… Johannis premierul lui Basescu? cu un guvern prieten? si sa-l anunte imediat dupa ce Antonescu si Geoana semneaza documentul de sustinere a lui Johannis? ar fi lovitura asteptata..
@Bleen: sun-al pe Lazaroiu si spune-i sa-i spuna asta dictatorului:))
Noiembrie 25th, 2009 at 13:13
va dati seama… ar fi primul premier cu sustinere 100% in parlament de dupa revolutie
))))
Noiembrie 25th, 2009 at 13:25
PSD şi PNL i-au făcut azi parastasul de 40 de zile guvernului Iohannis. Un guvern-fantomă, născut mort. Noroc că au uitat să-i taie buricul. Buricul Mircea.
Noiembrie 25th, 2009 at 13:29
daca basescu il va lua pe iohannis in brate probabil si-ar face mai mult rau decat bine, s-ar zice despre el ca e imitator si disperat dupa voturi, zic eu…
Noiembrie 25th, 2009 at 13:32
Chris: depinde cum “impacheteaza” oferta
Noiembrie 25th, 2009 at 14:02
Raspuns la intrebare: POSTA
Nu acea pe care o vrea vantu.
Noiembrie 25th, 2009 at 14:11
dormi linistit, klaus lucreaza pentru tine
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=1Bt4aXhLi6k]
Noiembrie 25th, 2009 at 14:12
@Gabriela Filip:
sunt unul din cei care s-au luat de Andra din acelasi motiv, ca eram saturat sa-i aud teza cu “televiziunea PDL”. N-am crezut ca avem un popor asa spalat pe creier, dar viata bate filmul.
-ma alatur
De fapt, totul a inceput intr-o zi de vara 2005, cand aceiasi SRS si Patriciu care s-au intalnit ieri, s-au intalnit la vremea respectiva cu Tariceanu sa-l convinga sa nu demisioneze. A fost singurul moment cand se putea aplica o lovitura mortala PSD-ului.
Balaurul pesedist e acum la loc si mai are un cap, unul galben.
Andra, ai avut dreptate; dupa 20 de ani, in Romania inca se mai poate minti poporul cu televizorul.
(S-am marcat pt posteritate!).
Noiembrie 25th, 2009 at 14:23
@victor L
Spune care sunt minciunile pe care le-am spus despre Basescu?
Dar spune-mi te rog cum se defineste o persoana care ucide pe cineva? Raspuns: asasin.
Intrebare: Cine a intrat ieri cu masina in Ambulanta, in judetul Gorj?
Raspuns: Ionel Mantog
Intrebare: Din care partid face parte?
Raspuns: Din PD minus L.
Intrebare: Pacientul din Ambulanta mai traieste?
Raspuns NU.
Intrebare: De ce a murit?
Raspuns: Infarct, datorat accidentului.
INtrebare: Ce este Mantog?
Raspuns: … completeaza-l tu (n.r. victor L) ca sa nu mai spui ca imprastiu minciuni.
Noiembrie 25th, 2009 at 14:26
intilnire de taina vantu – patriciu . ?????
Noiembrie 25th, 2009 at 14:31
sapunel, te-ai spalat pe creier cu toata spuma, nu-i asa? mantog l-a omorit p-ala la ordinul lui basescu din cauza ca respecticul era din alt partid. ia spune, tu auzi niste voci, asaa?!…
Noiembrie 25th, 2009 at 14:32
sopinel, ceea ce faci tu nu este frumos.
Noiembrie 25th, 2009 at 14:34
mie-mi place in continuare Sibiul.
Noiembrie 25th, 2009 at 14:39
Pentru a nu fi acuzat am copiat un mesaj de pe blog-ul lui cpreda:
“25 sopinel { 11.24.09 at 11:23 PM } @cpreda
Frumoasa manipulare. N-am ce zice. Este de nota zece.
Dar, pentru ca intodeauna este un dar, nu tine.
De fapt, dl. cpreda vrea sa ne induca faptul ca dl. Johannis nu mai are influenta in Sibiu, din moment ce Stapanu’ lui a luat mai multe voturi in judetul Sibiu decat ceilalti contracandidati.
Dar uita ca dl. Johannis a declarat ca nu se va implica in campania electorala a nici unui candidat. De fapt, asta-l doare pe Base, faptul ca dl. Johannis nu s-a implicat in campania electorala a dlui.
Am intrat mai tarziu pe site si am vazut multe comentarii unele foarte pertinente.
Vraeu sa amintesc ca PD minus L este la ora actuala partidul cu cei mai multi traseisti, multi dintre ei penali sau care protejeaza (sau au protejat) oameni penali.
De exemplu, dl. Ioan Olari de la Timisoara – fost sef al Garzii Financiare si actual, viitor fost, sef al finantelor publice judetene, la ora actuala arestat intr-un dosar de escrocherie imobiliara este protejatul dlui. Gheorghe Stefan, zis Pinalti (baron portocaliu) fiind chiar nasul de cununie al acestuia.
Alt exemplu, dna. Nutzy Udrea a fost avocata Institutului Pasteur din Bucuresti, intr-un litigiu privind un teren si un imobil in Brasov, unde instanta a dat mai mult decat a cerut partea.
Alt exemplu, dl. Mantog a omorat astazi un om, intrand cu masina in ambulanta. Iar cineva a venit dupa o ora si a luat indicatoarele kilometrajului (pentru cunoscatori, acul kilometrajului se blocheaza in caz de accident). Aviz necunoscatorilor, masinile noi au computer de bord, care retine viteza inainte de accident (un fel de black box, ca la avioane).
Si astea sunt subiecte de astazi din presa.
Maine vor aparea altele, depre baronii portocalii.
Ieri au fost alte ispravi ale baronilor portocalii.
Asta este Romania pe care o vreti?
Atunci votati-l pe Traian Basescu.”
Spune-ti unde sunt minciunile. Informatiile sunt luate din presa.
Mantog a mai avut un dosar tot pentru infractiuni rutiere. Peste un an, daca Baselu castiga va primi in dosarul asta NUP, si va scapa basma curata.
Toti membrii PD minul L sunt niste ingerasi si binenteles ca noi suntem rai si i-am pus sa fure, sa omoare, sa sechestreze oameni.
Noiembrie 25th, 2009 at 14:41
@nemo
tu nu vezi ce grozavie,suntem in campanie la prezidentile si vorbim despre un guvern care se va face dupa.
geoana se ascunde dupa Johannis si Antonescu.Unde este Romania prostancului lui Ilici? Ce program are el pentru ea, unde vrea sa o duca……?
Pentru a deveeni doar tara prostanacilor , prin identificare cu presedintel prostanac ma dezgusta profund.
presa face agenda!
asta este agenda mogulilor
Noiembrie 25th, 2009 at 14:48
@gabriela filip:
daca mai este vreo sansa sa iasa Basescu, aceea este data de astia, de intalnirle SRS-Patriciu-Nastase-Vantu “oportunitati de afaceri”.
insa, daca te uiti la Sopinel care face flooding(si a intrat numai unul singur, daca ar mai intra si prietenii lui, aia cu idei putine si fixe), iti dai seama ca “degeaba”…
Romania va deveni pesedistan. O sa dea Patriciu&Vantu*Voiculescu MUMU la tot poporul pe saturate.
Balcani estem ,balcanizati ne numestem. Pupam degetu’ cu ghiul la effendi Patriciu.
Noiembrie 25th, 2009 at 14:54
sopinel
Te rog, nu mai crede tot ce spune presa.
Noiembrie 25th, 2009 at 14:56
sopinel a intrat aici paentru ca nu-i mai merge blogul lui Ciutacu.
Noiembrie 25th, 2009 at 14:56
@victor L
O alta stire “mincinoasa”, citeste aici:
http://www.gardianul.ro/La-fel-ca-Rebegea,-arestat-pentru-mita.-Judecatorul-PD-L-istului-acuzat-de-frauda-visa-sa-ajunga-la-Cotroceni-ca-sa-ancheteze-ministri-s149533.html
Cum asa? Doar liberalii sunt mincinosi?
Noiembrie 25th, 2009 at 15:01
bleen, HELP!
ne asasineaza Sopinel!
Noiembrie 25th, 2009 at 15:03
Eu l-am votat pe Basescu aici:
http://www.romanialibera.com/voxpopuli/voxpopuli.php?n=crt
Noiembrie 25th, 2009 at 15:07
Trezirea, fratilor. Veniti inapoi in lumea reala. In Romania reala se moare in spital pentru ca nu este aparatura, sau acolo unde este nu sunt bani de consumabile, sau specialistii au plecat in strainatate.
In Romania reala nu sunt autostrazi. Drumurile sunt “dezastru”.
In Romania reala, infractorii circula liberi pe strada, eliberati de judecatori apropiati PDL-ului.
In Romania reala, membrii de frunte ai PDL-ului pot sa faca orice (sa fure, sa minta, sa ucida, sa sechestreze etc) fara ca cineva sa-i traga la raspundere.
Chiar in halul asta va spalat Basescu creierul? Chiar nu mai aveti nici o circumvolutiune?
Este grav. Si mai grav este ca si in Congo trebuie viza. Ultima speranta a plecat.
Noiembrie 25th, 2009 at 15:08
termenul pentru investirea lui negoita fiind depasit sa ne asteptam la o alta nominalizare sau in timp de campanii electorale nu munceste nimeni???
Noiembrie 25th, 2009 at 15:10
max
Johannis al tău n-ar fi trebuit să aibă ceva de spus la politica economică a guvernului pe care îl va conduce?
Un principiu, o virgulă, o banalitate…
Sau ştie a priori că e bună?
Noiembrie 25th, 2009 at 15:11
chriscross
Crezi că-i interesează altceva decât debarcarea lui Băsescu?
Noiembrie 25th, 2009 at 15:12
e tare clipul
Noiembrie 25th, 2009 at 15:16
Asta chiar este un comentariu tendentios si mincinos.Este chiar o maxima nesimtire. Citeste articolul de la link-ul de mai jos:
http://www.gardianul.ro/Pentru-prima-data-in-ultimii-cinci-ani,-Basescu-pierde-alegerile-s149538.html
Noiembrie 25th, 2009 at 15:26
@gabhry_el, e si Johannis al tau, de care ar trebui sa fii mandru, ca descendent al imparatiei chezaro-craiesti. In Occident se vorbeste despre Sibiu ca despre cel mai bine administrat oras din Romania. Din cate stiu, administratia difera putin de cultura patrunjelului, si faptul ca Johannis administeaza si nu cultiva patrunjel, il extrage din categoria precupetilor si a celor care vand castraveti gradinarului.
Noiembrie 25th, 2009 at 15:30
max
administratorul de care vorbeşti va fi doar un vechil pe domeniul lui Patriciu, Vântu, Voiculescu şi-a celorlaţi mai mici
chiar de aceea l-au ales pe acest “descendent”: să-i păcălească atât pe români, cât şi pe străini
străinii îşi vor da seama mai repede decât românii de farsă
Noiembrie 25th, 2009 at 15:30
sapunel, pune in balanta turnatorului ivanciuc si voturile din diaspora. p-alea din republica moldova nu le mai socoti, ca te vad cu rotile-n sus. apoi fa un efort si reciteste cine a cistigat primul tur al alegerilor si ce s-a petrecut cu referendumurile. ai facut deja icter? pui pariu ca dupa sf. nicolae o sa aud de tine la stirile de la ora 5, sectiunea turbati din dragoste?
Noiembrie 25th, 2009 at 15:41
@gabhry_el, hotaraste-te: va fi vechilul lui Vantu, al lui Patriciu sau al lui Voiculescu? Din cate stiu, cele trei mosii sunt independente, nu au fuzionat si nici nu exista premise sa fuzioneze.
Noiembrie 25th, 2009 at 15:49
excelente cele 29 sec.
acum sper ca li s-a maidicat moralul unora care mai ieri vedeau totul in negru.
mai trebuia sa apara si iepurasul portocaliu, sa-i ia pe faras pe deja cei trei extenuati de atata sex, sa-i arunce la cos.
Noiembrie 25th, 2009 at 15:50
max:
http://badeadan.blogspot.com/2009/11/voiculescu-catre-patriciu-tot-ceea-ce.html
Noiembrie 25th, 2009 at 15:50
maximus, abilitatile gospodaresti ale lui iohannis nu au fost contestate de nimeni. lipsa de fair-play a acestuia fata de cei care au alocat fonduri serioase in proiectul sibiu-capitala europeana ar fi de discutat. sibiul ar trebui privit ca un succes al romaniei, nu doar al lui iohannis. cu toate calitatile sale manageriale incontestabile, pare de o naivitate demna de compasiune daca el crede ca va avea vreun cuvint de spus in fata lui hrebenciuc, vanghelie, nica, mazare etc. cei care vor conduce atunci pe fata psd prin mutarea domiciliului lui geoana la cotroceni (ce baftos, a scapat de grija cumpararii unei case in romania, pe linga cele 3 din state. dupa 5 ani la cotroceni primeste cazare gratuita. s-a scos).
Noiembrie 25th, 2009 at 15:52
@Gabitza, Nemo
Multumesc foarte mult, dar nu trebuie sa-mi spuneti ca am dreptate: cam orice roman care tine cu PDL-ul a simtit in ultimii 5 ani ca era nevoie de o alternativa. daca PDL deschidea o televiziune pe maximul acestei asteptari a publicului, acum avea lejer 10-15% in plus fata de PSD fara bataie de cap
pt. asta trebuia doar sa “asculte” mai atent ce vor oamenii, ca inteleg ca banii n-au fost niciodata o problema
oricum, o televiziune anti-RTv si Antena ar fi fost o televiziune ne-conventionala, care putea deveni un succes fara bani multi; sunt atatia actori, regizori si scenaristi romani care fac filme pe bani putini si obtin premii cu ele, incat…
Noiembrie 25th, 2009 at 15:58
Ştiţi cum se numeşte alianţa PSD-PNL? Prostănac Duo.
http://markething.shortlist.ro/prostenal-prostamol-sau-prostanac/
Noiembrie 25th, 2009 at 15:58
@flas(c)h
In primul rand scrie corect, se crie sopinel si nu sapunel.
Doi, prefer vorbele unui turnator(?),pe care pot eventual sa nu-l mai citesc, decat sa fiu condus de un fost ofiter de securitate, acoperit la Anvers.
Referitor la primul tur, te rog sa-ti amintesti ca in 2004 Adrian Nastase avea de luat doar 9 procente si ajungea presedinte. Si nu le-a luat. Lui Baselu ii trebuie 18 procente si nu le va lua.
Asta-i viata. Nu-i intodeauna dreapta.
Ma asteptam la un Basescu mai energic, in aceasta batalie. Si am vazut un mosulica cam speriat. Lipsa confruntarilor si limbile consilierilor lui sunt evidente. Este ca un fotbalist fara meciuri in picioare.
Noiembrie 25th, 2009 at 16:06
@Gabi Dumitru, da, senzational, dar ce nu pricep, de ce presa e buna doar cand face dezvaluiri despre diavol? Iar in rest, nu e decat lucrarea diavolului? Blogul lui Bleen exhala o aversiune uriasa impotriva presei, ceea ce nu e rau, in masura in care blogul lui se poate constitui intr-o alternativa a presei damnate si vandute, dar nu una de comentarii rautacioase si lipsite de consistenta, ci ca sursa paralela de informare.
Noiembrie 25th, 2009 at 16:10
pe ciinele meu il cheama tot max.
Noiembrie 25th, 2009 at 16:12
@Si pe sconcsul meu il cheama tot Mitica.
Noiembrie 25th, 2009 at 16:25
@săpunel
Măi postăcel (sau prostăcel, dacă tot votezi cu Geoană), tu mori de grija lui Băsescu precum câinele de drum lung.
Votează cu Geoană, dacă nu-ți pasă deloc de ce se întâmplă în țara asta. Să fie și mare corupție, să nu fie justiție, să rămână prostimea în sărăcie, pe asistență socială, ce contează?
Dar nu te aștepta să ne convingi și pe noi, suntem de neconvins. Nici cu forța nu merge, a încercat șefu’ de onoare (sau oroare?) al candidatului tău cu minerii și bâtele, și tot nu l-am crezut, cei ca noi.
Noiembrie 25th, 2009 at 16:40
Ce ne spune Mister Base la cinci?
Sper sa vina cu ceva nou..
Noiembrie 25th, 2009 at 16:40
@sym
Eu nu mor de grija lu’ Base.
Iar strabunicu a zis:
Draga sopinel, in viata trebuie sa te feresti de trei lucruri:
omul chior, drum lung si pi…a larga.”
Astfel de aia nu-l votez pe stapanu vostru.
Geoana nu este candidatul meu. Am votat cu Crin Antonescu din convingere. Voi vota cu Mircea Geoana de necesitate.
1. Necesitatea de a pastra democratia in tara asta.
2. Necesitatea de a avea un partid liberal. (PSD-ul nu a incercat distrugerea si inghitirea liberalilor, cum a vrut Base)
3. Necesitatea de a scapa de talibanii (cei ca tine) portocalii si de noii baroni, protejati de Base.
4. Poate asa scapam de Gogu Matrafox Falca (bisnitar de papuci in complexul studentesc, in perioada studentiei).
5. Poate asa scapam de Nutzy Udrea.
6. Poata reusim sa dam casa din Mihaileanu unei familii de tineri casatoriti saraci.
7. Poate reusim sa avem o autostrada in Romania.
8. Poate aflam ce-i cu flota.
9. Poate aflam ce-i cu banii cheltuiti de Udrea si Ridzi.
10. Poate scapam de PD minus L.
Amin.
Ar mai fi si altele, dar trebuie sa stau doua zile sa fac enumerarea si numai termin.
Nu vreau sa te conving. Fericiti cei saraci cu duhul ca a lor va fi imparatia cerurilor.
Noiembrie 25th, 2009 at 16:42
Mai sapunel, mai, ia aplica-te tu pe un latz si prezinta-te la nasty, geoana and co. si roaga-i sa faca un gest decent. Asa … de ochii lumii. Hell, lui nastase poate o sa-i placa, cine stie …
Noiembrie 25th, 2009 at 16:44
@sopinel, tocmai mi-ai demonstrat ca nu l-ai ascultat pe strabunicul tau. Votand Mircea Geoana, ai ales pi…a larga.
Noiembrie 25th, 2009 at 16:46
Din filmul cu Johannex reiese ca lui Geona ii cam place sa suga si ca Antonescu nu o ia in cur niciodata.
Noiembrie 25th, 2009 at 16:47
asta cu “necesitatea de a avea un partid liberal” m-a dat pe spate
pai stapanul vostru PSD, nu va vrea singuri pe scena draga sopinel.
o sa va construiasca un rival din piatra seaca, daca PDL-ul dispare de maine
altfel – PSD fata in fata cu un singur partid opus lui, intra in opozitie in secunda 2, si PSD stie asta
asa ca rolul vostru pe scena politica e sa va bateti ca berbecul si ca Sisif, mereu, cu cate cineva – si intotdeauna, in locul PSD ….
asta e rolul celui folosit pentru treburile murdare ale stapanului
Noiembrie 25th, 2009 at 16:47
…sursă paralelă de informare?
http://www.youtube.com/watch?v=qZQA7goE434&NR=1
Noiembrie 25th, 2009 at 16:58
Hai Unirea Urziceni!!
Noiembrie 25th, 2009 at 16:58
ma scuzati, am gresit blogul!
Noiembrie 25th, 2009 at 17:00
Stapanu’ vostru a vrut sa distruga PNL-ul si nu a reusit.
Noi nu am fost in parlament in perioada 1992 – 1996 si am rezistat. Voi veti rezista in opozitie?
@max
Las-o pe sym sa raspunda. Sau este pudica.
Voi chiar nu aveti curajul dialogului. Sau va plimbati pe multe blog-uri si nu mai apucati sa va faceti norma de postaceala.
@andra
Macar PSD-ul nu a incercat pana acum sa distruga PNL-ul.
Foarte rar un liberal a plecat la PSD. De la PD minus L au plecat multi la PSD si invers.
De fapt, sunteti siamezi, aveti aceeasi radacina, Partidul Comunist.
In plus, inclusiv simbolul partidului este de stanga. Mana care tine un trandafir in mana este simbolul social democratiei.
Asa ca lasati-o mai moale cu dreapta.
La revedere.
Noiembrie 25th, 2009 at 17:07
daca-l distrugea, PSD ramanea singur fata in fata cu PDL
Noiembrie 25th, 2009 at 17:09
“Articol neaşteptat în ediţia tipărită de mîine a Gazetei Sporturilor. Cătălin Tolontan, cel care a cîştigat împreună cu Mirela Neag premiul “Ziaristul anului” la Gala “Ioan Chirilă”, publică mîine o dezvăluire amplă care va şoca nu doar lumea sportului! Mai multe detalii, în această seară, pe gsp.ro”
punem pariu ca are legatura cu campania?
Noiembrie 25th, 2009 at 17:10
lasa ca e mai bine asa, se autodistruge..
Noiembrie 25th, 2009 at 17:21
@săpunel
Măi postăcel, cu PSD la comandă nu va exista în România decât o pseudo-democrație. Termenul destul de precis este “democrație iliberală”. Este caracterizată în faptul că politicienii fac doar ce vor ei și în interesul lor, atâta vreme cât din când în când se țin alegeri, prin care în principiu se perpetuează aceleași figuri.
Ca în 2000-2004. Corupție imensă (s-au cimentat marile averi), justiție pur și simplu inexistentă, presă cumpărată de puterea politică.
Acum, eu îi înțeleg pe peneliști, să nu crezi că sunt opac la durerile lor. Majoritatea au averi de zeci (chiar sute) de milioane de euro), în frunte cu miliardarul Patriciu. Toți și-au făcut banii prin spolierea statului și acum au nevoie să blocheze justiția asta, pe care vrea UE să ne-o bage pe gât, de-i tot laudă pe Kovesi și Morar, pentru că este periculoasă pentru ei.
Nu e nici o altă explicație pentru circul din politică, decât dorința de a păstra o viață de lux pe de o parte, și frica de pușcărie pe cealaltă parte.
Liberalismul, premierul, cota unică sunt irelevante, vorbe goale. PNL nu este un partid liberal (nu a produs nici măcar o singură politică liberală fiind la putere), și toate chestiile pe care le clamează sunt praf în ochi ce va dispărea destul de curând. Așa cum nici Johannis nu va fi premier 3 ani, nici impozitul unic nu va rezista, nici nimic altceva din ce clămpăne ei.
Vor găsi tot timpul scuze pentru schimbări radicale de poziție, așa cum fac acum, când ling unde-au scuipat.
În final, tot ce-i motivează este: puterea, girofarul, celebritatea, Monaco, vilele, Bentley-urile, vânătoarea, yacht-urile – și frica de pușcărie. Ăștia sunt politicienii pentru care lucrezi tu. Niște inși cinici, complet lipsiți de caracter.
Ce prostii crezi tu despre Băsescu chiar nu interesează pe nimeni.
Noiembrie 25th, 2009 at 17:23
@esopel
1. Necesitatea de a pastra democratia in tara asta.
Mda, imi aduc aminte de democratia originala a lui ilici… si de aia unsuroasa a lui nastase cand totul se cumpara si daca nu se cumpara, se inmuia cu bata pe la colturi!
2. Necesitatea de a avea un partid liberal. (PSD-ul nu a incercat distrugerea si inghitirea liberalilor, cum a vrut Base)
))
Coreeect! PSD nu a incercat distrugerea sau inghitirea PNL, ci doar exterminarea fizica a liderilor/membrilor sai.
3. Necesitatea de a scapa de talibanii (cei ca tine) portocalii si de noii baroni, protejati de Base.
Aha! Sa intelegem ca ai vechi (baronii, de ei vorbim) nu mai deranjeaza! Obisnuinta, bat-o vina!…
Despre mega-baroni… numai de bine.
4. Poate asa scapam de Gogu Matrafox Falca (bisnitar de papuci in complexul studentesc, in perioada studentiei).
Eu am avut colegi de studentie care vindeau pantofi (ca sa supravietuiasca glorioasei epoci “Noi munciim, nu gandim!”) si care acum conduc grupuri de cercetare la Pasteur, NYU sau Columbia…
Sa nu hulim sfanta bisnita cu papucii de la Vinga parca!…
Cred ca e mai important sa scapam de personaje ca Vanghelie: incultura ajunsa sa conduca Romania. Poate tu te simti bine cand il vezi pe Vanghelie negociind guverne, napadit fiind de un sentiment de superioritate intelectuala (in definitiv, daca el poate, tu de ce n-ai putea!?)… Noi nu.
5. Poate asa scapam de Nutzy Udrea.
Fiecare cu obsesiile specifice varstei…
6. Poata reusim sa dam casa din Mihaileanu unei familii de tineri casatoriti saraci.
Aaah! Daca suntem la capitolul populism desantat, pardon -case pentru tineri- sunt sigur ca se va ocupa Nastase de asta, doar are de unde.
Daca nu el, ceva imi spune ca Negoita va gasi o foarte buna utilizare pentru cele 1600 de apartamente construite cu un credit luat de la… na ca-mi scapa!
Btw: l-a rambursat (a inceput macar?) sau l-a re-esalonat cu gratie (ca si Nutzy Udrea)?
7. Poate reusim sa avem o autostrada in Romania.
Suspendata.
De restul se ocupa Bechtel… Bechtel ot Nastase/Mitrea… stii tu… contractul fara clauze si fara pret final… De la Bombo, pentru tara, fara numar, moncher, fara numar!
8. Poate aflam ce-i cu flota.
Categoric. Sunt suficienti electricieni si contabili cu studiile la seral dispusi sa mai faca o expertiza fulger a dosarului.
Pana atunci poate aflam ce-i cu fregatele nemodernizabile de juma’ de miliard ale Romaniei, ce zici?…
9. Poate aflam ce-i cu banii cheltuiti de Udrea si Ridzi.
Pai nu ti-a spus doamna Saftoiu? Nu te-a convins domnul Orban!?? Oamenii aia s-au dat in spectacol degeaba!!?? Se poate, tov. esopel?!…
10. Poate scapam de PD minus L.
Nu mor caii cand vor cainii…
Noiembrie 25th, 2009 at 17:30
Hai ca asta-i buna cu distrugerea PNL-ului de catre Basescu!
Hai sa privim putin in istoria recenta (din 1990 incoace);
cand a avut PNL (de unul singur):
- 18-20% in parlament?
- prim-ministru?
- candidat la presedintie care sa ia 20%?
Raspunsul e unul singur: numai sub “regimul dictatorului Basescu”!!!
As zice ca “regimul dictatorului” Basescu i-a priit teribil! (spre deosebire de “regimurile democratilor” Iliescu si Constantinescu cand se zbatea pe la 7-10% si avea nu stiu cate aripioare!)
Noiembrie 25th, 2009 at 17:35
Lectie de logica pentru sapunel:
fraiere, daca votezi basescu, vei fi sigur ca pierzi 5 ani. daca votezi geoana, tot ce s-a facut pana acum se duce dracu, vor fi nu numai 5 ani pierduti, ci 20 poate. vor prinde radacini iar clanurile psd-iste. acum analizeaza….daca esti tampit, voteaza geoana!
Noiembrie 25th, 2009 at 17:41
Chiar, Alina !
Am ajuns atat de bine impachetati in retorica “lor” ca nu mai vedem cu ochii nostri
blocaj mental
In plus ma mira si pe mine ce repede au uitat oamenii ca PNL si-a exclus singur oamenii cei mai valorosi, culmea, tocmai pentru ca erau impotriva apropierii PNL de PSD
Apropiere care se intampla azi sub ochii tuturor, intr-un mod fara precedent, pentru ca PNL ajuta astazi in mod direct PSD sa castige puterea in stat!
asa ca astazi tocmai ce se dovedeste ca acei oamenii exclusi atunci n-au avut nicio intentie sa distruga PNL-ul, ci, pur si simplu, AU AVUT DREPTATE…!
Noiembrie 25th, 2009 at 17:48
funny thing: cand i-am zis maica-mii ca am votat cu base a tresarit
, probabil i-a venit sa ma si bata
)) , printre altele i-am zis si faptul ca nu votez cu looserii… 
Alegeri prezidentiale – turul 1 – rezultate finale MARAMURES
Traian Basescu 73.879 voturi – 36,79%
Mircea Geoana 50.060 voturi – 24,94%
Crin Antonescu 44.106 voturi – 21,96%
Rezultate alegeri prezidentiale neoficiale in BAIA MARE
Traian Basescu – 39,21%
Crin Antonescu – 26,82%
Mircea Geoana – 20,66%
ea votase cu toni-cel-galben-care-s-a-facut-rosu-fara-sa-fie-inainte-portocaliu…
Noiembrie 25th, 2009 at 18:03
Dan Tapalagă întreabă “Ce garantii au liberalii ca PSD se tine de cuvant”.
Trec peste folosirea incorectă a termenului “liberalii”. Le trebuie o singură garanție, e una beton, și pe aia o au. Citez din EVZ:
“În afară de instalarea lui Victor Ponta la Ministerul Justiţie, PSD mai are şi alte planuri cu justiţia din România. După instalarea la Cotroceni, una dintre primele măsuri ale preşedintelui Geoană, susţin surse din partid, va fi schimbarea procurorului general al României, Laura Codruţa Kovesi.”
Nu e clar? Ponta la justiție, liber la mega-corupție!
Noiembrie 25th, 2009 at 18:14
@chriscross, Maramuresul este judetul acela defavorizat, cu cozi nesfarsite de fomisti care cersesc ajutorul social, unde lumea il voteaza pe Basescu?
Noiembrie 25th, 2009 at 18:18
@max: n-am inteles, esti prea subtil sau probabil nu fac parte din acei intelighenti care votasera cu toni… sau nu?
Noiembrie 25th, 2009 at 18:20
chriscross
pai s-a facut rosu de furie
. atunci i s-a urcat sangele la cap, cand a vazut ca nu intra in turul doi. crezi ca-l intereseaza de votantii lui sau de doctrina leberala? n-as prea crede.
Noiembrie 25th, 2009 at 18:26
@criscross, sunt liberaloid in retragere. in intentie le-am dat votul, in fapt nu li-l mai dau din 2000, de cand ma abtin sa votez cu cozile de topor. sa-ti fac o marturisire sincera: sunt mamamuresan 100%.
Noiembrie 25th, 2009 at 19:21
vreau sa vad ce gravatar am
Noiembrie 25th, 2009 at 19:21
dar acum?
Noiembrie 25th, 2009 at 19:30
@gicu maracine, alina, andra si ceilalti postaci PD minus L
Ma distreaza patetismul vostru.
Daca sunteti asa de buni, de ce trebuie sa folositi afise mincinoase. Ia urmariti link-ul de mai jos:
http://www.pressalert.ro/?p=362.
Asa de disperati sunteti. Si chiar la Timisoara, de unde a pornit Revolutia.
Unul dintre voi vorbeste ca vom pierde 20 de ani, votandu-l pe Geoana. Daca stapanu’ vostru este atat de singur pe voturile lui, de ce apeleaza la minciuni. Unul dintre voi dadea citate din Biblie. Dar a uitat de poruncile: Sa nu minti. si Sa nu furi.
Macar Geoana a semnat un protocol pe care sunt sigur ca-l va respecta. Cate protocoale si cate promisiuni si-a respectat “Baselu cinci minute”? Raspuns: Doar cele care-i convin.
Noiembrie 25th, 2009 at 20:00
@sopinel : genul asta de afirmatii “Macar Geoana a semnat un protocol pe care sunt sigur ca-l va respecta.” nu denota naivitate. Ci cea mai pura forma de naivitate ( in general e folosit alt termen ).
Si tu ceri respect ?
Noiembrie 25th, 2009 at 20:13
@lucian
Eu nu cer respect. Aia cere vantu’. Eu cer sa fie respectate cateva principii sau porunci crestine.
Referitor la respectarea protocolului semnat astazi, spun ca Geoana si Antonescu nu au incotro. Vor trebui sa-l respecte. Alfel se vor autoelimina din viata politica. Si sunt inca tineri. Mai pot si dorec inca un mandat.
Noiembrie 25th, 2009 at 20:53
sopinel
tu votezi pe cineva doar pentru ca este tanar? in fond asta este singura realitate despre geoana. despre ce valori crestine vorbesti, dragule? un protocol semnat cu psd este nul. daca vrei sa schimbi ceva la cei care te reprezinta, voteaza la urmatoarele alegeri parlamentare psd, dar nu te juca cu functia de presedinte! ti-am zis la alt post. pentru tine vor fi pierduti 5 ani cu basescu, nu 20. intelegi greu, ce-i drept, dar asculta macar ce zic aia mai destepti! nu te arunca ca proasta-n pix!