Bunul simţ ca oboseală
România e plină de bun simţ, de revoluţii de bun simţ, de grupuri de bun simţ pe facebook şi, în general, de grămezi de bun simţ, de toate tipurile. Căror tipuri de bun simţ le răspunde Geoană şi căror tipuri nu le răspunde Băsescu rămîne să stabiliţi voi.
Bunul simţ de sta capră în faţa şefului, mai mult sau mai puţin metaforic, pentru o mărire de salariu de 10% sau o promovare de la prezentator de flipcharturi la anexă de powerpointuri (ştiu cum se fac căcaturile astea – trei platitudini cretine scrise pe o hîrtie devin strategie în powerpoint, strategie absolut genială, dacă e şi-un proiector prin preajmă).
Bunul simţ de a bea o lămîie stoarsă într-un pahar cu albastru de metil, cu o umbreluţă roşie, la numai 200 000 de lei.
Bunul simţ de a-ţi fute viitorul făcînd credite în tembelism, pentru apartamente cu 2 camere în Rahova, la numai 150 000 de euro (nu-i prost ăla care cere, e un retardat patetic şi complexat social ăla care dă) sau pentru maşini de fiţe (un alt complex social, freudian sau cum vreţi să-i ziceţi).
Bunul simţ de a nu avea niciodată opinii, de a juca rolul imparţialului speriat, de a merge cu coada între picioare în faţa şefului şi cu ea ridicată şi pieptul umflat în faţa subalternului.
Bunul simţ de a iubi copăceii şi plăntuţele din viteza maşinii care consumă 15 la sută, de a stinge lumina o oră pe an, cînd se anunţă în Tabu şi la CNN.
Bunul simţ de a iubi de două ori pe zi animalele pufoase, cu pedigree, carte de sănătate şi fără pureci.
Bunul simţ de a gîndi în jargon. De a-ţi ascunde imensul gol sufletesc şi tot pustiul creierului în spatele manierelor mecanic-repetitive, de bandă, în spatele englezismelor pavloviene, care te scutesc de efortul de a gîndi înainte să vorbeşti.
Bunul simţ de a avea gesturi citite şi mimici filozofice, de a ţuguia buzele ca şi cum ai cita din Camus şi de a sta picior peste picior ca şi cum ai scrie ca Dostoievski.
Bunul simţ de a nu simţi nimic, în lungile ore de efort inutil, de isterie goală şi febrilă la serviciu, în obositoarele ore de veselie scremută la terase şi prin cluburi, în epuizantele ore de plimbat prin casă, pe vîrfuri, printre obiecte pentru care ţi-ai dat trei sferturi din viaţă şi toată energia.
Bunul simţ de a trăi letargic o viaţă a căror unică împlinire e o notă de plată suficient de mare încît să te simţi realizat.
Bunul simţ de a crede că meriţi un salariu de cîteva mii de euro doar pentru că ai cearcăne, eşti stresat şi ai atacuri de panică.
Bunul simţ de a crede că economia României se bazează pe powerpointurile tale şi nu pe miliardele trimise de căpşunari de prin toată Europa.
Bunul simţ de a crede că prosperitatea o aduc terenurile vînturate de colo colo, firmele de PR, multinaţionalele specializate în consultanţă şi creditele la orice. Şi bunul simţ de a nu recunoaşte că tocmai imobiliarele, firmele de audit şi băncile sînt principalele vinovate pentru criză.
Bunul simţ de a nu recunoaşte că tocmai supralicitarea nimicului corporatist a dus la actuala criză financiară (o bună prietenă, corporatistă workaholică convinsă, acum dă vina pe Băsescu pentru criză, deşi acum cîţiva ani îmi spunea cum în publicitate, nu exista puşti de 20 de ani care să accepte un salariu mai mic de 500 de euro, deşi era incapabil să scrie corect româneşte).
Bunul simţ de a nu citi nimic niciodată şi de a arăta citit (o actuală parlamentăriţă liberală, o rafinată şi o intelectuală a PNL-ului, o tînără speranţă a tinerilor culţi, îmi spunea acum vreo zece ani că nu citeşte ruşi din două motive: nu citeşte beletristică în general pentru că nu-i foloseşte şi nu-i plac numele ruseşti).
Bunul simţ de a învinovăţi pentru propria prostie pe oricine, mai puţin pe tine. Bunul simţ de a face credite de 1200 la un salariu de 1500 şi de a crede că peste un an vei avea salariu de 3000, într-o economie pe butuci, umflată temporar cu pompa de imobiliare, importuri, investiţii străine şi, mai ales, banii căpşunarilor.
Bunul simţ de a crede că balonul imobiliar şi consumul din importuri va dura la nesfîrşit, de a confunda creşterea economică cu maşinile de import din faţa discotecii.
Bunul simţ de a nu gîndi nimic şi de a nu spune niciodată ce gîndeşti (asta trece drept discreţie manierată).
Bunul simţ de a-ţi clama emfatic principiile la fumoar şi de a sta capră în biroul şefului (numele de Crin vă spune ceva?)
Bunul simţ de a nu crede în nimic şi a o numi scepticism sănătos, nu uscăciune sufletească şi paralizie mentală.
Bunul simţ de a lăsa responsabilitatea deciziei pe umerii documentelor justificative, a cercetărilor mai mult sau mai puţin ştiinţifice şi a advice-urilor avizate (mă gîndeam să scriu textul în jargon corporatist, dar nu-l ştiu - deşi lucrez în domeniu, nu reuşesc să reţin numele platitudinilor fără conţinut, fie ele cît de impresionante).
Bunul simţ de a lua la şuturi aurolacul care te fute la cap cînd îţi trăieşti high-life-ul la terasă şi de a te indigna ipocrit pentru reacţia unui politician pe care l-au lăsat nervii (aş fi rezistat nervos dacă eram în locul lui Băsescu, cu o dementă care urlă la mine în plină isterie şi un golănaş care înjură? Nu ştiu. Habar n-am. L-aş fi pocnit serios? Nu. M-aş fi repezit la el nervos? Probabil. Aproape sigur. Şi cred că şi pe ea o trimiteam în pizda mă-sii)
Bunul simţ de fi obosit şi a vrea linişte, după cinci ani în care nu te-a interesat ce se întîmplă în jurul tău.
Bunul simţ de a nu-ţi pune întrebări şi de a considera că liniştea e unicul răspuns la întrebările pe care le-ai pune dacă le-ai şti.
Bunul simţ de a ceda la primul hop, de a obosi abia atunci cînd începi să trăieşti.
Bunul simţ de a confunda capitalismul cu un maşină lată, un salariu mare, trei şedinţe pe zi, cîteva team-building-uri, un aparat de aer condiţionat, un scaun de piele, un LCD, un automat de cafea şi unul de apă.
Mulţi dintre voi, cu bunul simţ la purtător, îl veţi vota pe Geoană şi vă veţi duce acasă sfărşiţi de oboseală, după un an de criză şi o lună de gîndit, vă veţi arunca epuizaţi dar uşuraţi în pat, după atîta efort de gîndire, fericiţi că de acum încolo n-o să vi se mai întîmple. Gînditul. La el mă refeream.
O să zic ceva ce probabil o să surprindă: sînt convins că Geoană e soluţia bună pentru noi.
Da, cred cu tărie că merităm un preşedinte zeamă-lungă, un ambiţios care nu crede în nimic, un manierat uscat şi gol, un oportunist fără însuşiri, o moluscă la costum, un speriat cu mintea odihnită. E de-al nostru. Ne seamănă şi, cred eu, ne reprezintă. Deşi Crin era mai bun, avea toate cele de mai sus şi mai avea ceva în plus: era bun de gură şi dădea mişto din mîini. Ca în reclama aia cu ăla care-l distrează pe şef. Dar asta e, nu l-aţi avut pe Crin, îl aveţi pe Geoană.
PS. Nu cred că e atît de important cine e în spatele lui Geoană, În spatele lui Geoană poate fi oricine vrea şi are chef. Important e că în Geoană nu e nimic.
UDPATE. Citiţi pe Madame Blogary şi “Între sclavia confortabilă şi libertatea dureroasă” şi “Votaţi Geoană!“
Două interviuri cu Traian Băsescu:
tolo.ro: “Le cer scuze celor 22 milioane de români”
România Liberă: “Geoană spune că va aduce linişte. Eu spun că voi reforma statul.”
“Frica păzeşte procentele”
Geoană n-a venit la confruntare nici în 2004, în campania pentru Piimăria Generală
UPDATE 2.
Geoană era negru de supărare la întîlnirea cu Johannis. Geoană, acest Obama, primul preşedinte negru al României.
UPDATE 3.
Geoană: “Johannis va avea ultimul cuvînt în alegerea membrilor guvernului.” Ultimul cuvînt în ordinea importanţei, evident.
UPDATE 4.
3 decembrie, “Ziua fără Realitatea TV”
UPDATE 5.
250 Responses to Bunul simţ ca oboseală
Leave a Reply Cancel reply
Ultimele comentarii
Categorii
- Bleenisme (115)
- D'ale mele (281)
- Diverse (142)
- Externe (1)
- Istoria lumii (1)
- Madame Blogary (20)
- Media (117)
- Muzica filme (2)
- Occident (2)
- Personale (5)
- Politică (468)
- Recomandari (6)
- Special (3)
- TOAW (17)
- Trolli (1)
Arhivă
- December 2011 (4)
- November 2011 (18)
- October 2011 (4)
- September 2011 (15)
- August 2011 (39)
- July 2011 (53)
- June 2011 (12)
- May 2011 (6)
- March 2011 (1)
- February 2011 (1)
- January 2011 (18)
- December 2010 (7)
- November 2010 (7)
- October 2010 (13)
- September 2010 (2)
- August 2010 (8)
- July 2010 (48)
- June 2010 (8)
- May 2010 (9)
- April 2010 (6)
- March 2010 (8)
- February 2010 (8)
- January 2010 (18)
- December 2009 (90)
- November 2009 (57)
- October 2009 (47)
- September 2009 (35)
- August 2009 (80)
- July 2009 (63)
- June 2009 (44)
- May 2009 (15)
- April 2009 (61)
- March 2009 (63)
- February 2009 (46)
- January 2009 (39)
- December 2008 (96)
- November 2008 (60)
- October 2008 (52)
- September 2008 (27)
- August 2008 (32)











chapeau.
Mirel, de ce nu dormi la ora asta? Parcă am citit Zola – “J’accuse!”! Pînă la paragraful final cititorul ar avea impresia că citește dintr-un eseist bătrîîîîn și cu barbă luuuungă și foaaaarte înțelept. Păi cum? Tot efortul ăsta pentru un nimic, un ZERO? N-are nici măcar meritul să fie ceva negativ, pur și simplu n-ai de ce te lua. În fine, finalul chiar merită efortul, căci într-adevăr Geoană e doar așa, un fel de bănuială obscură cum că undeva în spatele copacilor există ceva nedeslușit, un fel de pădure. Nu-i o pădure, e doar Geoană care se cacă în spatele copacilor.
LET’S GOOGLE BOMB GEOANA!
Pentru Webmasters pro-Basescu, hai sa facem un Google bomb:
Adaugati urmatoarele linkuri pe blogurile si siturile voastre:
Fatalau
Iliescu
Vandut Moscovei
toate ducand la http://www.mirceageoana.ro/
Cu suficiente postari, atunci cand cineva va googla: “Fatalau”, primul rezultat din Google va fi situl lui Mircea Geoana.
Vezi exemplu de postare in partea dreapta a paginii mele: http://calinionescu1.wordpress.com
Wow. Superb.
Probabil voi avea o saptamana grozava: incepe cu o ceasca de cafea buna, catharsis cu Bleen si pour la bonne bouche, o portie de ras isteric cu Pataphyl.
Incep sa cred ca se va termina ca de obicei: daca votez eu, iese cel cu care am votat. Indiferent cate sondaje mi-ar spune ca nu va fi asa.
Drept la tinta!!!
Si eu am de a face cu “lumea” asta zi de zi… Ofuscatii obositi, tacutul “discret manierat”, obositii indiferenti, absolut toate personajele astea pentru mine au nume si mutre reale.
Este o evaluare excelenta!!!
Atat mai zic: Trai-ti-ar blogu’!
Super!
Arata ca un manifest. Ar trebui tiparit pe fituici si aruncat in capul molustelor!
Bunul simt de a nu face magarii si apoi de a te jura pe tata-mama-frati-copii ca nu le-ai facut si de a te face ca-i dai in judecata pe cei care au indraznit sa spuna ca esti magar.
Bunul simt de a respecta primul ceea ce le propui altora. Bunul simt de a nu propovadui principii si legi pe care tu esti primul care nu le respecta.
Bunul simt de a te tine de cuvant atunci cand promiti. Bunul simt de a nu-ti da in gat prietenii sau aliatii functie de bataia vantului.
Bunul simt de a nu pune variatiile in bine ale vremii pe seama propriilor tale actiuni umanitare.
Bunul simt de a nu-i cataloga pe cei care-ti seamana in “dusmani ai poporului” din simplul motiv ca nu-s in aceeasi barca cu tine.
Bunul simt de a nu imparti oamenii dupa propriile-ti umori si interese, scornind legi noi si interpretandu-le apoi dupa bunul plac.
Bunul simt de a avea bun simt. Bunul simt de a te retrage. Bunul simt?
Bunul simt de a
E trist la culme sa te intimpli intr-o tara in care oamenii vii si inteligenti ca Bleen fac en amateurs jurnalism de o remarcabila calitate, in vreme ce propagandisti buhaiti, cinici si slinosi ca Ursu, Nistorescu§co. sunt realizatori, directori de ziare etc.
Dar ar fi bine ca luciditatea sa nu dea in defetism(nu ca ar fi cazul cu Bleen, dar unii cititori ar putea la rindul lor obosi din prea multa).Iar duminica la vot!!!!!
Dacă “bunul simţ” corporatisto-bugetivor ar triumfa, io, cîrciumar autoangajat, ce ştie dureros ce e suta de yeni, din pudoare, voi renunţa la cetăţenia română. Nu în cinci minute, ci, probabil, în cinci luni. E un represaliu.
au trecut ani intregi de cand am mai printat ceva de pe net; eu printez ce ai scris azi si pun la sertar in caz ca bleen.ro o sa dispara
astept sa se implice autoritatile competente, toti politicienii sunt hoti, eu nu fac politica, imi place de Badea ca le zice pe fata, asta din care partid mai este, americanii i-au pus pe toti, de ce nu se implica nimeni, cum dracu sa votez cu chioru ala
Cred ca fiecare care citeste eseul lui Bleen, despre care asa cum spunea Pataphyl, seamana cu “J’accuse”, ar trebui sa-l dea mass email cunoscutilor, cu riscul de a-i agasa…
bolnavul de gripa sintezei zilei, a.badin, ameninta pe blogul propriu plusind .
@Lena
sunteti Elena Ceasuescu? Odihniti-va in pace!
Sunt absolut fara cuvinte.
Astfel de lucruri nu se mai spun in Romania demult.
Ar trebui sa re-inventati voi un ziar nobil, cum era EVZ pe vremuri.
E pacat sa se risipeasca asa ceva.
Eu ii dau dreptate Lenei cu negarea totala a incidentului si trucajul filmului. Din declaratia lui reiese ca filmul este total inventat si trucat si asta nu prea e credibil. Ar fi fost mult mai credibil daca explica ca este un incident real dar alterat, exagerat, trucat.
am citit, am zambit amar, apoi mi-au venit dracii uitandu-ma in jur
am pierdut 20 de ani
Bai bleen(oragie) ma pish pe tine! Hahahaha!!!
@Platon, am pus un link cu o notita despre amenintarea (24 ore!) Badin la postarea veche. Am ratat, aici era locul lui, sa iasa asa, o combinatie postmoderna, dar tb sa plec…poate il pui tu pe aici, fii atent ca miroase, sa nu murdaresti, il pui intr-un sarcofag ermetic, cu capac de sticla.
@Andra
Madame Blogary. Paltformă de bloguri şi, în viitor, sperăm şi ziar cu conţinut propriu.
Frumoasa descriere.
(ca sa nu spun in chilotii bunicului).
Totusi eu as adauga: Geoana e ceva – o mare catastrofa!
Nepotul idiotel crescut sub’ fusta Bunicii
Eleveul silitor, desigur nu inteligent, devenit sef de detasament datorita taticului.
…………………………………………………….
madame blogary are oarece conţinut propriu. mai puţin deocamdată, mai mult pe măsură ce trece timpul
@bleen
bleen(oragie) este bibi cucernicu, securistoidul ăla prost.
@dracu
Ştiu.
Buna radiografie a bunului simt.
bine ma!!!! cum ne organizam???? cum aducem textul asta si altele similare la “nehotarati”??? ei vor decide!!!
Bonus: cautati pe youtube “calinescu geoana b1tv”
un asemenea ziar, DA. L-as cumpara ca-n ’90
(cumparam cate 10 numere de RL si Catzavencu odata)
identificare @bleen(oragie) : @Inima-Rea, @BibiLica, si alte nickuri ale aceluias virus porcin.
si hidrogen doi sulf oxigen patru e o solutie buna … pentru geoana
Mă întreb mereu de ce nu pot citi chestii de-astea în presă. Mă rog, sunt câteva excepții, dar ar trebui să fie regula.
Nu-mi place nici ideea de blog. Am intrat aici pentru că Andra a pus linkul pe VoxPublica. Ar trebui să-mi cer scuze, dar parcă nu-mi pare rău că am intrat.
Articolul (sau cum naiba se spune în „blogosferă“) tău este de-a dreptul o revelație. Este bine că mai sunt și oameni de-ăștia.
[...] bunului simţ 30 novembre 2009 — nedormitul o găsiţi la bleen Publié dans Non classé. Laisser un commentaire [...]
Platon,
trebuie recunoscut ca narozelul ce se ascunde sub aceste nickuri, e figura ideala pentru campania PSD.
Incult, violent, idei putine, metafore mediocre, …..
A apărut în dreapta bannerul cu blogary? (în loc de român anti-psd)
@ roth,
dacă o citeşti doar pe @ Lena e normal să-i dai dreptate.
Citeşte şi altceva.
Citeşte ce a scris Bleen şi baga la procesor.
A aparut Blogary
@oby
Mersi.
Nu citesc nicio Lena!
FELICITARI BLEEN! Ai pus punctul pe ” i” exceptional!
Am trimis la toti prietenii acest articool.
Ce insemna Geoana?
DEX-ul m-a trimis spre “geana” si “goana”.
@Platon
Gresesti. Bibi Cucernicu’ si Inima-Rea nu’s una si aceeasi persoana. Au stiluri total diferite iar Inima-Rea nu este nici pe departe la fel de radical ca Bibi.
Inima-Rea scrie, in umila mea opinie, exceptional. De fapt, sincer sa fiu, nu am intalnit online pe nimeni mai talentat. Sunt curios ce s-o fi intamplat cu el pentru ca pe VoxPublica nu i-am mai vazut comentariile.
@Bleen
Scuze de offtopic.
Ziua buna tuturor.
Ai dreptate Bleen, dar paradoxal, textul tau are nuante cam socialiste, cred ca esti prea centrat pe corporatii. Si omul simplu din fabrica si de pe ogoare are un anume bun simt…
Nici nu ştiu ce să comentez la textul ăsta.
Doar că mi-a bucurat dimineaţa mai mult decât cafeaua(iar asta e mare, mare lucru!).
Mulţumesc, Bleen!
http://photo-by-iorga.blogspot.com/
zaffcat
corporaţiile au nuanţe mai socialiste decît alte societăţi comerciale. eu n-am auzit ca imm-urile, de pildă, să facă presiuni pe guvern pentru scutire de impozite, subvenţii şi alte căcaturi. corporaţiile, în schimb, sînt primele care cer pomeni. asta, dacă vorbim de patronat. dacă e să ne referim la sindicate, care sînt cele mai puternice? cele ale societăţilor mici? n-aş prea crede.
@ dracu pidosnicul
eu am inteles textul mai degraba la nivel individual decat la nivel de grup/organizatie…
corporatiştii gîndesc în turmă. doar orgoliile personale sînt la nivel individual
Corporatismul pana la urma este tot o forma de conformism, cam la fel ca socialismul, ca mod de inrolare si de superficialitate in actiuni.
test
Nu mai e cravata rosie de pionier, acuma e cravata de la costumul obligatoriu.
cei care gandesc in turma gandesc asa in orice tip de turma, oricum s-o chema ea.
http://tismaneanu.wordpress.com/2009/11/22/de-ce-mergem-astazi-la-vot/
Refuz sa cred ca Mircea Geoana e presedintele pe care il meritam, de fapt presedintele pe care majoritatea il merita.. Vedem luni, 07.12, dupa vot..
zaffcat
corporaţiile şi corporatismul favorizează genul ăsta de comportament. ştiu, nu trebuie să demonizăm corporaţiile, nu putem trăi fără ele, dar putem să deschidem ochii corporatiştilor, atîta cît putem.
care este problema la noi. nici corporaţiile nu sînt adevărate corporaţii. sînt sucursale ale unor corporaţii adevărate. românia nu poate oferi corporaţii, în afară de marii furnizori de servicii-utilităţi, (semi-privatizaţi), cîteva bănci şi firme de asigurări şi alte cîteva mari societăţi privatizate şi ele (dacia, petrom…)
deci nici corporatistul român nu este un corporatist pur-sînge.
Esti formidabil, Axinte ! O adevarata constiinta a generatiei tale.
Sunt plecat de 20 de ani, iar generatia asta aparuta în lipsa mea n-o cunosc, am intuit-o, dumneata ne-o radiografiezi cu o patrundere si un talent pe care nu le poseda nici 10% publicistii oficiali.
Rasuflu usurat – “Nasc si la Moldova oameni”
Respect !
Interviurile din RL si GS marcheaza ofenisva finala a lui Basescu.
Mai bagati si voi pe net despre Prostanaku Moskovit – o tema arzatoare, desi, pentru generatia corporatist-macurtizata la fel de paralela ca orice altceva.
“Kremlin-Kotroceni dus-întors cu Geoană !”
Cum se pronunţă corect:
“Geoană soldat la Moskova”
sau
“Geoană sold out la Moskova ?”
Exact ce am prevazut : vorbe goale,palavre,minciuni,demagogie ..Tinerii vostrii corporatisti vor sta acasa sau vor merge la plimbare si nu vor veni sa-l voteze pe T.Basescu ,ptru ca nu se informeaza ..Bunul tau simt ,draga Bleen ,ramine doar o sintagma goala de continut si saraca in exemple ..
Mişto asta cu soldat şi sold out.
@Lena, interesanta incercare de deturnare a sensului articolului lui Bleen. Crede-ma, te obosesti degeaba!
partea dulce amaruie e ca cei care se identifica cu acest tip de bun simt vor nega tot, iar cei care au cateva mustrari de constiinta in legatura cu unele puncte mentionate de tine,poate nejustificate in esenta(mustrarile adica), li se rasuceste stomacul in gol. asta sunt eu si felicitari pentru articol sau cum i se zice pe blog. imi place ca m-a atins fara sa fiu tintit in mod deosebit. si am fi ipocriti,nedo, daca nu am recunoaste ca unele concepte de bun simt creionate de bleen nu ne-au mazgalit si noua viata la un moment dat.
io:
“Bunul simţ de a avea gesturi citite şi mimici filozofice, de a ţuguia buzele ca şi cum ai cita din Camus şi de a sta picior peste picior ca şi cum ai scrie ca Dostoievski.”
Foarte bine scris. Felicitări! Poate un pic prea sumbru finalul… Şi da citim Madam Blogary şi chiar cităm:
“Alege între pastila din mîna stîngă și cea din mîna dreaptă, între sclavia confortabilă și libertatea dureroasă. Sau poți să te răsucești pe călcîie, să ne lași cu mîinile întinse și vom ști că avem de așteptat generația următoare, încă 20 de ani, pînă cînd unul dintre voi se va dezmetici și va înțelege că a alege e mai mult decît o oportunitate de a găsi un vinovat în locul nostru: e șansa să ne trezim.
PS: Da, Neo. Trăim într-o lume strîmbă în care albastrul e acum portocaliu. Dar nu e roșu, și asta contează!”
Eu am ales de mult, pe când pastila era albastră, iar realitatea pastilei roşii nu era de loc glossy. Et cognoscetis veritatem et veritas liberabit vos sau în corporatista veche:“and you will know the truth and the truth will set you free”
eu uneori:
“Bunul simţ de a nu crede în nimic şi a o numi scepticism sănătos, nu uscăciune sufletească şi paralizie mentală.”
fara sanatos, doar scepticism. si ma opresc aici ca dupa aia va schimbati parerea despre aurolaci si nu vreau sa le fac numele de ras.
@Never G,
Nevazind nici o @Lena p’aci banuiesc ca este vorba despre mine.. Da,ai intuit bine … ceea ce am postat este interesant ,dar, daca Bleen nu ar fi banat postarea anterioara (probabil ca a facut-o din prea mult “bun simt”) ai fi putut sa discerni mai bine sensul postarii mele de mai sus..
Prin urmare, nu vreau sa repet postarea cu pricina , care nu avea ,absolut, nici un cuvint injurios ..ci doar atit:era o constatare a unei lipse de solidaritate ,fara de care nu vom putea reusi niciodata..Ptru mine acum ,”bunul simt “= solidaritate ..Amindoua ,impreuna ,vor avea efectul scontat..
este o lena. de fapt, lena este un el
@sanda
Dacă te uitai mai bine vedeai că există o Lena şi poate nu eşti tu…
Crezi că trădarea principiilor şi valorilor fundamentale, pentru a stabili un compromis aşa zis tactic, cu un statut bine înţeles”temporar”, pentru că, nu-i aşa, “the show must go on” se transformă-ntr-un lung şir de compromisuri şi devine o strategie de supravieţuire, bazată pe ceea ce frumos spunea creatorul popular anonim “decât să plângă mama, mai bine să plângă mă-sa!” este bun simţ?
Ca să ajungem să mărşăluim umăr la umăr cu aceşti ” tovarăşi de drum” pe care evident îi dispreţuim şi faţă de care ne simţim superiori, când de fapt nu suntem cu nimic diferiţi, ci doar nişte feţe tăcute şi anonime în mulţime care păşesc împreună în cadenţă.
Live Together?
Die Alone!
De bun simt e ca alte opinii decat osanalele sa fie acceptate barbateste, eventual combatute, nu si cenzurate. Cum sa se intample asa ceva, daca pe Bleen il oboseste un fel de bun simt pe care el il defineste original, uitandu-l pe ala mai de bun simt, pe care probabil nu-l cunoaste?
Incercarile celor care neaga realitatea, se prezinta sub forma unor comentarii in care imbina, mai mult sau mai putin reusit, adevaruri cu manipulari. Daca nu ne folosim capul, devenim prizonierii mistificarilor. Cineva avea o vorba ” cap ai, minte ce-ti mai trebuie”. Am incercat sa nu o uit.
mersi
Pentru nimic, poti sa i-o comunici si lui Basescu, la urmatorul interviu. Una e politica bunului simt, alta e bunul simt. Cand Basescu n-o sa mai minta, o sa poata sa-i pedepseasca si pe moguli. Pana atunci, cuvintele lui “poate c-o fi facut copilul ceva” valoreaza cat o mie de trucaje. O fi fost copilul nesimtit?
@Lena, incepi sa te dai de gol.
@Lena
Mă plictiseşti. Ocupi spaţiu degeaba, faci scrollul obositor.
In acelasi registru recomand si http://bit.ly/5TICqP
@Yeba
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6585681-dezbaterea-dintre-basescu-geoana-avea-loc-joi-ora-19-palatul-parlamentului.htm
Rămâne cum au stabilit. Ne vedem joi. E acelaşi format, dar nu zice nimic de anexa lui Gioană, deci va fi 1 la 1.
mircea geoana vede sondajele de opinie inaintea turului doi si simmte ca-l ia cu caldura si lesin.cu ultimele puteri ii sopteste lui ponta :”nepoate,indreapta Vantu spre mine”
bleen, superb si trist articol…felicitari!
e oarecum simplistă această distincție – dintre cei atinși de „bunul-simț” necesar pentru a vota Geoană/PSD și ceilalți, lucizii șamd, ce votează Băsesc/PDL – însă în același timp recunosc multe puncte valide în cele scrise. personal, cred că lucrurile sunt mult mai complicate și nuanțate, nu-mi plac dihotomiile de felul acestă și consider că ambele tabere sunt perfectibile. o simplă opinie personală
Bleen sa scoatem limbuta la corporatistul ce crede in diplome. Azi am auzit un babalache, “alegem intre un nene cu trei facultati si un nene cu scoala de marina”. Altul imi vorbeste de comparatia “diplomatul” si ala care bea si danseaza.
Impresia mea ar fi ca astia sunt nitel autisti. La ultimul loc de munca am avut vreo patru masteranzi si 99% erau absolventi sau in curs de absolvire a unei facultati. Presa preferata de acesti detinatori de diploma? Can-Can, Click, Libertatea. Ce faceau cu banii? Isi cumparau automobile in rate, laptopuri si i-phone chiar daca dadeau 75% din leafa pe rata. Plecau in Croatia si Grecia, dar stateau la mama. Aveau un an doi- de experienta in campul muncii dar vroiau 1000 de auro.
Cred ca gresim cand ii facem pe acesti pustani corporatisti, sunt doar niste mucosi superficiali care “detin adevarul” si au mereu o parere. Pacat ca nu au o oglinda la indemana.
Johannis are dubii. Ar vrea şi nu ar vrea.
http://doc.hotnews.ro/sasul-johannis-nu-vrea-sa-fie-maur.html
http://www.mediafax.ro/politic/iohannis-vrea-patru-sase-luni-pentru-a-opta-intre-functia-de-premier-si-cea-de-primar-5142302/
Postarea asta zgîlţîie. Recunosc, o parte din “bunul simt” descris de Bleen nu mi-e strain.
N-am citit de mult o scalambaiala cu pretentii hippie si probabil ca era momentul. Bleah…
Amice revolutionar, asa zisul tau manifest e un cliseu la fel de ranced ca viata pretins robotizata a corporatistilor. Cumpara o pereche de Conversi bej si arde-o la Vama Veche toata vara, fii liber si dezinhibat….
Corporatistii muncesc mult (vai ce crima cumplita) isi lingusesc superiorii (unii) si isi tracaseaza subalternii (multi). Asa si? Ai descoperit natura umana cam tarziu prietene.
Placa asta cu Romania tara unde nu se produce nimic decat specula cu terenuri ai copiat-o de la Mircea Badea, alt Che Guevarra imbatranit degeaba, asta cu alt program politic insa. Gandesti simplist, ai impresia ca doar ce atarna la cantar are valoare si ca daca nu produci piulite esti degeaba. Stai linistit corporatiile nu produc in Romania doar power-pointuri, care au si ele valoarea lor. Suntem spre exemplu un mare producator de piese auto, de la turbine la amortizoare. Facem chiar si usi de garaj, daca vrei sa stii…
Diavolul asta corporatist a imbracat si incaltat sute de mii de romani in ultimii 7-8 ani, i-a mutat in casele lor (supraevaluate dar ALE LOR) le-a asezat cururile in alte masini decat dacia 1300 si nu harburi la mana a paispea adunate de prin olanda si germania si i-a trimis prin concedii in Grecia Spania Croatia si Turcia. Ce mai, i-a nenorocit…
In rest Geoana e varza, praf, nasol. Da alalalt cum e mai gogoashe? Ca zici ca esti orb.
Am tot auzit şi eu comparaţia asta: Geoană e prezentabil, vorbeşte frumos, Băsescu e bădăran, hăhăie şi e circar. Dar nu ţin minte să fi auzit vreo greşeală gramaticală la Băsescu, niciodată, pe când Geoană nici acum n-a învăţat cum să folosească “decât”; şi nu e singurul exemplu. Aparent minor, dar asta spune multe.
Şi nu numai la nivel gramatical. Exprimarea lui TB e simplă, dar precisă. Ştie să-şi structureze ideile, are coerenţă în exprimare. Ştie ce zice şi pare că tot ce spune e logic şi sincer. Pe când la Geoană, fraza e alambicată, artificială şi nu spune nimic.
Nu mai vorbesc de falsitatea mimicii şi a folosirii mâinilor la Geoană. Nu transmite nimic, e forţat expresiv, aproape de caraghios aş zice eu. Băsescu e viu, energic, transmite vitalitate şi pare extrem de uman.
Aşa că nu dau 2 lei(citez) pe diplomele lui Geoană şi pe aptitudinile lui de diplomat. Atentează la inteligenţa mea şi la bunul simţ.
Eu votez BasescU!
Pentru ca:
a fost absolut penibila faza din turul I: Iliescu satatea ca o bufnita in spatele lui Geoana.
Imi amintesc alegerile din 20 mai (Ziua orbilor). Tot acolo am ramas?
La vara in iunie asteptam minerii? Iar le multumeste Iliescu -alaturi de Geoana si Ponta – la romexpo?
De asta se feresc ei de procesul cazaturilor comuniste.
Sunt plictisit de acest deja-vu al PDS-ului.
Oare n-o sa AIBE Basescu nici o greseala? Eu cred c-o sa AIBE!
@Bleen, mult mai bine echipat decat Mircea Mihaies. ar merita sa iasa intr-un alt format outdoors pentru indecisi.
Mirel,
Da’ esti suparat nu gluma!
Bag un mess cu ce-ai scris.
vreo 10 nici macar n-au sa se prinda ca e vorba de ei…
Nu e vorba de corporatişti aici. E vorba despre ipocrizie. Şi de foarte multă lene. De la lenea de a gîndi pînă la lenea de a-ţi asuma responsabilitatea.
Daca o sa ne impiedicam in amanunte nesemnificative la alegerea unui presedinte, inseamna ca inca nu-l cunoastem si intram in jocul bine orchestrat de capii (psd+ pnl). Pentru mine singura alegere este cel pe care simt ca ma pot baza si caruia practic ii incredintez o parte din viitorul copiilor si nepotilor mei. Si ce daca Basescu o sa greseasca intr-un raspuns, important e sa nu greseasca intr-o decizie!
Bleen, f.f. bine punctat!
Sunt plecat de ceva vreme din Romania, insa ma tot trage ata spre casa. Toate parerile imi sunt baiasate de ce vad in presa si cand mai ajung in Romania, asadar le puteti ignora.
E pacat de Johannis ca au terfelit cu el, aveam ceva mai mult respect pentru el inainte. Sper sa fi inteles semnalul dat de sibieni la turul I. Sper ca Romania se mai poate schimba, o tin pe-a mea si poate pare banal si invechit: Justitia e primul lucru. Cred si sper mult ca Basescu sa puna presiune pentru reforma din justitie. Orice se construieste pe namolul din Justitie o sa ajunga tot (in) namol. PSD-ul a (re)inviat dupa 89 cea mai crancena structura mafiota, incepand de la baronii locali. Invatamantul e o alta prioritate. La cum e acum in 20 de ani o sa devenim o mare pasta de consumatori. E problema asta si in Vest, dar nu atat de accentuata.
Bunul simt nu apare ca o revolutie. Punct.
De criza nu e vinovat Basescu, si nici Geoana sau Crin nu au solutii pentru Romania. Geoana bate moneda agriculturii pentru ca stie bine de unde ii vin voturile. Solutia sunt (inca) investitiile din afara, oricat de mult nu vrem sa acceptam. Sunt probleme deja stiute de 20 de ani: avem inca o economie fragila, care inca isi revine dintr-un sistem centralizat. Era de asteptat sa nu faca fata crizei.
Mai e o problema care cred ca e a noastra a tuturor: un singur om sau un partid nu mai poate schimba Romania actuala. Lucrurile bune vor veni in timp. Sper ca timpul asta sa fiecat mai scurt. Daca PSD-ul intra iarasi la guvernare, timpul asta se va dilata…
Excelent,mi-a facut bine ce am citit aici!!
@bleen, au patit ceva madame Blogary si voxpublica ?
Nu, Madame Blogary e ok. http://blogary.ro/
Imi plac procentele de aici
http://votometru.mediafax.ro/
TB: “Schimbarile puternice sunt respinse in general si multi prefera sa se refugieze in liniste, dar aceasta liniste ne poate costa enorm”.
MVA: “Bunul simţ de fi obosit şi a vrea linişte, după cinci ani în care nu te-a interesat ce se întîmplă în jurul tău.
Bunul simţ de a nu-ţi pune întrebări şi de a considera că liniştea e unicul răspuns la întrebările pe care le-ai pune dacă le-ai şti”.
ceva e in neregula cu intalnirea johanis si marea coalitie grivco. nemtul foarte evaziv,prostanacul era negru de suparare,mustata lui dragnea era pleostita…sa vedem declaratiile de dupa…de aici o sa iasa surpize placute
)
bunul simt.
politicienii apeleaza la percepte morale sa para credibili…
astia nici macar sa minta frumos nu mai stiu.
“v-as coase la gura cu sfoara!”
Și acum o micro-veste bună: după o convorbire cu doi corporatiști care nu s-au stresat să voteze de ani buni, au conchis că nu-și vor lua pe conștiință scufundarea României înapoi în pesedism, prin inacțiune, pe data de 6.
Deci, încă două voturi.
Mi-a mai zis cineva, pe mess, că e negru de supărare. Deci chiar e negru de supărare. Să nu uităm că Johannis a declarat că vrea să rămînă şi primar încă vreo 4-6 luni şi că, acum ceva timp, surse din PSD au declarat că în 4 luni îl vor curăţa pe Micul Klaus.
Poate nu-l lasa Mos Costache Patriciu sa iasa la joaca azi..
@Sym
Să ştii că am orbit şi eu cu oameni care nu aveau de gînd să voteze (nu au votat nici în 2007, nici în 2008, nici anul ăsta la europarlamentare şi nici în primul tur) şi care acum s-au decis să meargă la vot să voteze cu Băsescu.
@Max
Şi i-am zis să nu se mai ia după mine.
MIşto faza cu Crin care e ţintuit la pat de lene.
Oamenii de care vorbesc eu se vor duce la vot, paradoxal, pentru că sunt convinși că va ieși Geoană.
Miza este o combinație între o speranță firavă, dificil de cuantificat, și o delimitare personală de ceea ce urmează a se întâmpla în România, la mâna PSD-PNL. Adică democrația este într-adevăr sistemul în care toată lumea primește ceea ce merită majoritatea – dar nu cu tăcerea mea complice.
Ma scuzati, ieri n-am putut sa vin la scoala, ca m-a durut burta.
Asta este explicatia de pe irealitea.
Bunul simt poate fi tradus prin englezescul “common sense”. Cand ne referim la “common sense”, ne referim la un act al carui sens ar putea fi inteles (la modul intelectual) si apreciat (la modul comportamental si moral) de majoritatea oamenilor obisnuiti (comuni). Asadar, bunul simt nu se refera in nici un caz la moda.
Ascultand ce spune Traian Basescu, am putea considera ca emite mesaje de bun simt. Condamnarea comunismului, lupta impotriva coruptiei si minciunii, mogulii care forteaza politicul, remunerarea profesorilor conforma cu pregatirea lor, eradicarea coruptiei, etc.
Urmarind ce a facut Traian Basescu, insa, observam ca acesta se contrazice intotdeauna. Spre exemplu, domnia sa a condamnat comunismul in mod formal, fara nici o repercusiune imediata fata de nomenklaturisti (dintre care a facut si domnia sa parte). Deducem asadar ca aceasta condamnare a fost pur demagogica, pentru a castiga o anume elita a societatii care astepta un astfel de gest din partea cuiva.
Domnia sa nu contrazice doar prin puterea exemplului propriu (si nu mai reiau acuzele de coruptie care planeaza asupra domniei sale si a familiei domniei sale) ci chiar se autocontrazice prin declaratii diametral opuse facute tot de domnia sa in diverse momente. Un exemplu clasic – schimbarea opiniei despre remunerarea din invatamant, despre rolul invatamantului privat in Romania, despre integritatea doamnei Ridzi si ale altor personaje, etc. Un exemplu este si atitudinea sa fata de un gest simplu petrecut acum 5 ani – lovirea unui copil obraznic cu dosul palmei in decursul campaniei electorale. Initial titubant, apoi tunator, negand totul si generalizand in mod gratuit discutia la adresa comportamentului sau vizavi de sotia sa.
In fine, dl Traian Basescu utilizeaza un permanent dublu standard. Domnia sa localizeaza si demonizeaza unele persoane influente autodeclarate opozanti ai lui Basescu, generalizand antagonismele dupa reteta clasica “dai in mine? dai in tine, dai in fabrici si uzine”. Alte personaje, corespunzand aceleiasi tipologii caracterizate de dl Basescu a fi “moguli”, sunt, dimpotriva, considerate oameni de suflet, investitori, etc. daca sunt in aceeasi barca (pentru a nu spune gasca) cu domnia sa.
In concluzie, daca-l ascultam pe Traian Basescu, putem spune ca e capabil sa aiba discursuri pline de bun simt. Vazand ce face, insa, obervam ca la capitolul “moralitate” puncteaza foarte slab, din moment ce prin toate faptele domniei sale contrazice tot ceea ce declara, sau – mai rau – dovedeste ca este reprezentantul a exact ceea ce domnia sa declara ca-i este impotriva. Asadar, dl Traian Basescu este un personaj extrem de manipulativ, cu o credibilitate care, pentru un observator atent, este nula, fiind cu atat mai departe de notiunea de bun simt cu cat domnia sa mimeaza de atatia ani bunul simt.
sym,
excelent argument pentru scoaterea la vot a indecisilor/dezamagitilor/revoltatilor-pasivi.
daca mai subliniezi si auto culpabilizarea post inactiunii ai reteta perfecta
succes!
talkshow,
aplica sablonul argumentativ si pe tabara adversa. astfel exista o sansa sa treci drept credibil.
@talkshow
Legile le dă Parlamentul, nu Preşedintele. Legile recomandate de Comisia Tismăneanu trebuie votate de Parlament.
Băsescu a fost reprezentant comercial al NAVROM la Anvers. Dacă reprezentaţii comerciali ai unui armator sînt nomenclaturişti, atunci Traian Băsescu a fost nomenclaturist.
Imi pare bine macar ca esti de acord cu argumentele mele. Eu as spune ca nu e nici o diferenta intre candidati din punctul de vedere al bunului simt. Doar ca un anume populism al lui TB care a inceput sa devina repetitiv si fara vlaga si-a indepartat o buna parte din electorat, inclusiv dintre cei care ar fi dat un vot negativ PSD-ului realegandu-l pe el.
“”Senzatia mea este ca domnul Geoana ar vrea sa participe si la alte dezbateri dar ca nu este lasat de stafful sau de campanie. Nu inteleg de ce stafful ii striveste personalitatea lui Mircea Geoana, mai ales ca se vede ca ar vrea sa se confrunte cu Traian Basescu”, a mai spus Lazaroiu.”"
ce misto face de Geoana…” ar vrea sa se intalneasca, dar nu-l lasa staff-ul..”
ziare.com
in alta ordine de idei: do not feed the trolls!
“”Senzatia mea este ca domnul Geoana ar vrea sa participe si la alte dezbateri dar ca nu este lasat de stafful sau de campanie. Nu inteleg de ce stafful ii striveste personalitatea lui Mircea Geoana, mai ales ca se vede ca ar vrea sa se confrunte cu Traian Basescu”, a mai spus Lazaroiu.””
ce misto face de Geoana…” ar vrea sa se intalneasca, dar nu-l lasa staff-ul..”
ziare.com
in alta ordine de idei: do not feed the trolls!
@talkshow,cred ca ai gresit personajul, probabil te referi la Gioana, Iliescu, Antonescu si cei din preajma lor.
@Bleen
Inconstient, ai revenit la argumente care nu fac altceva decat sa-ti dezvaluie simpatia ta pentru TB si care iti orbesc judecata, inlocuind-o cu un film frumos. De fapt, nu sunt decat amanunte care nu tin cont de bunul simt. Sau – hai sa-i spunem – common sense.
http://www.bestjobs.ro/locuri-de-munca-angajam-editor-video-cu-mai-multa-experienta/39117/5
pt activistii psd
@battlestar galactica
ce tare!
“îi striveşte personalitatea”
ignore @Talkshow
doamne, ce ma enerveaza mumia lui iohannis! vorbeste ca norika nikolai, inghite “e”-ul dupa moda tzoapelor de periferie
e cumva “fetitza” ?
Am şi eu o nelămurire. Iohannis zice aşa
http://www.mediafax.ro/politic/iohannis-vrea-patru-sase-luni-pentru-a-opta-intre-functia-de-premier-si-cea-de-primar-5142302
Io nu înţeleg o treabă acum: ce înseamnă “perioadă de gândire”, adică e şi primar şi premier şi apoi vede ce alege? Şi de ce 4-6 luni? Nu trebuie să-şi dea demisia din funcţia de primar? Eu aşa ştiam. Poate nu ştiu bine. Ce zice legea?
Şi mai ales de ce e asta condiţia principală? Se pare că îl doare mai tare ce face după ce primeşte un şut în fund de la PSD decât ce fel de cabinet o să înainteze.
[...] cu albastru de metil, cu o umbreluţă roşie, la numai 200 000 de lei.”Citiţi continuarea aici Post publicat in data azi la 17:57 in Life. Pentru a urmari comentariile la acest post [...]
@Marinya
Da, vrea ca național-socialiștii (adică PSD-PNL-PC) să schimbe legea ca să poată el să stea și primar, și prim-ministru. Îți dai seama, e plin Johannis de încredere în “proiectul Johannis”, ăsta de ni-l vând prostănacul și țintuitul la pat de lene. Penibil.
Cred că-l linșau pe Boc dacă doar sugera vreo umbră de miros de idee vag asemănătoare.
@sym
Să schimbe lege doar pt el?? Păi nu săreau la gâtul lui Băsescu până acum că face o Constituţie pentru el şi dictatura lui?
@talkshow
sub o spoiala de urbanitate, “argumentele” dumitale nu fac decit sa le repete pe cele ale istericilor de la antena 3
sa cresti mai mare
Fain.
@Marinya
A schimba legile pentru o singură persoană nu este nimic. Trebuie să gândești altfel, să privești ansamblul.
Coaliția PSD-PNL-PC, cu tot cu tâlharii și spoliatorii aflați în spatele acestora, au o agendă simplă:
(1) jefuirea statului (eventual direct a cetățenilor)
(2) protecția fată de justiție prin controlul acesteia
(3) pemanentizarea sistemului prin manipularea mass-media, în scopul falsificării interesului public
Alternativa, pentru mulți dintre ei, este pușcăria sau fuga din țară într-un loc fără tratat de extrădare, pentru restul vieții. Cam neplăcut, chiar la banii lor.
Dacă privești lucrurile în acest mod (și absolut tot ce fac acești indivizi este parte din cele trei puncte de mai sus), atunci vei înțelege că nici o minciună, mârșăvie sau grozăvie legislativă nu este mai prejos de ei, pentru că miza e totală, alternativa fiind inacceptabilă.
O lege dedicată pentru Johannis nu înseamnă nimic. Cred că Pârvulescu chiar o va lăuda, o să vezi.
@picus, nu fi invidios pe creierul altuia. antropofagia s-a nascut din aceleasi motive.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6587069-ora-19-30-traian-basescu-sustine-declaratie-presa-sediul-campanie.htm
iar vorbeşte Băsescu. Să ne aşteptăm iar ca antenele şi rtv să ocolească subiectul?
Marynia te sfatuiesc depe acum la 19.30 sa cuplezi inalt prea hulitul OTV sau poleiala B1TV inspre VOX. Altfel vei da maruntel din buze auzind 3 subiecte un predicat si cand se ajunge la substantivul propriu Vantu, se decupleaza emisa pentru noutatile lansate la targul de pisici pesede.
Nu rezulta de mai sus, cine era negru de suparare? Crin, ca-l durea burta, Johannis ca nu stie cum s-o intoarca p-asta cu premierul primar? Geoana, ca i s-a desprins sforica din umar?
TOG
)
Eu oricum o urmăream pe basescu-live, dar mă gândeam la restul; din altruism
Observ că Băsescu a făcut un obicei în a ţine discursuri de la sediul de campanie, câte unul pe zi. Eu chiar credeam că e ştirea de ieri. Păcat că nu vor ajunge decât la o parte dintre noi şi în general cei direct interesaţi, care mai deschid un site, mai urmăresc o ştire.
Încep să cred că e ca pe vremea părinţilor mei, cînd ascultau Şopârliţa
@Marynia, colegii tai votanti-Crin ce mai zic, ei stiu de patimile lui Geoana cu stafful care il tine inlantuit?
@Yeba,
, dar n-ar pune ştampila pe TB, Doamne fereşte!
După rezultate, celor mai mulţi le-a scăzut brusc interesul: nu mai am cu cine să votez; da, Geoană e un prostănac(cineva zice chiar prost), da eu cu Băsescu nu votez; da Udrea?da EBA? crezi că dacă vin ăştia de la PDL o să fie mai bine? ce, Geoană ne scoate din UE? tot la fel o să fie, toţi fură etc
Cam astea sunt contraargumentele, îmi taie orice încercare de a dezvolta un subiect. Nu am auzit pe nimeni să comenteze ceva despre legea educaţiei, despre legea salarizării unice, despre ceva ce a făcut concret TB. Îmi trântesc mereu placa cu: nu-l suport pe Geoană, da nu votez cu Băsescu. Cei mai mulţi zic că nu vin la vot, dar aşa ziceau şi în turul 1, deci vom vedea după.
Iar patimile lui Geoană sunt nimica toată, ei chiar recunosc că Geoană nu are de niciunele
http://satirikon.wordpress.com/2009/11/29/si-au-luat-teapa-in-direct/
O colegă se întreba foarte naiv: nu înţeleg de ce a avut Crin atât de puţin, toţi din jurul meu au votat cu el.
Adevărul e că Antonescu a avut o largă susţinere printre studenţi, cred că mai mare decât au psd+pnl în parlament. Rar câte unul cu Băsescu şi ce mă bucură, muult mai rar cu Geoană.
max, tocsou are performanta sa spuna in 100 de cuvinte ceea ca unui tip normal i-ar iesi in 50, iar altuia putin mai rasarit i-ar fi de-ajuns vreo 10. daca ai fi nevoit sa te hranesti cu creierul astuia ti-ai mesteca limba. n-ai gasi mai nimic prin gura. nu fii invidios, n-ai pe cine.
sa va zic ceva. nu stiu zau daca ii doresc lui Base sa iasa presedinte ptr ce sta sa vina.
criza e abia la inceput.
prostanacului o saiexplodeze in fata.
iar Johannis nu cred ca asteapta sa-l schimbe Hrebenciuc, pleaca singur in maxim 2 luni.
o sa fie distractiv cu simpaticii scarbiti de politica si simultant votanti de Crin. ca nu o sa mai aiba bani de rate. da’ deloc.
si nu o sa mai fie Base prin preajma.
asa ca sunt mai degajat.
@flash, tocsou s-a straduit sa para elocvent. parea sa aiba cel putin hipofiza apetisanta.
bleen, ai avut vreo clipa indoiala fata de falsul grosolan aruncat pe piata? o confirmare venita de la rtl nu poate decit sa le stearga de pe mutre bruma de profesionalism care le mai ramasese. si a3 si rtv s-au compromis mai mult decit o puteau face armate de denigratori platiti. sa le fie de bine, n-am nici un regret. constiinta trece prin stomac, dar nici un halul asta.
zero barat pe realitatea…
http://www.basescu-live.ro/
starpiturile de la rtv numai primes comentarii – inchis pt.inventar
Cum “zero barat”? E chiar dna M&M!
max, miammm, hipofiza, curata delicatesa. iti las totusi tie placerea s-o savurezi, mie mi s-a parut putin rinceda.
excelent articol, pacat ca este atat de mult la persoana a doua.
@update 5: nu este o inregistrare la emisiunea aia de pe rtv.
@flash
De ce nu incerci tu sa spui in 10 cuvinte ce-am zis eu in 10? Am folosit suficient de putine cuvinte? Multumesc.
un exemplu de Romanie de bun simt.
ora 19.30 realitatea tv. emisiune razvan dumitrescu.
urmeaza declaratie de presa a candidatului Traian Basescu.
Razvan Dumitrescu: si acum imagini de la sediul de campanie a lui Traian Basescu.
Traian Basescu prim plan fara sonor la pupitru. camera ramane 10 secunde pe aceasta imagine.
dupa 10 secunde, razvan dumitrescu: Si acum marinela mititelu de la sediul de campanie a lui traian basescu.
imaginile se muta afara asupra mashului negativ instalat de vanghelie pe magazinul Bucuresti. marinela mititelu relateaza cum primaria da jos mashul. camera sta pe mash cam 2-3 minute.
dupa, evident, publicitate.
am vazut in seara asta o avanpremiera a guvernarii PSD de dupa 6 decembrie si a relatiei PSD cu presa.
am mai vazut profesionalismul celor de la RTV.
tocsou? sa zic si io in 10 ce ai zis tu in 10? pardon?
excelent articol, pacat ca raul este mereu la ‘ei’.
mai era unu, l-ai uitat din bun simt probabil: bunul simt de a minti cu tupeu si a nu-ti asuma propriile fapte plus a considera retardata o buna parte din oameni cand spui ca-i trucaj filmuletul in care pocnesti un “golănaş care înjură”
P.S. ce dragut, am un avatar anti psd; se poate pune unu anti base?
sebi, io ma mir ca te mira. asteptai altceva? sincer, dupa zmetia data de expertul rtl io ma asteptam la vreo duzina de sepuku in direct. inca stau cu ochii ceapa sa prind macar un gest penitenta. cred ca cer prea mult.
Da, ca doar n-am pretentia sa zici in 100, n-ar fi fair!
@flash, mi-e tårseala de hipofiza. cica este responsabila de exacerbarea institinctului sexual prin consumul regulat de creier uman. ca urmare, pe langa ca era un canibal imputzit, omul primitiv a ajuns si un incestuos de cea mai joasa spetza, cuplandu-se fara discernamant cu toata partea feminina din pestera: mama, soacra, sora, fiica, oaia, capra, cateaua.
Domnule Lazaroiu, nu ma pot abtine: si acum ati observat? Eu am observat de la referendumul celalalt si am sperat ca strategia va fi in consecinta, daca o fi existind contrastrategie pentru inimaginabil.
Culmea nesimtirii, apoteoza culmii chiar s-a inregistrat cind R Dum i-a spus Monicai Macovei ca, „si ce? Impotriva ziarului se vor lua masuri penale, de ce tot insistam pe asta acum?!”
Sebi, tu esti cumva Alin Teodorescul PDL?
tocsou, esti confuz, daca as zice si io in 10 ce ai zis tu in tot atitea, care mai e diferenta intre noi? aud? mai umbla putin pe la chestia aia de-i zic unii logica, altii rationament.
@rony9
Filmul e trucaj. Realitatea TV şi Gardianul au avizul Institului Naţional de Criminalistică prin care s-a stabilit că filmuleţul e trucat. În acelaşi timp, Realitatea TV şi-a luat-o live: au trimis filmuleţul la RTL, la specialistul ălora. Şi ăla le-a zis în direct că e trucat.
Nu, ca atunci ma maimutaresti! Da’ tu, fiind un flash, esti cam precoce (nu stiu cum stai cu fumeili, da’ asta-i alta treaba…)
Super articol, bleen. Ma gandeam sa-i pocnesc si eu pe ai mei colegi cu o chestie din asta, dar nu mi-ar fi reusit nici pe departe asa de bine.
Sigur ca e trucaj!
Scuze pentru “grade Kelvin”, ca-n rest…
max, da cu salteaua n-a-ncercat? cu perna, macar cu ieslea? ce fraier!
ma, nene, cum de s-a nimerit si mariustucasou p-aici in seara asta, de mult timp n-am mai zimbit atit de sincer.
nu putem sa ne asociem mai multi sa dam in judecata RTv pt. daunde de vreun MILIARD de euro ?
facem 10 televiziuni cu bani astia
daca nu da banii, sa dea brand-ul
@Sebastian Lazaroiu, aveti vreo solutie pentru reprofesionalizarea sau reconversia avortonilor de la RTV? Vreo ordonanta de retinere, un arest preventiv, un alt canal, un exil in Togo?
Eu cred ca cei din staff-ul lui Tb sunt autisti complet; ce lovitura cu sange pe pereti in direct pt. popor e mai buna decat razbunarea asta?!
oare nu masoara nimeni ura fata de televiziuni acolo?
nu se fac sondaje ?
@rony9, uite scrie ceva aici, cred ca-i adeverinta de retard:
http://satirikon.wordpress.com/2009/11/29/si-au-luat-teapa-in-direct/
A pus-o bleen si mai sus, dar ti-a scapat, erai agitat.
Eu zic sa-i exterminati, tonomatele naibii! Chemati-l pe Basescu sa le dea niste brancaie trucate!
mariustucasou e brand de muratura in camara Felixmotanului.
Duminica, românii isi vor da examenul european de maturitate politica. Daca va castiga Geoana, inseamna ca nu prea avem ce sa cautam in UE.
Daca va castiga Basescu, România mai are o sansa (ultima) de a fi luata in serios de UE. Semnalele de la Bruxelles au fost pana acum foarte clare, in favoarea lui Basescu.
Duminica seara vom afla, cu certitudine, in ce directie ne indreptam ca natiune. Cel putin pt urmatorii 5 ani.
nu trebuie exterminati, trebuie de-legitimati
un proces din asta cu daune colosale, s-ar transforma intr-un caz scoala, cu mediatizare si cu tot dichisul
100 de ani s-ar teme jurnalistii pentru buzunarul lor sa mai faca astfel de mizerii
Nu înţeleg cum au făcut o asemenea greşeală. Să iasă cu un film trucat şi aşa repede. Dacă ieşeau mîine era perfect pentru ei. Cineva le-a tras-o.
Deh, muratura contra ardei… morcovu-a aterizat insa in derriere-ul matelotului!
Căcănarii de la Rentabilitatea TV nu au anunţat că au primit patalamaua de la experţii criminalişti. Că despre căinţă nu poate fi vorba la sucursala valahă a Cominternului. Cică ei nu mai dau politicieni în direct. Lăbarii dreaqului! Dumitrescu ăsta era bun se secretar cu propaganda pe atelier. Cum au semnat ăştia de pe axa Berlin-Moscova pactul Hrebbentropp-Mototolov, cum s-a umflat sperma-n redactori.
Bleen
eu cred ca tartorul este SRS
inainte cu doua zile a avut loc intalnirea aia suspecta la patriciu.
max, despre ce reconversie vorbim, ce arest, ce canal marea neagra-togo? io i-as numi pe toti corespondenti permanenti la cotroceni pe toata durata dictatoriatului basescu al 2-lea. n-ar fi fain, sa fii in preajma dictatorului 24 din 24, 365 pe an, sa-i sorbi dictatele si edictele predicat cu predicat… ce viata mai frumoasa decit sa te priveasca chioru piezis, sa nu stii dincotro vine babardeaua care-ti muta falca la ceafa si nici daca afara e zi sau toamna… ce viata…
AM mai auzit asta la cineva. Că SRS le-ar fi tras-o. Probabil mai existau şi alte înregistrări cu el. L-au strîns de coaie, că tot îi place.
Care intalnire, aia de la Grivco cu caciula-n mana? Tare de tot, kominternistu’ asta de Razvanel Dumitrel!
@bleen
se poate gasi emisiunea de pe iRTv undeva? cine a vazut-o?pe site nu e decit cea de azi.
presimt un cutremur
cand a aparut inregistrarea, asta a fost primul lucru la care m-am gandit, pentru ca se legau prea mult. nu prea am incredere in logica mea cateodata, dar intuitia asta imi spunea. in plus, chiar inainte de prezentarea pe realitatea, a fost si intalnirea intre vantu si ceilalti. srs si-a luat banutul meritat si papa…
ce cauta melescanu acolo??? avea nevoie de un nartor care sa confirme cele intamplate acolo.
flash,
Eu i-aş numi corespondenţi permanenţi pe un vas condus de El Comandante. Atunci să vezi viaţă, 24 din 24, 365 pe an, subordonaţi dictatorului, în ploaie şi în vânt, pe ape tulburi.
flash,
abia atunci si-ar face seppuku. si-ar baga microfonul in plex cu incetinitorul.
Cum sa ia oare Europa Romania-n serios cu premieri ca alde Boc sau Livache? Sau cu un presedinte care nu stii unde se uita cand te priveste si scoate sunete pe care le considera limba engleza?
Domnule Lăzăroiu, băgaţi, vă rog, la confruntarea de joi, scrisoarea de la mine. Ştie Preşedintele despre ce e vorba. Cuvinte cheie: buletin. stat, ucide. Cereţi-i Preşedintelui textul şi puneţi-l în desfăşurător. Preşedintele nu ar avea de făcut altceva decît să-mi ceară scuze. Dar cu scrisoarea aia îi spargem. Vă rog, domnule Lăzăroiu. Am pus în joc însăşi cetăţenia mea. Dacă nu se va petrece nimic, nu voi avea încotro. Mă voi ţine de cuvînt. Bleen, trimite-i tu domnului Lăzăroiu postul ăsta.
pai ura fata de televiziuni e singurul “sentiment care uneste” pe toata lumea
e posibil ca imbecilii plini de “bun-simt” sa-i prefere pe hotii de la PSD in schimbul galagiei sterile care vine odata cu basescu (sincer, pana si eu incep sa gandesc asa…: hotii vs. fraierii), dar in sufletul lor nu e om sa nu-i urasca de moarte pe televizionisti, pentru ca stiu ca sunt mintiti
bleen, s-ar putea ca iesirea intempestiva a lui patriciu sa se fi-ntors impotriva sa. racoviceanu n-a avut de-ales, a trebuit sa zvirle filmul pe piata. rapiditatea cu care a fost gasit micul erou din scurt-metraj, care a declarat ca n-a fost vorba despre nici o lovitura, in chiar aceeasi seara in care a fost prezentat filmuletul, i-a cam zdruncinat pe regizori. declaratia expertului rtl din seara asta le-a pus capac. nenorocirea e ca pe astia de la a3 si rtv nu poti sa-i mai crezi nici daca-ti spun cum se face focul.
max, fara trucaje, da? sa se vada toate frame-urile la aceeasi viteza si fara pixeli de decupaj. multumesc anticipat.
Apropo, nu primesc pe nimeni in exil. Sa fie clar.
@flash,
daca nu erau scoase frame-urile, pumnul tiranozaurului, lovitura sa fulgeratoare risca sa se transforme intr-o mangaiere mai apsata. cu putina bunavointa, un deontolog bine motivat ar fi putut insinua ca tiranul este pedofil sau poponar si ca n-a palit, ci a pipait.
Flash vorbim in gol. Deci ii fac de kaka atat omul RTL-ului cat si aia de la criminalistica si ei baga mare. Sa bage. Asa cum au bagat trei papusi in vitrina azi.
N-ar fi fost mai simplu (sau mai de bun simt) ca Basescu sa fi recunoscut ca i-a dat un brancai copilului, decat sa-l dea in judecata pe Patriciu? Mai ales ca plodul a zis ceva stil “un fleac, m-au ciuruit” – adica exact ce s-a vazut si-n filmulet, ca a fost ceva cvasi-neserios.
@ calin 6:46
mai bine, “Romanian pussies” sau “Bucharest pussies”. Il dam si la export.
Chestia cu RTL-ul nu s-a confirmat încă.
Apare pe un blog, dar nu există nicio confirmare de la RTV sau de la cei care au văzut emisiunea.
Ştie cineva ceva?
Bleen a fost in direct numai ca inregistrarea nu e pe server. Stii si tu ce e naspa nu se baga. Uita-te la arhiva Adevarul care a luat un mare shift+delete.
Emisiunea Cristinei Sincai.
Ce zice CEDO cand statul se expertizeaza singur? Ala de la rtl o fi mai bun decat agariciul de la B1tv? O fi explicat si la modul propriu nu doar o insiruire de termeni generali, ca aia pot si eu. Sau poate chiar vor fi accelerat un pic miscarea; dezbaterea se va muta daca Base a depasit sau nu viteza legala in a lovi un copil
))
Citat Traian Basescu
“Lasitatea si lipsa de responsabilitate II FACE”
(apropo de exprimarea mult prea corecta a presedintelui “sa aibe”)
Şi contenciosul adminsitrativ? Statul nu se judecă singur?
Si inca o chestie: s-a expertizat si daca ai nevoie de ochelari + 3 ore ca sa stii daca ai lovit sau nu un copil?
D-le Lazaroiu,
Poate ar fi bine ca Basescu sa aminteasca poporului ca de peste 10 ani este singurul politician care se lupta puternic cu rechinii .Si ca daca pleaca pe mare am k…t steagul pana va aparea un altul capabil sa se lupte cu ei de la egal la egal.
Dacă un ministru calcă cu maşina un copil, nu poliţia trebuie să intervină? Procuratura? Criminaliştii? Nu statul? E chemat atunci CEDO? Se aduc, ca la fotbal, poliţişti şi procurori străini?
E vorba chiar de expertizele de genul asta nu de contencios; vezi cazul castigat de o persoana din R. Moldova anul trecut.
In România toate problemele juridice (incepand de la un simplu sef de post din Dabuleni si terminand cu fosti ministri sau parlamentari)se rezolva la Curtea Constitutionala. Batjocura totala.
@rony, poti, te rog, sa fii mai clar?
Ce vrei sa demonstrezi de fapt?
Esti sigur ca ai nimerit unde trebuie?
@carol
Nu si daca cei care il actioneaza in judecata pe patriciu sunt oameni obisnuiti – nu basescu
iar daca sunt cat mai multi, cu atat mai bine, n-o sa poata sa-i cumpere te toti, iar efectul va dura in timp – atat timp cat nesimtitul isi amana procesele
la fel cu Rtv
proces duplex, ma inscriu prima le cer cate 1 milion de euro la fiecare daune morale
m-au traumatizat timp de 5 ani, si de la filmul ala am patit un soc, pentru ca eu sunt intuitiva si STIU intotdeauna cand ceva nu e adevarat. iar de la soc nu mai suport sa ma uit la tv.
cer daune
Vad ca vine aici si dl. Sebastian Lazaroiu (presupun ca este autentic, bleen e singurul care-i vede IP-ul)
În fata manipularilor si mizeriei jurnalistice practicate de televiziunile de stiri, dl. Lazaroiu are o reactie surprinsa, nedumerita si dezgustata, de parca n-ar fi consilier al Presedintelui ci un oarecare spectator care acum descopera ce este o campanie de presa de defaimare.
La rândul meu sunt nedumerit. Este o gluma proasta, sau dl. Lazaroiu este într-atât de strain de atributiile si obligatiile functiei sale încât abia acum se dumireste, împreuna cu studentii si gospodinele, cum se face lupta politica !?
Ca stafful de campanie al Presedintelui este indolent si incompetent, m-am lamurit înca înainte s-o afirme Presedintele în interviul din RL. Exemplele cele mai eclatante: modul cum l-au lasat pe Basescu sa intre în cursa întinsa de RTV cu filmuletul, fara nici o informatie, iar azi, modul incredibil în care au permis arborarea unui afis dusmanos pe propriul sediu de campanie – o provocare pe care n-ar fi tolerat-o nici un sediu de gradinita comunala.
Încurajat,stafful lui Gioana va putea acum rasturna câteva tomberoane de cacat în usa sediului de campanie a lui Basescu, în prezenta televiziunilor, pentru a arata publicului cum autori necunoscuti exprima sentimentele populare împotriva lui Basescu.
A doua zi dl. Lazaroiu va veni sa se plânga pe blogul lui Bleen despre campania muradara a PSD-ului.
tocshou, rony9
mai baieti, mah, ati gresit adresa. Blogurile lui badea si ciutacu sunt aici si aici .
talkshow, tu flori nu vrei ?
recunoaste tu mai bine de ce nu pune Rtv inregistrarea emisiunii cu cristina sincai
adu-o aici dupa ce “recunosti”
@Third World Forever : SUBSCRIU !
Care emisiune, ca Fabrica e pe net?
Adevarul e ca intr-adevar am gresit adresa
Am ajuns din intamplare dintr-un link de la I.T.Morar pe unde mai trec rar mai mult din nostalgie. Scuzati, baieti, va lasa intre voi.
P.S. Nu consum Ciutacu, iar Badea cu atat mai putin.
@TWF
E autentic.
@Andra : premeditarea de aici, de pe blog, n-o sa te ajute …. judecatorul o sa-ti dea doar 10k euro despagubiri. Daca-i femeie, s-ar putea sa mai puna 10k.
aici e arhiva “fabricii”: http://webtv.realitatea.net/auto-playlist/emisiuni/fabrica#videos_listing
dar for the life of me nu gasesc nimic in emisiunile din 29 sau 28…
La iRealitatea : Lui Mircea Diaconu, prezentarea unui film trucat i se pare un fleac. E plina tara de jeguri umane.
Ca-i liberal, treaba lui. Dar ca sa justifici sau sa nu te deranjeze e semn de sorici gros.
Astia de la A3 anunta ca ies la piata cu serialul Ramaru rencarnat in pirat ,in seara asta .Stiti ceva?
observatie:
in sfarsit dreapta o sa aiba un post de televiziune specializat: VOX News. Dupa fonturile de pe microfon, se pare ca fox networks (a lui Murdock) au gasit o nisa in RO.
@20k pt fiecare emisiune la care mi-au marit adrenalina pina la starea de stupoare? “N-ai nici tu, nici imparatul bani sa…” Insulta indirecta nu se pune? Adica RD vorbindu-i asa MM? Dar simbolul conteaza, si eu as introduce actiune in justitie!
Atunci e tragic.
Un staff indolent si incompetent, baronii PDL tradatori care comploteaza pe la colturi…
Si totusi, Basescu poate rasturna situatia, desi o asemenea posibilitate frizeaza miracolul
Nu ca m-ar interesa vreo reactie, dar daca e posibil, Bleen, poate-i dati un forward d-lui Lazaroiu pe ce discutam noi acilea în lipsa dânsului
Lucian
pai tot e bine. eu la 51 de ani oricum nu mai emigrez ca sa-mi dea geoana 25.000
ne unim mai multi si-l curatam de bani
si care premeditate omule, eu sufar
mi-a fost socat bunul-simt si am nevoie de consiliere ca sa nu raman socata tot restul vietii
n-am fost victima in comunism, ma fac acum
Bleen: respect! (dar nu din acela de la RTV)
Ursu a declarat acuma, ca nu exista expertiza oficiala cu privire la film.
Hurezeanu, din ce spune, pare a sti ca-i falsa. Refuza sa comenteze.
@maria lasa sa iasa, eu zic ca asta o sa aduca procente lui T.B.
Preda ( PDL ) striga in emisiune ca filmul e fals iar ceilalti nu neaga, doar schimba subiectul. Gata. Am inchis subiectul filmul.
ce studio misto si-a tras OTV-ul!!!
“marea confruntare intre micul mogul dan diaconescu si …” Priceless!
Ce gradina zoologica pe blogul asta.
Care de care mai expert in politica.
Tineti-o tot asa, ma distreaza teribil, mai ceva ca Tom si Jerry. Pardon, Popey Marinarul.
leon,
Asta e. Mai toti sunt de-aici sunt animale. Mai bine asa decat legume ca voi.
cit de cabotin poate sa fie un actor in politica ? suficient cit sa se poata cobori singur in ochii vechilor admiratori. batos, infatuat, si cu idei politice ffff subtiri
suntem touchy astazi.
Despre astea era vorba?
http://webtv.realitatea.net/emisiuni/editie-speciala-29-11-2009
http://webtv.realitatea.net/emisiuni/fabrica-29-11-2009
http://webtv.realitatea.net/emisiuni/fabrica-28-11-2009
http://webtv.realitatea.net/emisiuni/fabrica-30-11-2009
Pt cine n-are nervi/TV, cred ca @Platon vb de Mircea Diaconu, surprinzator de penibil, joaca pe bani de data asta, ce daca e susa?
Trucalitatea si Trucantenele 1,2,3.
@anarchix
La zoo sunt si pasari, nu numai animale. Gaste de exemplu.
Si papagali.
DD: “Sa schimb titlul! Sa pun “senzational” ca v-ati intalnit cu Iohannis astazi!”
Şi alcoolici, şi prostituate, şi ţigani. O adunătură.
@leon
mi-am facut deja mea culpa. give me a break!
@Platon : adevar graita-i.
Caracterul e principala lipsa a vietuitoarelor din Romania.
Noroc ca avem bun simt. Si inca de ala revolutionar.
Si mai ales intelectuali, Marynia, mai ales de-astia.
@Yeba : la emisiunea aia-i invitat ponta. Nu poate careva sa-mi spuna la ce minut sa ma uit? Am alergie la ponta.
Da, Leon, duşmani de clasă, d’ăia, intelectuali, ţigani, beţivi. Care nu au bun simţ, în principal, duşmanii bunului simţ. Nişte nemernici ai dracului
@marynia
ai vreun exemplu de intelectual tigan si betiv? Ca mie-mi scapa numele?
Dar tu in ce categorie intri, daca nu ti-e cu suparare?
o sa ma duc sa il otez pe basescu. asa scarbit de toate. macar nu stiu ca nu am pus stampila e geoana
Imi place mult convingerea asta cu care Descartes îşi începe Discursul asupra metodei: „Le bon sens est la chose du monde la mieux partagée” – imi place pentru dublul sens al acestui bon sens: si bun simţ şi raţiune.
Ei, azi la intersecţia lui Ştibei Vodă cu Calea Plevnei am vazut un afiş care în mod normal ar trebui sa contrarieze acest bunul simţ, comun tuturor: „Bunul simţ” dă mâna cu vântuvanghelienăstaseoprişaniliescuhrebemazăre(heil !) – personaj redus pentru o mai facilă utilizare la acronimul Mircea Geoană. La fel cum, în mod normal, acelaşi bun simţ ar trebui să-şi ţină capul încă aplecat deasupra toaletei vărsându-şi maţele din cauza indigestiei produse de abordarea mediatică a campaniei electorale de către televiziuni exclusiv prin repetarea obsesivă, ubicuă, a imaginilor lucrate aşa cum au fost lucrate, lasand la o parte orice discutie despre ce-i de facut cu mandatul ala.
În mod normal aceste „întâmplări” ar trebui sa lovească exact invers decât prevăd pesedeii: există o limită a ceea ce poate suporta cineva care votează cu liberalii iar să fii supus la aşa ceva depăşeşte cu mult această limită (ideea este pusă în circulaţie şi de Dan Turturică în ed. său din România Liberă de ieri).
Sper că aşa va fi, deşi, e clar, tehnica repetiţiei tocmai înfrângerea acestui bun simţ o urmăreşte. Cel mai probabil pariul lor este ca joi la ora 19,00 la televizor sa priveasca niste pareri bine betonate bine in cliseele lucrate atat de itens – pentru ce altceva a fost pregatit creierul privitorilor de Mircea Badea & comp. decat pentru a primi necritic un mesaj de genul fimuletului…
Ps. Larousse-ul zice aşa: Bon sens, sentiment de ce qui est raisonnable ; capacité de juger sainement.
Amin!
[...] Sa nu vorbesc? Imi e teama ca asta iti reproseaza cei mai multi, doritorii de liniste, revolutionarii bunului simt. [...]
Fain!Bravo!
[...] Cu totii avem de a face cu “lumea” zi de zi… Ofuscatii obositi, tacutul “discret manierat”, obositii indiferenti, absolut toate personajele astea pentru mine au nume si mutre reale. Este o evaluare excelenta pe care Bleen o face mai jos!!! Lectura placuta. http://bleen.ro/politix-si-obelix/2009/11/30/bunul-simt-ca-oboseala/ [...]
bravo. frumos articol.
jos Comunismul !
nu stiam ca toate astea sunt atribuite bunului simt, eu credeam ca sunt din ADN !
[...] de pămînt” – 6 724; 90 000 într-unul singur – 6 576; Autorul – 5 334; Bunul simţ ca oboseală – 4 944; SOV şi Felix, sacii de box ai jurnalismului românesc – 4 069; Caţavencu vs [...]
Îmi pare rău că v-am descoperit atât de târziu.