Piaţa Universităţii, 1 decembrie 2009
1. Au fost în jur de 500 de persoane. Tineri, chiar puşti de 20 de ani, familii cu copii, pensionari. Lume bună.
2. Vorbitorul de la microfon era un imbecil zăltat şi isteric, un dobitoc cum rar ţi-e dat să vezi sau să auzi. A vorbit complet aiurea, a strigat nişte lozinci absolut tembele şi a reuşit să enerveze pe toată lumea şi să creeze o atmosferă de jenă. Păcat că în asemenea momente primii care pun mîna pe microfon sînt zăltaţii isterici, profesioniştii mitingurilor.
Mesajul meu pentru toţi dobitocii zăltaţi şi fanatizaţi care pun mîna pe microfon la asemenea mitinguri (sau care postează pe net): să vă fut în gură! Miza alegerilor, miza a tot ceea ce se întîmplă astăzi în România, la mitinguri şi pe net nu sînt frustrările voastre, neamul şi ţara pînă la moarte, ciuma roşie, anticomunismul şi alte imbecilităţi pe care le strigaţi.Ce pizda mamelor voastre are ciuma roşie şi comunismul cu ceea ce se întîmplă astăzi în România? De ce trebuie să vorbiţi întotdeauna în limba de lemn a istericului de serviciu, să folosiţi aceleaşi lozinci lipsite de conţinut şi relevanţă?
Notă pentru postacii pedelişti (majoritatea ţărănişti orfani): După trei rînduri scrise de voi pînă şi lui Băsescu îi vine să voteze cu Geoană. Sînteţi acri, monomani, isterici şi complet defazaţi. Reînscrieţi-vă în PNŢcd, aripa isterică şi lăsaţi-ne dracului în pace, dobitocilor. Dacă chiar vreţi ca Geoană să nu ajungă preşedinte ascundeţi-vă pentru o săptămînă. Eu oricum o să vă banez de acum încolo. (termenii comunism şi ciumă roşie întră la filtrul de spam – evitaţi-i dacă vreţi să nu intraţi în spam - o să mă gîndesc şi la alţi termeni)
PS. Mitingul a ieşit foarte bine, cu excepţia tembelilor care au luat cuvântul la microfon. Păcat.
PS2. Trebuia să fie un flashmob, ce dracu nevoie era de boxe şi microfon la care să vorbească un cretin ieşti de sub medicamentaţie?
UPDATE.
Nu era vorba despre Băsescu, despre comunism, despre ciumă roşie, despre trădare, despre tatăl lui geoană şi ce dracu a mai ţipat tembelul ăla în microfon (bine că nu prea s-a luat lumea după el). Era un miting (flashmob, ziceţii cum îi vreţi) de solidarizare cu Timişoara şi un protest împotriva folosirii simbolurilor naţionale şi ale Revoluţiei în scop electoral. Împotriva folosirii Pieţei Operei din Timişoara, a simbolurilor Timişoarei, a zilei naţionale în scopuri electorale. Nu era un miting anticomunist (???), nu voia nimeni să dea jos comunismul (???), nu era un miting care protesta împotriva tatălui lui Mircea Geoană sau a vizitei acestuia la Moscova.
Autor foto: Pozache (evident)
99 Responses to Piaţa Universităţii, 1 decembrie 2009
Leave a Reply Cancel reply
Ultimele comentarii
Categorii
- Bleenisme (115)
- D'ale mele (281)
- Diverse (142)
- Externe (1)
- Istoria lumii (1)
- Madame Blogary (20)
- Media (117)
- Muzica filme (2)
- Occident (2)
- Personale (5)
- Politică (468)
- Recomandari (6)
- Special (3)
- TOAW (17)
- Trolli (1)
Arhivă
- December 2011 (4)
- November 2011 (18)
- October 2011 (4)
- September 2011 (15)
- August 2011 (39)
- July 2011 (53)
- June 2011 (12)
- May 2011 (6)
- March 2011 (1)
- February 2011 (1)
- January 2011 (18)
- December 2010 (7)
- November 2010 (7)
- October 2010 (13)
- September 2010 (2)
- August 2010 (8)
- July 2010 (48)
- June 2010 (8)
- May 2010 (9)
- April 2010 (6)
- March 2010 (8)
- February 2010 (8)
- January 2010 (18)
- December 2009 (90)
- November 2009 (57)
- October 2009 (47)
- September 2009 (35)
- August 2009 (80)
- July 2009 (63)
- June 2009 (44)
- May 2009 (15)
- April 2009 (61)
- March 2009 (63)
- February 2009 (46)
- January 2009 (39)
- December 2008 (96)
- November 2008 (60)
- October 2008 (52)
- September 2008 (27)
- August 2008 (32)











Corect! De departe am simțit și eu un fel de jenă, îmi plăceau imaginile, mă oripila ce auzeam. De fapt cred că toată povestea trebuie să capete un sens, cum văd eu lucrurile, pînă să se ajungă la punctul 8, trebuie început cu punctul 1: BLOCAJUL MEDIATIC (în contradicție flagrantă cu cele mai elementare principii democratice) – cred că ăsta se poate reclama oficial oriunde, de la ONU și Bruxelles la Casa Albă și Kremlin (
). Am senzația că stafful lui Băse e blocat la ora asta, e o bună lecție pentru viitor, politica cu toate chestiile aferente cere un minim de profesionism. Nu că cățeii de la Grivei&co ar excela în asta, dar nu duc lipsă de bani. Bizonul mediu observă dar mulți sînt manipulați, mi-e al naibii de inconfortabil să aștept să se bage pe fir Domozină să anunțe cît mai e scorul probabil
@Bleen: Flashmobul ala s-a vrut a fi pro-basescu? Asta a fost unicul puncy pe ordinea de zi? Pentru că în cazul ăsta, nu a fost inspirat deloc de Timișoara. La Timișoara nu au ieșit pe 1 Decembrie oamenii ca să-l susțină pe Băsescu. Au ieșit cu alte scopuri. Alea urâte de tine. Și da, sunt PNT-isti orfani mai degrabă, decât PDL-isti.
Pataphyl, cine e Domozina? ca eu sunt mai tanar.
te pui cu strigoii? pe astia nu-i incape nici mormantul.
Măi Bleen, tu ai văzut ce scria pe bannerele din Piața Universității? Apropo de imbecili și zăltați?
Octavian, Domozină era un crainic de futbol craiovean mai zăltat, un fel de prescursor al lui Ilie Dobre, no offence, a murit săracu’ de inimă…
Pe vremuri, nu toti zaltatii isterici care se infigeau sa apuce microfonul (chiar si la mitinguri f. organizate) erau inocenti, ci urmareau sa dea un os de ros lui Rosiianu si altor ejusdem farinae de la TVR1. Tehnica lor era mereu aceeasi, de a exagera demential mesajul si numai fragmentul ala era preluat.
@Yeba
VERY good point!
Daca s-a furat o revolutie, de ce nu s-ar fura si un flash-mob?
Sunt politrucii din pdl mai buni decat aia din pnl, psd, prm?
Shit hits the fan, nu scapa nimeni si nimic: martiri morti si vii (Coposu si Cornea), principii, istorie, prezent, viitor.
Undeva, deasupra scenei, papusarul rade uitandu-se la public. Incet, incet, ne transformam cu totii in rinoceri.
Se apropie sfarsitul lumii, domnilor, asa ca eu ma duc sa ma culc.
Rinoceri ziceti? Ba eu cred ca niste rinoceri bashinoshi.
@Donk
Știința manipulării merge înainte. Iarăși un punct esențial: politrucii pld sînt foarte depășiți de evenimente nu de azi-ieri. Mi-am exprimat deja în cîteva rînduri senzația că Băsescu e sabotat din interior. La inteligența lui sînt convins că și el își dă seama, suferă dar caută încă soluții înainte de prea tîrziu…
eu inca nu pot sa inteleg cum stafful lui l-a lasat sa se duca la realitatea fara sa il avertizeze …. este inacceptabil! i-as fi pus pe liber urgent!
@Bleen, imediat ce am citit despre initiativa acestui flash mob, pe canalele private a inceput sa circule informatia ca se pune de un “show”. Eram la job, asa ca m-am imbracat rapid si am iesit sa dau o tura prin piata. Cand am vazut bannerele, logistica deplasata in piata, si tot “echipamentul” am realizat ce se intampla. Riscul unui flash mob este ca odata initiat acesta poate fi scapat rapid de sub control. Imaginile sosite la noi aratau identic cu cele venite de la Brasov, Cluj, Timisoara. Un flash mob nu se face asa cum ti-ai propus tu, fara strategie, fara un mic scenariu, fara o retea sigura si asigurata(pentru a circula informatia cu privire la detaliile organizarii acestuia), asa cum, de altfel, nu se poate face nimic pe lumea acesta.
Sincer sa fiu, cred ca putini din cei care au raspuns chemarii in Piata Universitatii, stiau bine ce fac. Multi dintre ei au raspuns in mod emotiv.
@Octavian
C’mon… cu asta nu se rîde, fii optimist, pînă la sfîrșitul lumii mai sînt f’o 3 ani bașca 3 săptămîni plusminus o zi. E ok bășinoși ca vocabulă zgrepțănată din context, căci n-o să periclităm un hîrdău de mațe pentru o pîrlită de bășină. Îin plus, nu e fair să propagi bancuri aurolacustre pe tema numelui neales căci nedemocratic căci moștenit: Bășescu se bese, Mirel se miră, Gioană-i Joiană (să-l vedem joi dacă vine), Rugină (eu) oxidează, Crin e floare de mormînt (chiar dacă-i adevărat). Sinceramente pentru mine adevărata bășină e Vîntu, orice dicționar suficient de onest poate confirma. Păturiciu e clar definit, se ridică precum uleiul deasupra apei tulburi, Felix e încă fericit. Sper că numa’ încă. Ce altceva să sper?
Turma alege, g’nait!
Am uitat sa precizez ca la mitingurile FSN/PDSR nu stiu sa se fi intimplat asa ceva absolut niciodata, nimeni nu acapara microfonul, daramite sa mai opuna rezistentza daca voia cineva sa-l intrerupa, domnea o disciplina exemplara. Ce noroc au unii!
cel mai eficace flash-mob e pe 6 decembrie, in cabina de vot. si apoi, indiferent de rezultat, flash-mob la iliescu pe 21 decembrie, sa ne spuna la ce i-au folosit toti acei morti. si poate i-ar folosi un flash-mob si lui Dinescu, care nu se mai face ca lucreaza.
nici macar o basina pe ascuns nu poti sa tragi ca se afla …
mai ales cand astia au inceput sa monitorizeze si blogurile. in fiecare zi sunt vreo 30 de vizitors online pe blog dar doar vreo 4-5 comenteaza. altii doar privesc
visitors
zexe
Neprofesionalismul e evident. Practic tot ce s-a întîmplat în ultima săptămînă sau două denotă superficialitate și lipsă de viziune la nivel de staff al dictatorului fără dictatură. Evident, nu-i chiar totul pierdut, vom afla duminică seara – reacțiile electoratului par imposibil de evaluat în clipa asta. Orice-ar fi, mie mi se pare important să încercăm cu toții să știm a ne feri pe viitor de aemenea situații. Nu-s specialist dar (foarte probabil ca și voi) a(ve)m citeva repere istorice clare în minte. Imaginea mea pe scurt e următoarea:
Goebbels e considerat istoricește un mare maestru al propagandei și așa este. Dar Goebbels n-a venit de nicăieri, Mussolini i-a fost antemergător, iar mai înainte de acesta, ideile propagandei eficiente au apărut (unde oare?…) în America lui Woodrow Wilson (e o carte a naibii de interesantâ, “Liberal Fascism” by Jonah Goldberg, m-am oferit să i-o trimit lui Bleen dar … nici un răspuns). Urmează next generation: comuniștii.
Ceea ce cred eu e că bolșevicii n-au făcut decît să dezvolte temporar nereușita expediție nazistă, s-au dezvoltat deci mai multe variante de propagandă comunistă (stalinism, maoism, castrism), inclusiv genialul combo băștinaș-ceaușist = nazi-comunismul. În prezent, rămășițele lui Ceașcă, plus clonele mai recente, plus o armată de dobitoci (unii aparent alfabetizați pătrunși ca postaci pe net) elaborează noi strategii.
Chiar dacă sînt și ei neprofesioniști, e… meritoriu că AU un program, și în plus beneficiază de periculosul cancer mediatic al political-correctness-ului, de altfel la fel ca alt manipulator, Obama, deși pe o scară mai mică. Interesant că acest cancer mediatic e provocat: da, știau că întîii trebuie făcută contaminarea, abia apoi culese roadele direct de la bizoni.
Revizuiesc. Ziceam apropo de Obama de o scară mai mică?
Nu cumva?…
putin off topic, dar cu ceva miez de adevar (priviti-l pe hotul de flashmob
)
@bleen
Că tot m-am răcorit oleacă, cred c-am mai spus-o cîndva (probabil pe blogul roz), pentru mine penețiștii nu înseamnă nimic altceva decît un partid (e drept, ceva mai onest) de stînga, eu mă consider liberal, în percepție istoric românească (a fi “liberal” în America înseamnă extremist de stînga la ora asta
). Bun înțeles, la ora asta etichetele nu mai înseamnă nimic, în Eterna + (bonus) Fascinanta e doar o luptă fiziologică pentru un set de idei. Set de idei pe care le-am găsit într-un singur program al unui individ, drept care merg pe candidatul care și le-a asumat. Fără etichete, fără alte resentimente. Căci dacă aș adăuga resentimentele, ar trebui să caut o mitralieră pe care s-o folosesc foarte eficient înainte de a-mi face binemeritatul sepukku.
Desigur, protestez și eu împotriva epitetului de ciumă roșie. Ciuma n-are culoare, ciuma nu se vede dar se simte, ciumeții o simt, poate e bine că o simt prea tîrziu. Prea tîrziu. Pentru ei.
Urmatorul flashmob organizati-l la Florenta in piata Signoriei cu muzica de Vanghelis,cu lumini Durrat, pe probleme homosexuale sau de moartea pinguinilor.
Korporatistii kakanari si marketatotii bashinosi ar fi trebuit sa vada ca toata manifestatia aia era o mica bubitza, in jurul careia oamenii romaniei eterne se duceau ori la cofetarie, ori acasa la facut baie si nani, ori in paska lor. Va luat jucarica unu fara studii de marketing luate pe internet ? Dar fraierii aia de la Tirgoviste care s-au luat dupa voi, si care au adunat 300 oameni in tirgul lor amarit, au intinat inaltele idealuri ale flashmobului ? Nu ati francizat actiunea ? Nu ati pregatit si pentru ei manualele operationale ? Grabiti-va , Dupa 7 s-ar putea ca doar Crin A sa aiba dreptul sa organizeze flashmoabe, ajutat biensur de Serban Nicolae
Și încă o notulă explicativă. Mi-am schimbat avatarul, nu pentru că n-aș mai crede în “NU GEOANĂ” sau “ANTI PSD”, astea rămîn valabile. Dar cred că nația asta încă n-a ajuns în faza în care e capabilă să creeze un Solidarność propriu. Într-un secol încă recent a fost nevoie de niște pașoptiști (btw, și eu sînt de la patruszopt, neicusorule, da’ mai tîrziu) să se screamă pentru a propune a se schimba cumva-ceva, e clar că au pierdut pariul cu xyzcultura din cauza unui ciudat tip de mentalitate imposibilă, tip explicat suficient de clar de noul meu avatar. Cap pătrat zic neavizații neaoși, imposibilitate 3D zic uimite agenturili.
Despre Timișoara numai de bine. Poate în 2189 să se mai întîmple ceva. 1789 Liberté, Egalité, Fraternité + Robespierre, 1989 Punctul 8 + Iliescu, 2189 – om trăi și-om vedea
…om trăi? Care om? asta-i întrebarea!
pataphyl, in seara cand elena udrea a comentat si ea pe blog m-am simtit exact ca astazi, dupa ce am citit postul lui bleen despre agitatori: ofticata pentru ca a trebuit sa isi puna nu nickul, ci numele real, pentru a ne bate pe umar ca suntem baieti buni …
probabil ca exagerez …
@Merechene, Udrea si-a castigat dreptul de a iesi in strada: “Mai intai ca, personal, ca un om care adolescent fiind a iesit in strada la evenimentele din decembrie 1989, cred ca am dreptul sa ies in strada ori de cate ori simt ca exista riscul sa pierdem libertatea pe care am castigat-o in acele zile”. Ce n-am inteles este: “Mai intai ca, personal, ca un om care adolescent fiind a iesit in strada (…)”. in rest, ramane cum a stabilit: o sa iasa pe risc de pierdere.
Nu știu dacă exagerezi mereche, chestia-i că îndeobște e destul de clar care-s năimiți și care-s pe bune. Cei stabili au un nume, de cele mai multe ori dat explicit pe propriul blog sau altcumva mai discret, într-un cuvînt (de fapt în trei cuvinte) își respectă onoarea. La fel și cei stabili, ca tine și alții… pînă vine un dobitoc cu clona nick-ului care te obligă să te demaști pentru a-ți salva… ce? numele! Asta se-ntîmplă la ziare de pildă, unde apar avalanșe de clone, administratorii de bloguri personale serioase țin la chestia asta, nu admit clonarea. E.U. e persoană publică, pune numele cu link acasă la ea, care-i problema? Și p’ormă, cum să te bată pe umăr că ești BĂIAT bun, doamnă? Asta chiar n-am înțeles-o…
@max
Bagă diacritice, căci deja pot citi citatul în două moduri distincte, tare aș dori să nu mă confuzionez în aceste momente de altfel critice pentru țară. Recitește te rog fraza precedentă și observă că sînt deja două (eu am găsit patru) interpretări, în condițiile în care AM FOLOSIT DIACRITICE!
Nu era vorba despre Băsescu, despre comunism, despre ciumă roşie, despre trădare, despre tatăl lui geoană şi ce dracu a mai ţipat tembelul ăla în microfon (bine că nu prea s-a luat lumea după el). Era un miting (flashmob, ziceţii cum îi vreţi) de solidarizare cu Timişoara şi un protest împotriva folosirii simbolurilor naţionale şi ale Revoluţiei în scop electoral. Împotriva folosirii Pieţei Operei din Timişoara, a simbolurilor Timişoarei, a zilei naţionale în scopuri electorale. Nu era un miting anticomunist (???), nu voia nimeni să dea jos comunismul (???), nu era un miting care protesta împotriva tatălui lui Mircea Geoană sau a vizitei acestuia la Moscova.
Jos Geaoana, c1uma r0sie si c0munist ce esti!
Totul se confiscă acum! Ce avea să afle un trecător întîmplător prin Piață? Vom afla în 2189?
@pataphyl, tot ce apare intre ghilimele este preluat de pe blogul Elenitei Udrea, din ultima ei postare.
De circa o oră a trecut și aici, pe Coasta de Est, Ziua Națională! Am serbat-o cu plăcere alături de prieteni, chiar dacă simțămintele sînt mai degrabă triste, va veni cineva din California, apoi Marius Epicentricul… chiar dacă mîhnit, mi-a fost bine să spun ce gîndesc celor apropiați. și m-aș bucura nespus să ajung zilele cînd orice copil sau adolescent se va ridica în picioare cînd cineva va rosti un fel de “Pledge of allegiance” la începutul oricărei zile normale. La început treaba asta mi s-a părut cumva ciudată, apoi am ajuns s-o înțeleg și chiar să fiu mîndru pentru asta. Pentru moment “Proud to be an American”. No offence! Poate oare fi reînvățat respectul? Cum?
@max
Știam asta, dar vorbeam cu tine. Fii mai creativ, wtf?
Pulsul electoral crește, e timpul dedicațiilor muzicale:
@bleen & all
Cum mai e radioul în România? (obișnuia să fie mai echilibrat…) De ce întreb asta? – în ultimii 2-3 ani în State s-au făcut studii privind impactul mass-media. În zonele metropolitane, TV e dominant (urmat de ziare tipărite, în mare scădere, cu falimente etc.), internet, viu grai. În restul vastei țări, predominant e radioul, ascultat în timpul zilei de muncă și de fermier, și de șofer de camion, simplu redneck etc. Am observat în ultima vreme că radioul e tot mai ascultat și în orașe mari (trăiesc în zona Philadelphia, abia 6 milioane locuitori). Zona radio (plus Internetul în ultimele luni) e dominată de conservatori – Rush Limbaugh, Glenn Beck et al). În România mi-e greu să-mi imaginez ciobanul cu laptopul sau iPhone-ul la cingătoare, bătrînul “tranzistor” e mult mai comod și mai firesc. Deci: cum e radioul în România de azi 2 dechemvre?
Naspa pataphyl. Acelasi cacat ca la TV.
Bleen, mesajul de ieri seara a fost misto. Pe ansamblu erau oameni in Piata, putini dar al dracu de faini. E frumos sa vezi ca twiteristii au iesit organizati de capul lor.
TOG: Shit! 5 feet & rising (vezi Johhny Cash 8:12, ora lui Napoleon Joiană
)
Apropo care a luat 500 de lei spaga sa iasa in Piata? Doua iesiri din astea si merita sa vin la Bucuresti. Il ascult pe tembelul de Sarbu chiar acum.
@TOG
În 90-91-92 ieșeam cu copiii (studenții) la mitingăreală, oameni faini, nimic de zis. Cruda democrație cere numere, f### numbers, cîți nătîngi au twitter? Îin 2189? Prea tîrziu. Pentru mine, cel puțin…
Salut!
Per total,au fost mai mult de 500.Oamenii veneau,stateau si plecau.Eu am plecat pe la 7,30.
Și Sârbu? PRO Sârbu? WTF?
Nuuuuuuuuuuuu! Magarul cu un singur testicul. Ala ce zice ca in Timisoara a spus ca lumea din Piata Operei a fost platita de pedelisti. Sincer, au reusit sa aduca 50 000 de oameni la Cluj si nu au adus in Timisoara decat 2-3000 de oameni?
Numarul mic arata ca PDL a fost usor in offside.
Adică NICI O televiziune? Adică numai Fratele Păunescu și Jegul DD? Unde ești tu Kafka tată?
Despre PRO pot zice ca a jucat foarte mult in tabara Nastase. Acum habar nu am ce e la ei. Nu ma uit la Pro de ani de zile.
Dictatorul e la irealistii pe FM. Bagati steaming.
streaming
Am inteles Bleen. Era vorba de Timisoara.Era vorba de un protest shamponat despre cum se folosesc simbolurile sfinte de catre producatorii de hirtie igienica. Dar a iesit altceva.
Intimplator blogul tau fiind cautionat de Lazaroiu si apoi de Basescu, a avut autoritatea morala sa cheme oamenii si scuze ca au venit 500 in loc de lantzul viu de 30 de korporatisti. Ma rog, nu ai putut sa ii dai afara de la flashmoaba dar le-ai aratat de dimineata si ia-i porcait pe masura ca au furat flashmobu’. Este gresit de doua ori: odata ca astia kakanii vor zice : aseara au fost 2 grupuri: 1 al dobitocilor aiurea pe care ii critici si 2 vinzatorii de usi de garaj.
Eu daca as fi in staful lui Geoana as da pe realitatea postarea din dimineata asta, integral ca sa arat cine sunt cei care se opun progresului.
Ar fi bine sa preiei in continuare cererea si the unexpected success cum te invata Peter Druker, si macar pina vineri fi portavocea celor care vor sa strige jos comunismul.
De luni, desigur vei putea organiza flashmoabe si la Marriot in curtea interioara, cu invitatii doar pentru baietii de firma.
Pataphyl, eu rad ca prostu. M-am uitat in ultimele 2 zile la Tv. Uimitor o caut pe Elodia la OTV. Ieri la paunesti a fost Tismaneanu si nu mi-a parut rau ca am lipsit pe blog.
UTS nu fi rau. Bleen are dreptate. Nu merita sa ai tantalai pe post de microfonisti. Daca vroia flasmobcorporatist pleca scarbit in 30 de secunde. Nu fiti tampiti sa va certati aiurea.
Hopa, se vorbeste de Piata.
Daniel Vighi(de pe Hotnews):
“La inceput s-au adunat in spatele lor cam vreo 100 de oameni care ii priveau in tacere mohorata. Vreau sa spun ca atitudinea celor de la miting s-a schimbat odata cu strigatele cu lozinci de felul „Geoana presedinte” la care au inceput huiduieli. S-au ivit mai apoi doua bannere cu Proclamatia si doua steaguri nationale cu gaura – simbol electrizant al revolutiei de odinioara.
Treptat piata s-a umplut si a pornit un vacarm urias cu lozinci de felul „Jos comunismul! Pacat, pacat de sangele varsat! Hotii! Jos mogulii!” Sfidarea a atins paroxismul in momentul in care pe un ecran imens au inceput sa apara actorii politici din interiorul Operei. Au fost, nu exagerez, aproape doua ore de huiduieli, lozinci, strigate, trambite. Cele mai multe animozitati le-au starnit Primarul Ciuhandu, Mircea Dinescu si Crin Antonescu”
O chestie de care toti bleenistii ar trebui sa fie mandri, ieri in Piata am vazut Nu Geoana facut pe imprimantele de acasa. Nu e putin lucru sa vezi oameni aderand la o idee de capul lor.
@tinere stîngaci
Și tu ai oare’ș’ce dreptate
TOG
Nu-i dracu’ așa negru deci… Dracu votează? Cum dracu votează dracu?
Domnul Dracu voteaza Basescu.
Basescu ii pocneste la irealisti acasa.
Ei, care stânga şi care dreapta?
PNL e ca PLM, o aşez pe dreapta şi tot pe cracul stâng nimereşte.
Iar stânga lui Iliescu e cea de la care cei care au absolvit cu greu câteva clase aşteaptă salarii pe viaţă, în timp ce marii socialişti vând fabricile la preţ de buticuri unora ca Patriciu şi alţii. Sau numesc 130 directori de agenţii guvernamentale cu salarii de zeci de mii de Euro. Mai mari ca ale lui Barosso.
@TOG
Nice! Nice, Côte d’Azur! Coasta dracului
la RFM tiranul a esuat intr-o discutie sterila despre lustratie: prioritatile comenzii sociale, zice.
TOG – ok
Imi aduc aminte imediat dupa 22 cind a aparut grupul de dialog social. Toti cei de acolo puteau forma un guvern intreg. Chiar li s-a propus ! Au refuzat imediat deoarece ei doreau sa nu faca politica ci sa ii invete pe romani sa faca politica. Asa ca Nea Nelu a zis mersi la telectuali, a calarit bine tara si pe cei din grup i-a mai sodomizat din cind in cind.
Poti vorbi de delicatesuri si de politica cu delicatesuri intr-o zona normala.
Dar sa te bucuri: vai ce twiteristi misto am fost, aproape ca si cei din Chisinau, cind 5 ani de acum in colo Hrebenciuc iti va aparea pe smartphone mi se pare o consolare prea mica de doua ori intr-un deceniu
Tot asa si acum: ne trebuie oameni in piata, nu pentru a convinge pe cineva (acum nu mai poti convinge pe nimeni) ci pentru a ne da noua insine un pic de curaj ca sa mergem la vot si nu la shopping la Budapesta duminica asta pentru ca Base tot o ia pe coaja.
Individul a strigat “Geoană la puşcărie” şi “Becali la puşcărie”. Cît de redus mintal poţi să fii ca să faci asta?
Tînăr stîngaci: GDS era un acronim de sine stătător atunci, a rămas doar un episod de tranziție din lunga confuzie mioritică: s-o mulg vs. să n-o mulg? Deviza intelectualilor cu ștaif: facem zid, da’ se dărîmă, a se vedea Manole, Meșter [op.cit]. Ana? na-na-na!
La un moment dat a apărut un idiot la microfon (un jurnalist) care a început să înşire motivele pentru care el îl votează pe Băsescu.
cred că cel mai bine și mai temeinic se protestează la cabina de vot
@Bleen
O strigătură prudentă ar fi fost: Becali la stînă, Joiană la mă-sa soacră!
De fapt se știe în ce echipă juca individul care striga așa? Eu sînt jucător de șah & bridge, acolo deviza e: cărțile la decorație, ochii la pizmaș!
Nu glumesc, la securiștii care ne hîrjoneau pe vremea descreieratului astea erau reguli de bază!
@camil
Perfect de acord, dar asta trebuie s-o știe și poporul Grivei. De la Grivei la Grivco e-o diferență nesemnificativă de căteva litere: două: ori-ori! Nu se reportează ca premiul la Loto, deci nu văd win-win, deși mintea mea sofisticată ar putea jura cu mîna pe inimă…
OK,ok uitati-i pe tampiti.
Idiotul ziarist care zicea de ce il voteaza el pe Basescu si-a imaginat ca intrunirea are o oarecare legatura cu alegerile de duminca. Daca organizatorii i-ar fi spus: Nu baiete noi nu avem treaba cu alegerile noi suntem aia cu pingarirea sfintei Timisoare atunci omul poate intelegea
Acum vorbind serios faceti bine si ajutati cu o noua manifestatie azi la 18.
Întrebare: oare cum s-ar fi descurcat următorii într-o asemenea situațiune de căcat: Caragiale, Topârceanu, Eugene Ionesco, Arghezi (Tudor, nu zăluda de fie-sa), Păstorel Teodoreanu, Gr. T. Moisil. Pentru postaci: dar Ceahlăul literaturii etc. Mihail Sadoveanu?
Bleen,
un flashmobil gonflat pe emotie. aia cu creier l-au cautionat prin simpla prezenta, dar au ramas ca de obicei pe margine. microfonul va sta tot timpul in mana unui idiot. ce Dumnezeu?! l-ati uitat pe Marian Munteanu?
@UTS
Domnule, realmente îmi place cum gîndești azi. Ajută-mă, te rog, ești același care postează de multă vreme pe la varii ziare? Muy obrigado!
Servus. Si eu sunt un vizitator de fiecare zi, nu comentez, nu observ, citesc. Toate cele bune!
good point, max, very good point. Avem idei, n-avem dicție. Și invers, adică cum e mai rău (Marin Sorescu, “Iona”: E invers Marine, e invers!)
Tot restu-i pe margine, are M.Ursachi o poezie nemaipomenită pe ideea asta: miezu-i mai mare ca marginea, o să-mi aduc aminte cîndva s-o caut!
Bleen, inteleg ca o sa se faca un flashmob si pe 3 decembrie?
Pataphyle
1
Pai o parte s-au carat draku de aici
doi au pupat mina
Restul au crapat.
2
Te plingeai ca nu ai o Solidarnosci pentru uz personal.
Pai toti telectualii aia fini nu au strimbat din nas sa intre in fabrici si sa povatuiasca cu riscul vietii lor muncitorii transpirati timp de ani de zile.
Dar noi suntem obisnuiti cu revolutiile twitteriste. Revolutia din 1848 din moldova a fost cu niste boieri care s-au dus si au zis ceva chestii intr-un balcon, apoi au plecat acasa, iar domnul care era ruda cu jumatate din ei le-a aratat obrazul si i-a invitat la banchet.
Eu n-am fost, am fost la toate mitingurile pana acum, dar acum am o pb. medicala si nu pot veni. Dar vreau sa va spun ca sunteti mici copii. poate n-ati vazut cum au confiscat catzavencii cu miscaricii lor (militzia nu-stiu-cum) micul miting impotriva ordonantei CNSAS facut in 2007, cred, tot la fantana. Pe de alta parte, daca au cuvantat asa oamenii aia, e o dovada ca-s nevorbiti de mult timp, aveau nevoie de un miting adevarat de mult timp.
La OTV a intrat in direct un om de 61 de ani din Sanicolau care era membru fondator al PNL, si care spunea ca ii e pur si simplu rusine de ce s-a intamplat azi la timisoara. La un moment dat omului i-au dat lacrimile, vorbea cu lacrimi in glas, si spunea: sunt om serios, domnule, “sunt bogat”, am o fabrica – sa nu fie luat de “zaltat” cum zici tu….
sotul meu mi-a explicat ca eu habar n-am, oamenii aia din Ardeal au luptat cu adevarat cu comunistii, nu ca noi, miticii…. noi nu stim ce inseamna asta…
Pe de alta parte, bleen, nu trebuie sa-i injuri, trebuie sa explici si tu clar de ce anti-comunismul e desuet azi
Eu cred ca PSD-ul e mereu cu un pas inaintea tuturor
si mai destept decat toti romanii
Daca au gresit crezand ca romanii sunt suficient de spalati pe creier sa inghita chestia de la Timisoara, fii sigur ca data viitoare se vor asigura ca suntem toti spalati pe creier 100%, ca sa nu mai fie probleme….
PNL-istii care defileaza cu anti-comunismul desuet s-ar putea sa aiba ceva dreptate in ce spun ei, dar nu cum ar vrea ei, ci altfel, in sensul ca PSD e cu mult mai evoluat si mai destept decat au fost toti comunistii vreodata
Am impresia ca noi oamenii obisnuiti nici nu mai intelegem de fapt, dar’mite sa mai putem tine pasul cu ce face PSD…
De aici discrepatnta intre cum vezi tu – si cum vad zaltatii aia
UTS -> foarte corect.
Căutam o poezie a Magistrului Ursachi, am găsit două pentru candidați:
Prima:
Alesul
Vedeți-l : acesta e cel care poartă însemnele,
acesta e cel copleșit de noroc și de steme, acesta e cel care tace.
Fericiți-l, prealăudați-l și fie-vă
milă de el.
A doua:
Edict
Noi, Mikado al pădurii, instituim,
din clipa aceasta, ordinul sacru
al Crizantemei de Aur.
Splendida Noastră Majestate
îl înălțăm pe dulăul Nostru Azor,
pentru credință, deșteptăciune și vitejie,
la rangul de Cavaler
al Crizantemei de Aur.
Postare nouă:
Băsescu: Năstase, Orban, Patriciu şi SRS au venit la mine să le rezolv dosare http://bit.ly/5cpOh7
….parca-i si vad pe zaltati, in epoca de aur a intelegerii si iertarii PSD-iste si PNL-iste, ca niste relicve ale trecutului si ale “dezbinarii”, urland pe baricade inchipuite, neintelesi si ridiculizati ca PRM-istii de azi …
@andra
Accept multe zise de tine (micuță obiecție – au fost și în Moldova luptători adevărați, menționez lucrul ăsta pentru onoarea celor 2-3 pe care-i cunosc și care sînt încă în viață).
Obiectez însă serios pe tema : “PSD-ul e mereu cu un pas inaintea tuturor si mai destept decat toti romanii”. Nu e deloc mai deștept, e mai organizat, căci are un guideline gata făcut încă de pe vremea Ulterior Mumificatului Lenin, vezi postarea mea de la 3:05 și cîteva din aceeași zonă orară. Că-i mai organizat e clar – are o istorie de 20 + cineștiecîți ani. CĂ NU E MAI DEȘTEPT, ia vezi matale gafele făcute în cascadă. E drept, cînd ai fost atît de “înțelept” să cumperi aproape toate mass-media (plus “liberalii” omnipotenți “la pachet”), nu-ți mai pasă cînd calci în străchini. Așa cum nu mai contează gramatica lui Parpanghelie sau puseurile Staliniste ale lui Moș Roată Dințată…
Cand ajungi sa-i tratezi cu prea multa blandete pe proprii tai calai,te transformi in complicele lor.
In rest de acord cu tine.Prea multa politete strica insa,imbecilul trebuia oprit.
Pataphyl
prietene, eu sunt os de comunist. nu-i urasc deci, nu am partis-priuri. tatal meu s-a auto-lustrat in 5 sau 6 ianuarie 1990, dupa ce eu si fratele meu ne-am intors intregi de la revolutie. nu am deci nici complexe de vinovatie.
ii cunosc pur si simplu.
daca acum au luat spalarea generalizata pe creier drept un fapt implinit si au gresit, fii sigur ca data viitoare se vor asigura ca acest lucru este fapt implinit
niciun alt partid din Romania nu a mai folosit media la un asemenea nivel.
niciun alt partid nu stie sa reactioneze la asa ceva.
toate primesc doar beneficii de-a gata din munca PSD-ului cu media.
au ajuns sa ne puna sa ne batem singuri, au folosit absolut orice slabiciune din interior, ne-au pus sa ne luptam cu bata impotriva avioanelor invizibile, ce mai vrei ?
de-acum inainte pentru PSD nu se mai pune problema decat de finishing
si de acorduri fine
stiu ca suna defetist strict in momentul asta, si n-o sa mai repet acest lucru
dar e adevarat si e un lucru foarte grav
gotcha Andra;
eu sînt (aproape) total extern, doar le “refac traseul”. Ca dovadă că n-am gîndit prea departe: mi-ai răspuns. Mulțumesc.
P.S. Cunosc și eu două cazuri de autolustrație, respectele mele. Le-am exprimat și atît. (Te rog nu mi-o lua în nume de rău).
@bleen, exista un singur mod de a face flashmob eficient. Cel mai eficient mod este flasmob-ul de scara de bloc, de bloc, de grupuri de blocuri, etc. Acolo unde miza unei notorietati efemere dispare prin faptul ca fiecare se cunoaste cu fiecare. Importanta este sincronizarea acestora, durata fixa a manifestatiei si stabilirea unui mesaj unic. In acest fel, fiecare individ al fiecarui grup poarta raspunderea propriilor actiuni si declaratii. Televiziunile, partidele politice, grupurile de diversiune nu pot actiona atat de dispersat in teritoriu precum suntem noi. Mesajul, insa, va ajunge cu mult mai multa eficienta in strada, va fi cu mult mai putin alterat, iar imoptenta spargatorilor de flashmob va fi data de sincronizarea perfecta a actiunilor mici, dar cu mult mai multe decat capacitatile lor logistice si operative. Spre exemplu, un inceput bun ar fi flashmoburile de cartier, efectuate in parcurile principale ale acestora.
@bleen
Cîte Andre există pe sîrma asta? 10:33, 11:02 – avataruri diferite (sau sînt eu prea chior căci e trecut de 4 dimineața aici
)
@zexe
Are U Kiddin? chestia asta ia luni de zile, eu aveam senzația (falsă pare-se) că vorbim ce se mai poate corecta (drege, dacă preferi) pînă duminică…. Tu poate spui duminică, dar spune și luna, anul!
@Pataphyl, am avut senzatia ca se vorbeste despre miscarea de solidarizare cu timisorenii si nu despre grupuri de sustinere electorala a unui candidat. Cel putin asa am avut eu senzatia ca si-a dorit Bleen. In cazul in care exista o manifestatie de sustinere electorala este bine sa lasi organizarea in mana celor care isi asuma politic aceasta manifestare. Altfel, orice miscare neorganizata va ajunge in mana propagandistilor antrenati sa faca asa ceva. Exemplu clar este ceea ce s-a intamplat aseara.
Pataphyl
eu sunt cu ambele avataruri. s-a schimbat doar avatarul nu persoana
zexe: conjunctura e de vină, sincer vorbind, cine s-ar uita la o treabă intimă la nivel de scară/bloc în sezon mort politic? Trist e că nici cu timișorenii nu te poți solidariza la nivel foarte restrîns, nici măcar sectoristul nu te bagă-n semă
@Pataphyl, inchipuie-ti ca stai in casa si ca auzi in fata blocului melodia care a consacrat miscarea celor din Timisoara rasunand din toate masinile din parcare. Scoti capul pe fereastra si iti vezi copilul, impreuna cu toti prietenii sai, ca isi exprima solidaritatea cu timisorenii. Nu-i asa ca iti pui intrebarea daca este bine sa mai simpatizezi cu miscarea GRIVCO?
oki doki Andra
@Pataphyl, inchipuie-ti ca stai la o intersectie si vezi cinci masini cu radioul acordat pe un modulator fm din care rasuna aceeasi melodie de solidaritate la nivel maxim. Grupul de masini se deplaseaza in mod compact iar strada rasuna de acelasi mesaj de solidarizare, Nu-i asa ca te incearca un sentiment de simpatie? Nu-i asa ca ti-ai acorda si tu radioul pe aceeasi frecventa?
Zi pe bune… ai facut tam-tam cu mitingul NU pentru Basescu?… LOL
[...] P.S. O parere similara pe Bleen, aici. [...]
anaalfabeti ,abjecti,oameni fara scrupule,cum i-ti permiti idiotu-le sa folosesti un asemenea limbaj intr-un articol chipurile.la fantana erau oameni ce au luptat pentru ca tu sa poti spumega si arunca venin din inima ta neagra.erau oameni care au luat ciomege mineresti pe spate.pentru ca tu ,tu abjectu-le sa fii liber astazi .RUSINE!
Jos comunismul – ce inseamna asta in Romania, ce la Bruxelles
Ma gandeam ca in ultimele zile s-a vorbit foarte mult despre comunism, din nou, despre lustratie, despre fosti comunisti si anticomunisti.
Ieri se vorbea despre punctul 8 al Proclamatiei de la Timisoara, astazi presedintele Basescu spune ca este necesara legea lustratiei, dupa condamnarea comunismului, pentru ca cercul sa se inchida.
Ei bine, ca sa aduc lucrurile pe teritoriul meu, al afacerilor europene, comunismul este ghiuleaua atarnata de piciorul unora care spera la o pozitie de inalt functionar european.
Parlamentul European ii va audia pe comisarii propusi si legislativul de la Strasbourg arata ca va face zile grele comisiei Barroso II daca nu va exista un echilibru intre femei si barbati in componenta ei. Barroso a reusit sa aiba, ca numar, cu una mai multe femei decat in echipa anterioara.
Si atunci Parlamentul a dat alt semnal: ca va fi foarte dur cu acei candidati care au avut legaturi puternice cu regimurile comuniste din tarile lor. Apartenenta la structurile comuniste, acum la 20 de ani de la caderea acestor regimuri, este vazuta ca un stigmat. Ca o problema, ca faptul ca aceste tari nu au reusit sa isi improspateze clasa politica si sa o innoiasca, sa aduca sange proaspat.
Grupul PPE a aratat ca tuturor celor ccarora anterior au cooperat cu “regimuri opresive si organizatii nedemocratice” li se va nega ocuparea postului de comisar. Adica toti cei cu un trecut comunist vor intalni opozitie.
Evident ca doar comisarii propusi din noile tari membre se confrunta cu o astfel de problema, iar tinta sunt in mod cert in acest moment comisarii ceh si ungur.
In Romania, la 20 de ani de la caderea comunismului, oamenii simt nevoia sa iasa in strada si sa strige, din nou, jos comunismul si sa revendice simbolurile anticomuniste abuziv utilizate de niste politicieni, in scop electoral.
Cam asa gandim si vorbim despre comunism la Bucuresti/Timisoara si la Bruxelles/Strasbourg.
http://menaru.blogspot.com/2009/12/anticomunismul-in-romania-si-in-ue.html
[...] http://bleen.ro/politix-si-obelix/2009/12/02/piata-universitatii-1-decembrie-2009/ [...]
[...] Desi nu sunt de acord cu toate cele spuse de Politeia si Bleen, cred si eu ca votul de pe 6 decembrie este adevaratul mijloc de atac. Ce a fost de taxat pe 1 [...]
D-le Axinte,
1. Într-adevăr, manifestaţiile spontane atrag irezistibil un anumit tip de energumen histrionic, care, atunci când îşi găseşte mediul prielnic, intră în efervescenţă şi se produce cu tot arsenalul său de clişee şi emoţii, inept, inabil şi inadecvat, încăt stai să te întrebi dacă este doar un dobitoc sau totuşi un provocator. Din acest punct de vedere vă înţeleg furia.
2. Pe de o parte scrieţi şi chiar repetaţi că:
“Nu era vorba … despre comunism, despre ciumă roşie, …. Nu era un miting anticomunist (???), nu voia nimeni să dea jos comunismul (???)… Era un miting … de solidarizare cu Timişoara şi un protest împotriva folosirii simbolurilor naţionale şi ale Revoluţiei în scop electoral.”
Pe de altă parte însă, una din sursele autorizate ale evenimentelor de la Timişoara (Daniel Vighi, pe Hotnews) relatează că:
“Treptat piata s-a umplut si a pornit un vacarm urias cu lozinci de felul „Jos comunismul! Pacat, pacat de sangele varsat! Hotii! Jos mogulii!”
Sintetizez: mitingul spontan de aseară din Piaţa Universităţii nu a fost unul despre comunism, sau anticomunist, ci unul de solidarizare cu Timişoara unde s-a strigat şi au fost lozinci de felul “„Jos comunismul! Pacat, pacat de sangele varsat!”.
3.Textul Dvs. îmi confirmă prăpastia dintre generaţii, mai precis dintre generaţiile adulte înainte de 89 şi cele maturizate în ultimii 20 de ani.
Atunci când afirmaţi că: “Ce pizda mamelor voastre are ciuma roşie şi comunismul cu ceea ce se întîmplă astăzi în România? De ce trebuie să vorbiţi întotdeauna în limba de lemn a istericului de serviciu, să folosiţi aceleaşi lozinci lipsite de conţinut şi relevanţă?” daţi expresie unei viziuni şi unui sentiment larg răspândit în generaţia ajunsă adultă după 90, pentru care (anti)comunismul nu reprezintă decât o formulă goală de conţinut, caducă, ridicolă şi diversionistă.
Pe de altă parte, eu – şi ca mine sunt încă milioane – sunt depozitarul unei biografii, ale unei experienţe şi ale unor convingeri pentru care anti(post)comunismul este de acută actualitate, iar ciuma roşie, mai prezentă ca oricând prin moştenirea şi consecinţele ei.
Îi trimiteţi la dracu pe toţi cei dinainte de 89, cu fantasmele şi obsesiile lor desuete şi fără noimă.
Nu credeam să fiu trimis atât de devreme la azilul de bătrâni/nebuni.
La loc comanda !
, ca un avort si cand s-a vazut ca nu au pus botul decat vreo 250 de participanti( ca sa mai aduci altii trebuie bani si-n Modrogan bate vantu’, ca Vantu are alta directie
), s-a dispus renuntarea la lupta de strada.
Se spera la un miting de proportii, organizat spontan
Se va mai incerca ceva asemanator si-n 6 decembrie si apoi se va suna retragerea pentru lingerea ranilor si sugerea indicatiilor de partid.
[...] cu privire la detaliile organizarii acestuia), asa cum, de altfel, nu se poate face nimic pe … [...] Uni Ego / Piaţa Universităţii, 1 decembrie 2009 | [...]