148 000 de plastografii
PSD cere expertiza grafologică a declaraţiilor pe proprie răspundere date de votanţii din diaspora. Adică aproape 148 000 de expertize grafologice.
UPDATE 14.52. Duvăz cere expertizarea criminalistică a buletinelor nule dublu ştampilate, să se vadă care ştampilă a fost prima. Vîrsta tuşului de pe buletin va fi analizată prin datarea cu carbon.
Tagged with: alegeri prezidentiale • declaratii pe proprie raspundere • diaspora • duvaz • expertiza grafologica • frauda • psd
98 Responses to 148 000 de plastografii
Leave a Reply Cancel reply
Ultimele comentarii
Categorii
- Bleenisme (115)
- D'ale mele (281)
- Diverse (142)
- Externe (1)
- Istoria lumii (1)
- Madame Blogary (20)
- Media (117)
- Muzica filme (2)
- Occident (2)
- Personale (5)
- Politică (468)
- Recomandari (6)
- Special (3)
- TOAW (17)
- Trolli (1)
Arhivă
- December 2011 (4)
- November 2011 (18)
- October 2011 (4)
- September 2011 (15)
- August 2011 (39)
- July 2011 (53)
- June 2011 (12)
- May 2011 (6)
- March 2011 (1)
- February 2011 (1)
- January 2011 (18)
- December 2010 (7)
- November 2010 (7)
- October 2010 (13)
- September 2010 (2)
- August 2010 (8)
- July 2010 (48)
- June 2010 (8)
- May 2010 (9)
- April 2010 (6)
- March 2010 (8)
- February 2010 (8)
- January 2010 (18)
- December 2009 (90)
- November 2009 (57)
- October 2009 (47)
- September 2009 (35)
- August 2009 (80)
- July 2009 (63)
- June 2009 (44)
- May 2009 (15)
- April 2009 (61)
- March 2009 (63)
- February 2009 (46)
- January 2009 (39)
- December 2008 (96)
- November 2008 (60)
- October 2008 (52)
- September 2008 (27)
- August 2008 (32)











Degeaba săriţi cu gura: Pornonacul a rostit câteva adevăruri importante duminică seara:
1. Este o noapte frumoasă pentru democraţia din România!
2. Este victoria lui Crin, aşa cum este şi a mea!
3. Îl voi respecta pe fostul preşedinte [probabil, se referea la Iliescu]
astia s-au trezit ca se afunda in nisipuri miscatoare si trec, ca oricine intrat in panica, din greseala in greseala pana la ingroparea totala.
148.000 +1 de expertize (unde “1″ e bacul lui Vangelie).
Si daca mai ramane timp sa renumere Psd-ul oooole lu’ N., mortii din 21-22 sau minerii din 13-15.
Si cand toate aste vor fi gata, sa vina Bunicuta sa ne spuna o poveste… ceva gen ” 1001 de morti”.
Sa le faca, dar pe banii baronilor PSD. Asa se mai intorc banii obtinuti din furaciuni la stat.
Treceti la amprentare! Se vor compara amprentele de pe buletinele de vot!
Teste ADN nu se fac?
alcoolemie ?
Mai bine arestează boborul şi aleg ei altul. Eventual, în Sudan.
Am inteles ca s’ar putea ajunge chiar si la analiza ADN. Mergeti sa dam niste probe de urina la sediul PSD ?
Buna idee, sa mearga mai repede treaba.
Astia seamana toti cu Geoana. Sunt toti din acelasi aluat, framantat de Ilici Iliescu.
Huitzilopoctli,
se pare ca in urina ADN-ul e greu de detectat. Lucrurile stau total diferit cu o anumita materie maronie.
Ar merge si’un scuipat
la cat de tare s-au facut de cacat, stiu si ei ca orice ar mai cere, mai mult de atat nu se pot face.
e clar ca ceea ce incearca de fapt, e sa implementeze ideea, in mintea celor slabi de creier, ca Basescu nu e presedinte legitim.
si putem fi siguri ca vor repeta asta inca 5 ani de acum inainte.
diferenta este ca daca inainte de alegeri erau periculosi si enervanti prin tot ceea ce spuneau si faceau, de acum nu mai reprezinta decat o simpla sursa de distractie, absolut inofensiva.
Aş fi foarte surprins dacă expertizarea aceasta ar dovedi ceva.
Pentru mine, lucrurile au devenit destul de clare după renumărarea a jumătate din voturile anulate. Nu cred că s-au pus în mod intenţionat voturi valabile în grămada voturilor anulate. Numărul voturilor declarate în mod incorect anulate este infim. Explicaţia este simplă: oamenii care numărau erau deja destul de obosiţi. Se poate întîmpla ca din greşeală să pui un buletin în grămada greşită.
Mă îndoiesc că o eventuală expertiză va duce la concluzia că cei din comisii au aplicat o a doua ştampilă pe unele buletine de vot. Iar dacă acest lucru totuşi s-a întâmplat, probabil că cel defavorizat a fost Băsescu. În comisiile acelea era un membru pro-Băsescu, restul fiind toţi anti-Băsescu. Nu putea un singur om să păcălească vigilenţa a 5-6 persoane, în schimb invers se putea întâmpla.
Railor, nu e ce credeti !! PSD e in actiune umanitara pt Antene si pt iRTv, pt ca nimeni nu vrea sa fie somer inainte de Craciun !! Se platesc datoriile morale. Si weekendul fara scandal e ca sarmaua fara tuica.
@bleen, daca nu se ispravesc sarmalele pina luni, sa reflectam, poate afla si grupul socialist european despre aceste nevoinţe, incai sa le trimeaţă grafologi si corturi!
HPV, sifilis, ceva?..:mrgreen:
@Huitzilopoctli: subscriu
, desi, in anumite cazuri, vor fi probleme de metodologie, …oare cum ajunge “proba” la PSD? O trimitem sigilata?!
)
Daca tot le trimitem probele, sa testeze si pt diabet, insa s-o testeze asa cum faceau medicii acum 100 de ani, cand nu existau teste de laborator pt diabet(gustau urina sa vada “daca e dulce”
vot pentru gioana http://www.youtube.com/watch?v=-iaOU3xgmPg&feature=player_embedded# sau http://www.mesageruldeurziceni.ro/
Fraieri ar fi românii din diaspora dacă nu ar trimite o probă de fecale, sau măcar trei fire de păr în plic, pe adresa PSD.
Am scos trei floci. Îi pun în plic şi-i trimit la PSD. Pentru analiza ADN.
Eu cred ca tot circul asta are si o bataie lunga, sa descurajeze de principiu votul diasporei, cu cozi de 6 ore, cu ambasade speriate, care accepta un om la 5 minute, pt ca toti membrii comisiei sa verifice CNP-ul si pe C.I, si pe pasaport in timp ce i se preleveaza votantului probe biologice care se anexeaza la buletin.
Ar trebui sa ne incolonam cu proba la vedere, sa o predam la ambasada cu presa locala de fatza, ca tot invoca Duvaz imaginea RO.
@Nemo, Liviu Turcu e un fost securist, acum in SUA, un balmajitor adus pe la TV si Jurnalul National ca sa combata CNSAS prin 2006, vorbeste mai rau decit scrie, mirindu-se singur de cit de interesant este, deci atita valoare au info si deductiile lui.
Simplu ar fi să se renunţe la votul secret. Am renunţa şi la exit-polluri şi la numărat aiurea. Ţi se notează în buletin, sub poză: votat X-ulescu. Iar după fiecare vot, Vanghelie mai taie unul de pe lista lui cu CNP-uri.
Am afla şi cu cine a votat Năstase
Hahaha…am ras si de data asta. cum naiba sa fie varsta tusului analizata cu carbon14 dating ???!! in primul rand ca erorile sunt f mari pentru sample-uri foarte vechi (peste zeci de mii de ani) sau foarte noi (de cateva ore, hahahaaaa, sau zile!!!). am trait sa o vad si pe asta… nu stiu ce traznai sa mai scoata tampitii astia… oare or fi intrebat inainte pe cineva de la criminalistica daca este intr-adevar posibil o asemenea analiza, sau au mers pe principiul…in Law and Order se poate, deci suntem salvati!!!
@mereche, ala era misto “made in Bleen”
..daca e “made in Duvaz”…ce sa zic, no comment
@Yeba, Ismail nu cunosteam
, doar citeam si analizam turcul. plictiseam pe la jumate’, text lung si stufos, atac subliminal la neuroni si direct la timp pierdut.
Io zic că e mai bine să facă analiza fierului din ştampilă. Să vedem dacă e fier terestru sau meteoritic. Nasol e că va trebui să aşteptăm cîteva (zeci de) miliarde de ani, pentru că izotopii naturali ai fierului sunt cei mai stabili din Univers.
Mor de ras!!! Nu m-am mai distrat asa de vreun cincinal!!!
Ador sa-i vad cum se tavalesc in chinuri!! Stiind ca un pic din chinul ala e provocat si de mine!!
E tare tare frumos la tv zilele astea!! Aproape mi-as pune cablu special pentru dl Duvaz si alti domni!
Si maine o sa vedem iar din ora in ora cum Geoana ia bataie la nule!!
Mor de ras!! =)) =)) =))
da, dar am citit si in alta parte ca duvaz vrea sa faca asa ceva…
in primul rand ca trebuie sa se stie exact ce stampile s-au folosit pentru fiecare vot in parte (adica pentru toate 140000 de voturi)pentru a demonstra ca buletinele au fost manarite (ceea ce este imposibil!). in plus, daca sunt doua stampile pe buletin si expertiza spune ca cele doua urme de la stampile nu coincid, trebuie sa demonstreze ca votul a fost initial pentru geoana. inca o data este imposibil…
Analiza de carbon e utilă numai în cazul în care e vorba de o vietate moartă. Se poate data moartea, ţinînd seama că metabolismul, cel responsabil de “sincronizarea” izotopică a organismului, a încetat. Tuşul din ştampile nu se poate data decît dacă e tuş Pelikan. Putem afla astfel cînd a fost ucisă materia primă. Se poate data însă hîrtia. După aspect şi aciditate, era dinainte de 1989.
Nemo, oricum…am ras cu lacrimi cand am citit….
@Mereche, pai de aia a ajuns Bleen in top
apoi au venit si comentatorii(adica noi
).
mai ales ca asta e chiar domeniul lui
de exemplu @Mariusdela… @19:03 e de coma..
*chestia-i e ca umorul astora “e pe banii nostri”.
…nu e numai Geoana tampit, sunt prosti cu totii. Ieri Dragnea saluta decizia CCR(sperau sa se gaseasca acolo 70 000 de voturi anulate contra lui Geoana?!), azi Duvaz urla de “praf in ochi”.
Geoana e numai varful iceberg-ului(tzopaie la vedere!), dar si restul sunt (cam) prosti din ce in ce mai mari, pe zi ce trece.
Am inteles, sunt vreo 5 milioane de coafeze, de vanghelisti, de penelisti cu ura nereperata(miza alegerilor astea era printre altele si PNL vs PDL pe dreapta: cine pierde, ajunge partid de sub 10-15″. Daca nu iesea Basescu, PDL se cam ducea la vale, parerea mea).
Dar prostia unora si hormonii altora costa: rating de tara, bani de FMI, etc, etc.
De asta ati auzit?
Mircea Geoană avea ieşire pregătită de staff şi de consilierii americani (la atacul lui Băsescu pe tema întâlnirii cu Sorin Ovidiu Vîntu, din seara care a precedat dezbaterea dintre cei doi candidaţi, n.red.). Traian Băsescu şi-a surprins şi propriul staff prin felul în care a pus întrebarea. Americanii i-au spus lui Mircea Geoană, pleci de la pupitru, îi pui mâna pe umăr şi îi spui: “Tot securist ai rămas, îi urmăreşti pe toţi?”.
Americanii au scris un scenariu pentru un om care nu e în stare să facă aşa ceva.
Geoană a rămas lângă pupitru. Nu era vorba de uitat, nu se putea urni”, a povestit redactorul-şef al GSP, Cătălin Tolontan în emisiunea 3X3 de la Realitatea TV.
Nemo, ai mai uitat o categorie…cea a jurnalistilor
(nu toti). atunci cand vine vorba de stiinte exacte, chiar si o coafeza stie mai multe (mai are idee de o chimicala, stie ce e aia simetrie, cum sa combine culorile
)
Apropo de cazul din Ialomita prezentat mai sus tin sa remarc faptul ca doamna respectiva desi nu se misca deloc rapid dupa standardele domnului Nica, a reusit totusi sa voteze in 2 minute…
@toti
va propun sa coboram cu picioarele pe pamant:
http://blog.andix.org/?p=1069
HEEEELLLPP!
Bagati va rog linkul la clipul cu Hitler cand isi cearta oamenii ca nu l-au legat pe Pornac!
http://www.youtube.com/watch?v=2Z4cS6fBMiw
Hitler
Mersi mersi
Prostanacul agramat a zis: “in aceeasi masura cu este victoria mea” – nu “asa cum este si a mea” (vorbind despre “victoria lui Crin” – si, oricum, pe “victoria” lui Crin o cheama infringere. lunga, indelunga, rusinoasa, pre-lunga samd).
Pe mine nu m’ar speria faptul ca PD-L a gasit un super-erou capabil prin controlul mintii sa stampileze a doua oara zeci de buletine de vot sub privirile de-cerebrate ale celorlaltor 5 observatori.
Ma ingrozeste gandul ca a gasit nu mai putin de 22.000 de astfel de indivizi cu abilitati supraumane.
Sint convins^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H Cred cu tarie ca analiza izotopilor de oxigen din tusul stampilelor va arata clar ca cerneala nu provine de prin partile astea de Sistem Solar.
Parerea mea e ca deja se fac de ras PSD-istii cu toate cererile astea.
Manifest de adeziune====Sa traiti tovarasu DUVAZ!Populatia Romaniei se va prezenta la cererea d-voastra pentru amprentare ,indosariere si confruntare.Comparam amprentele de pe buletin cu cele din calculator.Astfel vom sti cati hoti avem in Romania,sexul,ce culoare politica au,din ce bazine electorale provin, ,citi copii au,etnia,iar in unele cazuri “delicate” ,cate plombe au in gura ,cate mercedesuri la scara.(Aveti cumva nevoie de sprijinul IBM pentru procesarea datelor?)
Am scris la PSD (pleonastic, pe limba lor)
Marius Mistreţu Hiroşima 13 dec. 2009
Către departamentul Analiză al PSD
Scrisoare de sprijin (clicaţi pe text)
Stimaţi domni,
Am aflat cu stupoare despre fraudele electorale şi mă grăbesc să vă sprijin în eroicele dv. demersuri şi acţiuni îndreptate spre salvarea democraţiei.
Vă trimit proba specimenului mostrei olografe a scrisului meu, pentru confruntarea grafologică a scrisului. Întrucît statul român se cîcîie de jumătate de an să-mi elibereze un paşaport, autentific biometric, cu trei floci pubieni.
Flocii sunt autentificaţi la notariat. Întrucît notarii nu pot autentifica în lb. română, vă rog respectuos, traduceţi dv. probele biometrice, în vederea certificării prin analiza ADN.
[probă floci lipită cu scoci] certific că flocii sunt în termen de valabilitate: [ştampilă 1 indescifrabilă]
[probă unghii] certific că unghiile au fost tăiate în faţa mea: [ştampilă 2 indescifrabilă]
Trimite careva linkul la PSD şi PNL? Că io n-am nimerit. Mă redirecţionează la psd.org (Pennsylvania School for the Deaf)
iiih, mistretzule, that’s gross
http://www.psd.ro/contact.php
linkul de la PSD
http://www.pnl.ro/Public/Contact.html
linkul pnl
Daca nu esti spîn, mai bine da-te dintre intelectualii lui Base si smulge-ti parul din cap, nu de aiurea!
Mulţumesc, Yeba.
Dr să ştii că io nu sunt intelectual. Sunt cîrciumar. Cum să-mi stric eu frizura doar pentru prelevarea probelor din pilozitatea capilară? Pînă una, alta, nemernicii ăştia nici măcar animale gînditoare nu ne consideră. Nu merită mai mult de cîţiva floci.
…si asa au mai ramas 138.475
tembel in actiune…
pai n-a zis nimic de intelectuali. mie mi s-au parut prea multi(floci) pt o proba de ADN
insa, pot sa inteleg rolul unghiei, …”sa si-o bage in gat”
chestia asta e autentica?!
“Avem de câştigat alegerile pe care le-am câştigat”, Mircea Geoana.
…”in aceaasta noapte minunata a democratiei romanesti..”,
omg, trebuie deschisa o enciclopedie de “gionisme”.
Omul ăsta e prea bun ca să fie adevărat.
Cred că l-au creat într-un laborator şi ni l-a făcut Statul cadou ca să ne descreţească frunţile, compensaţie pentru anii de privaţiuni la care a fost supus boborul.
Geoana’s rap:
@Marius, si la circiuma datati mincarurile cu C14? sunt gatite de doamna de onoare care a scris Pillow book?
Oricum, de data asta adio C14, toate probele vor fi duse pe statia spatiala Soiuz, altfel nu se poate garanta obiectivitatea.
Eu cred (cu tarie) ca maine seara Geoana se va recunoaste invins. Se zice ca spiritul mortului mai pluteste o saptamana deasupra cadavrului politic.
Sunt sigur ca dupa ce i se termina mandatul o sa se dovedeasca fraudarea.
Huitzilopoctli: Asta poate la voi, aztecii. Pe aici, spiritul mortului politic e reciclat şi transmis ca ştafetă de la Ilici, la Prosto, via Bombo.
Şi că tot veni vorba de morţi, ţineţi minte că a zis el, că în timpul confruntării de joi ar fi murit vreo 20 oameni? [probabil, de plictiseala discursului]
Ei, bine, oare câţi pensionari or fi murit de atunci? Timpul lucrează în defavoarea lui în eventualitatea unui nou scrutin.
Fraudarea va fi demonstrata mai tirziu, cind nu va mai fi presiune pe institutii. Pacat.
http://www.ziare.com/tv/cine-l-a-invins-pe-mircea-geoana-basescu-sau-vintu-323-inregistrare-emisiune
Minutul de la 37 incolo, DIASPORA: “romanii din diaspora au fost cumparati la bucata si fortati sa voteze cu TB…”
comentariu de pe hotnews:
“Red Peppery [anonim]
PSD a cerut Google sa faca o renumaratoare a paginilor care reflecta in mod fraudulos ca acesta l-a depasit pe Bula ca notorietate. Results 1 – 10 of about 313,000 for bancuri cu geoana. (0.27 seconds) Results 1 – 10 of about 67,100 for bancuri cu bula. (0.21 seconds) Google a dat curs cererii si a informat staff-ul PSD ca nu este asa o tragedie pentru ca si bula le-a depasit pe blonde si nu a mai facut atat scandal Results 1 – 10 of about 64,700 for bancuri cu blonde. (0.21 seconds) (by redpeppery) “
BY Pusa,
Fabula electorala
“Aveam odata, intr-o glastra,
Dintr-un cristal, sensibil, fin,
Pe un pervaz, la o fereastra,
Trei rosii trandafiri si-un crin.
Ce stranie alaturare,
Total opusa legii firii,
Asa o delicata floare,
Intr-un pocal cu trandafirii!
I-a luat aseara bunicuta,
C-asa e dansa, grijulie,
Si le-a dat apa cu canuta,
Si un banut, … asa, … sa fie!
Afara-n stratul din gradina,
In frigul aspru si zbanghiu,
Se ridica, langa-o sulfina,
Un trandafir portocaliu.
Avea pe varf, cumva, lasate,
Un numar mare de petale
Dar si suvite adunate
Pe zonele occipitale.
Crestea cu spini si cu prestanta,
Asa cum trandafirii cresc,
Imprastiind in ambianta,
Un damf de rom marinaresc.
Din vaza chicotea buchetul,
Ca-n casa-i cald si este bine,
Si-afara-ncetul cu incetul,
Te uita, iarna crunta vine.
Dar, vai, nenorocita faza,
Numai un pic batut-a vantul,
Ca geamul s-a izbit de vaza
Facand-o una cu pamantul.
Iar trandafirul din poiata,
Udat si adapat de ploi,
A inflorit a doua data,
Iar cei cu crinu l… la gunoi!
Rezulta-nvataturi morale:
Cand pierd contactul cu pamantul,
Buchetele artificiale,
Le-mprastie pe data vantu’!”
Yeba, ma intreb daca in partidul ala a mai ramas cineva intreg la cap…
@Yeba : personajul respectiv este emblematic pentru PSD.
Un dobitoc agramat.
Sa inteleg ca Duvaz vede in romanii din strainatate, ma refer la romanii care au votat, tot atatia infractori… Vad ca dupa capul domniei sale acesti oameni trebuie sa fie tratati ca niste infractori pana se constata ca nu sunt…
Si cine plateste toata distractia asta?
Întrebare! – Bleen, stiu ca poti. Transmite-o unde trebuie!
Tot circul cu renumărarea voturilor cine-l plăteşte, domnilor PSD-işti? Că nu-mi închipui eu că salariaţii BEC fac muncă voluntară de dragul PSD-iştilor?
Această cheltuială care confirmă că “Hoţul strigă hoţii!” o aruncaţi tot pe spinarea noastră, a contribuabililor? Văd că Dvs, deşi nu lucraţi de atâta timp, nu vă faceţi probleme că veţi avea masa goală de sărbători. Noi, românii de rând, ne facem probleme, domnilor PSD-işti!
Să scoateţi bani din propriile buzunare şi să vă plătiţi consumaţia! Nu mai chefuiţi pe spinarea poporului!
Domnilor PSD-işti, fiţi bărbaţi!
Bula a murit, traiasca Geoana! (preluat de pe blogul lui Ioan.T.Morar)
CSI Bucharest- in curând pe ecrane
http://www.impactnews.ro/editoriale/Zece-sfaturi-pentru-Mircea-Geoan%C4%83-25659
Articol din ImpactNews in care Sergiu Andon pupa papucul noului presedinde al Romaniei, Mircea Geoana. Publicat pe 13.12.2009 14:36.
Daca il vor sterge, il am salvat.
Citate:
”Prostănacul” are toate şansele să păstorească bine ţara un deceniu, să intre în istorie lângă Vodă Carol şi să îşi transforme porecla în renume.
Primul atu e chiar porecla. Nivelul intelectual al lui Geoană nu mai poate fi pus la îndoială decât de proştii adevăraţi. De altfel, chiar marele maestru al epitetelor se scuza că nu l-a calificat astfel decât ”într-un anumit context”. Limbariţa unui trepăduş de cabinet, foamea de scandal a infanteriştilor presei şi un mic dezavantaj fizionomic au ajutat epitetul să se lipească de Geonel ca hârtia de muşte. Printr-un ”anume context” Ilici înţelegea probabil ”un anume înţeles”, cum ar fi acela de fraier, naiv în sforării, că nu e şulfă. Păi, Doamne iartă-ne, mai ales după Traian Băsescu, de un asemenea preşedinte avem nevoie.
[...]
De un mare ajutor îi va fi familia. Cu tot respectul faţă de celelalte soţii de preşedinţi – le cunosc personal şi le preţuiesc pentru câte ceva pe fiecare în parte – e timpul şi avem ocazia să ne eliberăm de complexul elenelor blestemate şi să o invităm pe prima Doamnă pe locul meritat în protocol. Mihaela Geoană are toate calităţile şi meritele pentru o nouă imagine a cuplului prezidenţial, sporind luminarea actorului principal.
[...]
Domnule Preşedinte, ţineţi cont că mai mulţi voievozi au fost etichetaţi în zeflemea de contemporani, dar apoi au strălucit în istorie cu merite şi cu porecla lor cu tot. Drum bun spre istorie, ”Prostănacule”!
Capodopera lui Andon. E datat astăzi dar e scris înainte de turul 2.
Sunt convins ca l-a scris inainte. Ma intreb cine i-a facut-o lui Sergiu.
Pai de ce l-a mai publicat in forma asta? Nu se indura, era prea frumos, prea adevarat sau ce? Acum are un haz nebun.
A ramas valabil sfarsitul:
Drum bun spre istorie, ”Prostănacule”!
Cred că a vrut să-l citeze pe Trotsky: Drum bun spre lada de gunoi a istoriei. Dar o fi uitat citatul întreg. Probabil că a făcut liceul de socialism ştiinţific la seral, după doctorat.
A aparut o initiativa pe petitiionline privind dizolvarea parlamentului si alegeri anticipate pentru a pune capat crizei. Acolo se solicita 500 000 de semnaturi.
Am verificat in Constitutie, la articolul 74 zice ca avem nevoie doar de 100 000 de semnaturi:
ARTICOLUL 74
(1) Iniţiativa legislativă aparţine, după caz, Guvernului, deputaţilor, senatorilor sau unui număr de cel puţin 100.000 de cetăţeni cu drept de vot. Cetăţenii care îşi manifestă dreptul la iniţiativă legislativă trebuie să provină din cel puţin un sfert din judeţele ţării, iar în fiecare din aceste judeţe, respectiv în municipiul Bucureşti, trebuie să fie înregistrate cel puţin 5.000 de semnături în sprijinul acestei iniţiative.
(2) Nu pot face obiectul iniţiativei legislative a cetăţenilor problemele fiscale, cele cu caracter internaţional, amnistia şi graţierea.
E cineva interesat?
Linkul e acesta
http://www.petitiononline.com/500000/petition.html
Sorry, cred ca e de pe vremea suspendarii presedintelui … a ramas pe-acolo si cineva a reactivat-o si a pus-o in circulatie iar …
f. corect insa petitia aia trebuie sa fie offline nu online, tre sa contina semnatura si cnp-ul fiecarui semnatar… din cate stiu eu… si, parerea mea, petitiile online sunt useless
@Poneiutza Roz
Bati campii.
Dar o petitie pentru desfiintarea p.s.d.-lui ? Unde e ?
@ ddutz
Dap, mi-am dat si eu seama. Am zis Sorry, n-am cerut expertiza grafologica asa cum e moda acuma!
pai s-a cam terminat la BEC, cu numararea voturilor.
Urmeaza guvernul, din care va face parte sau mai degraba nu, si PNL-ul.
Daca il vad tot pe maretul economist Pogea pe la finante(de Udrea nu exista scapare, ha, ha,..), m-am cam lamurit eu si cu PDL-ul.
Daca tot au luat oameni valorosi de la “liberali”, macar sa-i foloseasca; Ionutz Popescu, de exemplu.
Astept sa vad un guvern intr-o formula “noua”, nu toti contabilii lui Videanu pe post de finantisti.
Nu mai merge cu ingineri peste tot in Romanica: si in presa si la finante, etc, etc
Dupa ce a fost atata panarama cu Lucian Croitoru, ca ne trebuie “specialist in criza economica”, astept sa le vad urmatoarea miscare…
Nemo, si eu am avut aceleasi asteptari…Base trebuie sa inteleaga ca daca il mai suspenda astia si se face alt referendum, nu va mai castiga…
@Poneiutza Roz
Ok ! Imi plac scuzele tale; stii sa te scuzi credibil, amuzant si corect. Am voie sa le primesc ?
@Merechene: exact.
) pt ca m-am saturat de “nepotisme”, de “fata lu’ taticu’ si-a lu’ mamika”, care trebuie sa ajunga europarlamentara, pen’ca taticu’ nu poa’ sa-i refuze nimic. Asta e un BS mare cat Casa Poporului; hai, l-am inghitit pt binele natziei, ha, ha.
, reforma nu se face tot cu Pogea, Udrea, si cu altii de pe acolo. Au oameni valorosi, multi sunt tinuti cam in “umbra” de vechii activisti din PD, ala dinainte de-a fi PD-L. Oamenii aia au meritul lor(Blaga, Videanu, Berceanu et al), pentru ca au stat langa Basescu atunci cand il fugarea PSD-ul prin garduri(Duvaz este unul care l-a parasit pe Basescu la greu, de exemplu), insa, s-a ajuns la alta etapa, daca vrea Basescu sa inteleaga asta(domnu Lazaroiu, ne mai faceti onoarea sa ne cititi sau ati plecat deja in concediu?
)
1. am plecat din patria muma(ciuma pt unii
2. Daca se face profil sociologic al alora din diaspora(toti aia care au votat au o situatie materiala buna[PSD-ul mananca BS cu lingura, ca s-au cumparat voturi in diaspora), ba ii mai freaca si un pic de patriotism la creier] exact din cauza asta au iesit: sa fie in ceasul al 25-lea o REFORMA in Romania!
3. “pe cale de consecinta”
no, acestea fiind zise despre politica, acum astept sa fiu dezamagit de prezenta madamei Udrea la turism; poate ne explica totusi cum era cu reclama platita la trustul lui Vantu. Daca am inchis ochii, nu inseamna ca suntem si prosti; da, “nu prea” era ilegal, dar era al dracului de imoral…
sunt oameni in pdl care-i fac mult rau lui Base. daca vor sa-l vada in continuare presedinte, trebuie sa inteleaga ca nu este locul lor in guvern. gata cu paranghelia…sunt treburi foarte serioase care daca nu le faci cum trebuie, s-a dus dracu totul, Romania ajunge un stat falimentar.
erata: pe care. (de obicei nu fac greseli de-astea.)
sa asteptam sa-l valideze Presedinte, si o sa mai vada si altfel de comentarii
Basescu ar putea sa ramana cu romanul lui Marquez in mana, da, da, ala cu solitudinea
@Merechene, vorba ta, daca au memoria scurta,…sa nu uite ca “marea ooalitie” nu doarme si la o adica i-o mai trage o data lui Base; iar la momentul t
@Nemo
Subscriu. Cred ca Berceanu a furat/fura/va fura. N-am dovezi, dar e de bun simt; 20 ani a fost politician, parlamentar, ministru. Din salarii nu poti face avere de milioane de EURO. V-a spune ca a facut afaceri, a avut(are) firme, etc). Si eu am firme, dar nu stiu cum se face ca eu am pierdut cu ele (si multe alte zeci/sute de mii ca mine) si el a castigat (si multi alti/mii de politicieni ca el). Grija mea este ca n-am suficienti bani pentru traiul zilnic (decent), iar a lor sa justifice cati bani au. Poate nu ma pricep eu, poate nu se pricep ceilalti ca mine, dar cum se face ca priceperea s-a localizat/concentrat la Berceanu/politicieni/parlamentari/ministri si cei ca el. Inteleg ca unu are o matuta Tamara; dar cate matusi au ceilalti ?!
@ddtuz: eu nu am firme
si nici “ceva anume” cu Berceanu, Blaga, Videanu, etc.
Cred ca toata aceasta “linie intai” a PDL-ului trebuie sa faca pasul inapoi.
Am un respect deosebit pt Valeriu Stoica, care a facut treaba asta in PNL: a inteles ca nu are “carisma” sa tina partidul, si-a facut pasul in linia 2. Valeriu Stoica este insa un “tank thinker”, pe cand cei mentionati sunt “activisti”, asta-i problema…
Asta trebuie sa faca si PDL-ul; nu am studiile sociologice facute de Lazaroiu in fata, dar inclin sa cred ca PDL-ul a pierdut din “electoratul tanar” si pt ca acestia au vazut mereu aceleasi figuri, asa cum spui, de 20 de ani incoace.
in 2008, Traian Basescu depindea de PDL, ca sa ajunga presedinte.
Acum, are optiunea sa intre in Istorie(aia cu “I” mare), sa realizeze “reforma”. Nu trebuie sa fii Einstein, ca sa-ti dai seama ce fel de oameni ii trebuie pt “reforma”. De aia este Presedinte, ca sa ia niste decizii “tough”. Pt asta a primit de fapt “reconfirmarea”, nu?
@Domnul Lazaroiu: ati plecat, n-ati plecat, vorba este sa cititi si sa dati mai departe, ca de exemplu aici, mai sus, se vorbeste de ceva cit se poate de adevarat: (1) conditii economice severe; (2) asteptari mai mari si mai sobre; (3) alde Ponta a si avertizat ca ei stau cu stiloul deasupra propunerii de suspendare; (4) Base NU mai cistiga alt referendum, sa fie clar. Poa’ sa-si faca si televiziune.
Mie imi place de Berceanu la televizor, uf!
Nemo, si mie imi place de Stoica
astia sunt nebuni …. sa isi invete locul
Mie îmi place de Elena Udrea.
@gabhry_el: fii mai specific
E suficient de deşteaptă ca să facă treabă bună la un minister al turismului.
@gabhry_el: in schimb nu este suficient de desteapta(sau nu-i pasa, vorba aia, porcului de rasa de nimic nu-i pasa!) ca sa realizeze sau sa accepte, ca prin prezenta ei in guvern mai mult strica, decat “treaba buna” pe care ar putea-o face la turism. Sa fim seriosi: chiar si la turism ar trebui un profesionist.
Oricum, eu admir cu totul alte “chestii” la madam Udrea.
@Nemo:
)))))
P1 P2 P3
ce anume din pozele de mai sus admiri la dansa?
Nemo
ce pregătire şi calităţi ar trebui să aibă un profesionist la turism?
@chricross: tough choice
@gabhry_el: tocmai tu, om cu pregatire filosofica, te iei de “un amanunt” din postarea mea, in loc s-o vezi “in totalitate”?
Nu sunt in domeniul turismului, dar am auzit ca exista chiar si in domeniul ala oameni care fac “studii/scoli”. Unul din domeniul ala, de ex.
Cam asa cum era Ciolos vs “Caltabos”, la agricultura (argumentul tau beneficiaza de aceeasi “fallacitate”).