Schimbări
Armistiţiul cu Traian Băsescu şi PD-L s-a încheiat. Cel puţin în ceea ce priveşte acest blog. Sper că şi celelalte bloguri care l-au sprijinit pe Traian Băsescu în această campanie electorală să aibă aceeaşi atitudine.
A venit vremea să vorbim şi despre putreziciunea din PD-L şi despre păcatele lui Băsescu.
68 Responses to Schimbări
Leave a Reply Cancel reply
Ultimele comentarii
Categorii
- Bleenisme (115)
- D'ale mele (281)
- Diverse (142)
- Externe (1)
- Istoria lumii (1)
- Madame Blogary (20)
- Media (117)
- Muzica filme (2)
- Occident (2)
- Personale (5)
- Politică (468)
- Recomandari (6)
- Special (3)
- TOAW (17)
- Trolli (1)
Arhivă
- December 2011 (4)
- November 2011 (18)
- October 2011 (4)
- September 2011 (15)
- August 2011 (39)
- July 2011 (53)
- June 2011 (12)
- May 2011 (6)
- March 2011 (1)
- February 2011 (1)
- January 2011 (18)
- December 2010 (7)
- November 2010 (7)
- October 2010 (13)
- September 2010 (2)
- August 2010 (8)
- July 2010 (48)
- June 2010 (8)
- May 2010 (9)
- April 2010 (6)
- March 2010 (8)
- February 2010 (8)
- January 2010 (18)
- December 2009 (90)
- November 2009 (57)
- October 2009 (47)
- September 2009 (35)
- August 2009 (80)
- July 2009 (63)
- June 2009 (44)
- May 2009 (15)
- April 2009 (61)
- March 2009 (63)
- February 2009 (46)
- January 2009 (39)
- December 2008 (96)
- November 2008 (60)
- October 2008 (52)
- September 2008 (27)
- August 2008 (32)











Cruta-i macar pana isi fac guvernul, si dupa aceea tunurile pe ei daca fac prostii
Bleen, inainte de a trece la fapte te rog vezi ce se intampla pe scena politica. TB e in continuare atacat. Geoana a luat-o de la inceput cu ‘majoritatea’ care dicteaza.
eu as prefera sa discutam NUMAI despre putreziciunea din PD-L… sa ajutam la “epurarea” pdl si pnl… ma doare la patina ce fac restu’… sa moara in putreziciunea lor…
in the meantime: vad ca incepe seria demisiilor din psd si pnl.
Corecta pozitia adoptata de bleen, dupa parerea mea.
Cu totii vrem de la TB ceva mai mult decat sa-l vedem in functie. Asta nu tine nimanui de cald. Faptul ca este atacat este normal, doar nu am vrea sa i se ridice osanale din toate partile. Geoana si PSD sunt in opozitie si trebuie sa se manifeste ca atare.
TB are puterea in mana si ocazia sa dovedeasca ca e altfel decat cei din coalitia anti. Are si ocazia sa arate ca a inteles corect rezultatul votului. Primul pas ar fi renunatarea la Udrea si Ridzi, indiferent cat de loiale ii sunt aceste persoane. Pot fi rasplatite si altfel decat cu ministere inventate. Daca nu, diferenta dintre el si Iliescu devine de neglijat.
Base ca Base, dar PDL chiar are ceva probleme. Si cred ca cel mai bine ar arata ca vrea sa si le rezolve propunand-o la Ministerul Justitiei pe Monica Macovei. Stiu ca sunt destui prin PDL carora nu le-ar conveni deloc numirea asta, insa, cred eu, trebuie s-o faca.
@Mihai, cum crezi ca va trece legea pensiilor prin parlament cu o opozitie majoritara? Cum crezi ca se va rezolva modificarea constitutiei dupa referendum?
@Never G
Opozitia nu va fi majoritara (cel putin nu cred) daca basescu isi joaca bine cartile.
De data asta are chiar toti asii in mana. Daca rateaza, va fi doar vina lui. Nu poti acuza opozitia daca nu-ti ies jocurile pentru ca opozitia nu are nici o datorie sa te sustina. Daca nu-ti poti impune vointa atunci cand esti la putere inseamna ca nu meriti sa fii la putere. E simplu.
Daca vrei sa ai si opozitia de partea ta atunci faci guvern de uniune nationala. In felul asta toata lumea participa la putere si toata lumea poarta responsabilitatea pt. ce se intampla. Dupa mine asta e cea mai proasta varianta.
o schimbare fara de care “zburai” curand din lista mea de favorites…felicitari pentru atitudinea corecta
@Mihai, in viziunea mea opozitia trebuie sa fie constructiva chiar daca isi urmareste interesele. In cazul de fata lupta un sistem care vrea sa se mentina cu toate privilegiile obtinute pana acum cu ceilalti care vor schimbare. Mie mi se pare lupta inegala pe plan politic. Daca intram si noi in ecuatie se schimba situatia.
intru totul de acord. daca basescu chiar vrea insanatosirea politica a Romaniei, trebuie sa se inceapa cu pdl.puterea exemplului ii va obliga si pe ceilalti actori de pe scena politica sa procedeze la schimbari de fond si nu de forma, asa cum s-a cam intamplat pana acum.
@Bica Marian, de acord cu tine. Asa trebuie facut.
corect. a atitudine critica si constructiva este inclusiv in interestul lui Traian Basescu
@Never : opozitia care prevad ca se va forma (aia cu invingem impreuna cu bun simt) n-o vad nicicum ca ca facand “opozitie constructiva”…
Good point, Bleen. E timpul sa asanam menajeria asta bizantina. Macar nepotii nostri sa se bucure de o patrie normala.
@Bleen: subscriu 100%. Eu deja am inceput mai devreme
Am votat si “omul” Basescu, cu toate “esecele EBA”, samd, insa am votat “proiectul Basescu” mai mult; adica reforma reala a Romaniei.
In plan extern, Traian Basescu beneficiaza de context favorabil. Pe plan intern, da, situatia este incurcata si iti trebuie extrem de mult creier ca sa navighezi prin apele astea tulburi si sa scoti “nava Romania” la liman, si inca s-o si “rebranduiesti”, in timpul asta.
Nu se face asta cu aceiasi oameni din PD, vechea garda (Udrea in primul rand, Pogea, etc; daca ii vad tot pe Udrea si pe Pogea, eu m-am lamurit 50% deja).
Trebuie sa aduca indivizi de valoare.
Activistii si-au facut datoria, activistii sa faca pasul inapoi, in linia 2. Va veni si vremea lor; insa, acesti 3 ani, Basescu trebuie sa convinga romanii ca doreste cu adevarat reforma si mai putin “agenda personala”.
In fine, nu stiu cum o sa faca asta, ca e destul de greu, dar de aia il avem presedinte pe Basescu(premiera: singurul pana acum, caruia i s-a dat sansa unui mandat consecutiv), nu pe Geoana, nu?
Da, vrem un presedinte “jucator”, insa un “joc secund, mai pur”
Nu palituri de ghioaga la TV, ci un atac de “GO” rafinat…
@chriscross, cred ca vor repeta sloganurile dinaintea alegerilor si ceva de dupa.
Cred ca T. Basescu ar avea de invatat de la Machiavelli, de la Louis XI (“paianjenul/prudentul”).
Ce are de facut, sa nu mai faca la tembelizor, ci in liniste si folosind orice mijloace si pe oricine; nu conteaza ca e grupul independentilor, ca sunt migratori, ca trebuie “sacrificati” niste indivizi, ca trebuie atrasi si rasplatiti altii.
Divide et impera
Orice mijloc e scuzabil pt atingerea unui scop mai mare.
@Never G&Chriscross: tocmai de aceea trebuie convinsi oamenii ca vrea reforma reala, ca sa-i aiba pe oameni alaturi, daca alora le trece iar prin cap vreo suspendare…
Si la final, Istoria va fi darnica cu tine, Base Intaiul
Consider corecta atitudinea. Partidele la noi sunt TOATE inapte, politica este mijlocul putinilor de a-si atinge propriile interese meschine, iar romanul continua sa fie oaia care merge cu capul plecat la sacrificiu.
Pe scurt: Societatea romana, cu toate aspectele ei, nu se schimba brusc dupa alegeri, si merita sa fie in continuare criticata vehement.
Ce frumos scrie Nemo, cu Louis XI, cu linia 2, greu de tot in timp scurt, ante-suspendare…
In etapa asta ma gindesc ca am votat omul & proiectul & absenta lui Geoana/Crin, de fapt in ordine inversa. Si acum nu sunt sigura decit de absenta astora.
atata timp cat critica e constructiva si corecta nu vad nimic rau in asta. in acelasi timp cred ca e nevoie si de suport in continuare, nu numai critica, acum i-am pus toata lumea in brate lui base si n-are decat sa se descurce. e nevoie de suport pentru proiectele sale si critica cu adevarat constructiva.
Nici cel mai idiot antrenor de pe lumea asta nu se apuca sa schimbe echipa castigatoare. In aceeasi logica, adica logica unei critici facute cu orice pret, pentru ca oricum stim mai bine ca ei ce este bine si ce nu, putem sa preluam criticile facute de Nistorescu, de Rosca Stanescu, Chireac, Gadea, si pacaliciul ala cu revista presei, ca mereu ii uit numele.
Felicitari pentru intentie/decizie!
Sugestie: sa asteptam 100 de zile!
Than… first we take PDL, than we take Basescu.
@bleen, prima propunere constructiva: ori renunti la conceptul de avatar, ori pui un avatar simpatic si expresiv care sa intre automat in dreptul celor care nu vin cu unul de acasa, acum e cam trist.
@Yeba: ma dau si eu cu barca, cat timp este permis
In afara de wishful thinking, mi-am dat cu parerea si despre niste chestii practice: atragerea spre proiectele lui Basescu a oricaror dezertori. E cinic si extrem de practic, sunt de acord.
Am vazut prin presa “vaaai, nu cu Oprea, nu cu tradatori, cu astia vrea sa faca Basescu reforma?!”.
@Madam Mungiu si alti ipocriti: may I have a word? BULL SHIT!(BS).
Exact cu astia “o sa invinga etapa”, Basescu. PNL-ul nu va intra la nici o guvernare, imi era clar.
TB sa calculeze clar beneficiile imagine contra folos, pt o persoana ca Udrea, de exemplu.
)
Personal, imi este absolut indiferenta cucoana asta(in fine, daca ma uit la poze, am si io naturelu’ simtzitoriu, nu neg,
Chiar daca Udrea a fost portavocea in momente nasoale, pt Basescu, adevarul este ca “strategic” ar trebui sa renunte la prezenta ei in guvern, macar 3 ani. Ce beneficii aduce madama asta asa mari?! In schimb, daca scapa de ea, scapa automat de o tinta extrem de importanta. Vreme trece, vreme vine.
Da, e o decizie grea, or sa urle iar unii pe aici(~costin sandu, cu toate nick-urile lui), ca vezi bine “Basescu te foloseste si te arunca apoi”.
Asa. Ce e rau cu asta?
Tot cinic, PNL-ul trebuie distrus, dezmembrat; sa ajunga la bazinul lui hardcore, undeva la 7 sute de mii-1 milion de votanti, <10%.
PSD hopefully reformat, intelegeri punctuale pe vot uninominal, PNL out.
Oh, nu am nimic cu "partidele istorice"
Gandesc "practic": ce anume fac astia, PNL-ul, in afara "de dat cu fundul de pamant", interese de gasca, etc? In plus, PNL-ul actual nu mai are nimic cu istoria, este franciza lui Patriciu.
Da, penelistii au motiv sa le fie teama.
Daca invinge aripa reformista in PSD, cred ca altfel or sa stea lucrurile. Ceva imi spune ca grupul de la Cluj et Co au ceva sanse.
PROBA:
2-10, 2-10, 2-10….zzzzgur’aaaa m’-sii cine’o mai pune stampila pe…. -aş…HHHUUUUUOOOOOO !!!!!!!
ps: sper sa nu ne ia D’zeu mintile intr-atat incat sa ajungem la: “Geoana era mai bun&destept!”
O gandire de 2 lei. Putreziciune era si in timpul campaniei, daca l-am preferat pe Base in locul lui Geoana nu face sa dispara asta. Armistitiul a fost doar in mintea voastra. Cati oameni crezi ca l-au votat pe Base datorita blogurilor? Cu siguranta mult mai putini decat diaspora.
@Bleen crezi ca ciurda antiTB (moguli,a3, ire,ciutaci,etc) vor lua vacanta ? Nu, vor continua sa bruieze mediatic (si nu nuami) orice lucrare, sau initiativa in stilul’s-a spart o ceasca, Basescu e de vina; nu s-a spart, Basescu e de vina. Nu-i constructiv sa-l lasam din brate, cum nu-i constructiv sa nu-i sanctionam prompt greselile, intentionate, sau nu (atentie, a nu se uita ca din pozitia de presedinte are mai multe si complete informatii decat noi si sa nu dam cu bata’n balta. Parerea mea.
Good point DDUTZ
Adica nu-i suficient ca-i are impotriva pe pesedei si penelei, trebuie sa-i “rada” si pe pedelei!
Si cu cine sa mai faca ceva?!Ca in parlament sint aceeasi oameni care au fost si inainte.Cum sa faci si sa treci legi prin parlament?!Crezi ca are Basescu vreun intrerupator si din intuneric face, brusc, lumina?TB vorbea de un proiect pe cinci ani, cum sa-l realizeze de pe o zi pe alta?
Pina si Dumnezeu a avut nevoie de sapte zile!!!!
Basescu nu-i decit un om, si daca si-i ostilizeaza si pe ai lui…..
Gluma nesarata:
Bleen, nu ti-a platit factura?
e nevoie de o luna de miere macar. dupa, canonada !
@Bica Marian, l-ai cunoscut pe Raiculescu Edward (Edy) ? imi suna cunscut numele tau.
N-am avut timp să scriu mai mult şi să mă explic şi se pare că nu am fost înţeles.
inca una macar(via zoso)
Geoană l-a depăşit pe Bula la bancuri. Bula a cerut insa renumararea bancurilor.
@bleen: io sper ca am inteles bine…daca e trucat postul e nasol…
Se pare ca deja ministerele turismului, tineretului si sportului dispar… pdlistii au reusit sa faca o majoritate (cam anemmica, ce-i drept) cu udmr, alte minoritati si ceva independenti…nu e rau deocamdata
erata: anemica
Corecta pozitia lui Bleen. Sa epuram PD-L-ul de nemernici. Altfel riscam sa ajungem iar pe muchie de cutit ca acum citeva saptamini cind televiziunile mogulilor au avut sol prielnic sadirii de mesaje otravite in mintile celor mai putini informati!
Stiu cum pui problema. Nu te explica. L-am votat si cred ca are cartea aia mare de istorie in fata. PDL are o sansa mare sa arate ce poate. Daca vor calca pe bec, ar fi o tampenie sa ii iert ca “sunt ai nostri”. Totusi, ma uit la alternativa si Udrea imi devine simpatica langa Orban. Chestia e ca, daca au bagat PSD in spital si nici PNL nu se simte prea bine nu are nici un rost sa uite directiile alea tari, reforma constitutionala, administrativa, europenizare. Le urez succes.
PSD-ul e in deriva, depinde cat de mult le va lua sa limpezeasca apele. Va muri Geoana (politic) cu demnitate, sau ca o gaina cu gatul retezat? Interesul PD-L este ca analizele din PSD sa dureze cat mai mult. Geoana nu mai are legitimitate, Mitrea nu are sustinere, Diaconescu nu are cojones, Ponta e o gluma buna. Nastase ar putea avea succes, cred ca pesedacii isi amintesc de vremurile bune 2000-2004.
PNL-ul nu e nici el mai bine. E clar ca nu vor intra la guvernare si spera ca PD-L-ul “sa-si rupa gatul”. Criza va fi, insa poate nu atat de severa cat se prevede. Daca guvernul de cre se vorbeste zilele astea (cu PD-L, cu limacsii de la UDMR si cu navetistii) rezista cateva luni bune si reuseste un management economic decent, cred ca si in PNL vor incepe “analizele”. Antonescu pare blocat in retorica de campanie si nu-si da seama cat de ciuruit este.
PD-L-ul a parut lucid si unit in campanie. Lucrurile se vor schimba probabil la impartirea ciolanului. Nu cred ca Basescu va putea impune mandarinilor (Blaga, Berceanu, Videanu) pasul inapoi. Argumentul lor va fi ca au muncit mult in campanie si merita posturi de ministru, chiar daca brandul lor nu are stralucire si dauneaza imaginii partidului. Nu cred ca Ridzi sau Udrea vor mai fi ministri, chiar daca Ridzi isi rezolva problemele cu justitia. Mi-ar placea sa o vad pe M. Macovei reinstalata, sau cel putin pe Daniel Morar. Funeriu la educatie si Aurescu la externe. Noul premier desemnat ar trebui sa fie o personalitate recunoscuta si respectata (gen M. Isarescu). Personal, mie mi-ar placea sa avem o femeie drept premier (se vorbea intr-un timp de A. Gatej). Sa vedem daca Basescu se ridica la inaltimea momentului.
Hello, Bleen, eu inteleg.
Buna seara, tuturor,
daca ati inteles ca Bleen pune tunurile pe Basescu si PDL, ati inteles gresit si inseamna ca nu l-ati citit pe vremea cand blogul arata altfel (wow, nici nu imi mai amintesc!)Bleen nu are nevoie sa fie partizan, e doar rational si – o sa-l supar – pasionat in apararea unei cauze drepte.
Nu o sa atace PDL in stilul antenelor, o sa isi spuna doar parerea. Dreapta si corecta. Fara sa ascunda lipsurile si greselile alor nostri, dar si fara sa critice doar de dragul de a critica. Si o sa se mai indigneze din cand in cand, si va semna cu numele intreg.
guzganu2 recunoaste ca se scufunda corabia
@bleen: A se vedea negocierea PSD-PNL de guvernare. Putem sa castigam razboiul (cu ei), dar sa pierdem pacea.
Planeta Geoană: “La limita (putem accepta, n.r.) chiar un guvern de larga concentrare nationala care sa isi asume treburile guvernarii in acest moment dificil”…
saracul…
(http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6729804-mircea-geoana-propunem-majoritate-ampla-jurul-lui-crin-antonescu-premier-limita-putem-accepta-guvern-larga-concentrare-nationala.htm)
haios e ca pe hotnews, chiar sub stirea asta, e un pomelnic cu nume grele (cele mai multe dintre ele şi grave, dar asta e o altă discuţie) din PSD care îi cere demisia
care îi cer demisia (scuze, acordul)
critica e buna daca e constructiva si facuta fara istericale. si daca se adreseaza proportional cu vina tuturor actorilor.
si daca tu crezi ca jocul e gata castigat si toate tunurile pe ei te inseli. nu e castigat inca. e doar o batalie.
critica, dar si incurajari. si cand e nevoie de incurajari mai multe din astea si mai putine critici.
cand o fi victoria clar castigata da, de acord. pana atunci e bine sa fim precauti. ca fanatici pro PDL sau pro Basescu in mod cert nu suntem.
estu
sunt fanatica pro-Basescu! cine nu-i cu mine, e impotriva
Isi face cineva pomana sa-i spuna si lui Crin Antonescu:
1. Campania electorala s-a terminat, presedintele Basescu e validat si va depune juramantul in 6 zile
2. Coalitia Grivco s-a evaporat si exista o noua majoritate in parlament dispusa sa sprijine un guvern PD-L+UDMR
3. Proiectul Johannis s-a carat la Sibiu iar Prostanacul are alte probleme acum
S-au unit pierzatorii. Au infrant si mai vor “victorii” din astea.
Lica
inertzie se numeste
@Merechene
Mai poetic e “incremenire in proiect”.
Oricum ar da-o si oricate protocoale ar semna Crin si Prosto, din doi loseri nu se poate face o echipa castigatoare.
@Lica, Unde scrie ca loserii s-au unit, asa, gata incremeniti in proiect? Unde a vorbit Antonescu, pe Realitatea? Acum ,live, iar o dau astia in reluare pe Udrea in pardesiul ciclam, special ca sa irite.
@Yeba
Am citit in “Evenimentul zilei”: http://prezidentiale.evz.ro/emain/articolul/879795/Antonescu-protocolul-cu-PSD-reconfirmat
Se pare ca Geona va continua contestarea alegerilor. L-a trimis pe Hrebenciuc la Venetia si pe Vanghelie la CEDO. Rozaliul s-a fofilat ca de obicei iar Vanghelie a cautat toata noaptea pe harta orasul sau satul CEDO.
@Bleen
Sa ne grabim incet!
“Desi sustinut de majoritatea romanilor, in temeiul promisiunilor sale reformiste, presedintele continua sa fie izolat. Partidul sau nu controleaza majoritatea in forul legislativ. Magistratii ii sunt, in parte, ostili. Iar presa, desi nominal libera, continua sa fie in mare parte sub controlul oligarhiei izvorate din fostele servicii secrete si structuri comuniste, pentru care orice initiativa reformista echivaleaza cu debutul apocalipsei.”
“Pentru el (TB)si mai cu seama pentru alegatorii sai, pretul unui esec ar fi prea dureros. Sau chiar fatal. Prin urmare, odata in plus, nu pare a avea alternativa la a admite ca anticipatele sunt, dupa toate probabilitatile, nu doar raul cel mai mic, ci, in definitiv, singura sansa de solutie de durata.”
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6730150-basescu-menghina-istoriei.htm
@Lica, multumesc.
Aflu ca a vorbit Mircea Toma, mai speram ca are un rest de decenta si tace, dar vad ca nu exista prag de jos. Cine spera fara temei, deznadajduieste fara temei…
Nu, n-a terminat de coroborat datele care sa demonstreze ca TB a fost linsat mediatic, asa ca si-a adus alta tema de acasa:
CCR e o laşă fiindca n-a analizat voturile din sectiile speciale, in care TB e nefiresc de victorios, peste medieeee!
Nu a amprentat diaspora, vaca! (noroc ca Marius s-a autosesizat!)
hai bleen..te astept cu prima critica
Vanhele şi Mitrea se bat în declaraţii-
Vanghelie recunoaşte “da, ne mai înregistrăm între noi”
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-revista_presei_business-6730390-vanghelie-mitrea-magar-caseta-psd-mai-inregistram-intre-noi.htm
bleen, iti dau primul subiect. citesc, pe catavenci, ca au votat, azi in senat, un proiect de hot. care anuleaza art. din leg. 329/2009 cu privire la interzicerea cumulului pensiei cu salariul pentru bugetari. ce fac pdl-istii?
Marynia
perversi mici psd-istii astia
Merechene,
) şi caseta. Iar Vanghelie ţine socoteala într-un tabel, într-o listă, ca Moş Crăciun. Cum mişcă unu’ pe contrasens, scoate caseta din sac. Sau mai exista varianta cu spiriduşul Voicu, dar a căzut din motive de Sărbători mai buclucaşe. Să vedem cine n-a fost cuminte anul ăsta.
Probabil că fiecare are, pe lângă carnetul de partid şi o casetă. Membrul(de partid
Un fleac: îl ciuruim!
Hai, Băse, să văd dacă ai curaj s-o mai bagi pe Elena Udrea la înaintare, trişorule!
Noi, băeţii echidistanţi, echivalenţi şi echivoci, vrem HERTA MULLER la Turizm ‘telectual.
Deviza noastră:
Un pas greşit, o amăgire
Şi ai rămas o amintire.
No mistakes. Understood?
Comunitatea noastră virtuală te vrea perfect.
Aşa ca noi: suntem superbi.
Aut Zeus, aut nihil, să ne-nţelegem!
@gabhry_el: sa inteleg ai incercat chestia de la avatarul meu?
mai ales aia
[...] decurgă lucrurile. cinstit să fiu, nu ştiu, vorbesc numai de ceea ce-mi doresc şi nu cred că va fi brusc bine. schimbările de mentalitate nu se fac de pe o zi pe alta. de fapt mi-aş dori o reformare a [...]
sa-mi bag picioarele…. bleen, stii bancul cu “tara de cacat, atentate de cacat?” Cred ca putem adauga si “papusari de cacat”
(*)
http://videonews.ro/action/viewvideo/32404/Hrebenciuc-Basescu-este-in-forma-maxima-joia-cand-e-ziua-flacarii-violete/
Serpilienii, sa vina serpilienii sa ne scape de ei!
(*) in caz ca nu stiai bancul: un oltean in Caracal, cosea sictirit in fata blocului, in timp ce unu’ se dadea cu deltaplanul prin zona. La un moment dat, o rafala de vant mai puternica il face pe ala cu deltaplanul sa se izbeasca de bloc si sa cada jos. Moment in care olteanu’ nostru comenteaza scarbit: “tara de cacat, atentate de cacat.”
tare asta…
http://barbosu.catavencu.ro/2009/12/16/violet-hrebenciuc/
v…abia acum am citit ca ai relatat si tu aceeasi chestie…