Un an nebun şi puţină terapie cu Leonard Cohen (Here It Is)
A fost o campanie electorală nebună iar, pentru mine personal, un an nebun: o operaţie pe coloană (boala lui Băsescu la puterea a treia), trei luni de recuperare, scaun cu rotile, cîrje, reînvăţat mersul de la (aproape) zero, regăsit (sau, mai bine zis, găsit, că nu ne-am văzut niciodată pînă acu trei luni, mai exact pînă pe 23 septembrie) sora după 31 de ani (e pe bune, ne-am întîlnit din întîmplare pe Facebook, pe 16 septembrie, pe contul Redacţiei Caţavencu), moartea lui Internet şi Telefon, interviu cu însuşi Dictatorul, Geoană ţopăind la 21.00, pe 6 decembrie, Madame Blogary…. Ca să nu mai zic că Simona Tache m-a scos din blogroll, de la suflet şi de unde m-o mai fi scos, altcineva a vrut să mă calce cu maşina – nu, nu era Hrebe şi nici Marean – şi nu, nu a reuşit, m-am ferit la timp (două cazuri tipice de persecuţie în care, culmea, tot eu am picat de vinovat).
Toate astea (plus uşile de garaj) m-au adus la limita oboselii psihice (o oboseală cu accente maniaco-depresive). Drept pentru care astăzi facem o mică terapie de blog, nu cu Viorică şi Adriean ci cu Leonard Cohen.
PS. La mulţi ani, Luiza. Ştiu că duminică ţi-am zis un “la mulţi ani” cu entuziasmul unui “sincere condoleanţe” (tot oboseala psihică e de vină
) dar vineri mă revanşez. Deşi nu cred c-o să dansez pe masă (dansuuul, dansuuul pe masă nu mai e normal la vîrsta mea) şi nici n-o să ţopăi ca Geoană (nu am niciun Dragnea şi Hrebe care să mă secondeze şi nici aia cu “Mihaela, draga mea” nu merge în contextul dat
)
141 Responses to Un an nebun şi puţină terapie cu Leonard Cohen (Here It Is)
Leave a Reply Cancel reply
Ultimele comentarii
Categorii
- Bleenisme (115)
- D'ale mele (281)
- Diverse (142)
- Externe (1)
- Istoria lumii (1)
- Madame Blogary (20)
- Media (117)
- Muzica filme (2)
- Occident (2)
- Personale (5)
- Politică (468)
- Recomandari (6)
- Special (3)
- TOAW (17)
- Trolli (1)
Arhivă
- December 2011 (4)
- November 2011 (18)
- October 2011 (4)
- September 2011 (15)
- August 2011 (39)
- July 2011 (53)
- June 2011 (12)
- May 2011 (6)
- March 2011 (1)
- February 2011 (1)
- January 2011 (18)
- December 2010 (7)
- November 2010 (7)
- October 2010 (13)
- September 2010 (2)
- August 2010 (8)
- July 2010 (48)
- June 2010 (8)
- May 2010 (9)
- April 2010 (6)
- March 2010 (8)
- February 2010 (8)
- January 2010 (18)
- December 2009 (90)
- November 2009 (57)
- October 2009 (47)
- September 2009 (35)
- August 2009 (80)
- July 2009 (63)
- June 2009 (44)
- May 2009 (15)
- April 2009 (61)
- March 2009 (63)
- February 2009 (46)
- January 2009 (39)
- December 2008 (96)
- November 2008 (60)
- October 2008 (52)
- September 2008 (27)
- August 2008 (32)











Te citesc de putin timp si nu-mi pare rau.
Sanatate si un mai bun!
Sanatate si un an mai bun!
..am vrut sa spun.
Am inceput sa “maninc” cuvinte nu litere.
Semn de alienare.
“It’s a feature!”
Scuze.
da, un an plin si cu bune si cu rele. mai rar se petrec asa multe evenimente intr-un singur an…take care si nu uita ca ai cel putin 50 de oameni care tin la tine si vor ca mogulul lor preferat sa fie in forma!
P.S. Bleen, tu crezi ca femeile tolereaza infidelitatea? din moment ce te duci cu Madame Blogary, la ce te asteptai?? Simona T are si ea o limita…
.
dacă ai împlinit anu’ ăsta 33 de ani, ai scăpat
)
(poţi să tragi în Băse liniştit
subscriu la ce a scris Merechene. tot la terapie ar putea intra si asta:
Simona Tache te-a scos din blog-roll???
Nu se poache!
…vorbesc cu Dana Grecu să te repună în drepturi…
e simpatică, mitraliera!
gabhry_el, cred ca s-au suparat rau… nu se mai poate face nimic.
N-ai zis de Botezul blogului roz si ca ne-am mutat noi
Bleen: Acu aflu prin câte ai trecut. Mi se pare că aproape toate au un numitor comun: Ai ieşit dintr-o situaţie nasoală: Ai scăpat de hernie, de lipsa sorei, de ăia de încercau să te calce, de imbecilizarea colectivă mediatică care ar fi putut uşor culmina cu victoria Păstârnacului sau a lui Glandiol.
Aşa că poţi liniştit să-ţi faci un ceai cu miere şi lămâie sau să-ţi torni un whisky bun şi să te bucuri de aceste realizări, în care ai avut un rol activ.
Ne doare-n revolutie: http://www.gheoland.ro/ne-doare-n-revolutie/
Bleene, ce sa mai spunem… esti un adevarat erou!
acum am aflat de povestea cu sora. cred că e cea mai importantă realizare din acest an, ea și operația de hernie. sănătatea, apoi vine și restul. numai bine și cât mai multe împliniri
bleen, da de ce s-a suparat simonatache pe matale? nu credeam ca fiinta aceea se poate supara pe cineva…. adica asa, supara-supara.
@parafaragamus: cred ca simtise nevoia sa-si verse furia pe cineva pentru un text in care avea dreptate pe undeva(ce-i drept) si pentru care a fost pe larg criticata.
Bleen, daca asta a fost un an nebun pentru tine si totusi ai scris cu atata inteligentza si umor (eu, cel putin, sunt bleen addicted!!!) ma intreb la ce sa ma astept de la tine atunci cand ai un an bun??? O sa vedem la anul!!!
mersi bleen ! (merci becaud !) :
http://vimeo.com/8158702
Putini sunt cei care transmit emotii asa cum o faceti dvs.
Va doresc sanatate, noroc si multe bucurii in 2010 siin anii ce vin.
Si, daca se poate, nu uitati ca sunt oameni care asteapta sa va citeasca in fiecare zi.
Si eu te citesc de putin timp, de cand cu nebunia asta cu alegerile prezindentiale.
Dar chiar imi place blog-ul tau.
Insa imi esti acum si mai simpatic, cand am aflat ca ti-ai gasit sora dupa 31 de ani. Si eu mi-am gasit fratele dupa 23 de ani (nu ne cunoscusem niciodata), dar nu intamplator
, ci chiar l-am cautat. Internetul sa traiasca
.
Toata bune si Sarbatori Fericite !
Multumesc Bleen! Tie care esti un adevarat luptator iti doresc numai bine! Avem fiecare dintre noi nevoie de relaxare si suport moral. Tu ni le dai pe amandoua. Succes in ce ti-ai propus cu Madame Blogary!
Draga Bleen, impresionanta poveste! Toti ai mei te citesc cu placere, textele tale au de toate. Iti dorim multa sanatate, succes in ceea ce doresti sa faci in viitor! Esti o oaza pentru multi dintre noi. Numai bine!
sanatate si virtute
, bleen si numai bine!
@Bleen: Dă-mi voie să reformulez eu mai aproape de adevăr, pe care sper că doar oboseala cu accente maniaco-depresive te împiedică să-l vezi şi nu altceva:
“Simona Tache m-a scos din blogroll şi de la suflet pentru că:
1. am considerat firesc, corect, civilizat şi prieteneşte ca, în numele dezacordurilor noastre politice, să o jignesc. mai exact să o fac, direct şi fără echivoc, “lipsită de bun simţ”: http://www.simonatache.ro/2009/12/02/adevarul-lui-basescu-versus-noi-ailalti-javrele-si-prostii/#comment-100541
2. mi s-a părut la fel de corect şi de normal să jignesc şi alţi oameni cu care am stat la masă şi am băut bere, chiar dacă ei s-au purtat cu mine civilizat şi cald şi nu aveam la îndemână nici o dovadă care să-mi justifice jignirile.
3. mi s-a părut frumos şi elegant să girez la mine pe blog adevărate “judecăţi” ale caracterului Simonei. adică nu doar că am găzduit, fără să ridic un deget, discuţii despre cât de “ipocrită” sau “vândută” este ea, după ce deja o jignisem personal şi explicit, pe blogul ei, dar chiar le-am încurajat.
4. nu am încercat nici măcar o dată să-i cer scuze Simonei. adică, ok, evident că nu-mi pare rău că m-am purtat cum m-am purtat, evident că consider că merită şi că e şi lipsită de bun simţ şi ipocrită, dar nici măcar un gest formal, bărbătesc, de scuze, nu mi s-a părut necesar să fac.
dimpotrivă, consider că eu sunt cel persecutat.
adică, nesimţita şi ipocrita de Simona, după ce că e cum e, şi-a mai permis să mă şi scoată din blogroll.”
uof…
1. femeile au intotdeauna dreptate.
2. cand nu au, a se revedea punctul 1.
hai, ca vine Spiritul Sarbatorilor
@Simona Tache
Chestia cu blogrollul era în glumă. Dacă te uiţi bine, e pusă în aceeaşi frază şi context cu călcatul maşinii. Faci ce vrei cu blogrollul tău, nu m-am gîndit nicio secundă să mă plîng sau ceva de genul ăsta pentru că m-ai scos din blogroll.
Nu am girat la mine pe blog nimic. Erau cîteva sute de comentarii pe blog, nu le-am citit pe toate. De respectivele comentarii am aflat de la Carmen.
Nu am încercat să-ţi cer scuze dintr-un motiv extrem de simplu: nu am de ce.
Chestia cu persecuţia era o glumă.
Discuţia de fond n-o reiau, că n-are rost. Şi rămîn la aceeaşi părere pe care am exprimat-o scris, atît la tine pe blog, cît şi pe VoxPublica.
La varsta asta am trecut si eu printr-o rasucire de destin; dupa vreun an si ceva urmeaza lucruri miraculoase. Pregateste-te.
Simonica, noi te iubim. El e in tunelul timpului, e in schimbare. Inca n-a revenit cu totul printre noi
http://www.youtube.com/watch?v=L5tLH4RXkJk&feature=related
si, stop .
Relax, cheer up.
Tot pe filiera Leonard Cohen, dar in interpretarea lui Jeff Buckley: Hallelujah.
Bleen, pune-o pe Simona Tache inapoi in blogroll, ce naiba!
Nu inteleg de ce va certati ca niste copii. Si poti sa-ti ceri scuze ca te-ai ambalat mai mult decat era cazul pe un blog roz, ca asta ai facut-o, chiar daca pe buna dreptate.
Toti gresim, chiar cand credem ca avem dreptate 100% sau mai ales atunci.
Uite, eu imi cer scuze daca “fiinta accea” a sunat peiorativ. Cand am scris, m-am gandit la faptul ca e o persoana delicata, usor de ranit in orgoliul roz.
Simona, tu stii ca sexul masculin este mai badaran. Ai rabdare putin. Inevitabilul se va intampla.
Bravo, Parafaragaramus (în semn de respect ţi-am scris întregul nume chilometric).
Mă ia cu rău la lingurea când văd că oamenii se ceartă cu alţi oameni pentru politicieni.
Şi când e vorba de oameni mai răsăriţi şi de politicieni mai prizăriţi, starea de rău e şi mai mare.
Nu ştiu istoricul disputei Simona-Bleen, dar cred că nimic nu s-a zis cu rea intenţie şi rea credinţă. Doar o inflamare scuzabilă în focul luptei pentru democraţie.
Călcaţi-vă pe ambâţ şi daţi dreq mâna pentru împăcare. Evident, Bleen făcând primul pas.
Odata cu alegerile astea, mi-am dat seama cata ura au cladit televiziunile in romani (prieteni buni care nu isi mai vorbesc, copii care s-au certat cu parintii)… mai rau este ca iau in nume personal absolut orice comentariu sau discutie in contradictoriu.
frate-miu a primit cele mai urate jigniri (injuraturi!! e.g. imputit, sociopat, american nespalat) pentru ca a avut indrazneala sa decida presedintele pentru cei din Romania. injuraturile au venit de la unul dintre prietenii lui buni, fost coleg de liceu, suporter Crinolin – btw…tipul este medic!!
para – Bleen nu are de ce sa isi ceara scuze daca nu este nevoie. vorbeam cu unul dintre cei care scriau la ST pe blog si mi-a spus…eu nu mai scriu acolo pentru ca ST incepe imediat cu istericalele cand aude de basescu… asta este, unii merg prea departe – si eu intru in categoria fanaticilor – tabara Base, dar toata chestia e sa aduci argumente, nu emotii.
).
(la postari politice, blogul roz devine brusc prea serios pentru cititorul ne-serios
Nici eu nu mai scriu pe blogul Simonei, dar nu numai pentru ca ar fi pus problema gresit in ceea ce priveste politica.
Blogul roz e in criza de bancuri.
M-am dus la barbosu. Mi se pare mai viu, deocamdata.
http://barbosu.catavencu.ro/
gero – da, a mai fost inca o chestie…si de fapt cred ca aia l-a suparat mai tare. anyway…eu nu cred in chestia asta cu cerutul scuzelor, mai ales cand cineva iti spune: “nici macar nu-ti ceri scuze…” sau ” trebuie sa-ti ceri scuze!”
Bleen e timpul sa faci un poll. Sa-mi cer scuze, sau nu?
Baselul: nu pentru ministru pesede, nici penele, asa pare. Realitatea TV, pe cand vorbea mai bine presedintele, au pus punct. Emil Hurezeanu: nu pentru Boc ca prim ministru. Simona Tache: copil razgaiat. Pacat ca v-ati certat. Simona sa lase politica in pace ca se pare ca nu intelege nimic din ea. Sa scrie in continuare la blogul ei roz, ca scria bine. Pe bune. Un nou Ionel Teodoreanu, la feminin?
Ah….Bleen si Tache s-au certat!
Pfff…ce-i de facut? O petitie, ceva?
Hai să vă spun o poveste fără legătură: Eram stagiar şi un băiat din echipa mea i-a tras o palmă unei fete. Fată al cărui tată era secretar de partid (PCR) al acelui oraş. Un fel de politruc şef. Ştiam că la un deget ridicat de politruc ar fi început să curgă belelele pe capul pălmuitorului (foarte de treabă, altfel). L-am luat deoparte şi i-am explicat asta, cerându-i să-i ceară scuze acelei fete, dar el s-a ambiţionat, susţinând că avusese dreptate. Am apelat la autoritatea mea ierarhică, la cea morală, etc. dar băiatul se ţinea tare. Atunci, în criză de inspiraţie, l-am rugat să o facă pentru mine, promiţându-i o sticlă de vin. A cedat, s-a dus la fată şi i-a spus:
Scuză-mă, dar să nu se mai repete!
Bleen, îţi place vinul?
@Nea, ST fata de politruc şef ?
fata /fatza , cum vrei s-o iei.
Platon: nu, am zis că nu are legătură. Doar că mi s-a părut genială formularea gagiului.
Oricum ar fi, să te cerţi cu un prieten din cauza oamenilor politici e naşpa. Pentru că nici unul dintre ei nu merită, cred, sacrificiul unei prietenii, pentru că (măcar cu ultima ocazie aşa s-a întâmplat) ţi-au luat/câştigat votul jucând cartea emoţiei masiv şi minor pe cea a inteligenţei – chiar şi acolo unde inteligenţa a fost chemată, a fost chemată să vadă prin fumul zgomotelor ridicate de una din tabere, nimic altceva nu i-a fost oferit. Pentru că nici una dintre tabere nu a riscat să oprească leapşa asta cu emoţiile celor ce urmau să dea un vot. Dar aşa e politica (la noi, se pare) – de votat tot trebuie votat, de făcut o opţiune, în final între un „2”, tot trebuie făcut. Dar nu-i cazul de chestii cu miros de ireparabil. Nu. Calitatea asta, cea de alegători, cu toate pasiunile în care ne lăsăm prinşi, o avem odată la 4 sau 5 ani (în mod normal), iar în rest suntem unii cu alţii şi-i mai bine ca prietenii să nu renunţe la acest îndelungat „împreună”. Şi mă întreb dacă în a repara o prietenie afectată de opţiuni politice diferite pune cu adevărat chestiunea orgoliului lui „celui/celei care are dreptate”.
(asta pe ideea lui Andrei Pleşu din adevărul din 08 dec: “prefer oricând „o discuţie cu un om deştept, în stare să glumească inteligent”")
Eu vă urez împăcare. „Succesuri”
Nu e din cauya oamenilor politici. E vorba de un anumit tip de atitudine. Lucrurile sînt mai complicate.
tocmai am încercat să repar o prietenie. cred că înţelegi ce zici.
Doamne, s-a ajuns ca oamenii sa se scoata reciproc din blogroll-uri! cine ar fi crezut asa ceva? Se sparie gandul!
iata pana unde duce patima politica si dezbinarea! iata ce orori se pot intampla!
Şi eu am trecut printr-o fază asemănătoare. Bleen are dreptate, nu e vina lui Băsescu(deşi el e vinovat pentru toate). A fost doar pretextul. Acum evităm subiectele de “dispută”, dar ce s-a spus rămâne spus.
andrei pleşu, ieri, tot în adevărul chiar pe subiect:
http://www.adevarul.ro/andrei_plesu_-_opinii/Inflatia_politicului_7_171652836.html
@bleen
am recitit postarea asta şi mi se pare tristă, glumele sînt chinuite, nu sînt glumele tale. fă o pauză, gîndeşte-te că şi tu eşti supus greşelii.
simona are păcatele ei. e repezită, are momente cînd nu suportă să fie contrazisă, e încăpăţînată (şi tu eşti) dar nu uita că şi-a apărat prietenii, în speţă, pe iaru şi pe ionescu. a văzut unele lucruri corect, dar a lovit şi unde nu era cazul. ştie unde a greşit, a recunoscut. totuşi, încearcă să-ţi aminteşti atitudinea ei cînd tu erai bolnav, deşi era foarte stresată în perioada aia. aminteşte-ţi cum era relaţia dintre voi înainte de nenorocita asta de campanie electorală. cum era în februarie, cum era în mai, cum era în august, cum era pe vremea cînd tu nu erai un “tinichigiu” celebru. ce contează mai mult, tipul de atitudine de acum cîteva săptămîni sau tipul de atitudine de acum cîteva luni?
@gero
îţi aduci aminte cînd ţi-am cerut scuze după ce te-am “izgonit” de pe blogul simonei? ştii că scuzele astea au venit după multe insistenţe din partea ei? ai habar cît s-a bucurat cînd ai revenit pe blog? nu ştii. îţi spun eu acum, dacă e cazul îţi pot şi dovedi. simona o fi habarnistă în ale politicii, dar nu ai dreptul să cataloghezi un om după opţiunile politice. nu ai dreptul să-i spui “nu te duce la vot, stai acasă”.
@Nedo
Scuze nu-mi cer. Nu am de ce. Punct.
Ce talent avem noi, romanii, sa ducem totul in derizoriu!
acum vin sfaturile e la irealitatea tv. de la domnukl de la money channel care este balbait tot timpul! God, what can we do?
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6734299-hrebenciuc-explica-esecul-lui-geoana-confruntarea-televizata-dinaintea-alegerilor-traian-basescu-forma-maxima-joia-datorita-flacarii-violete.htm
Mâine să vă îmbrăcaţi în violet
ii iau apararea bleen-ului, am citit-o fest si pe simona. de ce sa-si ceara scuze? indiferent despre parerile lor roz bombon sau orange chiar nu vad cine se poate supara pe bleen. nu a facut absolut nici o postare care sa nu-i placa donsoarei. Oh, God, chiar nu aveti motive sa va certati. din cauza politicii? sa nu fie! mai ales ca ati baut si o bere impreuna! pacat ca nu sunt din Bucuresti, mi-ar placea foarte mult sa va intalnesc! poate veniti la Cluj, va astept cu mare placere! ultima mea vizita la voi, la mitici, a fost la palatul parlamentului, luam un premiu.
Marynia, mi-am pregatit si ochii violeti pentru maine. violet is the new orange
, just for 2morrow.
Merechene,
Eu şi înainte mă îmbrăcam în violet, jumătate din garderoba mea cred că e mov. Acum am găsit explicaţia
N-aveam de gând să mai intervin vreodată pe-aici, dar am intrat acum, am citit toate comentariile şi m-am crucit. Mai mulţi oameni încearcă să-l convinga pe Bleen să-şi ceară scuze şi deja mi se pare foarte jenantă situaţia. Cred că nu s-a-nţeles foarte bine ce am spus eu. Nu am intrat aici să solicit scuzele lui Bleen, scuzele nu se solicită. Am intrat doar să fac nişte precizări, fiindcă nu-nţelesesem gluma cu persecuţia. La ora aia, încă mai admiteam că e posibil ca el să nici nu fie foarte conştient că a jignit, însă între timp mi-e foarte clar. Nu doar că e conştient, dar şi-a şi întărit jignirile. E OK, treaba lui, viaţa lui, alegerea lui, conştiinţa lui, însă v-aş ruga foarte mult să lăsaţi omul în pace şi să nu mai insistaţi cu scuzele alea. Oricum, eu mă refeream la unele pur formale, care ţin de o anumită etichetă masculină, pe care le-aş fi primit la fel de formal, că aşa m-a învăţat pe mine mama acasă, să accepţi nişte scuze chiar dacă nu mai ai de gând să o iei de la-nceput cu un om. Şi doar constatam că nu şi le-a cerut, repet, nu le solicitam, că nu umblu pe bloguri la cerşit de scuze. Îmi pare rău dacă aşa s-a înţeles, acuma sper că e mai clar.
@nedo: pliz, nu mă mai apăra în faţa nimănui pe-aici şi nu mai insista, apreciez intenţia ta, eşti drăguţ, dar mă simt deja prost şi e cam mult.
draga mea, este rusinos ca nu ati putut sa va rezolvati scuzele prin telefon, sau macar tetatet! sa ne spui si noua ce s-a intamplat, ca acum chiar ca a devenit o chestie de interes basescian! MULTUMESC! si daca incepi cu texte ca nu ai de gand sa intervii vreodata pe aici, chiar, Simona, te credeam mai inteligenta!
inca o caruta de paie…roz!
Nu am vrut să facem din asta un subiect. Deci să nu facem.
Te citez: Nu am intrat aici să solicit scuzele lui Bleen, scuzele nu se solicită. Draga mea, te citesc si pe tine cu mare placere, nu am nervi sa scriu nici macar un comentariu la blogul tau. Wake up! Ti s-a urcat pink-ul la cap? Ce ai patit? Te rog, nu veni cu scandaluri unde nu trebuie!
eram atat de linistiti, citeam cu placere blogul bleen-ului, trebuia sa se intample ceva, nu? God, Simona, nu pe blogurile voastre, chiar stricati tot! sau asta iti doresti?
@Marynia: Nu e suficient, trebuie violet cu bordura argintie, n-o vad bine pe Merechene daca n-are un rimel argintiu. Si apoi nu inteleg absolut deloc de ce nu l-a imbracat si pe Geoana in violet?! Dadea cu violetul in gropi, d-aia.
@bleen, cititorii addicted vor sa fie mereu joie-cu-dezbatere pe blog. Daca n-ai 2 plovere violete (unul de schimb), imi pun realul meu talent la tricotat in slujba blogului, just let me know
!
bleen-ule, imi spui cum imi pot pune si eu un picture in loc de green-ul tau?
Cand iti irosesti talentul (atat cat e el) scriind jurnale in numele altora, e normal sa pierzi contactul cu eu-l propriu!
Domnisorica roz ar trebui sa-si mai puna talpile si pe pamant. Macar din cand in cand…
Îţi faci cont aici:
http://en.gravatar.com/
Încarci o poză.
@nedormitul:
1. da.
2. nu.
3. nici macar.
Imi pare rau de am deranjat-o, dar crezui ca pot discuta mai orice p-acolo chiar de nu am ranforsari pentru fiece spusa.
P.S. pt. Simona: Mi scuzi, mi scuzi, signora.
Idee preluată de la Cristian Pătrăşconiu: Băsescu desemnează premierul joi!! Credeţi că va purta un pulovăr mov sau măcar o cravată, aşa pentru efect artistic?
Oare ce tactică ezoterică a folosit Hrebe pentru Geoană? Mă îndoiesc că nu a încercat să contracareze forţa flăcării violet. Doar că a greşit, vântul nu stinge focul, îl înteţeşte.
Yeba, eu n-am rimel argintiu
Mâine o să port doar violet.
well, see you tomorrow. good luck, bleen!
“acuma” e acuma, azia e azia si mâinea e mâinea!
Poate va-mpacati!
@nedo: cred ca @Bleen a ajuns sa faca “interviul” tocmai pt ca blogul lui avea “deja circulatie”. Dupa aia au ajuns sa-l injure aia din Jurnalul National, cu “vanzator de usi”, samd; “faima”, ca sa zic asa… In conditiile in care este blogger amator(nu profesionist ca zoso) si nu a beneficiat de “reclama”, in afara de propriile sale comentarii “analitice”.
Bleen vs ST:
, rational vs emotional
, Matrix Architect vs Matrix Oracle 
ce paralela am gasit
ce sa zic, e vechea abordare yang vs yin
..chiar, noi toti suntem conectati in “matrice” acuma, hi, hi, hi
In concluzie, vine “Spiritul Sarbatorilor”, prb ca in viata “reala” ar trebui sa va intalniti si sa lamuriti niste chestii.
..daca pana si @Carol a renuntat sa mai jubileze si spune sa va impacati
Ionel, aici cred ca este vorba despre altceva. Bleen, nedo, carol, cruela, gero, pataphyl, otto, anarchix si restul faceau blogul Simonei pe vremuri. acum, ca blogul roz nu mai este funny anymore, tot rahatul este pus pe seama dezertarii lui Bleen. nedo crede ca toate chestiile astea se intampla pentru ca lui Bleen i s-a urcat la cap vedetismul si a uitat de vremurile cand erau ca o familie pe blogul roz. este gresit! blogurile astea sunt total diferite, este si normal sa apara altfel de comentatori, alte topicuri, poantele de la blogul roz trebuie sa ramana acolo. nu cred ca Bleen sau chiar Simona Tache doresc sa bloguri siameze.
asta e…azi poti sa fii funny, maine sa iti moara pisica si sa-i injuri pe toti…
Bleen merita (la trecut) sa aiba blogul lui! majoritatea celor care posteaza aici au fost si inca sunt fani simona tache…acum ca este cu blogul lui, este mai rezervat (are si atatea pe cap… ca doar el stie). de la un om suparat, stresat, obosit, cu “accente maniaco-depresive” nu poti sa te astepti sa fie happy, happy, joy,joy si nici nu trebuie sa ai pretentia sa ceara cuiva scuze, pentru ca nu o va face, ba din contra, se va enerva si mai tare.
rabdare, calm, intelepciune, apoi vine si restul!
ei, astia de la iRealitatea au invocat astrele care au fost benefice lui Basescu! Joia aia cand s-au intalnit cei doi, a fost ziua benefica a lui Baselu! Doamne, unde au ajuns, sa adux=ca un asa-zis astrolog in emisiune! Good God!
Yeba….cravata lui geoana avea ceva irizatii albastru-violete
Ok, încheiem discuţia cu Simona Tache. De acum încolo şterg comentariile.
@Nemo
Adevarul e ca ma doare exact la 1 metru de cur ca Bleen s-a certat cu Tache. Daca vroiau s-o tina intre ei, o tineau. Dar daca au pus-o pe tapet, n-au decat sa suporte comentariile. Ca doar nu-s copii. Impreuna au aproape 100 de ani!
Pariuri? Pe cine numeşte mâine Băsescu primul între miniştri?
@Carol, asa, iar cu tine 200
@Marynia: Boc. cam 80% sanse, barerea mea, hic.
@nemo
peste vreo 65 de ani
daca ei se opresc din crestere
@Marynia
Cred ca maine toti stai cocosati..sa para mici, ca Boc
tot BOCanila spun si eu!
Eu m-am scapat de raspundere. I-am dat votul lui Basescu. De-acum e treaba lui!
so…
http://prezidentiale.evz.ro/emain/articolul/880035/Emil-Boc-premier-99
@Carol: cam asa am zis si eu: m-am agitat, am adus si votanti la urne, de acum sa vedem ce face TB; “noi” i-am dat mandatul
Mai ales “noi, diaspora”
Cred ca moral trebuie sa fie Boc PM, dar moralitatea in ce ma priveste pe mine si in directia PDL-ului, se opreste aici. N-o sa scoata Romania din criza tot cu Pogea&Udrea.
@nemo
Mai mult n-avem ce face. L-am ales. Acum, ca face sau nu face un guvern pe placul nostru (al fiecaruia in parte) …e altceva. Ce naiba sa-i mai facem? Hai sa-l suspendam!
Cîteva precizări:
Blogul Simonei îl făceau în primul rînd Nedormitul şi Guţă Yodda. Eu am apărut mai tîrziu şi oarecum sporadic. Aşa că nu se poate spune că blogul roz a pierdut ceva după ce au n-am mai apărut în peisaj.
Blogul meu e mai bătrîn cu vreo 2 luni decît blogul Simonei, chiar dacă mult mai puţin cunoscut.
Înainte să-mi fac blogul comentam pe cotidianul.ro şi pe blogurile Cotidianul (Morar, Pătrăşconiu, Lucescu, Fumurescu, Rogozanu etc).
Chestia cu vedetismul este prost pusă. E ca şi cum înainte să devin “un tinichigiu celebru” tăceam mîlc şi nu-mi susţineam opiniile. Nu e aşa. Şi cei care citeau comentariile de pe Cotidianul între anii 2005-2008 ştiu despre ce vorbesc.
Carol??
Carol?
eu as vrea de la noua administratie prezidentiala sa-si puna odata rss feed la site-ul ala, care si-asa e destul de puscat, si cu design din 1900 toamna…
@Bleen
Disputa voastra e penibila. Dupa ce unul din voi i-a luat un interviu presedintelui tarii iar celalalt scrie jurnalele fiicei presedintelui, ati ajuns sa va luati la pumni pt o juma’ de ciunga deja mestecata!
Pai e frumos?
Bleen, eu de pe Morar te stiu; abia dupa aia am dat de blogul simonei tache, deci nu stiam ca nedo si gutza erau acolo inaintea ta.
Precizare deosebita!
In cuvantul “ciunga” sta tot dispretul meu pt bucuresteni!
@Carol?: sa mai schimbam subiectul
se poate introduce comunismul in Elvetia?
@nemo
Daca e mic, da. Granita e strâmta tare!
Nemo, se poate dar prin referendum.
@Bleen, sa nu uit sa fiu on topic(dincolo de faptul ca te stiu de prin 2005, de la Cotidianul): ai fost extrem de tare sa reactionezi asa cum ai reactionat, cand ai pomenit de diagnosticul cu cele 3 vertebre tasate/sudate, etc. Puteai sa ramai paralizat, riscul exista, il cunosteai si totusi ai facut umor excelent pe tema asta.
asta e: flacăra roz a pierdut
@Carol? & Mereche: neah
“se poate, dar ar fi pacat”.
eh, prb ca stiati, oricum.
mereche, oricum e un fel de comunism acolo, se face referendum pt orice, al draq de elvetieni, cum nu lasa ei politicienii sa le conduca tara
lol Merechene
astia chiar ca-s campioni la referendumuri!
Nemo
de-aia nici nu-i schimba nimeni ca n-au ce vina sa le bage
Referendumurile se fac la nivel de canton? Au și secții de votare speciale în gări și cantoane?
Diaspora elvetiana are drept de vot? Daca da, e blestemata pe bloguri? Cum se blesteama elvetienii intre ei?
@Yeba
Elvețienii sînt federali, dovadă Federer
Am o nedumerire: cam de luni “jurnalistii” s-au regrupat, retorica tv a redevenit ce a fost in campanie (in campania de 2 ani), Nisotrescu, Ciuvica ubicuu, Ursu, Firea, absolut toata lumea e vioaie si la post, cu un discurs identic, ba chiar si cu o mimica identica.
Intrebarea mea adresata celor care mai stiu cite ceva: li s-au prelungit contractele pina la suspendare, pina la nemurire sau cum? li s-a dat preaviz si ei se comporta asa in virtutea inertiei?
Mda, azi era meniu fara Viorică si Adriean, dar e deja miine.
pt bleen.cu rugamintea sa stergi comentariul meu dupa ce il citesti;iti scriu aici pt ca n-am adresa ta de mail(poate e pe blog,da’ n-o gasesc,sunt it-challenged).
nu iti scriu ca sa-i iau apararea lu’ tache,am facut-o la un momendat live cand mi se parea ca o hartuieste nedo complet nefondat si imi pare rau. imi pare rau nu pt ca nu cred in contiunuare in ce am spus acolo,ci pt ca am crezut ca totul va ramane la un nivel relaxat -eu chiar ma amuzam,mai mult decat sa ma enervez – si nu a fost asa.
iti scriu pt ca ne cunoastem,ne-am vazut de vr’o doua ori si habar-n-am daca ne vom mai vedea ca sa-ti spun direct ce cred. io sper ca da si sper ca vom vorbi despre altceva.
iti scriu ca sa-mi dau cu parerea. dar asta fara sa-mi arog vr’un drept de a avea o parere care conteaza. din contra,probabil ca ar trebui sa ma intorc la citit.
dar am o parere neinfluentata,am o parere cunoscand in detaliu(in care n-o sa intru,ca n-am prezervativ) aspectele conflictului dintre voi.o parere obiectiva;daca ar fi fost altfel o tineam pt mine. nu am interese in conflictul asta.
nu am ajuns sa fim nici macar amici,dar simt nevoia sa-ti spun cum vad lucrurile, ca unui prieten.
pt ca PRIETEN e ce mi se pare mie cel mai important in discutia asta. pe mine m-ati dezamagit toti trei:tu,nedo,tache. prin retorica si mai ales prin rezultat,prin consecinte.nu in egala masura,dar,am spus,nu vreau sa ma leg de detalii. in principiu a fost o serie de cauza-efecte,acting-reacting-uri perpetuate de incapatanare si incarcatura de moment.asta e,v-ati facut-o singuri,sa va fie de bine.
sunt de acord,in mare masura cu deja cliseul conform caruia prieten iti e cel care iti arata cand gresesti,nu te incurajaza in eroare. dar daca ti se pare,sau STII SIGUR,ca un prieten greseste il iei de o parte. discuti argumentat. il asculti,incerci sa-l intelegi. si la sfarsit,poti sa urli in gura mare ca te dezici de prietenia lui,daca acolo s-a ajuns.dar atata timp cat iti e prieten,nu-l critici in public,nu-l injuri la el acasa in prezenta musafirilor.
iar tu si nedo cam asta ati facut.si tache chiar va credea PRIETENI,nu entitati din lumea virtuala(blogosfera pulii,daca-mi permiti) cu care are o relatie de mistocareala amicala.iar prietenii comunica prin telefon,mes,bere.
am ezitat sa-mi dau cu parerea,mi s-a parut ca exista pe undeva posibilitatea de a avea amandoi dreptate si ca escaladarea s-a produs din surplusul de nuante. spre ex formularea aia a ta,ceva de genul:’bunul simt nu incepe din titlu,ci de la comentarii’,ma gandeam ca nu a fost menita sa jigneasca. era normal ca tache sa o interpreteze,in tensiunea momentului ca o grava jignire. dar,fara sa-ti ceri scuze,daca nu ar fi fost o jignire ai fi putut explica.nu ai facut-o,deci raman valabile concluziile mele.
merci de rabdare,Craciun fericit.
a,era sa uit,pt carol: taci in plm! (pt asta poti sa ma banezi,bleen)
@bleen – doar o vorba sa-ti mai spun. gresesti. ai jignit-o pe simona pe blogul EI, nu pe blogul tau. ceea ce ea n-a facut. fara sa te gindesti decit la tine si la transa politica in care erai. a fost ca si cind te-ai duce la ea acasa si ai face-o nesimtita in fata a 50 de oameni. da, sigur, v-ati enervat amindoi, si amindoi puteti gasi justificari. fiecare detine jumatatea lui de adevar. dar faptul ca tii in continuare coada ridicata si sustii ca n-ai de ce sa-ti ceri scuze imi schimba parerea despre tine. stiu ca nu te intereseaza. sterge-mi comentariul, baneaza-ma, mi se rupe. ramii un tip destept, da cu lacune la capitolul prietenie. sarbatori fericite si un an mai bun.
@Delia, cateva “puncte de vedere”:
1. Bleen a luat apararea “fanilor Basescu” acuzati pe nedrept de Simona Tache pe blogul ei. Multi din cei care ii populau blogul s-au simtit jigniti de afirmatiile care se regasesc mai jos(citate din Simona Tache), chiar daca unii nu au zis nimic.
link-ul catre care face trimitere ST mai sus, exact despre asta era vorba. Nu o jigneste nimeni “acasa la ea” pe ST, ci Bleen ia apararea unora jigniti de ST.
Sa nu incurcam borcanele, din “spirit de populare de blog roz”.
2.Inca niste precizari: ai blog si te lansezi “pe net”, ba tata, “nu esti acasa la tine”, devine continut public, esti indexat de public!!! Nu esti in dormitor, treaba o vede inclusiv google.
3. Mai sus, e vorba de “bilantul unui om obosit”, care pune in balanta niste chestii care i s-au parut lui importante, anul asta.
Faptul ca o pune pe ST in aceeasi importanta cu “interviul cu dictatorul”, spune multe despre faptul ca pt Bleen a fost prb destul de importanta “scoaterea din blog roll”, iar asta mi se parea a “gluma de armistitiu” a lui Bleen, care a fost interpretata f aiurea, cu feminisme razboinice “cere-ti scuze, barbat nesimtit!”.
4. Mai scoateti-va chestiile astea feministe din cap, ca “daca esti femeie, gata, automat scuze”, ca se ajunge la aberatii, zau.
5. Poate ca Simona Tache ar trebui sa nu mai comenteze politica, pt ca adevarul e ca nu se pricepe. Scrie mondenitati si glumite, dar analiza politica nu este domeniul ei.
6. Daca Alin Ionescu si Florin Iaru sunt viitorul intelectual al natiei romanesti, apai tara numita Romania are o mare problema.
citate politice din ST, despre “fanii Basescu”. Mie, pe blogul lui Bleen, mi se pare ca “talibanii amintiti” de ST SUNTEM al dracului de nuantatati. Lor/noua le-a/ne-a luat apararea Bleen si da, NU are nici un motiv sa-si ceara scuze, decat doar asa, “sa lase de la el”
http://www.simonatache.ro/2009/12/02/adevarul-lui-basescu-versus-noi-ailalti-javrele-si-prostii/
“Nu exită nuanțe, nu există gri-uri. Ești cu Băsescu, ești un om bun, ești de partea adevărului, nu ești cu Băsescu, ești rău. Punct. Fanii lui Băsescu știu, văd și cunosc. Nu au dubii, nu au ezitări și nu operează cu semne de întrebare. Iau în brațe câte-o bucățică de adevăr și îți dau cu ea-n cap până te lasă lat. Orice contraargument ai aduce în discuție, tu, cel care crezi altceva sau care încă nu știi ce să crezi, e bullshit. Nu îi interesează, pentru că ei ȘTIU.”
“Fanul lui Băsescu nu tolerează dialogul, fanul lui Băsescu are el să-ți spună ție niște lucruri, iar tu tre’ să caști urechile și ochii, să le înțelegi și să le bagi la cap. Și mai trebuie și să acționezi conform cu părerea lui, altfel te ia mama dracului. Sigur, există și excepții, dar sunt foarte puține și nu la ele mă refer.”
Pa S.T.
Nu sunt o persoana conflictuala si as prefera sa nu spun mai multe. Probabil ca am gresit zicandu-i Simonei sa nu se duca la vot(desi a fost mai mult din spirit ludic), dar Bleen, sincer, n-are de ce sa-si ceara scuze si mi-ar placea ca Simona sa interpreteze corect afirmatiile acestuia.
oz, eu am fost de aceeasi parere cu bleen in ce priveste familia basescu. am postat si eu la tache cu “nu geoana” avatar. dar lucrurile trebuiu rezolvate exclusiv intre ei doi, pe mail, pe mess, la telefon, oricum, dar nu pe bloguri. mai ales pentru ca sunt publice, cum bine zici. la asta m-am referit cu “acasa la simona”. nu sunt feminista si nu-i iau neaparat apararea simonei. in fond, nu e problema mea, e a lor. dar nu-mi place incrincenarea fara rost si spun doar ce am vazut in calitate de cititor al ambelor bloguri. acum fiecare comentator va lua cumva partea unuia sau a altuia. o disputa care putea fi rezolvata matur la timpul ei se extinde la doua bloguri. ceea ce e trist.
Am comentat la articolul Simonei (ăla cu Băsescu şi javrele), articol cît se poate de public, din cîte ţin eu minte. Comentariul meu era referitor la articol, nu la vreo problemă personală pe care aş fi avut-o cu Simona. Disputa a fost publică fiindcă era vorba despre atitudini publice.
Am o rugăminte: citiţi toate comentariile mele şi ale Simonei de la respectivul articol. Şi discutăm după.
http://www.simonatache.ro/2009/12/02/adevarul-lui-basescu-versus-noi-ailalti-javrele-si-prostii/
Şi nu mai vorbiţi de încrăncenare atunci cînd cineva nu e de acord cu voi. Nu toată lumea e obligată să dea din palme şi să joace rolul cîinelui credincios şi ascultător.
FCO…Micutul corsican e din nou in fruntea mesei, i s-a prescris o dieta maghiara si i s-a apretat babetica. Bon apetit !
@Bleen, cred ca fiecare are dreptul la opinie, sunt de acord cu tine.
Va marturisesc ca opiniile celor care nu se bazeaza pe adevaruri vizibile si de importanta majora nu mi se par concludente.
Am inceput sa ma uit pe bloguri dupa ce “alianta contra” a dat jos guvernul Boc. Evolutia situatiei politice, fara guvern cu drepturi depline, impunerea unui premier (Johannis, acum altul pe Crin), respingerea guvernului Croitoru, taraganarea referitor la guvernul Negoita si altele, au atarnat greu in optiunea mea de a ma implica in comentarii.
Tot ca a facut acasta alianta a pagubit pe fiecare dintre noi atat material cat si moral. Material pentru ca fiecare dintre noi vom plati mai mult ca sa acoperim dobanzile mai mari la imprumuturile facute de guvern in aceasta perioada si moral pentru ca s-a deturnat adevarul prin acuzatii la adresa lui TB sadindu-se ura, neincrederea. Daca nu vedem adevarul din fata ochilor fara interpretari subiective ne gasim gasim in situatia ca analizam dupa vorbe si nu dupa fapte o situatie. Consider ca e de datoria mea sa subliniez ca alianta contra a lucrat in aceasta perioada contra noastra. S-a comportat ca o dictatura a parlamentarilor cu toate ca separatia puterilor in stat este evidentiata expres. Parlamentul e legislativ, primul ministru face parte din executiv ca si presedintele deci doar el are dreptul sa desemneze premierul.
Eu cred ca Geoana si ai lui au pierdut alegerile pe mana lor.
Referitor la comentarii ale sustinatorilor, pot sa spun fara sa gresesc ca cei contra sunt mult mai agresivi si asa cum au fost invatati se refera la lucruri minore ignorandu-le pe cele majore.
Am facut aceste precizari pentru ca aceasta alianta inca nu intelege ca am vazut ca e si contra noastra nu numai contra lui Basascu.
violet, nu?
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://farm4.static.flickr.com/3264/3266444246_3d8c2e79ee.jpg&imgrefurl=http://www.flickr.com/photos/paranoya86/3266444246/&usg=__tNwI8N638NsU56_D9A43616wT3A=&h=500&w=334&sz=55&hl=en&start=62&tbnid=81FtlSP4PkCCfM:&tbnh=130&tbnw=87&prev=/images%3Fq%3Dzara%2B2009%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26hl%3Den%26sa%3DN%26start%3D54
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://farm3.static.flickr.com/2340/2333415975_ebb0936b5b.jpg&imgrefurl=http://flickr.com/photos/bob_karol/2333415975/&usg=__Enff7ox6hVecM7wxFltDxNR5IPw=&h=287&w=500&sz=121&hl=en&start=12&um=1&tbnid=YzKeAWOEE4SMIM:&tbnh=75&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dvuitton%2Bviolet%26hl%3Den%26rlz%3D1T4ADBF_enRO302RO302%26um%3D1
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://img.diytrade.com/cdimg/878526/8347882/0/1246610303/Polo_short_sleeve_T-shirt_for_men_2009_fashion_trends.jpg&imgrefurl=http://www.diytrade.com/china/4/products/5183857/Polo_short_sleeve_T-shirt_for_men_2009_fashion_trends.html&usg=__g97cEAynh8focg2CevrBOoHIbuo=&h=350&w=330&sz=14&hl=en&start=38&tbnid=1lhx0YJruHGckM:&tbnh=120&tbnw=113&prev=/images%3Fq%3Dfashion%2B2009%2Bmen%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26hl%3Den%26sa%3DN%26start%3D36
Aici e locul unde ne adunam in recreatie?Da in ce clasa santem?(nu va suparati,era distractiv mai demult,acum e doar copilaresc)
Aici e clasa violet. Dincolo e roz, va rog.
e pe culori??pff,de cand nu am mai fost la scoala nu mai e pe varste?
O armata de simonici:
O armata de blini anti-fanatici sau de contra-simoni:
Raport de activitate
Deci de cînd s-a întîmplat ce s-a întîmplat eu am stat trist în bîrlog și am cujetat, și am cujetat. Deci n-am ajuns la nici o concluzie. Deci drept care semnez indescriptibil.
Edut: Zi-mi te rog ce opţiuni politice ai, ca să stiu daca mai iau pastrav de la tine. Ca poate imi pui ceva cianura, o flegma, vreau sa fiu asigurat ca avem aceleasi afinitati elective. Politică cu delicateţuri, mă rog.
@Nea….sincer??da sincer??imi place un pic Urban,da nu foarte foarte,adica pe el nu cred ca il vreau mort,in rest,gloante sa am ca salbaticiuni sant in toate partidele.Oricum tura asta am tinut cu base,nus inca de ce,speram…da e ca la loto,speri pana in ziua extragerii,imediat extrase numerele,gata si visele si si sperantele.Daca mai vrei pastrav,aduc.
Da, mai vreau peşte, şi eu am votat B, aşa că am curaj
Hai sa le imbarligam blogurile,intrebari aici,raspunsuri dincolo,sa le aratam noi ca santem stapanii,oricum vad ca asta e opinia tuturor permalincilor.
gero minte, este un personaj conflictogen! izolati-l!
Edut: Dă-mi un kalasnikov şi-o să vezi calmul meu englezesc în politică. Şi bună idee ai avut: dincolo
Nu-i nimic, găsim noi şi pân Rahova, la Vanghele
Nu ştiu cu care aş începe dar ştiu că aş termina la ăla la care mi se goleşte magazia
@Nea:oare care din ei are vocea mai stridenta?
@edut
Noi sîntem stăpîni? OK, stăpîne, stăpîne, mai cheamă și-un cîne! Și-o cheie de șai’ș’p'ce
@Pata:pai nu?da ce fac ce vor ei si noi ramanem fara casa?(dincolo raspunsul,pls.pls)
si oricum,tot le citesc pe amandoua,imi par bune amandoua,si ca subiecte,si ca public..nu e pacat?cine se aseamana se despart?
buna aia cu soricelul….hihihih,eu ziceam ca ramane banat saracu…
@Pata:cand nu stiu,ma intorc la biblie…o samanta cade in drum,una e mancata de pasari…da pica si una bine…si da roade.
@edut
Cînd faci un plan, ai grijă să fie ușor înclinat. O reverență nu strică, mai bine două!