Lista miniştrilor (nu e finală)
vicepremier: Marko Bela
Ministrul Administratiei si Internelor: Vasile Blaga
Ministrul Economiei si Comertului: Adriean Videanu
Ministrul Transporturilor si Infrastructurii: Radu Berceanu
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului: Elena Udrea
Ministrul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National: Kelemen Hunor
Ministrul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale: Marian Sarbu sau Mihai Seitan
Ministrul Agriculturii: Orest Onofrei
Ministrul Sanatatii:Cseke Attila, senator UDMR de Bihor
Ministrul Educatiei: Petru Daniel Funeriu
Ministrul Mediului: Korodi Attila
Ministrrul Comunicatiilor: Gabriel Sandu (?)
Ministrul Finantelor: Sebastian Vladescu
Ministrul Apararii: Gabriel Oprea
Ministrul Justitiei: Catalin Predoiu
Ministrul Afacerilor Externe: Bogdan Aurescu
129 Responses to Lista miniştrilor (nu e finală)
Leave a Reply Cancel reply
Ultimele comentarii
Categorii
- Bleenisme (115)
- D'ale mele (281)
- Diverse (142)
- Externe (1)
- Istoria lumii (1)
- Madame Blogary (20)
- Media (117)
- Muzica filme (2)
- Occident (2)
- Personale (5)
- Politică (468)
- Recomandari (6)
- Special (3)
- TOAW (17)
- Trolli (1)
Arhivă
- December 2011 (4)
- November 2011 (18)
- October 2011 (4)
- September 2011 (15)
- August 2011 (39)
- July 2011 (53)
- June 2011 (12)
- May 2011 (6)
- March 2011 (1)
- February 2011 (1)
- January 2011 (18)
- December 2010 (7)
- November 2010 (7)
- October 2010 (13)
- September 2010 (2)
- August 2010 (8)
- July 2010 (48)
- June 2010 (8)
- May 2010 (9)
- April 2010 (6)
- March 2010 (8)
- February 2010 (8)
- January 2010 (18)
- December 2009 (90)
- November 2009 (57)
- October 2009 (47)
- September 2009 (35)
- August 2009 (80)
- July 2009 (63)
- June 2009 (44)
- May 2009 (15)
- April 2009 (61)
- March 2009 (63)
- February 2009 (46)
- January 2009 (39)
- December 2008 (96)
- November 2008 (60)
- October 2008 (52)
- September 2008 (27)
- August 2008 (32)











Sunt cateva nume extrem de “controversate” pe lista aia, da’ sa trecem peste asta.
Basescu m-a dezamagit crunt cu decorarea consilierilor… e din aceeasi categorie cu avansarea in grad a lui Ontanu. Distruge o “institutie”, duce in derizoriu o distinctie importanta a statului… pentru ce?
Ziceai ca ai incheiat armistitiul, ar trebui sa scrii despre asta.
Interesant Vladescu la Finante
Oare si pe el il vor porcai penelistii?
Depresie totala …
Kelemen Hunor? La ministerul ala trebuie sa fie un nationalist tolerant, nu unul de la o minoritate nationala. E total pe dos.
prost guvern. ce dracu cauta vladescu? pe langa vechii politruci ai pedeleului, trebuia si un incompetent de la penele. iar orest onofrei, in afara ca e marioneta lui flutur, ce alte calitati mai are? si oprea, si predoiu, of, of, trista tara…
Lista asta e măcar semifinală? Dacă Nuți nu e, nimic nu e
Cand se cearta romanii, castiga ungurii!!!
si voi acum….
om trai, om vedea!
Basescu a spus ca vrea guvern inainte de sarbatori, cu orice pret.
Daca sunteti in bucale, luati si voi un vin cald, faceti un om de zapada, jucati-va cu pisica, mai aruncati un lemn pe foc. Sunteti cam incordati. Parol!
Errare humanum est. Perseverare diabolicum.
Deprimant guvern! Daca e si udrea pe acolo nici macar nu e guvern de sacrificiu, cred ca e pe bune si vom defila cu ei mult si bine.
Cum? Nutzi are numai doua “portofele”? Pai ce sa face ea doar cu atat? Muma lor de hotzi…
Sunt doua numiri “luminoase”: Funeriu si Aurescu. “Tenebrosii” sunt mult mai multi. Udrea si Berceanu sunt catastrofe, Videanu nu are o imagine teribil de buna. Capacitatile manageriale ale lui Blaga sunt mult supraestimate. De Orest Onofrei nu am auzit. Gabriel Oprea la aparare? WTF???!!!
Dezamagirea crunta pentru mine e insa ministerul justitiei. Acelasi Predoiu, aceeasi baltire. Mare pacat. Basescu ar fi trebuit sa o impuna pe Monica Macovei, cu orice pret.
Mult succes in reformarea statului si modernizarea Romaniei! Primul pas a fost facut. Inapoi!
fi’-mi-ar scirba. un mp3 player in fruntea guvernului si o cireada de incompetenti dovediti in subordine. mi-e scirba. basescu a zis ca vrea sa fie consultat cu privire la ministri csat. vladescu si-a dovedit competentele cu virf si-ndesat, chiar trebuia sa reconfirme si sub boc? oprea e intruchiparea incompetentei agresive, o nulitate absoluta, singura lui legatura cu armata este verbul sacadat si scrisnit din dinti de parca l-ar durea prin tot corpul fiecare silaba. nu mai pricep nimic, sa ma bata mama. i-a cautat mult pina i-a gasit?
Cred ca nu s-a nascut omul care sa ne multumeasca pe unii, ca despre toti nu poate fi vorba.
Ceva tot gasim ca sa ne aratam dezamagirea inchipuita.
Elena din Troia nici acum nu intruneste simpatia tuturor, dar`mi-te Elena lu` Cocos.
ce constat: o gramada de indivizi posteaza acum sa se arate dezamagitzi. postaci sau p(r)ostaci/prosternaci de la inpolitics.ro?
Pentru această interpelare o fi fost pus Cseke la Sănătate? http://www.bihoreanul.ro/bihor/cseke-attila-vrea-sa-tie-unde-merg-banii-din-taxa-pe-viciu-5065555
Udrea este o propunere dezamagitoare pentru mine… chiar daca doar la nivel de imagine…
Eu cred ca se putea mult mai bine. Cati ministri propusi sunt dintre cei “cel putin 20″ tineri cu MBA angajati la Cotroceni? De ce Vladescu?
Aproape ca mi-e dor de lupii tineri si tonti din partidul liberal. Incompetenti erau si ei, dar macar mai radeam un pic de alde Chiuariu, Adomnitei, Troaca sau Cioroianu.
PD-L-ul nu mai poate conta pe votul meu peste 3 ani. Astept alte oferte.
@ armacughidon
astia sunt cei care in timpul campaniei ii dadeau cu “in 2004 am votat cu Basescu, dar acum n-am ce face si votez cu prosto.”
Ei da, vitejia aia de pe urma.
Cei care-i plang pe Geoana si Crin, accepta, bine merci, ca partidele lor sa fie pline – ochi cu politruci batrani si versati ca Iliescu si Hrebenciuc, fii de securisti si nomenclaturisti ca Orban, Tariceanu si Nastase, bosorogi turnatori din linia I, ca Voiculescu si Quintus, semianalfabeti ca Vanghelie…dar de la PDL-isti au pretentia sa-i rada pe toti (ai lor) si sa puna in locul lor doar tineri eminenti, cu MBA si “origini sanatoase”
Hai, mai reveniti si cu picioarele pe pamant.
N-au inteles nimic!fuck’em! este prostie sau pur si simplu bataie de joc…
Udrea cu 2 ministere? combatem criza cu Louis Vuitton?
Vladescu e o catastrofa totala.greu de facut o alegere mai proasta.
Oprea e un dezastru.
astia nu au inteles nimic?
Numele grele au ramas la ministerele importante. S-a mai umblat un pic la decor, Funeriu, Aurescu; la Justitie un independent.
Banii de la dezvoltare sunt in varful pixului avocatei de real succes. Nu pot sa zambesc, imi crapa buzele de la frig. Cata putere are, de fapt, Udrea?
cum naiba sa dai MApN-ul unui tradator…deci nu-s normali. BOCanila m-a suparat rau astazi! MIlky, Milky Waaaayyyy!!!! http://www.youtube.com/watch?v=8RuutlqnurQ
se pare ca titularul postului de la dezvoltare este Basescu.
[...] Fiind guvern, voturi cutreieram… Posted 18/12/2009 Filed under: Copy&Paste | Tags: Copy&Paste | Via Bleen. [...]
para…vointa, perseverenta, nesimtire, bani, tzatze, blonda – vopsita…deci mare putere.
ah, sa nu uitam pe gabriel sandu. o alta nulitate aroganta.
PDL a cam sfeclit-o. Traian e maretul marinar si sta la gabier, ce se vor face “frumosii” astia daca o dau in bara?
Incerc sa nu plec de la premisa ca sunt naspa. Am reusit sa diger berceni si videni si alta data, dar Oprea?
Mai fete si baieti, asta e un guvern de p__da ma-sii. Voi chiar aveti impresia ca Base si-ar fi dat OK-ul daca pe termen lung nu avea un plan?!
Veti vedea.
Si mai lasati-o pe Elena Udrea. IN afara de ceva fitze imaginate de dusmance, eu nu prea vad ce rau a facut pana acum.
just a thought.
Ultimul post al lui Morar e spot-on.
Anarchix si mie imi miroase a “interimar”.
Protest in weekend?
Da, vom face oameni de zapada si ii vom pune sa topaie pe Jump KrissKross.
anarchix, stim bine cum sta treaba cu udrea si restul. problema e ca daca astia il suspenda pe base din nou, a pus-o!! gandeste-te ca antenistii si irealistii exact asta asteptau … base a avut mare noroc ca a castigat alegerile, stii bine. avea sansa acum sa ii creasca popularitatea daca alegea oamenii cu grija. boc, din pacate, nu are niciun cuvant…
base nu va putea veni in fata tv sa spuna: i-am ales pentru ca pot sa ii controlez mai usor…
pe mine nu mă deranjează Berceanu. dacă face şi la anu’ măcar 100 de km de autostradă
şi să nu fure
nici unul
oricum, cred că dacă îşi bagă mîna le-o taie Băse de la umăr
şi, pînă la dovada incapacităţii manageriale sau a corupţiei, o creditez pe Elena Udrea
La Educatie nu e Daniel Funeriu, e Catalin Croitoru!!! Inca o gluma foarte trista a acestui guvern. Cum poti sa faci asta unui om de valoarea domnului Funeriu? Mai ales dupa o campanie in care domnul Funeriu a fost atat de vizibil sustinator al lui Traian Basescu.
Mda, Funeriu nu va fi la Educatie. Foarte mare dezamagire…
exagerati cu totii, ce naiba v-a facut voua udrea?
ar trebui sa sariti in sus in legatura cu ministerul culturii: e inca in acelasi sertar cu “cultele”…atâta importanta are!
o alegere foarte buna e aurescu, excelent!
pacat ca sârbu a cedat presiunilor “de-acasa”, ar fi fost un semn bun de vointa de colaborare si reconciliere. dar asa e când il iei pe “nu” in brate
mi-ar fi placut sa fie korodi la mediu!
(nu, nu-s fan udmr in mod deosebit)
intr-adevar maraci, o flegma verde tintita exact in fruntea lui daniel funeriu, vice-presedinele comisiei prezidentiale care a elaborat programul de reforma a educatiei. cita minte-ti trebuie ca sa-i ceri unui sindicalist sa introduca o reforma atit de radicala a sistemului de invatamint? macar daca tipul asta ar fi avut vreodata vreo legatura cu managementul sistemului de educatie, dar in afara de o scurta perioada in functia de inspector scolar nu s-a prea aplecat asupra tainelor educatiei. ca sa schimbi sistemul de educatie de la unul bazat pe memorare la unul care impune dezvoltarea aptitudinilor iti trebuie ceva mai mult decit o familie de paraziti ai sistemului. mult mai mult. s-a dus dracu si reforma educatiei. ce mai urmeaza?
Guvernul asta este o jignire pentru cei care l-au votat cu buna-credinta pe Basescu.
Nu e dezamagire, e mai mult decat atat, e sila.
meme, nu te grabi cu aurescu, inca nu-i batut in cuie. poate ne trezim cu vreun discipol de-al lui cioroianu si-acolo
in locul psd si pnl, daca as tine cont de interesul national, de-abia guvernul asta l-as trinti si as vota in aceeasi sedinta lista cabinetului croitoru. numai asa, de-al dracu!
croitoru?…
nu funeriu?…
adica cu udrea ma resemnasem…asta e! dar asta chiar m-a surprins…chiar m-a neplacut surprins
politica asta nu e pt oameni de bun simt…am sperat sa nu ias gioana…sa nu iasa psd…si pdl-ul ma dezamageste din prima zi de dupa alegeri…n-as putea spune ca sunt surprins…dar speram totusi sa mimeze un bun simt!
@meme: ce pula mea (scuzati-mi expresia putin vulgara) vb de sarbu…si de psd..cand pdl vine cu croitoru la educatie…dupa ce 1-2 luni a defilat cu funeriu cel tanar si reformator?
Deci au castigat talibanii din PDL.Mi-e scarba pur si simplu.Tara asta e condamnata sa traiasca dupa cum da D-zeu, de la o zi la alta.Fara planuri de viitor,fara speranta.Eu chiar am crezut ca va fi altfel de data asta.
Mai ganditi-va si la alt aspect. Urmeaza programul lui Boc, cu taiatul in carne vie, impus si de UE si de FMI. PSD si PNL vor ataca pe toate fronturile, pensionari in strada, sindicate, greve.
Cine sa le faca fata? Niste “no name” din “esalonul de cultura” al PDL?. Sa fim seriosi! Acum e nevoie de Blaga de Berceanu si de Videanu, nu de niste indivizi de care sa n-asculte decat secretara!
In ciolanele lui Videanu, Berceanu, Blaga si-au rupt destui coltii ca sa stie ca nu-s chiar niste carpe si nici nu dau bir cu fugitii de cate ori striga Hrebe sau Vanghelie la ei.
Cu bubele lor, fiecare, dar au demonstrat ca pot face fata masinariei PSD si PNL.
Cat despre Udrea?
Vor face coada la usa ei mai ceva ca la Maglavit. Opozitia stie foarte bine ca acolo-s bani multi si ca pt un orgoliu prostesc, multi dintre ei s-ar putea linge pe bot, urgent, de la “pomana UE”.
Nu vi s-a parut curios ca, atat timp cat Blaga avea pe mana fondurile de la “dezvoltare”, opozitia n-a cartit deloc in fata lui si l-a trecut prin parlament fara nicio problema? Credeti ca de dragul falcutelor sale l-au tratat cu manusi?
achiesez pozitiv @Carol
florinescu-le : funeriu n-o fi vrut! poti duce gloaba la râu, da’ n-o poti fortza sa se adape!
nu mor eu dupa sârbu, dar ar fi fost o miscare buna, le-ar fi luat un pic vântu’ din pânzele pesedeilor, daca-mi permiti sa folosesc jargonul marinaresc de la pupa.
@carol: daca chiar vrei sa gasesti partea plina a paharului…o gasesti si daca paharul e pe 3 sferturi gol.
pe mine nu ma enerveaza blaga si videanu; ma invatasem si cu udrea(despre care cred ca e nai abila decat majoritatea oamenilor politici de la noi, dar nu suficient de competenta incat pozitia ei de ministru sa nu induca sila celor care intr-adevar au ceva in cap [vorbesc de aceia care produc carute de bani in mediul privat sa pleaca din tara ptin tot felul de centre de elita]); speram insa ca numele funeriu sa spele putin imaginea acestei liste.
anyways…ca sa revin…poti gasi partea plina a paharului; pentru mine partea plina a fost ca nu a iesit psd-ul…dar hai sa nu ne imbatam cu atata.
La Ministerul Muncii,Familiei si Protectiei sociale cred ca
ar putea concura cu snse mari de izbanda si Dna Andreea Paul
Vass.Ministerul Justitiei sa faca public saptamanal pe zile de la toate instantele din tara prin e-mail cate sentinte se dau,cate sant anulate si cate sant amanate din x cauze.Am ajuns cea mai corupta tara din Europa Justitia ar putea intr-o aorecare masura sa ne scape de acest calificativ.
@meme: e un pariu riscant sa spunem ca funeriu nu a vrut; de ce nu ar fi vrut acum si ar fi vrut atunci?; admitand ca nu a vrut ti se pare ok alegerea lui croitoru? (operational: pui un fost lider de sindicat sa faca reforma; imagine: pui un fost-fost-fost…frate da oameni mai tineri nu are partidul asta?)
Sarbu a fost o mica, “capcana” dar prea transparenta. PSD n-a muscat momeala.
Ministrul Muncii va avea multe de tras prin deciziile care trebuie luate. E un minister pe care PSD si PNL vor pune tunurile din greu!
Or, prin numirea lui Sarbu, atat PSD cat si PNL ar fi fost obligati sa-si tempereze mult atacurile, ceea ce nu cadreaza deloc cu intentiile actualei opozitii.
Nu stiu daca sunt dezamagit sau nu de lista; nu ma intereseaza oamenii, cat efectele. Daca nu vad jumatate de bugetari dati afara anul asta (stiu, e un vis mult prea indepartat), ma supar. Deja am vazut-o pe proasta aia de Campeanu de la PNL care zice ca “politicile impotriva bugetarilor nu sunt de dreapta” si mi-a ajuns… daca nici acum nu taiem in carne vie, chiar ne meritam soarta.
In timpul campaniei electorale am trait la maxim toata povestea cu Base si Prosto. Printre casete cu copii caftiti, istericale ciutacesti, certuri pe teme politice cu cei mai buni prieteni, F5-uri isterice pe bleen.ro in asteptarea unor noi date de exit-poll in avans, totul a fost o nebunie. De la sila si detasarea superioara din turul intai al alegerilor, am ajuns sa traiesc turul doi mai ceva ca bunica-mea la surprize-surprize pe vremuri. Si acuma stau si ma intreb…pt ce? Pt ce mi l-au aratat pe Funeriu inainte de alegeri pt ca acuma sa ma aleg cu Croitoru. M-am bucurat ca am scapat de Geoana ca si cum as fi avut parte de un nou inceput, pt ca acuma sa ii vad pe Udrea, Onofrei, Sandu, Oprea? Nu-mi pare rau ca am scapat de prostanac, da parca soarta are un fel ciudat de a se pisa cu bolta pe toate sperantele mele si a-mi transmite un sincer “get a life”.
PS1. Sunt curios ce parere isi face Bleen despre corola de minuni a lu’ Bocsescu. Desi mi-a facut mereu placere sa-l citesc, desi i-am apreciat umorul si inteligenta, cred ca a fost prea incrancenat in campania asta. Incrancenare demna de o cauza mai buna. Cred ca pana si in “disputa” cu ST putea fi mai ponderat.
PS2. Recunosc ca tocmai sunt venit de la o pseudo-petrecere corporatista de Craciun unde ni s-a transmis ca ramanem cu piscotu’ ca prima de Sarbatori. Si ca am luat cam multa sampanie la bord.
Alexandru H. nici asa nu este chiar foarte bine. Ii dai afara pe bugetari si dupa aceea trebuie sa le platesti asistenta sociala, unii se vor pensiona, somajul va creste, va fi o debandada si mai mare in institutiile de stat -birocratia este aceeasi. locuri de munca in privat nu apar peste o luna sau 6 luni, deci nu au unde sa se duca…din pacate, economia Romaniei nu este strong incat sa isi poata permite asa de multi someri dintr-un foc. cred ca trebuie sa faca niste legi in primul rand pentru sectorul privat si pentru scaderea birocratiei, apoi sa ia in calcul micsorarea numarului de bugetari….
Exista Agentia Nationala de Ocupare a Fortelor de Munca. Daca pentru dobitocii care lucreaza in privat si sunt dati afara textul clasic e “mergeti la AJOFM-ul local si informati-va, poate gasiti ceva”, nu cred ca bugetarii ar avea de ce sa se planga. Doar e tratament egal.
Plus ca nu mi-e deloc mila de ei. Sunt o multime care doar trag foi la xerox ori stampileaza dosare, cu o protectie sociala mai buna decat soldatul care lupta in Afghanistan ori muncitorul care ridica constructii cu mana. Si acum chiar avem o scuza perfecta: guvern de dreapta, majoritate in parlament, acordul cu FMI, criza economica, perioada de 2 ani jumatate fara alegeri. Fiecare departament bugetar sa-si faca un audit in-house pentru a stabili atributiile fiecaruia si sa propuna solutii de micsorare a cheltuielilor. Daca nu reuseste sa reduca suficient de mult, atunci sa se ajunga la taieri de personal. In sange.
De departe cea mai mare dezamagire si totodata un semn rau este nominalizarea lui Croitoru. In loc de Lucian, ne alegem cu …Catalin, ale carui merite as zice ca sint infime sau mai putin.
Alexandru H, I got your point
(si eu gandesc la fel:) )…problema este ca, in momentul asta, este riscant sa faci asa ceva. trebuie sa pui in balanta anumite lucruri cum ar fi: siguranta ca peste cateva luni inca vei mai avea un presedinte, ca nu vor fi greve care pot dura si saptamani in transporturi, in invatamant, securitatea nationala – un stat slab este foarte usor de cucerit… trebuie luate pe rand toate, nu sa generezi haos care ii va afecta in primul rand pe investitori si pe toti cei care au de a face cu aia de la stat.
Cand intervine o astfel de problema, intotdeauna imi pun urmatoarea intrebare: “What would Maggie do?”
make Hef happy
Voi promova Thatcherismul in Romania pana la moarte
Intrebare pt “exasperati si revoltati”
Voi, din cine-ati crezut (pana azi) ca e format PDL-l lui Basescu?. Din maicute si sfinti? Din genii matematice si filozofi?
Cine credeti c-a dus PDL-ul in spate, 5 ani cu Tariceanu si un an cu PSD-ul in coaste? Chiar credeti ca Basescu a fost singurul, un fel de “fac totum” care-a dus PDL-ul in carca?
Cumva, Funeriu sau Voinescu? Paleologu sau naiba mai stie cine?
Nu omule. Ca ne place sau nu, Berceanu, Videanu, Blaga, Udrea astia au fost oamenii care au carat PDL-ul in spate. Astia au fost cei macelariti in presa 5 ani de zile. Uneori pe drept alteori pe nedrept. Uite ca totusi n-au cedat. N-au fugit prin alte parti si nici n-au tradat. Au tinut cocoasa la bataie, au mai dat si ei cate-un ghion. Asta e. Fara astia,(prosti, corupti, incapabili) PDL si Basescu erau de mult fripti pe gratarele lui Vanghelie si dati de mancare ferentaristilor lui Gigi!
Acum, hai sa-i aruncam la gunoi pt ca mogulii le-au facut imaginea praf. Bravo natiune!
shit, am facut o confuzie! ma gandeam la Marge Simpson!
@ Carol,
total de acord.
@Carol
Eu l-am votat pe Basescu. Pe mine nu ma intereseaza cine si pe cine duce PD-L-ul in spate. Eu nu am votat pentru Berceanu si Udrea. Berceanu a fost in cateva randuri ministrul transporturilor; Romania a reusit 2.1km de autostrada pe an din ’89 incoace. Job-ul dnei Udrea ar fi trebuit sa fie sprijinirea si promovarea turismului romanesc. Nu cred ca a schimbat ceva.
Inteleg sa fie numiti oameni de sacrificiu la ministerele economice. Va fi (probabil) un an greu. Insa la justitie, invatamant si externe trebuiau numiti oamenii din PD-L cei mai competenti posibil. Aurescu e probabil omul potrivit, desi are si el inca multe de aratat.
PD-L-ul e un partid ca oricare altul, din pacate. Si da, cred ca Basescu a dus PD-L-ul in carca, nu invers.
@Lica
Da. L-ai votat. De-acum, accepta-l ca presedinte si lasa-l sa-si vada de treaba. Si incearca sa intelegi ca nici bagheta magica de-ar avea, n-ar reusi sa ne faca fiacaruia cate un guvern privat, ca sa fim toti multumiti
Exista totusi oameni, in toate partidele, peste care nici nu poti si nici nu se cuvine sa treci chiar asa de usor. Nu se poate sa te bazezi pe ei, sa le ceri sprijinul la greu (bani, logistica, organizare in teritoriu, sustinere in parlament) si dupa ce-ai trecut hopul si esti cu sacii in caruta sa te lepezi de ei ca de niste zdrente.
Eu ma bucur deocamdata ca, daca o sa treaca guvernul asta de Parlament, avem si noi in sfarsit o conjunctura politica in care Presedintele si Premierul trag la aceeasi caruta si in aceeasi directie, fara sa fie mereu faultati din interior de cine stie ce coalitii, comisii si intelegeri absurde intre 4-5 partide.
Mai departe, vom vedea. Ministri se mai retrag, unii de bunavoie, altii mai de nevoie…dar nu se poate chiar totul, dintr-o data si servit pe tava de argint.
carol, basescu n-a fost votat pentru ca era sprijinit de blaga, videanu, berceanu si udrea, ci pentru ca alaturi de el au aparut figurile noi si cu competente reale pe care tu le enumeri ca nefiind stilpii de baza ai pdl. basescu a ridicat partidul la cota pe care o are acum, nicidecum invers. fara basescu, in cel mai fericit caz pdl ar fi ramas la cei 6% din vremea lui roman. in cel mai neferict caz, s-ar fi evaporat complet. geoana, da, a fost propulsat de partid pina ce aerul rarefiat l-a facut sa-si piarda complet mintile, dar acolo e cu totul alta mincare de rechin. problema e ca s-a defilat in campanie pe reforma clasei politice si promovarea competentelor si ni s-a servit antipodul. pricepi?
Ăsta e preţul plătit pentru ca măcar PDL să voteze acest guvern în Parlament. România are nevoie de Guvern, iar voluntariatul în Parlament e o vorbă de dânşii inventată. Oricare ar fi fost combinaţia de partide din guvern, fiecare şi-ar fi impus greii – pentru că ăştia controlează voturile, iar cei care sunt grei au ajuns astfel pentru că sunt pe acelaşi loc de mult timp şi au avut timp să devină “mari”. Cum politica românească e o mâncare rea, nici unul dintre grei nu e bun. Acum în vremuri de criză când totul în primul rând costă, un Guvern fără grei nu e posibil. Aşadar, în acest moment, un altfel de guvern nu e posibil. Chiar şi dacă PDL şi PNL ar fi fost suficient de flexibile încât să se înţeleagă, am fi avut alături de greii PDL, greii PNL. Iar greii în politica românească sunt ca banii – nu au miros. Doar un moment de entuziasm fantastic ar fi putut da un altfel de Guvern. Dar de unde entuziasm în vremurile astea, pe gerul ăsta? Altfel spus: gata cu avântul electoral, înapoi la realitate. Nu arată bine, dar ăştia-s oamenii cu ăştia defilăm.
ps.1 – Oare ce a apărut mai întâi după 1989: politica românească sau omul politic român? – mai zâmbim şi noi, ce dracu ?!
ps.2 – aştep şi topicuri pe alte teme decât această politică – am privit puţin la Filme de dragoste cu karate şi mi-a plăcut;
cine poate sa imi explice cum se alege un ministru?Carol?
moment de pitit caramida.
@carol
Tin sa-ti multumesc din suflet ca m-ai facut sa privesc lucrurile cu ochi proaspeti. Eu am crezut cu tarie ca am votat un partid si partidul isi pune in aplicare programul punand in functiile de raspundere oamenii cei mai competenti pe care ii are. Acum aflu de la tine ca de fapt cei care au lipit cele mai multe afise sau cei ce au inscriptionat cateva zeci de mii de brichete sunt in fapt cei potriviti pentru posturile de ministri…
Good to know. Se pare ca votul din 6 decembrie a fost ultima mea investitie in democratia romaneasca.
Sarbatori fericite!
@flash
Ei da, ce sa-ti spun. Te pomenesti ca o sa-mi spui acum si mie de ce l-am votat pe Basescu.
Ce vi s-a servit voua (nu stiu care sunteti aia pt ca n-am inteles in numele cui te exprimi) mi s-a servit si mie insa pt mine nu e nici pe departe catastrofa sau apocalipsa pe care o invocati unii dintre voi. De acord ca se putea mai bine. Dar de aici si pana la….
(Restul il gasesti in postarile mele anterioare, daca te intereseaza).
@Lica
Sa fii sanatos. Eu intotdeauna am fost de parere ca trebuie sa ne gandim de 10 ori inainte sa punem stampila pe buletinul de vot.
@edut
Daca e sa aleg intre Vanghelie si oricine altceva, probabil ca primeaza competenta. Indiferent de domeniu.
Mai departe, apar si alte criterii. Competentele sunt si ele “pe categorii”. Exista o multime de oameni foarte competenti, in domeniile lor, dar care au esuat lamentabil in momentul in care au crezut ca daca esti As in fizica, matematica sau medicina esti automat si un bun politician (indiferent ca e vb de un presedinte, premier sau ministru)
Oricum, am inteles “aroganta” intrebarii
@Carol:nu e aroganta,era doar o intrebare,cam ca la scoala asa:pe cine punem sef de clasa….avem unu care joaca fotbal bine,avem unu care bate toata clasa,ala care fuge cel mai iute,ala care invata cel mai bine,ala care e genial dar chiuleste…stim toti cum e nu?deci pe cine punem?
Cineva care îşi permite o “aroganţă” de bun-simţ: “A-l privi pe Iliescu ca fiind responsabil pentru cei care au murit in Revolutie?! Eu am fost o tinta a celor care trageau in zilele Revolutiei, si nu organizatorul…”.
Şi mai zice ceva dl Iliescu: “Daca cineva ar incerca sa ma inchida, ar provoca un protest general in intreaga tara”. Pariu, dle Iliescu?
Am deviat discuţia, dar voiam să vă amintesc că fix acum 3 ani, Băsescu condamna regimul comunist.
edut
Stii cum facem?. Tu faci cate liste vrei, ca sa poti pune cat mai multi, iar eu raman cu lista facuta de Boc.
@all
ce va tot plangeti!
Guvernul nu a apucat sa faca nimic si va plangeti.
Acest guvern (cum o arata in forma finala) si Presedintele trebuie sa faca ce au promis . Au facut si in ultimul an , mult mai mult decat alte guverne intr-un mandat.
si da… Undrea, Berceanu, Blaga si Boc au fost cei care au tinut spatele alaturi de Basescu.
Va uitati prea mult la Antene si la RTV.
@Carol
Multumesc pentru urare. Voi incerca sa fiu sanatos, desi ma cam incearca bolile unei batraneti timpurii. Stiu ca in real world lucurile stau exact cum spui tu. Idealismul asta tamp care m-a manat la vot pana acum s-a cam disipat. Am sa iau o pauza de vot.
o pauza de fursec acum
. iliescu vine cu intariri: „Ce l-o fi apucat pe copilul ăsta?” – doamna Nina
O pauza de fursec acum
. iliescu vine cu intariri: “Ce l-o fi apucat pe copilul ăsta?” – doamna Nina despre Sarbu
Ati urmarit la bursa cum merge Gabriel Resources?
La inceputu lui noiembrie era 2 apoi a urcat la 4, s-a dublat, cind nu prea era sigur daca iese Base a scazut la 3.5, dupa ce a iesit Base a urcat la 4. Coincidenta? Sa creasca actiunile unei firme cu ebit negativ intr-o luna cu 100%? Stia cineva ceva? Cine a investit? Oricum si-a dublat capitalu, intr-o luna!
Pac, declaratia lu Videanu, Rosia Montana, va creste sau va scade?
@Bleen, cred ca noul guvern PDL si media aritmetica a postarilor de pe blogul tau(daca il excluzi pe @Carol?, care desi un tip inteligent, e cam taliban), impun sa bagi un pamflet din alea, cum faceai tu pe vremuri. In care sa nu-i ierti; poti sa incepi cu Udrea
@Carol: sa fim seriosi, Astia de care spui tu, Blaga, Videanu, Udrea, Berceanu, au carisma “zero”. ZERO BARAT. Cand au candidat, au pierdut; Videanu prima data a fost sustinut de coalitie, iar madam Udrea a bagat bani grei, plus crosetat de andrele pe la TV. Ideea e ca oricum, toti astia fugeau acum prin tribunale, daca nu era Basescu. Basescu i-a dus pe toti in spate.
Carol, te priveste daca vrei sa fii taliabn pana la moarte.
Nu am votat PDL pt Udrea, Berceanu, si toti activistii necunoscuti care sunt acum ministri.
Daca Basescu nu este ipocrit, acum e momentul sa-i f.uta; ca doar asa a declarat, interesul lui e “poporul”. A-ha!
Ma asteptam si eu la Udrea in guvern, insa nu ma asteptam totusi sa i se dea si “Dezvoltarea” pe mana. Incep sa ma intreb cu ce il are Udrea pe Basescu la mana. Serios. E practic cel mai bogat minister, din cate inteleg.

Si ce m-a socat cel mai tare, a fost absenta lui Funeriu.
PDL au votat secret. Funeriu a pierdut la vot secret sa fie nominalizat de PDL.
Deci, scarbele astea activiste din PDL, jegurile astea(nu credeam ca am sa scriu asa in mai putin de 24 de ore!!!) s-au kkt efectiv pe orice urma de “reforma”!!!
Aveti impresia ca atunci cand au votat pedelistii secret, au avut in minte faptul ca “va fi guvern de sacrificiu”, si sa-i pastreze “imaginea lui Funeriu”?
cum era bancul ala: “astrele se kk pe ele de ras!!”
Au votat ca politrucii activistii, care de care mai hulpav la ciolan, in functie de interese, de grupuri.
E SCAR-BOS.
Eu imi opresc postarile despre politica, de acum. Nu pt asta am votat PDL, nu pt asta am votat Basescu. Punct.
mai adaug ce am scris pe blogary.ro, la postarea luu Florin:
-se poate face multa sofistica. poate ca Basescu are in vedere reforma “profunda”, aia cu Constitutia, vot uninominal si fara politrucii astia nu poate. poate “temporizeaza”. Ca Mihai Viteazul, “leaga taranii de glie, la cererea boierilor”, pt ca are nevoie de boieri. poate ca suntem condamnati sa repetam Istoria. se poate scrie un eseu.
dar nu mai am chef, pt ca mi-e greata. incep sa nu mai am incredere nici in Basescu.
ma uit la el ca la un individ care si-a “bagat fata, i-a asigurat viitorul”, incep sa ma uit la el ca la unul “care le-a dat osul de ros, cainilor flamanzi”, dupa vanatoare.
Nu, nu tine ideea “ca le era dator”. Adevarul e ca fara Basescu, toti politrucii PD erau fugariti acum prin tribunale, daca nu iesea presedinte Basescu.
Deci, Basescu detine acum puterea; stim toti ca Boc e omul care nu-i va iesi din cuvant. Deci, Basescu, cand se intoarce de la Copenhaga, o sa-l vad ce parere are despre guvernul asta de politruci activisti.
Insa, o sa fie o dilema: daca zice ceva, or sa maraie aia din opozitie ca se baga in treaba PM.
De fapt, cu “aceasta falsa dilema” ne va inchide gura unora dintre noi, care maraim la adresa acestui guvern de rahat.
Lui Basescu ii mai acord “6 luni de gratie”. Azi insa, am terminat-o cu PDL-ul.
Am avut o revelatie: de fapt, nu sunt cu nimic mai buni ca ailalti…sunt tinuti in lesa de Basescu, altfel nu ar fi nici o diferenta. Politruci/activisti, etc.
Ii baga in fata pe Macovei, C Preda, TRU, Funeriu, ca sa “ne ia voturile”, insa pe urma decid ei ce vor.
Afara e vopsit gardul, inauntru leopardul.
Ramane Basescu, caruia inca sunt dispus sa-i acord “increderea” pt o perioada. Insa, e f posibil ca la vreo “suspendare” sa nu ma mai prinda la vot, asa incat nu am sa mai fiu la post sa-mi iau “m.uia”.
OK, am postat și eu ceva la Madama Blogăristă:
Lumea-i cam nervoasă, e clar de ce, probabil e nevoie de ceva timp pentru digestie. Măcar pînă vine șeful de la Copenhaga să ne spună dacă e ceva putred în… Danemarca
o fi dezvoltarea cel mai bogat minister, dar e si cel mai controlat (de UE, nu de noi) asa ca din partea asta nu-mi fac griji… dar, totusi, udrea sta prost cu imaginea…
Nu sunt de acord cu cei care spun ca asa e politica, trebuie facute compromisuri. S-au facut compromisuri si cu PSD-ul si iata unde s-a ajuns.
Pot sa inteleg ca trebuie facute ANUMITE compromisuri, dar nu TOATE! Guvernul asta de la cap la coada este o ticalosie. Hai sa zicem ca Videanu s-a luptat in campanie si ca trebuia sa i se multumeasca cumva. Dar un secretariat de stat pentru Oprea nu era suficient? Doar Ministerul Turismului pentru Elena Udrea nu era suficient, si deja de o maxima impertinenta? Iar pe Vladescu de unde naiba l-au scos? A fost un ministru penibil si mai e si liberal.
Nu mai vorbesc de surpriza Educatiei! Croitoru nu are nici macar “dreptul” greilor din PDL de a cere ciolan pentru ca sunt pe baricade de ani de zile. Nu are nici calitate, nici activism. In plus, de ce in mod josnic a fost folosit numele domnului Funeriu pana acum? In loc sa protejam pe un astfel de om care-si sacrifica o cariera stralucita pentru a smulge educatia din mocirla, noi ne batem joc de el. Il trimitem la toate televiziunile vandute, sa se lupte cu toti batutii in cap cu gura mare si cu aberatiile sustinute de acestia. Cand este sa-l promovam, la Europarlamentare i-o ia inainte un obraznic iubitor de manele iar la Educatie, un sindicalist jenant. Nu se face asa domnule Basescu!
@maraco: exact. asta m-a scos din sarite cu totul. ne “momesc” cu alde TRU, C Preda, Funeriu, M Macovei, dar pe urma vin cu “bataie de joc”.
sincer, numai injuraturi imi vin la faza asta.macar atat, macar Funeriu la invatamant! nici asta nu s-a putut.
oook. mai vedem noi…
cam slăbuță noua componență, la unele numele chiar nu mă așteptam să reapară (Udrea, Berceanu, Videanu). poate că sunt prea idealist
Da @Nemo, prin momeli de felul asta Basescu a castigat o gramada de electorat “filozof” si idealist. Dupa ce a castigat, s-a intors la preferinta lui, “tinichigii” si “blondele destepte”. Macar sa fi fost tinichigii adevarati si blonde autentice!
@maraco: prin Gandul spuneau ca de fapt au vrut sa i-o traga lui Udrea, ca “Funeriu ar fi fost omul lui Udrea”.
c-o fi asa, ca n-o fi, ci pur si simplu i-au tras-o “direct” lui Funeriu, dupa discursul lui Basescu, ala cu “romani mi-am invatat lectia”, asta are un singur nume:
@Nemo, cuuum???
Tampenie mai mare decat asta n-am auzit!!! Funeriu, omul lui Udrea! Nici nu stiu daca sa rad sau sa ma revolt de o asemenea aberatie!!! N-au gasit nimic cu ce sa-l manjeasca pe Funeriu si lanseaza asemenea imbecilitati.
Asta cu Funeriu si Udrea este ca si cum ai spune ca Angela Gheorghiu e protejata Vioricai din Clejani! Halal ziaristi!
@maraco: cine stie ce resturi stau nedigerate prin subsolul PDL-ului. Apoi, vorbim de politica; in care X e protejatul lui Y, care e protejatul lui Udrea, care e protejata lui Zeus.
Prin comparatie cu “dinozaurii” Berceanu, Blaga, Videanu. N-aveam nimic cu astia, era clar ca sunt de atata vreme langa Basescu, incat merita “vingt ans après”, niste ministere cu bani. Mai ales ca sunt si “profesionisti” pe felia lor.
Ieri, cand dadeau “pe surse” aia de la Gandul ca Udrea ia si “Dezvoltarea” am zis ca lanseaza zvonuri.
Dupa aia, n-am mai zis. Cine stie. Madam’ Udrea o fi reprezentand progresul in PDL
Erau buna si etalarea tzatzelor lui Udrea, pt turism. Cu “dezvoltarea” nu mi-e clar ce treaba are madama. Iti dai seama ce misto e sa cheltui 3 miliarde de euro?!
Eu m-am lamurit cu Udrea de cand incepea criza economica, iar ea voia sa cumpere masini Audi noi, pt “minister nou”.
care minister s-a infiintat special pt ea. Eu am obiectii punctuale, nu sunt “isteric” cu madam Udrea. E o arivista fara scrupule.
Dar pe asta cu Funeriu/Invatamantul nu am mai inteles-o. Nu-i costa nimic, dar au prefeat sa-si puna activistul de partid. L-au umilit pe Funeriu, iar omul aste chiar are un CV care nu merita umilinta aia. Plus ca aveau si “intelectualii lui Basescu” impresia ca nu si-au luat-o. Daca nu se intoarce Basescu cu un retevei in mana de la Copenhaga
,..ramane cum am stabilit: mumu intelectualilor!
Lista ministerelor ce vor fi conduse de democrat-liberali:
* Ministerul Administratiei si Internelor: Vasile Blaga
* Ministerul Economiei si Comertului: Adriean Videanu
* Ministerul Transporturilor si Infrastructurii: Radu Berceanu
* Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului: Elena Udrea
* Ministerul Comunicatiilor: Gabriel Sandu
* Ministerul Educatiei: Catalin Croitoru
* Ministerul Agriculturii: Orest Onofrei
* Ministerul Muncii: Mihai Seitan
Concluzie: au dat la o parte ce a fost mai bun (Macovei, Funeriu, Aurescu, Stanisoara) si au pus ce era mai prost (Videanu,Berceanu,Udrea,Croitoru)…cum e cu promovarea valorilor la PDL? Doar cand e nevoie de voturi si dupa aia ne dau muie cu jegoshii ashtia. Sunt foarte dezamagit. Ce va face Basescu ? Va fi fericit cu acest guvern de nulitatzi si japitze PDL’iste ? Ce vom face noi, ca nu mai avem alternative in politica romaneasca? Toti care trag sforile si is la putere (vazut sau nevazut) in partide sunt niste jegoshi. Nu exista nici un partid care sa promoveze valoarea si interesul cetatenilor. Nici unul ! Ar trebui sa nu mai iasa nici un om la vot…din pacate nu e posibil
E prea grav ce se intampla. Inainte de prezidentiale as fi fost pentru introducerea votului obligatoriu…acum as milita pentru absenteism sau anularea votului…sa voteze doar cei care se vand…si atat. Cu PDL nu mai am rabdare…cu Basescu mai am putina. As vrea sa stiu de ce inghite tot rahatul asta: pentru ca e si el de rahat sau pentru ca are nevoie de ei, mai precis de sustinerea lor in Parlament pentru modificarea constitutiei cu reducerea numarului de parlamentari, pensiile, educatia…poate un uninominal mai bun…ca daca tot inghitim rahatu asta macar sa se faca si pentru noi, cei care am votat, ceva la schimb…ca daca nu se face nimic…e JALE, nici nu vreau sa ma gandesc
@Nemo, iti dai seama ce perdele misto se iau de 3 miliarde de euro
?
felicitari pt cei 1500 euro cistigati!!!!!!! sa faci cinste!!
eu is curios la ministerul asta al dezvoltarii regionale…banii vin de la ue pe proiecte daca le ai si se aproba de vreo comisie din ue sau is banii statului roman, de la contribuabili acolo? De unde vin banii la ministerul asta si cati bani sunt?
Celor indignaţi: tuturor miniştrilor care vor călca pe bec (inclusiv Elena Udrea) Băsescu le asigură un DNA independent.
Iar dacă nu vor face reformă, îi va cere lui Boc – căruia i-a acordat, la rîndul lui, încrederea – să-i schimbe.
Nu vă mai văietaţi înainte de vreme.
Funeriu ar fi fost păpat cu fulgi cu tot de liderii de sindicat mafioţi din sindicate.
Eu zic că, de fapt, a fost protejat.
Vorba cuiva, îl vedeţi pe TRU descurcîndu-se în viesparul de la MAI?
Voinescu n-a vrut să intre în guvern. Cică are alt proiect.
Cîteva exemple, doar.
Hai să aşteptăm să facă ceva. Şi după să le dăm în moalele capului, dacă e cazul.
Nu mă interesează cum îi cheamă pe cei care sunt puşi să aplice proiectul de reformă a statului.
Important este s-o facă.
Iar Băsescu va fi cel mai mai mare adversar al lor dacă nu se va întîmpla asta. Sau dacă se vor deda la banul public.
Lui Băsescu i-am acordat încrederea.
Lui îi revine responsabiliatea să se asigure că a meritat-o.
Dacă aveţi impresia că îi va lăsa să zburde, ori aţi votat negativ, ori aţi votat emoţional.
Salut toata lumea!
Prea multa pasiune fratilor. Este vreun guvern batut in cuie pe vecie? Ce este mai important: sa avem guvern si sa continue reforma sau sa avem guvernul care ne place?
@gabhry_el, daca nu conteaza numele, de ce nu a fost pus Antonescu prim-ministru si Vanghelie la Educatie? Eram reconciliati, aveam super majoritate si, asa cum spui tu, reforma tot avea loc.
maraco
pentru că Antonescu şi Vanghelie nu şi-au asumat programul de reformare a statului
(nici n-au cîştigat cu el prezidenţialele)
PNL a refuzat să participe la guvernare
PSD a refuzat să-l dea pe Marian Sîrbu
PDL – “siniştrii partidului” included – da.
@gabhry_el, sper sa ai dreptate, dar eu nu am incredere in “sinistrii partidului”. Sigur, se poate motiva orice, asa mi-a fost motivata si alianta cu PSD-ul si ai vazut ce dezastru a fost.
Nu vreau sa intru in disputa dar eu consider ca legile adoptate anul acesta n-ar fi fost posibile deci inceperea reformei, daca nu s-ar fi facut un compromis respectiv guvernarea cu PSD. Practic s-au facut pasi inainte.
maraco
dacă nu se făcea alianţa cu PSD, nu aveam nici măcar preşedinţia Camerei Deputaţilor
(poate ai uitat cît e de importantă)
am fi avut un guvern cu adevărat minoritar care ar fi executat legile majorităţii parlamentare PSD-PNL
de fapt PSD-PNL s-ar fi aflat la guvernare
nu uita şi că Boc a reuşit să treacă prin asumare cîteva legi ale reformei tocmai cu ajutorul PSD, cum bine observă Never G
Scuze amicii, prea repede cadeti in fandacsie.
Desigur, si mie imi vine sa injur, dar ma gindesc ca oamenii nu au intrat inca in pîine si noi îi executam deja.
Pentru mine cea mai mare ciurpriza e numirea de la educatie; desi ideia cu calmarea sindicatelor nu e de aruncat.
Eu mai am rabdare.
Care legi ale reformei au trecut? Codurile in care coruptia are o pedeapsa mai mica? Cumulul pensiei cu salariul de la care sunt exceptati cei mai mari dinozauri? Legea invatamantului care e pe butuci? Nastase este anchetat?
@victor L, tocmai asta-i problema, oamenii astia sunt in paine de multi ani, nu sunt deloc “proaspeti”. Macar din cauza imaginii trebuiau sa fie lasati putin deoparte.
Privind reforma inceputul e facut. Nu ma sperie ca se mai pun piedici. Guvernul Boc odata instalat va putea continua. Intrebati-va de ce PSD-ul care initial a afirmat ca va sustine investitura guvernului acum spune ca va vota contra. Miza este continuarea reformei si faptul ca institutiile statului au primit un semnal clar: sa-si faca datoria, cand au vazut ca TB a fost ales presedinte.
am zis mai sus: prb fara oamenii vechi din PD nu se putea, mai ales ca “vine greul”, nu vrea nimeni sa se bage.
. Dupa ce-i ridica in tzeapa sindicatele, or sa aiba statui, 
Poate ca Boc, Blaga, etc, or sa fie niste mici eroi, who knows
Am indoieli mari de tot in ce-o priveste pe Udrea: ii place prea mult la TV, reviste mondene, plus alte chestii, legate de perdele, masini noi, 3 miliarde coco, etc.
Aia cu Funeriu nu tine. A castigat C Croitoru ala cu 51% voturi, din cate am inteles. Adica, a fost la misto, “o lupta interna”, n-a fost vorba de nici o “protectie”.
Si in plus, repet: exista o serie de “intelectuali ai lui Basescu”, care o cam iau “personal”. Pe “intelectualii” astia, ii interesa reforma invatamantului. Cu acest cadru de partid obscur, Croitoru, reforma aia nu exista.
Dimpotriva; se asigura ca fenomenul Spiru(aia care l-a ajutat pe Basescu, din ce inteleg) se va perpetua.
De fapt, Liiceanu si altii au marait pt prima oara dupa multi ani la Basescu, exact cu ocazia “Spiru Haret”.
Cand discutati amanunte aveti siguranta ca sunt adevaruri si nu intoxicari? Eu prefer sa vad lucrurile in ansamblu si in derulare ca sa nu cad in capcana.
“Procurorul sef al Sectiei Penale a Parchetului Tribunalului Covasna, Alexandru Kiss, a fost retinut, in noaptea de vineri spre sambata, dupa ce a fost prins in flagrant luand mita.
Astfel, Kiss a fost retinut pentru 24 de ore, dupa ce a cerut mita in doua randuri, in valoare de cate doua mii de lei, de la un martor cercetat intr-un dosar penal in schimbul returnarii unor obiecte delicte ”
Tre’ sa recunoastem ca ungurii-s modesti. Auzi acolo, mita de patru mii de lei (si aia in doua transe)!
Carol
e mită de criză
update de pe blog de la Funeriu:
http://funeriu.blogspot.com/2009/12/scurt-comentariu-despre-guvern.html
“PS: Vad in presa interpretari de genul “candidatura lui Funeriu nu a fost validata de Colegil Director PDL”. Fals: in Colegiul Director a intrat la vot o lista pe care numele meu nu figura. Rezultatul votului pe domeniul educatiei a fost de 34 pentru propunerea facuta la 32 impotriva. ”
cu alte cuvinte, a fost MUMU in toata regula, decisa “de la varf”.
PDL NU l-a considerat pe Funeriu nici macar “pe lista”. Pe lista a fost numai Croitoru, pt care au fost facute propunerile alea.
Si-au batut joc de el.
@Never G: aproape ca era preferabila “intoxicarea”
@gabhryel
Se poate:)
Dar,pe de alta parte, situatia respectiva pune pe tapet si caracterul abject al procurorului pt ca, precis, amaratul ala caruia i-a cerut 4 mii de lei nu e vreun baron local sau vreun afacerist multimilionar. E doar un prapadit care mai mult n-are. Dar dl procuror nu se jeneaza. Se compromite chiar si pt1/10 din salariul sau.
Nemo
Ministrul de la Educaţie e cu siguranţă unul de sacrificiu.
Aş fi fost mai nemulţumit dacă Funeriu, după ce va fi fost făcut curăţenie în învăţămînt, ar fi fost eliminat, la solicitarea imperioasă şi ne-negociabilă a sindicatelor conduse de mafioţi.
De ce să fie sacrificat cel care a gîndit reforma?
Am postat un mesaj si la C Preda pe blog; uitasem ca mai exista personaje ca “radu humor”. S-a apucat sa comenteze si uite asa mi-am dat seama cum au bagat unii frica-n noi, sa-l votam pe Basescu
@gabhry_el, sindicatele din invatamant nu au fost niciodata o forta. Nu au obtinut ele drepturile care li se cuveneau prin lege, dar sa darame un ministru. Si in general, ai vazut tu in RO ministru doborat de sindicate?
Ce te face sa fii asa de sigur ca un fost sindicalist cum e Croitoru va face curatenie in sistem? Curatenie in sistem poate face cineva care stie ce inseamna curatenia si competenta. Croitoru nu a dovedit asta.
@gabhry_el: ala e un argument ciudat, dar eu deja am comentat prea mult, pe marginea subiectului.
sa vedem ce fac PDL&Basescu, in decurs de 6 luni. Vorba aia, “si-au asumat guvernarea”.
maraco
Dacă nu va face, va fi eliminat fără drept de apel de Boc/Băsescu.
Teodor Baconschi – Ministru de Externe.
au credit din partea mea 6 luni…
aurelian,
iar dupa 5 ani vei vota candidatul independent gioana! La fel in cazul parlamentului. C’mon …
Asta e guvern la oha, oricum!
Asa sa fie @gabhry_el, asa sa fie.
maraco
Aşa va fi.
Băsescu a cîştigat alegerile susţinut de PDL.
Le-a acordat încredere, lăsînd libertatea să nominalizeze oamenii cu care să facă reforma cu care a(u) cîştigat.
Faptul că a cerut consultare strict în ceea ce priveşte miniştri din CSAT, arată clar cum are de gînd să lucreze cu Guvernul:
“nu aveţi nici o scuză dacă nu faceţi reforma. Şi nu aşteptaţi să vă menajez”.
Un singur lucru pot sa spun: decat sa castigam ca voi, mai bine sa pierdem ca noi. Le udrez din inima (tuturor basalailor si basarelelor, cati or mai fi ramas): SA TRAITI BINE!
uite funeriu, nu e funeriu, ba e funeriu !
sa vedem cât de special e o_O
si din al meu favorit aurescu se facu bakonski..e cel cu tecstele religioase din dilema? hm.
Bakonski e un bun. Simplu.
Dar in alta ordine de idei, nu ştiu cum, dar căutând o ştire alarmistă şi negasind-o pe nicaieri, am dat pe antena 3 live, ca am zis că dacă poate fi dată vreo veste rea, acolo-i locul ei. Şi am văzut că pe burtiera emisiunii (la care invitat era chiar Bogdan Aurescu) era anuntata o editie specială a Sintezei zilei şi mi i-am şi imaginat pe “comentatori” dându-şi sms uri de convocare cu un text de genu: “Băieţi, luaţi-vă ghioagele â! Carne proaspătă. Au dat Guvernul”
arma:http://a107.files.wordpress.com/2009/06/deva-hunedoara-0691.jpg
perfect… basescu si-a luat mandatul… astept acum sa desecretizeze dosarul haysam asa cum a promis. sau aia era doar o promisiune de campanie???